Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 10:31

Og hver 30. sekund får jeg en stemme i røret der siger "Alle medarbejdere er desværre optaget" Nååårh, så det er derfor jeg kan hører Ed Sheeran synge? Den havde jeg ikke selv regnet ud :træt2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 12. maj 2016, 10:35

Bed mig selv hårdt i kinden i morges, det gør pisse ondt og det er hævet. Kan ikke tygge. Det er ikke udpræget fedt, når jeg skal hjem til nogle venner og have and i aften :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 10:38

Animi skrev:Og hver 30. sekund får jeg en stemme i røret der siger "Alle medarbejdere er desværre optaget" Nååårh, så det er derfor jeg kan hører Ed Sheeran synge? Den havde jeg ikke selv regnet ud :træt2:


Nå, men det var da en sød DSB mand, og man kan heldigvis sende kortet retur og få pengene tilbage. Puha da :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 12. maj 2016, 10:38

Pixie88 skrev:Bed mig selv hårdt i kinden i morges, det gør pisse ondt og det er hævet. Kan ikke tygge. Det er ikke udpræget fedt, når jeg skal hjem til nogle venner og have and i aften :sur:

Tag en isklump i munden og pres imod, det plejer at hjælpe ved mig. Eller spis noget is :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 12. maj 2016, 10:57

Nu er det 2½ måned vi ikke har kunne benytte vores vaskekælder fordi "nogen" ikke har aktiveret den vaskechip som vi har købt og betalt.
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 12. maj 2016, 11:52

Vinaia skrev:Folk, der benytter mit navn sidst i en sætning. For eksempel "det er ikke det jeg mener, Vinnie" eller "sluk lige fjernsynet, Vinnie".
Jeg kan ikke klare det! Jeg synes, det virker så nedsættende og passivt-aggressivt! :evil:

I det hele taget skal folk holde sig fra at bruge mit navn, medmindre de kalder på mig eller lignende. Jeg ved ikke, hvor jeg har den kæphest fra, men jeg bliver så gal. :tie:

TAK!!! Jeg troede det bare var mig der slet ikke kan have det der med at folk bruger mit navn når man taler sammen. Og da slet ikke hvis det kun er mig og den anden person. Du har allerede min opmærksomhed og ja jeg ved godt hvad jeg hedder så du behøver ikke minde mig om det
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 12. maj 2016, 11:53

Vinaia skrev:Folk, der benytter mit navn sidst i en sætning. For eksempel "det er ikke det jeg mener, Vinnie" eller "sluk lige fjernsynet, Vinnie".
Jeg kan ikke klare det! Jeg synes, det virker så nedsættende og passivt-aggressivt! :evil:

I det hele taget skal folk holde sig fra at bruge mit navn, medmindre de kalder på mig eller lignende. Jeg ved ikke, hvor jeg har den kæphest fra, men jeg bliver så gal. :tie:

For små 25 år siden var det højeste mode blandt sælgere, bankrådgivere og fagforeningsfolk at gøre det. Selv statsministeren (Poul Nyrup) gjorde det. Jeg tror, de regnede med eller havde været på kursus i, at det fik samtalepartneren til at føle, at de kendte en og interesserede sig for én (selvom de ikke kendte ens navn før lige for lidt siden, hvor man havde præsenteret sig, eller de havde læst det på ens kontoudskrift). Derfor kan jeg slet ikke tage det. Men det lyder, som om den variant, du skriver om, er mellem folk, der rent faktisk kender hinanden bedre. :)
2
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 12. maj 2016, 13:20

Daine skrev:
Pixie88 skrev:Bed mig selv hårdt i kinden i morges, det gør pisse ondt og det er hævet. Kan ikke tygge. Det er ikke udpræget fedt, når jeg skal hjem til nogle venner og have and i aften :sur:

Tag en isklump i munden og pres imod, det plejer at hjælpe ved mig. Eller spis noget is :)

Tak, der hjalp rent faktisk på hævelsen :-D Det gør stadig nas, men jeg tygger ikke længere i kinden, når jeg bider sammen :banan:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 12. maj 2016, 13:43

Pixie88 skrev:
Daine skrev:
Pixie88 skrev:Bed mig selv hårdt i kinden i morges, det gør pisse ondt og det er hævet. Kan ikke tygge. Det er ikke udpræget fedt, når jeg skal hjem til nogle venner og have and i aften :sur:

