Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf icelady » 10. maj 2016, 15:11

En ventilator er guld værd pt!
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Persnikedy » 10. maj 2016, 15:15

icelady skrev:En ventilator er guld værd pt!


Jeg er også i :love: mode med hensyn til min. Også har den fjernbetjening og timer så den kan sættes til om natten men slukke efter 20min
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf icelady » 10. maj 2016, 15:20

Persnikedy skrev:
Jeg er også i :love: mode med hensyn til min. Også har den fjernbetjening og timer så den kan sættes til om natten men slukke efter 20min


Så fancy er min godt nok ikke :D Den kan dog køre fra side til side...

Men bare det at stille sig foran den, så den blæser koldt luft på ens ben og fødder... :savl: :savl: :love2: :love:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Persnikedy » 10. maj 2016, 16:02

icelady skrev:
Persnikedy skrev:
Jeg er også i :love: mode med hensyn til min. Også har den fjernbetjening og timer så den kan sættes til om natten men slukke efter 20min


Så fancy er min godt nok ikke :D Den kan dog køre fra side til side...

Men bare det at stille sig foran den, så den blæser koldt luft på ens ben og fødder... :savl: :savl: :love2: :love:


Man skal aldrig glemme de små glæder som fx kølig brise indendørs.. Det er et mirakkel :lun:

De har dem med fjernbetjening hvert år i netto i løbet af sommeren, hvis du kan få fingrene i en (ca 100-150kr) så gør det endelig. Untimativ luksus bare at trykke på en knap også blæser den hvor du vil, så stærkt du foretrækker og ubegrændset eller timer.

Og varme er dovent vejr som fortjener en fjernbetjening
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 21:12

Sidder lige og kobler helt af til et afsnit af Singleliv.
Igen overvejer jeg: Synes alle kvinder virkelig, at kæmpestore muskler og så tatoveringer bare er the works til mænd? :forvirret2:

I denne udgave af programmet er en ung kvindelig deltager med en helt almindelig slank og pæn, men ikke veltrænet krop sådan helt i svime over ham her, som heller ikke selv giver den for lidt med udtalelser om, at han da tror, hun kan lide, hvad hun ser, fordi han er så og så trænet og "tanned" osv (alligevel vil han ikke vise sig i bar overkrop under deres strandtur, men lad nu dét ligge). Og som (indirekte) kommentar om hendes utrænede krop vælger han at sige, at "i dag vil han fokusere mindre på det ydre" og at "det jo sagtens kan være, der er kemi" og at han "godt tror, han kunne finde en kvinde uden silikonebryster tiltrækkende" ... på den måde får han så lige nøjagtigt alligevel sagt, hvad han fokuserer på og går efter. :gisp:
Jeg ville jo synes, det er hende, som scorer nedad, hvis de ender sammen. Men det er, som om det bare er idealet: Store muskler og tatoveringer - og så skide være med, hvordan manden egentlig ser ud.

Altså, med det forbehold at jeg er femten år for gammel til ham, så ... Jeg synes, han ser komplet idiotisk ud. Altså, sådan lidt småkomisk. Er hans krop virkelig én at falde i svime over? :gruble:

Billede
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Studsgaard » 11. maj 2016, 21:21

ManicNinja skrev:Sidder lige og kobler helt af til et afsnit af Singleliv.
Igen overvejer jeg: Synes alle kvinder virkelig, at kæmpestore muskler og så tatoveringer bare er the works til mænd? :forvirret2:

