Game of Thrones

Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Game of Thrones

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 6. maj 2016, 16:56

Samano skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:Alle taler om at GRRM er kold i røven og slår karakterer ihjel til højre og venstre. Men han har selvfølgelig ikke nosserne til at slå Snow ihjel, selvom han skulle ekspederes langt ud ad serien.

Han kan jo nå at slå ham ihjel mange gange endnu :lol:


Han skal ikke bare dø, men ud af serien. Det kan kun gå for langsomt.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones

Indlægaf Wizzze » 6. maj 2016, 21:10

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Game of Thrones

Indlægaf SoMaPe » 11. maj 2016, 20:24

Jeg har netop set første afsnit af sæson 6.

Jeg har slugt de andre sæsoner fra første afsnit, men jeg kan slet ikke finde ind i rytmen igen. Jeg kan slet ikke komme ind i universet igen, og kan ikke finde ud af hvad der er galt.
Andre der har eller har haft det på den måde?
Må indrømme jeg er skuffet, og det troede jeg ikke jeg skulle blive over den serie :mellow:
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones

Indlægaf Wizzze » 11. maj 2016, 21:58

SoMaPe skrev:Jeg har netop set første afsnit af sæson 6.

Jeg har slugt de andre sæsoner fra første afsnit, men jeg kan slet ikke finde ind i rytmen igen. Jeg kan slet ikke komme ind i universet igen, og kan ikke finde ud af hvad der er galt.
Andre der har eller har haft det på den måde?
Må indrømme jeg er skuffet, og det troede jeg ikke jeg skulle blive over den serie :mellow:


Det første afsnit af sæson 6 er ikke den bedste sæsonåbning vi har set, men vil anbefale dig at fortsætte med afsnit 2 & 3, så skal rytmen nok komme ;)
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22964

Re: Game of Thrones

Indlægaf POCKETKITTEN » 12. maj 2016, 04:17

Afsnit 3 var kedeligt. :(
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Game of Thrones

Indlægaf lillebjoern » 12. maj 2016, 05:44

POCKETKITTEN skrev:Afsnit 3 var kedeligt. :(


Ja, afsnit 3 var virkelig kedeligt. Jeg er klar over at de er nødt til at "lægge lidt i ovnen" for at der kan ske noget, men det burde lige varieres lidt mere... :/
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones

Indlægaf Wizzze » 12. maj 2016, 06:35

POCKETKITTEN skrev:Afsnit 3 var kedeligt. :(


lillebjoern skrev:
POCKETKITTEN skrev:Afsnit 3 var kedeligt. :(


Ja, afsnit 3 var virkelig kedeligt. Jeg er klar over at de er nødt til at "lægge lidt i ovnen" for at der kan ske noget, men det burde lige varieres lidt mere... :/


Arya fik synet tilbage, vi så tower of joy flashback, vi så the Umbers begå forræder og aflevere endnu en Stark til den grimme Boltons kløer, og vi mistede endnu en ulv :whine: og så har vi slet ikke talt om Kings Landing og Mereen, ellers muren og hængepartiet med Olly, synes I stiller høje krav? :gruble:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones

Indlægaf Wizzze » 12. maj 2016, 06:44

Samano skrev:
Wizzze skrev:
POCKETKITTEN skrev:Afsnit 3 var kedeligt. :(


lillebjoern skrev:
POCKETKITTEN skrev:Afsnit 3 var kedeligt. :(


Ja, afsnit 3 var virkelig kedeligt. Jeg er klar over at de er nødt til at "lægge lidt i ovnen" for at der kan ske noget, men det burde lige varieres lidt mere... :/


Arya fik synet tilbage, vi så tower of joy flashback, vi så the Umbers begå forræder og aflevere endnu en Stark til den grimme Boltons kløer, og vi mistede endnu en ulv :whine: og så har vi slet ikke talt om Kings Landing og Mereen, ellers muren og hængepartiet med Olly, synes I stiller høje krav? :gruble:


Enig jeg synes det var et virkelig godt afsnit.
Hvad er det for en ulv vi mister?


