Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 11. maj 2016, 12:19

Gad vide om nogle af de pakker jeg venter på også ligger på det bånd der :gruble: Eller om nogle af mine kommende ender der
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 11. maj 2016, 19:56

Daine skrev:At det at sjippe er så svært? Jeg har forsøgt at sjippe og 9 ud af 10 gange gik der kludder i det inden jeg havde talt mere end 2 hop :genert: Nåede til sidst 15 og så skyndte jeg mig ind, tomatrød i hovedet af anstrengelse. Jeg kan åbenbart ikke hoppe ret godt :pinligt:


Øvelse gør mester. Det er bare at køre på, så er du sjippeekspert på ingen tid :P
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 11. maj 2016, 20:00

Flora skrev:
Daine skrev:At det at sjippe er så svært? Jeg har forsøgt at sjippe og 9 ud af 10 gange gik der kludder i det inden jeg havde talt mere end 2 hop :genert: Nåede til sidst 15 og så skyndte jeg mig ind, tomatrød i hovedet af anstrengelse. Jeg kan åbenbart ikke hoppe ret godt :pinligt:


Øvelse gør mester. Det er bare at køre på, så er du sjippeekspert på ingen tid :P

Jeg håber du har ret, for ellers er det pænt pinlig :lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
gossip
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22. aug 2015, 21:37
Kort karma: 11
Likede indlæg: 181

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf gossip » 11. maj 2016, 20:12

At tråden om stofbind har ligget under "nye indlæg" i ugevis, og nu er oppe på 19(!) sider.
2
Brugeravatar
gossip
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22. aug 2015, 21:37
Kort karma: 11
Likede indlæg: 181

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf gossip » 11. maj 2016, 22:03

ShuruQ skrev:
gossip skrev:At tråden om stofbind har ligget under "nye indlæg" i ugevis, og nu er oppe på 19(!) sider.


Det sad jeg også og grublede over den anden dag :gruble:.


Ja det er helt skørt, så populært det er at debatere :stoned:

(sagde hun, uden overhovedet at have læst tråden)
0
Brugeravatar
gossip
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22. aug 2015, 21:37
Kort karma: 11
Likede indlæg: 181

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf gossip » 11. maj 2016, 22:10

ShuruQ skrev:
gossip skrev:
ShuruQ skrev:
gossip skrev:At tråden om stofbind har ligget under "nye indlæg" i ugevis, og nu er oppe på 19(!) sider.


Det sad jeg også og grublede over den anden dag :gruble:.


Ja det er helt skørt, så populært det er at debatere :stoned:

(sagde hun, uden overhovedet at have læst tråden)


Når nu vi er ved det har længden på tråden om menstruationskoppen også undret mig flere gange :gruble:.


Der er simpelthen for mange kvinder på denne debat ;)
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 11. maj 2016, 22:22

Rakel skrev:
Samano skrev::
Rakel skrev:At knapt 10 km taxatur i Danmark koster 300kr. Det er seriøst vanvid. Ved frokosttid endda.


Jeg synes så nærmest det lyder billigt efter danskenstandarder.


Nå. Jeg forstår godt, hvorfor Uber med flere har vind i sejlene til de priser.


Sidst jeg kørte en længere tur var for ca 10 år siden, og der gav jeg ca. 350 kr for at køre lidt over 20 km, så de priser har da taget et gevaldigt ryk siden dengang. :ad!: Jeg bør nok revidere min forestilling om, hvad en tur på skadestuen koster.
0
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 11. maj 2016, 22:23

HappyPaww skrev:Malebøger til voksne - vel de såkaldte mandalaer. Ja ja, det er sikkert fint afstressende tidsfordriv, men facebook-grupper, og fremvisning af de sider man har farvelagt er altså mærkeligt. En 8-årig kan jo gøre det?! Jeg forstår der ikke...


Så har du ikke set, hvad nogle af dem kan præstere. Der er en tråd herinde et sted.
1
14 11 14
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 12. maj 2016, 04:47

Delfin skrev:
HappyPaww skrev:Malebøger til voksne - vel de såkaldte mandalaer. Ja ja, det er sikkert fint afstressende tidsfordriv, men facebook-grupper, og fremvisning af de sider man har farvelagt er altså mærkeligt. En 8-årig kan jo gøre det?! Jeg forstår der ikke...


Så har du ikke set, hvad nogle af dem kan præstere. Der er en tråd herinde et sted.

For at være ærlig, kunne det ikke interessere mig mindre... At farvelægge en færdigtrykt tegning er altså ikke et talent, hvis man er over indskolingsalderen.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 12. maj 2016, 05:26

Det er da bestemt ikke alle der er lige dygtige til at farvelægge (mig selv incl). Og måske er det ikke den store kunst. Men jeg bliver selv imponeret over at man kan få disse tegninger

image.jpeg


image.jpeg


Til at blive til det her

image.jpeg


image.jpeg


Men sådan er vi heldigvis så forskellige :) Der er da også andre hobbies og interesser jeg heller ikke begriber det spændende i :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 12. maj 2016, 06:29

^ Ja det er da pænt malet, men det er jo i bund og grund bare om at have lidt sans for farver og evnen til at male inden for stregerne..

Men ja, vi er alle forskellige - og der vigtigste er jo at folk nyder deres hobby :gogo:
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 12. maj 2016, 08:52

Jeg undrer mig over at en kollega kunne få en uges ferie "fordi hun lige fik lyst til at rejse en tur", når vi i et team på 5 personer har en langtidssygemeldt og i det hele taget har voldsomt travlt for tiden.
Nu er der to væk og vi er 3 tilbage for at klare alle daglige opgaver + det uforudsete.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 12. maj 2016, 09:38

:trist:
Hvorfor nogle mennesker føler trang til at nedgøre andre.
7
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. maj 2016, 09:48

HappyPaww skrev:^ Ja det er da pænt malet, men det er jo i bund og grund bare om at have lidt sans for farver og evnen til at male inden for stregerne..

Men ja, vi er alle forskellige - og der vigtigste er jo at folk nyder deres hobby :gogo:


Ligger der ikke lige præcis i ordet "hobby", at man ikke bilder sig ind, at man er - i dette tilfælde - en stor, epokegørende kunstner.
Hvis det, som jeg lidt synes, at du giver udtryk for, er halvplat at have et socialt fællesskab omkring en hobby, er der godt nok mange grupper og klubber, og hvad ved jeg, der burde lukke ned.

Så er det jo også lidt latterligt at udveksle billeder af og opskrifter på kager, når man ikke er konditor, eller at hygge sig i en løbeklub og måske sammen træne op til et 5 kilometers amatørløb, hvis man nu ikke er den fødte atlet.
16
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 09:50

2SHY skrev:Det er da bestemt ikke alle der er lige dygtige til at farvelægge (mig selv incl). Og måske er det ikke den store kunst. Men jeg bliver selv imponeret over at man kan få disse tegninger

Til at blive til det her

Men sådan er vi heldigvis så forskellige :) Der er da også andre hobbies og interesser jeg heller ikke begriber det spændende i :)


Nu har jeg lige fjernet billederne fra mit quote så det ikke fylder for meget, men WOW hvor er de flotte! Og jeg tror også at det ærligt talt kræver lidt talent og mere end at have sans for farver at kunne få det resultat - man kan jo også se at der jo ikke kun er blevet farvelagt inden for stregerne, men også tilføjet andet end det originale billede.

For altså, det kræver jo også lidt mere end bare at kunne holde en pensel i hånden og sans for farver, for at kunne male fantastiske flotte billeder på lærreder.
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"