I denne udgave af programmet er en ung kvindelig deltager med en helt almindelig slank og pæn, men ikke veltrænet krop sådan helt i svime over ham her, som heller ikke selv giver den for lidt med udtalelser om, at han da tror, hun kan lide, hvad hun ser, fordi han er så og så trænet og "tanned" osv (alligevel vil han ikke vise sig i bar overkrop under deres strandtur, men lad nu dét ligge). Og som (indirekte) kommentar om hendes utrænede krop vælger han at sige, at "i dag vil han fokusere mindre på det ydre" og at "det jo sagtens kan være, der er kemi" og at han "godt tror, han kunne finde en kvinde uden silikonebryster tiltrækkende" ... på den måde får han så lige nøjagtigt alligevel sagt, hvad han fokuserer på og går efter. :gisp:
Jeg ville jo synes, det er hende, som scorer nedad, hvis de ender sammen. Men det er, som om det bare er idealet: Store muskler og tatoveringer - og så skide være med, hvordan manden egentlig ser ud.

Altså, med det forbehold at jeg er femten år for gammel til ham, så ... Jeg synes, han ser komplet idiotisk ud. Altså, sådan lidt småkomisk. Er hans krop virkelig én at falde i svime over? :gruble:

Billede


Jeg kan godt lide tatoverede mænd og gerne muskuløse.
Men ikke ligesom ham der, for det første han er ikke pæn, og for det andet de muskler han har er et produkt af at være for selvfed og alt for mange timer i et træningscenter.
Jeg syntes generelt en mand med muskler, som han har fået af at bruge sin krop er pæn - Ikke de der mere eller mindre pumpede fyre/drengerøve. Og med det mener jeg ikke en mand ikke må træne. Men jeg syntes der er kæmpe forskel på at pumpe sig op og træne sin krop.
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 21:22

Jeg tænder meget af på trænede mænd. Hvis de også har tatoveringer bliver det endnu værre.
Jeg tror det er fordi jeg forbinder det med dumsmarte, indholdsløse mænd. Sådan nogle som man ikke kan føre en interessant samtale med. Overhovedet.
:blush:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 21:29

kidkomb skrev:Jeg tænder meget af på trænede mænd. Hvis de også har tatoveringer bliver det endnu værre.
Jeg tror det er fordi jeg forbinder det med dumsmarte, indholdsløse mænd. Sådan nogle som man ikke kan føre en interessant samtale med. Overhovedet.
:blush:


Faktisk rart at høre, jeg ikke er den eneste. Aj, det ved jeg selvfølgelig godt, men ... Får bare jævnligt en følelse af, at "det her" (muskler og en bestemt popsmart attitude/måde at tale på/interesser) er det, som alle ved, at alle (inderst inde) vil ha'. Fik lige brug for et virkelighedstjek. :genert:

Jeg er selv typen, der plejer at sige - når nogen kigger rundt i et rum med mange fremmede mennesker - og spørger mig, om der er nogen mænd, jeg finder lækre i forsamlingen: "Aner det ikke - jeg har ikke talt med nogen af dem endnu!"
Og jeg mener det skam dybt seriøst. Det er ikke, som nogen har troet, fordi jeg vil være "hellig" og ikke kan stå ved, hvad jeg finder lækkert rent fysisk osv. Det fysiske er bare langt hen ad vejen pisseligegyldigt, indtil jeg har konstateret, om hans humor og replik er spændende/velformuleret/fantasifuld/hurtig/original. Er den ikke, er det pæne udseende ligegyldigt. Siger han derimod noget, når han snakker ;) kan flyveørerne pludselig blive RET så charmerende og tiltrækkende. :dåne:
Senest rettet af ManicNinja 11. maj 2016, 21:34, rettet i alt 2 gange.
7
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 21:31

Præcis, Ninja! Jeg er på samme hold :D
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Rapfisk » 11. maj 2016, 21:41

ManicNinja skrev:Sidder lige og kobler helt af til et afsnit af Singleliv.
Igen overvejer jeg: Synes alle kvinder virkelig, at kæmpestore muskler og så tatoveringer bare er the works til mænd? :forvirret2:

