Sophaya skrev:Tobywan skrev:Lige pt. sker der ikke så meget her.
5-10 minutter om dagen med garrisons... men er da et pænt stykke over 2 millioner guld og laver vel tæt på 10k om dagen. Så er der da lidt guld at bruge af i Legion.
Glæder mig til at prøve demonhunter
Jeg forstår slet ikke, hvordan folk kan lave så meget guld? Jeg får måske 2-3-4k ind om dagen. At jeg så bruger det hele på mounts er en ting, men jeg kan slet ikke se hvordan jeg skulle få så meget mere ind
Det tager også lidt tid at få et setup der bare kører. Her er hvad jeg gør... det kan helt sikkert optimeres, men mit setup er lavet på jeg lige pt. skal bruge mindst tid på det.
Lvl 3 Inn - hent en treasurehunter om ugen + treasure missions
Jeg har 15 treasurehunters på alle mine chars. Lidt mindre kan også gøre det, men bare de er godt spredt ud, så du altid har maks. antal på de missioner der giver guld. Sørg for at sætte missioner over 1-2 gange om dagen - hver dag! Ofte er der også missioner som giver tokens der sælger for ret meget på AH.
Lvl 3 salvage yard. Giver ok for grønne items og ellers dropper der til tider noget der kan sælges på AH
Optimer eventuelt med en række scavengers og køb mats fra tradepost når de er billige. Sælg på AH (hvis du har tid, kan man også crafte, men jeg synes det tager for lang tid).
Boatyard kan også give OK, når den er lvl 3.
Gentag på alle dine chars