Shaggydog :whine:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19617

Re: Game of Thrones

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 06:54

Jeg synes også det var et godt afsnit :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Game of Thrones

Indlægaf lillebjoern » 12. maj 2016, 07:17

Samano skrev:
Wizzze skrev:
POCKETKITTEN skrev:Afsnit 3 var kedeligt. :(


lillebjoern skrev:
POCKETKITTEN skrev:Afsnit 3 var kedeligt. :(


Ja, afsnit 3 var virkelig kedeligt. Jeg er klar over at de er nødt til at "lægge lidt i ovnen" for at der kan ske noget, men det burde lige varieres lidt mere... :/


Arya fik synet tilbage, vi så tower of joy flashback, vi så the Umbers begå forræder og aflevere endnu en Stark til den grimme Boltons kløer, og vi mistede endnu en ulv :whine: og så har vi slet ikke talt om Kings Landing og Mereen, ellers muren og hængepartiet med Olly, synes I stiller høje krav? :gruble:


Enig jeg synes det var et virkelig godt afsnit.
Hvad er det for en ulv vi mister?


Som jeg også nævner, så lægger de jo lidt i ovnen, men der skete jo ikke noget. At Arya fik synet tilbage var jo selvfølgelig forventeligt, så det synes jeg som sådan også var ret kedeligt. Hvad hentyder du til med Kings Landing og Mereen? Jeg synes det meste vi så var lidt antiklimaks – især da Tommen og den religiøse leder (what's his name) taler sammen. Der bliver lagt op til en del, men så var det bare som at puste luft ud af en ballon. Det med Daenerys blev jo allerede forklaret i afsnittet før, så heller intet nyt der. Jeg synes også de gik lidt for let og elegant henover Jon Snows genopståen. Jeg sad lidt med en følelse af, "Okay, så I (eller Martin, velsagtens) valgte at lave en killer-afslutning på sæson 5 ved at Jon Snow dør, men så genopstår han bare lige igen og så taler vi ikke mere om det". Jeg følte mig sgu lidt snydt. Og selvom det med at genoplive i det univers jo ikke er direkte uset, så synes jeg stadig det var meget antiklimaks. At Olly og de andre blev hængt var jo heller ikke en overraskelse – det havde man da forventet?

Men jeg tror da helt sikkert næste afsnit bliver spændende, netop fordi de brugte sidste afsnit til at optrappe et klimaks.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19617

Re: Game of Thrones

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 07:31

Jeg glæder mig virkelig til at se flere af Bran's flashback. Og gad vide om det er i denne sæson at R+L=J teorien bliver bekræftet :fløjt: Efter denne sæson, er der vist kun 13 episoder tilbage :whine:

Btw, vi har virkelig brug for en tråd hvor vi frit kan skrive spoilers i :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Game of Thrones

Indlægaf lillebjoern » 12. maj 2016, 08:24

Animi skrev:Jeg glæder mig virkelig til at se flere af Bran's flashback. Og gad vide om det er i denne sæson at R+L=J teorien bliver bekræftet :fløjt: Efter denne sæson, er der vist kun 13 episoder tilbage :whine:

Btw, vi har virkelig brug for en tråd hvor vi frit kan skrive spoilers i :D


Ja, der kommer i hvert fald en masse sorte firkanter :lol:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Game of Thrones

Indlægaf Wizzze » 12. maj 2016, 14:10

lillebjoern skrev:
Samano skrev:
Wizzze skrev:
POCKETKITTEN skrev:Afsnit 3 var kedeligt. :(


lillebjoern skrev:
POCKETKITTEN skrev:Afsnit 3 var kedeligt. :(


Ja, afsnit 3 var virkelig kedeligt. Jeg er klar over at de er nødt til at "lægge lidt i ovnen" for at der kan ske noget, men det burde lige varieres lidt mere... :/