I denne udgave af programmet er en ung kvindelig deltager med en helt almindelig slank og pæn, men ikke veltrænet krop sådan helt i svime over ham her, som heller ikke selv giver den for lidt med udtalelser om, at han da tror, hun kan lide, hvad hun ser, fordi han er så og så trænet og "tanned" osv (alligevel vil han ikke vise sig i bar overkrop under deres strandtur, men lad nu dét ligge). Og som (indirekte) kommentar om hendes utrænede krop vælger han at sige, at "i dag vil han fokusere mindre på det ydre" og at "det jo sagtens kan være, der er kemi" og at han "godt tror, han kunne finde en kvinde uden silikonebryster tiltrækkende" ... på den måde får han så lige nøjagtigt alligevel sagt, hvad han fokuserer på og går efter. :gisp:
Jeg ville jo synes, det er hende, som scorer nedad, hvis de ender sammen. Men det er, som om det bare er idealet: Store muskler og tatoveringer - og så skide være med, hvordan manden egentlig ser ud.

Altså, med det forbehold at jeg er femten år for gammel til ham, så ... Jeg synes, han ser komplet idiotisk ud. Altså, sådan lidt småkomisk. Er hans krop virkelig én at falde i svime over? :gruble:

Billede

Baseret på det ene billede har han flinke øjne. De tatoveringer, musklerne og beklædningen trækker dog også ned for mig.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 11. maj 2016, 21:42

ManicNinja skrev:Faktisk rart at høre, jeg ikke er den eneste. Aj, det ved jeg selvfølgelig godt, men ... Får bare jævnligt en følelse af, at "det her" (muskler og en bestemt popsmart attitude/måde at tale på/interesser) er det, som alle ved, at alle (inderst inde) vil ha'. Fik lige brug for et virkelighedstjek. :genert:
[...]

Hvordan tror du så, vi andre har det, med alle de oppustede plasticbimboer vi formodes at være vilde med! :fløjt:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Rapfisk » 11. maj 2016, 21:43

Jeg elsker jer alle sammen og den store omgangskreds, jeg har fået igennem Debatten (og Jubii Debatten (sic)), men jeg er glad for, I ikke fandtes, da jeg gik i gymnasiet (jf. at være velforberedt til undervisning).
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Studsgaard » 11. maj 2016, 21:46

ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:Jeg tænder meget af på trænede mænd. Hvis de også har tatoveringer bliver det endnu værre.
Jeg tror det er fordi jeg forbinder det med dumsmarte, indholdsløse mænd. Sådan nogle som man ikke kan føre en interessant samtale med. Overhovedet.
:blush:


Faktisk rart at høre, jeg ikke er den eneste. Aj, det ved jeg selvfølgelig godt, men ... Får bare jævnligt en følelse af, at "det her" (muskler og en bestemt popsmart attitude/måde at tale på/interesser) er det, som alle ved, at alle (inderst inde) vil ha'. Fik lige brug for et virkelighedstjek. :genert:

Jeg er selv typen, der plejer at sige - når nogen kigger rundt i et rum med mange fremmede mennesker - og spørger mig, om der er nogen mænd, jeg finder lækre i forsamlingen: "Aner det ikke - jeg har ikke talt med nogen af dem endnu!"
Og jeg mener det skam dybt seriøst. Det er ikke, som nogen har troet, fordi jeg vil være "hellig" og ikke kan stå ved, hvad jeg finder lækkert rent fysisk osv. Det fysiske er bare langt hen ad vejen pisseligegyldigt, indtil jeg har konstateret, om hans humor og replik er spændende/velformuleret/fantasifuld/hurtig/original. Er den ikke, er det pæne udseende ligegyldigt. Siger han derimod noget, når han snakker ;) kan flyveørerne pludselig blive RET så charmerende og tiltrækkende. :dåne:


Kan det tænkes det mere høre den unge party generation til (altså det med de pumpede fyre er lækre) ikke at jeg kalder mig selv eller jer gammel, men de få gange jeg har set paradis eller sådanne single programmer syntes jeg de nærmest alle er de der typer pop smarte drengerøve. Er de mon bare mere visuelt krævende og mindre "indholds" krævende?

