Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 12. maj 2016, 06:21

Graviditets testen var helt negativ :) Forhåbentlig sidste gang det giver en glad smiley!
Men jeg er startet op på folinsyre igen og vi er klar til en ny kamp.
Jeg fik bestilt æl teste i går så jeg kan holde lidt øje med kroppen. Næste skridt bliver nok lidt af det pre seed, men skal lige passe på pengene da begravelsen af lillepigen også kostede lidt håndører!
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 12. maj 2016, 06:36

Marigold skrev:Graviditets testen var helt negativ :) Forhåbentlig sidste gang det giver en glad smiley!
Men jeg er startet op på folinsyre igen og vi er klar til en ny kamp.
Jeg fik bestilt æl teste i går så jeg kan holde lidt øje med kroppen. Næste skridt bliver nok lidt af det pre seed, men skal lige passe på pengene da begravelsen af lillepigen også kostede lidt håndører!


Dejligt (når nu det ikke kunne være anderledes). Så er din krop nulstillet :)

Var begravelsen dyr?

Man kan få en billigere version af preseed. Prøv at se på billigteste.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. maj 2016, 07:37

Marigold - Godt at høre, at testen var negativ. Så er der da i hvert fald klare linjer fremadrettet :) Og det er dejligt at høre, I er ved at være klar til at give den en skalle igen - håber det bliver en kort "kamp"!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. maj 2016, 07:43

Jeg tog en uuuunderlig æl-test i morges faktisk. Stregerne var næsten lige tydelige, men de var begge væsentligt mere utydelige end de plejer at være. Har aldrig før oplevet så utydelig en kontrolstreg. Kan dog have noget at gøre med, at jeg af logistiske årsager måtte tisse i koppen ca. en halv time før, jeg kunne tage testen.. :gruble:

Prøver igen, når jeg kommer hjem og i morgen tidlig og så tolker jeg ud fra det.. Den plejer ikke at være så tæt på positiv dagen før æl, så noget kunne tyde på, den falder liiidt tidligere end sidste cyklus. (Som i 12 timer-ish)..
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 12. maj 2016, 07:58

Kiggede i min kalender, og har ikke haft en cyklus over 28 dage siden december hvor jeg havde en meget lang. Nu er jeg på dag30, kommer mens ikke i dag får jeg kæresten til at købe en test med hjem så jeg kan tage den i morgen tidligt. Mine bryster er dog blevet mindre ømme, så tror desværre ikke den er der.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. maj 2016, 09:46

godtnavn skrev:Kiggede i min kalender, og har ikke haft en cyklus over 28 dage siden december hvor jeg havde en meget lang. Nu er jeg på dag30, kommer mens ikke i dag får jeg kæresten til at købe en test med hjem så jeg kan tage den i morgen tidligt. Mine bryster er dog blevet mindre ømme, så tror desværre ikke den er der.


Det er da underligt med dig godtnavn. Håber naturligvis, der er en lykkelig grund, men kan godt forstå, du holder forhåbningerne nede. Det sker jo også bare engang imellem, at kroppet rykker lidt på ens cyklus..
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. maj 2016, 09:53

Har for resten lige regnet mig frem til, at jeg forventer mens dagen før vi tager på badeferie i år. Savner mine p-piller!
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 12. maj 2016, 11:41

godtnavn skrev:Kiggede i min kalender, og har ikke haft en cyklus over 28 dage siden december hvor jeg havde en meget lang. Nu er jeg på dag30, kommer mens ikke i dag får jeg kæresten til at købe en test med hjem så jeg kan tage den i morgen tidligt. Mine bryster er dog blevet mindre ømme, så tror desværre ikke den er der.


Det er så forvirrende når man ikke kan finde hoved og hale i noget som helst. Og det værste er, at man ikke rigtigt kan gøre så meget for at få styr på tingene.

