Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Firebird » 22. apr 2016, 05:51

Annione skrev:
Firebird skrev:
Annione skrev:...om det er okay at synes det er træls, når alle bare er gravide...?

Hvorfor skal folk have så mange børn..?!


Hvad med at fyre op under doktormanden? Just asking. :genert:


Vi skal ikke have børn. Og vi er glade og tilfredse med den her beslutning.

Alligevel føler jeg mig gået bag ud af dansen hver eneste gang folk bliver gravide....


Forståeligt.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. apr 2016, 11:50

At tage en tur i Frederiksberg Have.

Det er bare pænest i solskin, så jeg ved ikke lige...:gruble:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Badesandalen » 27. apr 2016, 10:58

Om jeg skal tage ind og se En-To-Tre-NU når den kommer i bio. Jeg læste bogen som teenager, og jeg elskede den.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 10. maj 2016, 20:34

At kontakte min optiker og tjekke op på, hvilken styrke jeg præcist har på hvert af glassene i mine briller. Har nemlig fundet et sted på nettet, hvor jeg billigt kan bestille svømmebriller med eksakt styrke. Og netop min nærsynethed (og dyb modvilje mod linser) har i flere år været det, der afholdt mig fra at tage i svømmehallen. Og så ville anskaffelse af svømmebriller jo også være en glimrende undskyldning for at shoppe badetøj.

Og nej, det er ikke som sådan svømmeturene, jeg har savnet, selv om det er skønt at få brugt kroppen på en anden måde, end man plejer og være træt på den gode måde bagefter. Nej, det er saunaafslapning EFTER svømmeturen, der lokker allermest! :love: :blomst:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 12. maj 2016, 17:00

Overvejer om jeg skal se semifinalerne af eurovision. Men ved ikke rigtig om jeg gider, det plejer at være hyggeligt men i år er jeg "meh" omkring det.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 12. maj 2016, 17:16

Kommodedyret skrev:Overvejer om jeg skal se semifinalerne af eurovision. Men ved ikke rigtig om jeg gider, det plejer at være hyggeligt men i år er jeg "meh" omkring det.

Kom og vær med! :banan: Du kommer i godt selskab :klap:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 12. maj 2016, 17:20

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:Overvejer om jeg skal se semifinalerne af eurovision. Men ved ikke rigtig om jeg gider, det plejer at være hyggeligt men i år er jeg "meh" omkring det.

Kom og vær med! :banan: Du kommer i godt selskab :klap:

Jeg har besluttet at give det et forsøg.
Hvis det er kedeligt kan man heldigvis sagtens skifte igen :-D
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 14. maj 2016, 08:18

Om jeg skal udnytte at min MUS i næste uge skal afholdes med vores HR chef istedet for min leder, og hinte lidt til at jeg ville sætte pris på en ny titel og en lønforhøjelse ikke alt for langt ude i fremtiden.
Min stilling har ændret sig rigtig meget det seneste år og det ville være på sin plads at kreditere med et par ændringer.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 15. maj 2016, 16:18

Om jeg skal begynde på en ny lydbog, læse en rigtig bog, eller se noget netflix. Fjernsynet er ikke i spil, det er simpelthen for kedeligt.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Daine » 15. maj 2016, 16:45

Kommodedyret skrev:Om jeg skal begynde på en ny lydbog, læse en rigtig bog, eller se noget netflix. Fjernsynet er ikke i spil, det er simpelthen for kedeligt.

Jeg har lige brugt de sidste par timer på at skraldgrine til The Graham Norton, kæft det har været spas! :love: :lol: Nu skal jeg vist ha lavet lidt aftensmad og så tror jeg, jeg fortsætter med at grine af den kære Graham (eller vist mest af alt hans gæster).

Han kan anbefales, hvis du ikke har fundet ud af hvad du skal gå i gang med :)
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 21. maj 2016, 16:47

Jeg overvejer lidt en eller anden afart tråd om hvad man bør se i teateret eller hvad man har set. :gruble: Det kan være så hyggeligt at gå i teater, men jeg er så dårlig til at holde mig opdateret på den front, det er så meget lettere med biografen. :genert:

I teorien burde den vil ligge under kultur, men når det er slået sammen med politik og samfund, så det orker jeg det bare ikke rigtig. Livets forhold, arh næppe, Hobby, det kan det ikke rigtig betragtes som og Generelt er bare sådan generelt evighedstråde, mens sniksnak er mere generel sniksnak.
1
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 17:16

Justified Ancients of Mu Mu skrev:Jeg overvejer lidt en eller anden afart tråd om hvad man bør se i teateret eller hvad man har set. :gruble: Det kan være så hyggeligt at gå i teater, men jeg er så dårlig til at holde mig opdateret på den front, det er så meget lettere med biografen. :genert:

I teorien burde den vil ligge under kultur, men når det er slået sammen med politik og samfund, så det orker jeg det bare ikke rigtig. Livets forhold, arh næppe, Hobby, det kan det ikke rigtig betragtes som og Generelt er bare sådan generelt evighedstråde, mens sniksnak er mere generel sniksnak.


Du kunne jo foreslå admin at oprette et forum under 'Underholdning' og så simpelthen kalde det Teater.

Jeg mener - vi har jo i forvejen ét, der hedder Musik, ét der hedder Film & tv og ét, der hedder Bøger. Jeg kan ikke se, hvorfor Teater ikke skulle have sit eget. :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 21. maj 2016, 17:54

ManicNinja skrev:Du kunne jo foreslå admin at oprette et forum under 'Underholdning' og så simpelthen kalde det Teater.

Jeg mener - vi har jo i forvejen ét, der hedder Musik, ét der hedder Film & tv og ét, der hedder Bøger. Jeg kan ikke se, hvorfor Teater ikke skulle have sit eget. :)


Jeg synes nok det er lige overkill med et nyt forum til en tråd eller i hvert fald fordi jeg savner en tråd. :lol2:
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 18:03

Justified Ancients of Mu Mu skrev: Jeg synes nok det er lige overkill med et nyt forum til en tråd eller i hvert fald fordi jeg savner en tråd. :lol2:


Alle fora er jo startet med en tråd - og der er da sikkert andre, som godt kunne lægge tråde dér. Kald det Teater & Standup eller Sceneliv, så skulle der da nok være basis for nogle ret brugbare tråde om alt muligt ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf Novella » 30. maj 2016, 20:03

At begå et mord. Bare et lille nemt et, ikke noget, der sviner. Polonium, måske.
0

Tilbage til "Generelt"