Og for at uddybe mit andet svar, så bare fordi jeg godt kan lide en tatoveret mand. Så er det jo ikke fordi det er noget jeg ville sætte som kriterie hvis jeg hypotetisk skulle søge efter en partner
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 21:49

Men det irriterer mig bare lidt, at vi, der har det som jeg ... Vi kan jo ikke lige gøre som to af mine kvindelige kolleger, der ustandseligt poster billeder på Facebook fra en eller anden gruppe, der hedder "lækre mænd", hvor alle er sådan nogle cowboy-lasso-ruskindsbukser-på-en-ranch-i-australien-vaskebræt-og-babyolie-på-mavsen eller brandmand-i-bar-overkrop fotos. Jeg har ikke nogen måde, hvorpå jeg kan signalere: "Jeg HAR et underliv. Det er stadig i dén grad i live. Jeg tænker ret tit på pik." Så kan man så indvende - hvorfor er dét nu også så vigtigt at signalere til kolleger og alle mulige andre medmennesker, jeg ikke har nogen interesse i at score :D Men det, der ærgrer mig lidt, er nok bare, at der "officielt og i den brede forståelse" kun er én måde, hvorpå man som kvinde kan være genkendelig som "én, der er interesseret i sex". Og det er, hvis man tilslutter sig, at de dér typer er guf.

Jeg liker eller kommenterer aldrig, når de laver de dér opslag. Men flere af mine øvrige kolleger og deres veninder sidder og hujer højlydt (i den udstrækning man nu kan det på Facebook) og poster også de her billeder på hinandens vægge til fødselsdage og sådan noget som for at sige: "Ja, jeg ved jo godt, hvad du godt kunne tænke dig i fødselsdagsgave, for du er jo heldigvis sådan én, der tør være rigtigt fræk og stå ved det".

Og jeg sidder og fatter HAT. De må hjertens gerne have en fest ud af de dér meget uskyldige billeder. Men jeg er faktisk lidt træt af at være hende dér, som må formodes enten at være permanent tør i sprækken eller simpelthen bare lesbisk, siden jeg aldrig poster nogle af de vamle "lækre mænd" (der i mine øjne mest ligner enten mandestrippere à la Chippendales :puke: eller selvsagt kedelige undertøjsmodeller fra Magasinkataloget). Sådan et par stykker (mandlige undertøjsmodeller) har jeg i øvrigt boet sammen med. Ligesom jeg har boet sammen med det meste af det danske kajaklandshold. De var ikke spor lækre, nogen af dem, i mine øjne, trods vaskebrætter, den rigtige kæbelinje og moderigtige skægstubbe. Men kvinderne var vilde med dem og kunne ikke få ind i deres hoveder, hvorfor jeg ikke var konstant lun i trussen over dem og spurgte tit undrende til, hvordan jeg kunne "håndtere" at bo sammen med dem. Det var nu meget nemt - jeg gjorde på cirka samme måde, som når man håndterer at bo sammen med sin standerlampe og et 48-personers spisestel).

Ajmen, prøv lige at se - det ér da ikke godt :stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af ManicNinja 11. maj 2016, 22:23, rettet i alt 3 gange.
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 21:51

dgd2007 skrev:
ManicNinja skrev:Faktisk rart at høre, jeg ikke er den eneste. Aj, det ved jeg selvfølgelig godt, men ... Får bare jævnligt en følelse af, at "det her" (muskler og en bestemt popsmart attitude/måde at tale på/interesser) er det, som alle ved, at alle (inderst inde) vil ha'. Fik lige brug for et virkelighedstjek. :genert:
[...]

Hvordan tror du så, vi andre har det, med alle de oppustede plasticbimboer vi formodes at være vilde med! :fløjt:


Helt på samme måde. Har tit tænkt det, faktisk.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"