Jeg begyndte jo også at pletbløde søndag aften efter sex, men det er stadig ikke blevet til mere. :forvirret2: mine bryster var også meget ømme de første dage, men det er også væk nu. Men synes jeg har læst, at det er meget normalt at have ømme bryster op til mens.
Bestilte en tid til hsg undersøgelse i tirsdags, men hvis jeg ikke rigtigt har fået min mens i morgen, må jeg jo ringe og afbestille tiden, da undersøgelsen skal laves mellem dag 8 og 12 :wacko:

Jeg var hos lægen i går og få svar på mine stofskifte blodprøver, og mit stofskifte er lavt pga en autoimmun sygdom, så jeg er her til morgen startet med stofskifte medicin. Så forhåbentligt tager det ikke alt for lang tid inden jeg er på et normalt niveau og kan blive gravid.
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 12. maj 2016, 11:49

S_imse skrev:
godtnavn skrev:Kiggede i min kalender, og har ikke haft en cyklus over 28 dage siden december hvor jeg havde en meget lang. Nu er jeg på dag30, kommer mens ikke i dag får jeg kæresten til at købe en test med hjem så jeg kan tage den i morgen tidligt. Mine bryster er dog blevet mindre ømme, så tror desværre ikke den er der.


Det er så forvirrende når man ikke kan finde hoved og hale i noget som helst. Og det værste er, at man ikke rigtigt kan gøre så meget for at få styr på tingene.

Jeg begyndte jo også at pletbløde søndag aften efter sex, men det er stadig ikke blevet til mere. :forvirret2: mine bryster var også meget ømme de første dage, men det er også væk nu. Men synes jeg har læst, at det er meget normalt at have ømme bryster op til mens.
Bestilte en tid til hsg undersøgelse i tirsdags, men hvis jeg ikke rigtigt har fået min mens i morgen, må jeg jo ringe og afbestille tiden, da undersøgelsen skal laves mellem dag 8 og 12 :wacko:

Jeg var hos lægen i går og få svar på mine stofskifte blodprøver, og mit stofskifte er lavt pga en autoimmun sygdom, så jeg er her til morgen startet med stofskifte medicin. Så forhåbentligt tager det ikke alt for lang tid inden jeg er på et normalt niveau og kan blive gravid.


Det er møgfrustrerende det der med at det eneste man kan gøre er at vente.. Jeg hader ikke at have den mindste smule kontrol! Håber snart min krop bestemmer sig! Har hørt andre har ømme bryster op til mens, men jeg har aldrig selv haft det før, og der er stadig ikke kommet mere end den mikroskopiske dråbe der kom for et par dage siden. Skal nå meget i weekenden så vil gerne have overstået mens, starter den i dag er den jo allerede væk lørdag, det ville være skønt!

Stofskiftet har det også indflydelse på mens osv.? Håber der hurtigt kommer styr på det uanset, det er ikke sjovt at have stofskifteproblemer.
Har du egentlig testet? Tænker om du er sikker på ikke at være gravid?
0
Lulu
Indlæg: 2222
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2760

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lulu » 12. maj 2016, 13:30

godtnavn skrev:
Majer skrev:Jeg overtolker helt vildt. Er 2+4 i dag og synes jeg har helt vildt murren i underlivet.

VED jo at der er minimal chance for graviditet i første forsøg og især med min kærestes elendige sædkvalitet.

Ville ønske at jeg kunne slappe lidt af omkring det her...bliver jo så sindssygt skuffet når min mens kommer :whine:


Ægget har da ingen gang sat sig fast, så det er næppe det du mærker. Men kender alt til at tolke på alle signaler fra kroppen :genert: Man ønsker sig det jo så meget at man tænker over alt hvad kroppen gør, mange af tingene gjrode den sikkert også før, bare uden man lagde mærke til det fordi man ikke tænkte over det.

Mine bryster er blevet mindre ømme, men har stadig ikke fået mens. Kommer den ikke i morgen køber jeg en ny test og tager fredag, der er jeg vidst på dag31. Men tror virkelig ikke den er der når testen igår var negativ, håber bare ikke jeg har mens når jeg skal have gæster..


Bare et pip fra en lurer.
Jeg kunne i min nuværende graviditet ikke få en positiv test med almindelig test så købte en clear blue og så var der ingen tvivl da svaret kom. Så måske du skal ud i sådan en test.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 12. maj 2016, 13:32

godtnavn skrev:
S_imse skrev:
godtnavn skrev:Kiggede i min kalender, og har ikke haft en cyklus over 28 dage siden december hvor jeg havde en meget lang. Nu er jeg på dag30, kommer mens ikke i dag får jeg kæresten til at købe en test med hjem så jeg kan tage den i morgen tidligt. Mine bryster er dog blevet mindre ømme, så tror desværre ikke den er der.


