Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 12. maj 2016, 18:08

At det sår og mærkelige udslæt lignende halløj jeg har på halsen formodentlig er min nikkelallergi der flipper ud på en anden måde end jeg før har set. Og det er pænt træls at den halskæde jeg har brugt åbenbart indeholder nikkel når den nu ellers skulle være nikkelfri :sur:

Jeg må skrive en ny halskæde på min ønskeseddel til næste måned :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 12. maj 2016, 21:09

Jeg synes, det bliver mere og mere umuligt at finde rundt på hjemmesider, efterhånden som de bliver lavet om til ære for mobiltelefonerne :genert:
4
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 13. maj 2016, 05:48

De håndværkere der arbejder på taget af den bygning jeg arbejder i. De borer og det larmer afsindigt meget :cuss:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 13. maj 2016, 07:05

Lemonella skrev:Mit "nye" køkken.
Vi fik brev om, at alle dem der havde bøgelåger og skuffefronter, skulle have dem udskiftet. Lågerne/fronterne var flere steder begyndt, at krakelere, så der skulle nye op. Uden beregning for beboerne.

Jeg var glad for vores bøgelåger, men tænkte, at en fin farve, nok kunne live lidt op på det gamle køkken. Det kunne jeg så godt glemme igen. Farven var valgt på forhånd af boligforeningen. Det skulle være mat brækket hvid.

Jeg kan ikke lide det! Det er ikke pænt!
Vi har lige fået malet vægge og loft i køkkenet og de der brækket hvid låger/fronter, ser dybt underligt ud til de hvide vægge og loftet. Samtidig har den forrige lejer valgt en lys beige laminat bordplade og de der tre forskellige lyse farver, er ikke pæne sammen.

Fik jeg fortalt, at jeg ikke kan lide mit nye køkken? :puke:


Kan I ikke spørge boligselskabet om I må lave det om? De fleste steder siger ja så længe det forhøjer værdien af lejemålet. Min mands ene kammerat lagde nyt gulv i stuen og skiftede køkkenet i sin gamle lejlighed.
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 13. maj 2016, 07:37

Post Dk. Jeg har ikke været fan af dem i flere år efterhånden, men indenfor de seneste dage er det nærmest vokset til et decideret had mod dem :cuss:

Jeg plejer at bestille pakker til min arbejdsplads, da det bare er meget lettere end at skulle hente dem på et postkontor. Især fordi vi aldrig ved hvor de leverer pakkerne. Ofte har det været ret langt fra vores bopæl.

Anyway, pga. fridage i sidste uge, tænkte jeg at det ville være smart at bestille levering til den købmand lige på den anden side af gaden, så ikke de leverede den på min arbejdsplads når jeg ikke var der. Pakken blev så alligevel først afsendt efter fridage og weekend :rulle:
Men i mailen fra Post Dk står der at pakken skal hentes i en postbutik noget længere væk, så jeg må med bus derud. Pænt irriterende, men jeg tager derud. De har så ikke min pakke. Den ligger hos en postbutik i den stik modsatte retning. Christ!
Jeg har ikke tid den dag, så må tage derover dagen efter. De har heller ikke min pakke, men forsøger at sende mig tilbage til den første butik (på det tidspunkt har jeg lyst til at slå folk ihjel).
Jeg vælger så i stedet at gå derind hvor pakken oprindeligt skulle have været leveret, selvom intet tydede på at den skulle være der. Men det var den. Mandens scanner havde bare ikke virket, så han kunne ikke registrere pakken (:cuss: :cuss: :cuss:)

For det så ikke skal være løgn, så kunne han ikke udlevere pakken til mig, fordi scanneren ikke virkede.

Det her er præcis hvorfor jeg forsøger at undgå Post Dk og butikker som samarbejder med Post Dk. De er fuldstændig ligeglade med privatkunder, og de "postmedarbejdere" der sidder på deres "postkontorer" har hverken lysten eller evnerne til at yde bare en minimal service.
Allerede det første sted jeg var, burde de havde taget ansvar og lokaliseret den pakke. Det kiksede. Så burde man havde fanget den anden gang. Men der kiksede de sørme igen. Og købmanden hvis scanner ikke virkede - hvorfor fanden har Post Dk ikke sørget for at skrive ud til de folk som var berørte af de afhentninger??

Det her indlæg burde nok nærmere havde ligget i en tråd der hedder "Hvad hader du grænseløst"
2
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 13. maj 2016, 08:31

Lemonella skrev:Jeg har talt med boligselskabet om, at få nye låger og fronter i en anden farve, men de vil ikke ofre mere på det. Vi skal selv betale en eventuel forandring og vi betaler i forvejen af på det køkken som den forrige lejer valgte 2 år før vi flyttede ind.
Deres begrundelse er, at så vil alle have helt nye låger og fronter og de vil ikke forhøje det lån der løber på køkkenet i forvejen.
Vores husleje er forhøjet 3 gange. Med et nyt køkken. Et nyt badeværelse og lukning af altan. Jeg synes vi betaler pænt meget i husleje i forvejen. Så jeg tror ikke jeg vil betale selv.