Tag en isklump i munden og pres imod, det plejer at hjælpe ved mig. Eller spis noget is :)

Tak, der hjalp rent faktisk på hævelsen :-D Det gør stadig nas, men jeg tygger ikke længere i kinden, når jeg bider sammen :banan:

Velbekommen! Man må jo hjælpe, når der er and på menuen :D

Ej, jeg er glad for det hjalp. Min erfaring siger, at smerte (og sår) ret hurtigt bliver bedre når det bare får lidt fred, derfor er is(klump) en god løsning. Håber du er fit til at spise masser af and i aften :kys:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Marichen12 » 12. maj 2016, 17:29

No1 skrev:
Jailbird skrev:Jeg kunne godt bruge en just-eat for slik.


Haha, det ville jeg slet ikke kunne styre, hvis det var blandselv slik, som de leverede. :D


Det findes :D Vist nok kun i Kbh og megadyrt, men...har overvejet det i ny og næ når jeg er alene hjemme med ungerne og ikke har fået fyldt de hemmelige depoter op :blush:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Marichen12 » 12. maj 2016, 17:30

Soleksem :tie:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Marichen12 » 12. maj 2016, 17:43

Jailbird skrev:
Marichen12 skrev:
No1 skrev:
Jailbird skrev:Jeg kunne godt bruge en just-eat for slik.


Haha, det ville jeg slet ikke kunne styre, hvis det var blandselv slik, som de leverede. :D


Det findes :D Vist nok kun i Kbh og megadyrt, men...har overvejet det i ny og næ når jeg er alene hjemme med ungerne og ikke har fået fyldt de hemmelige depoter op :blush:

Sådan noget skriver man ikke uden link!



http://www.bonbonnow.dk

Sowwy :blush:
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 12. maj 2016, 17:44

Jailbird skrev:
Marichen12 skrev:
No1 skrev:
Jailbird skrev:Jeg kunne godt bruge en just-eat for slik.


Haha, det ville jeg slet ikke kunne styre, hvis det var blandselv slik, som de leverede. :D


Det findes :D Vist nok kun i Kbh og megadyrt, men...har overvejet det i ny og næ når jeg er alene hjemme med ungerne og ikke har fået fyldt de hemmelige depoter op :blush:

Sådan noget skriver man ikke uden link!

https://www.hungry.dk/frederiksberg-c/a ... cgod3aoFvQ

^ Du kan også få kondomer og Jaka Bov :lol:
1
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Viskelæder » 12. maj 2016, 17:48

LadyFox skrev:
Jailbird skrev:
Marichen12 skrev:
No1 skrev:
Jailbird skrev:Jeg kunne godt bruge en just-eat for slik.


Haha, det ville jeg slet ikke kunne styre, hvis det var blandselv slik, som de leverede. :D


Det findes :D Vist nok kun i Kbh og megadyrt, men...har overvejet det i ny og næ når jeg er alene hjemme med ungerne og ikke har fået fyldt de hemmelige depoter op :blush:

Sådan noget skriver man ikke uden link!

https://www.hungry.dk/frederiksberg-c/a ... cgod3aoFvQ

^ Du kan også få kondomer og Jaka Bov :lol:


Slik, kondomer og Jaka Bov. Lykken er gjort. That's it. Jeg behøver aldrig komme udenfor min dør igen!
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 12. maj 2016, 17:50

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:
Jailbird skrev:
Marichen12 skrev:
No1 skrev:
Jailbird skrev:Jeg kunne godt bruge en just-eat for slik.


Haha, det ville jeg slet ikke kunne styre, hvis det var blandselv slik, som de leverede. :D


Det findes :D Vist nok kun i Kbh og megadyrt, men...har overvejet det i ny og næ når jeg er alene hjemme med ungerne og ikke har fået fyldt de hemmelige depoter op :blush:

Sådan noget skriver man ikke uden link!

https://www.hungry.dk/frederiksberg-c/a ... cgod3aoFvQ

^ Du kan også få kondomer og Jaka Bov :lol:


Slik, kondomer og Jaka Bov. Lykken er gjort. That's it. Jeg behøver aldrig komme udenfor min dør igen!

Jeg ved ikke om de kan bestikkes til en tur til Jylland! Men de fleste har vel en pris :gruble:
2
...

Tilbage til "Generelt"