Det er så forvirrende når man ikke kan finde hoved og hale i noget som helst. Og det værste er, at man ikke rigtigt kan gøre så meget for at få styr på tingene.

Jeg begyndte jo også at pletbløde søndag aften efter sex, men det er stadig ikke blevet til mere. :forvirret2: mine bryster var også meget ømme de første dage, men det er også væk nu. Men synes jeg har læst, at det er meget normalt at have ømme bryster op til mens.
Bestilte en tid til hsg undersøgelse i tirsdags, men hvis jeg ikke rigtigt har fået min mens i morgen, må jeg jo ringe og afbestille tiden, da undersøgelsen skal laves mellem dag 8 og 12 :wacko:

Jeg var hos lægen i går og få svar på mine stofskifte blodprøver, og mit stofskifte er lavt pga en autoimmun sygdom, så jeg er her til morgen startet med stofskifte medicin. Så forhåbentligt tager det ikke alt for lang tid inden jeg er på et normalt niveau og kan blive gravid.


Det er møgfrustrerende det der med at det eneste man kan gøre er at vente.. Jeg hader ikke at have den mindste smule kontrol! Håber snart min krop bestemmer sig! Har hørt andre har ømme bryster op til mens, men jeg har aldrig selv haft det før, og der er stadig ikke kommet mere end den mikroskopiske dråbe der kom for et par dage siden. Skal nå meget i weekenden så vil gerne have overstået mens, starter den i dag er den jo allerede væk lørdag, det ville være skønt!

Stofskiftet har det også indflydelse på mens osv.? Håber der hurtigt kommer styr på det uanset, det er ikke sjovt at have stofskifteproblemer.
Har du egentlig testet? Tænker om du er sikker på ikke at være gravid?


Nej, tænker jeg vil teste i morgen. Men har jo aldrig haft to cykli der var nogenlunde ens, så aner ikke hvornår jeg skal teste. Men gik jo ud fra at min mens kom mandag, så har droppet ÆL-testene - måske var det dumt.

Ja, stofskiftet kan godt give uregelmæssig mens, så håber medicinen hjælper på det. Desværre ser det ud til at jeg skal have medicinen resten af mit liv, så det er lidt øv.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. maj 2016, 13:57

Krydser fingre for jer, S_imse og godtnavn!

Jeg regner jo med at æl falder i mogren, så lad os håbe, at fredag den 13. bringer held i sprøjten generelt! :D
1
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 12. maj 2016, 14:06

Lulu skrev:Bare et pip fra en lurer.
Jeg kunne i min nuværende graviditet ikke få en positiv test med almindelig test så købte en clear blue og så var der ingen tvivl da svaret kom. Så måske du skal ud i sådan en test.


Jeg håber jeg er lige sådan så :D Men egentlig er det jo ikke så vigtigt at få svaret hurtigt, altså, jeg lever altid som var jeg gravid mellem æl og mens, så kommer ikke til at gøre noget potentielt skadeligt før fosteret selvom jeg ikke ved det. Men kunne nu være rart at få det afklaret. Får kæresten til at købe en test og så kan jeg overveje om jeg vil tage den eller ej i morgen. Min krop føles nu igen som mens kommer, så måske afgør den at jeg ikke skal tage en test i morgen.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 12. maj 2016, 17:57

Godtnavn, må jeg spørge hvad årsagen til at du har fået så voldsomme menssmerter er?
Undskyld hvis det allerede er skrevet tidligere, så har jeg overset det :blush:
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 12. maj 2016, 18:25

Majer skrev:Godtnavn, må jeg spørge hvad årsagen til at du har fået så voldsomme menssmerter er?
Undskyld hvis det allerede er skrevet tidligere, så har jeg overset det :blush:


Jeg var gravid i efteråret hvor vi mistede, siden der har min krop været sær, og jeg har haft mange smerter, nu er det heldigvis kun et par gange om måneden, ved ægløsning og mens, før var det flere gange om ugen. Men får nu meget voldsomme menssmerter og bløder kun 1½ døgns tid hvor jeg før blødte 4-5 dage, mindre mængder (fordi det var spredt ud, i sidste ende sikkert samme mængde) og uden smerter. Jeg kunne bedre lide min krop før vi mistede.

Og status er stadig ingen mens, overvejer at smutte i Netto og købe en test, om ikke andet vil jeg sikkert få mens lige så snart jeg har betalt for testen..
0

Tilbage til "Graviditet"