Arya fik synet tilbage, vi så tower of joy flashback, vi så the Umbers begå forræder og aflevere endnu en Stark til den grimme Boltons kløer, og vi mistede endnu en ulv :whine: og så har vi slet ikke talt om Kings Landing og Mereen, ellers muren og hængepartiet med Olly, synes I stiller høje krav? :gruble:


Enig jeg synes det var et virkelig godt afsnit.
Hvad er det for en ulv vi mister?


Som jeg også nævner, så lægger de jo lidt i ovnen, men der skete jo ikke noget. At Arya fik synet tilbage var jo selvfølgelig forventeligt, så det synes jeg som sådan også var ret kedeligt. Hvad hentyder du til med Kings Landing og Mereen? Jeg synes det meste vi så var lidt antiklimaks – især da Tommen og den religiøse leder (what's his name) taler sammen. Der bliver lagt op til en del, men så var det bare som at puste luft ud af en ballon. Det med Daenerys blev jo allerede forklaret i afsnittet før, så heller intet nyt der. Jeg synes også de gik lidt for let og elegant henover Jon Snows genopståen. Jeg sad lidt med en følelse af, "Okay, så I (eller Martin, velsagtens) valgte at lave en killer-afslutning på sæson 5 ved at Jon Snow dør, men så genopstår han bare lige igen og så taler vi ikke mere om det". Jeg følte mig sgu lidt snydt. Og selvom det med at genoplive i det univers jo ikke er direkte uset, så synes jeg stadig det var meget antiklimaks. At Olly og de andre blev hængt var jo heller ikke en overraskelse – det havde man da forventet?

Men jeg tror da helt sikkert næste afsnit bliver spændende, netop fordi de brugte sidste afsnit til at optrappe et klimaks.


I Kings Landing fik vi da både se Qyburn overtage som ny spymaster, samtidig med at vi så Varys udfolde sig i Meereen og afsløre magten bag the harpys. Og vi fik også set konflikten i the small Council, og en intern Lannister magtkamp. Det med Dany synes jeg også var lidt spild af tid, de minutter kunne bruges bedre, også så mere tid på Dany i næste afsnit.
Jeg synes Jon Snow scenerne var fine, vi så hvordan hans storyline hos the Nights Watch, bliver afsluttet, hans "død" befrier ham, og frigør ham til andre ting.
Så jeg synes både vi så buildup, men også meget der bevægede serien/historien fremad. Og så et par spændende detaljer, som måske bliver store senere, som f.eks Brans Greenseer evner, som måske er så store at han kan påvirke det han ser? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19617

Re: Game of Thrones

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 15:31

Okay, jeg blev ret træt af de der sorte bjælker såååå viewtopic.php?f=22&t=3238 :D
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Game of Thrones

Indlægaf SoMaPe » 13. maj 2016, 15:20

Wizzze skrev:
SoMaPe skrev:Jeg har netop set første afsnit af sæson 6.

Jeg har slugt de andre sæsoner fra første afsnit, men jeg kan slet ikke finde ind i rytmen igen. Jeg kan slet ikke komme ind i universet igen, og kan ikke finde ud af hvad der er galt.
Andre der har eller har haft det på den måde?
Må indrømme jeg er skuffet, og det troede jeg ikke jeg skulle blive over den serie :mellow:


Det første afsnit af sæson 6 er ikke den bedste sæsonåbning vi har set, men vil anbefale dig at fortsætte med afsnit 2 & 3, så skal rytmen nok komme ;)

Jeg har fri på søndag og så må jeg se 2 og 3 inden jeg ser 4 på mandag. Håber det kan hjælpe mig til at komme ind i universet igen, jeg føler mig snydt :genert:
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid

Tilbage til "Film og TV"