Nej okay, det kan jeg godt se. Det er godt nok surt at I skal betale så meget for noget I ikke kan lide.
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Marichen12 » 13. maj 2016, 09:12

Postdk :cuss:

Jeg har nu både kontakt med dem og TELMORE. Først fik jeg at vide, at pakken lå på et eller andet "bånd", i dag får jeg så at vide at den ikke er der og heller ikke er på posthuset. Og så er det MIG der skal underskrive på tro og live at jeg ikke har modtaget pakken. Mor er ikke skuffet, mor er RASENDE! Jeg vil bare have min telefon NU!!!! Jeg ved jo nok godt, at den er "forsvundet" fra postcentralen, men så må TELMORE få fingeren ud og få det afgjort, så jeg kan få den telefon!!!! Arrrrrrrggggghhhh!
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 13. maj 2016, 09:24

NejJegErIkkeAsiat skrev:Post Dk. Jeg har ikke været fan af dem i flere år efterhånden, men indenfor de seneste dage er det nærmest vokset til et decideret had mod dem :cuss:

Jeg plejer at bestille pakker til min arbejdsplads, da det bare er meget lettere end at skulle hente dem på et postkontor. Især fordi vi aldrig ved hvor de leverer pakkerne. Ofte har det været ret langt fra vores bopæl.

Anyway, pga. fridage i sidste uge, tænkte jeg at det ville være smart at bestille levering til den købmand lige på den anden side af gaden, så ikke de leverede den på min arbejdsplads når jeg ikke var der. Pakken blev så alligevel først afsendt efter fridage og weekend :rulle:
Men i mailen fra Post Dk står der at pakken skal hentes i en postbutik noget længere væk, så jeg må med bus derud. Pænt irriterende, men jeg tager derud. De har så ikke min pakke. Den ligger hos en postbutik i den stik modsatte retning. Christ!
Jeg har ikke tid den dag, så må tage derover dagen efter. De har heller ikke min pakke, men forsøger at sende mig tilbage til den første butik (på det tidspunkt har jeg lyst til at slå folk ihjel).
Jeg vælger så i stedet at gå derind hvor pakken oprindeligt skulle have været leveret, selvom intet tydede på at den skulle være der. Men det var den. Mandens scanner havde bare ikke virket, så han kunne ikke registrere pakken (:cuss: :cuss: :cuss:)

For det så ikke skal være løgn, så kunne han ikke udlevere pakken til mig, fordi scanneren ikke virkede.

Det her er præcis hvorfor jeg forsøger at undgå Post Dk og butikker som samarbejder med Post Dk. De er fuldstændig ligeglade med privatkunder, og de "postmedarbejdere" der sidder på deres "postkontorer" har hverken lysten eller evnerne til at yde bare en minimal service.
Allerede det første sted jeg var, burde de havde taget ansvar og lokaliseret den pakke. Det kiksede. Så burde man havde fanget den anden gang. Men der kiksede de sørme igen. Og købmanden hvis scanner ikke virkede - hvorfor fanden har Post Dk ikke sørget for at skrive ud til de folk som var berørte af de afhentninger??

Det her indlæg burde nok nærmere havde ligget i en tråd der hedder "Hvad hader du grænseløst"


Nu begynder Zalando så også at irriterer mig.
De påstår nu at den her pakke som er forsvundet og som jeg har pisset rundt efter på 3 forskellige postkontorer, ligger på postkontor nr. 2 som jeg var hos i går. SELVOM købmanden med den defekte scanner sagde at pakken er hos ham. Jamen hvad fanden skal jeg snart tro på???
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Marichen12 » 13. maj 2016, 09:30

NejJegErIkkeAsiat skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Post Dk. Jeg har ikke været fan af dem i flere år efterhånden, men indenfor de seneste dage er det nærmest vokset til et decideret had mod dem :cuss:

Jeg plejer at bestille pakker til min arbejdsplads, da det bare er meget lettere end at skulle hente dem på et postkontor. Især fordi vi aldrig ved hvor de leverer pakkerne. Ofte har det været ret langt fra vores bopæl.

Anyway, pga. fridage i sidste uge, tænkte jeg at det ville være smart at bestille levering til den købmand lige på den anden side af gaden, så ikke de leverede den på min arbejdsplads når jeg ikke var der. Pakken blev så alligevel først afsendt efter fridage og weekend :rulle:
Men i mailen fra Post Dk står der at pakken skal hentes i en postbutik noget længere væk, så jeg må med bus derud. Pænt irriterende, men jeg tager derud. De har så ikke min pakke. Den ligger hos en postbutik i den stik modsatte retning. Christ!
Jeg har ikke tid den dag, så må tage derover dagen efter. De har heller ikke min pakke, men forsøger at sende mig tilbage til den første butik (på det tidspunkt har jeg lyst til at slå folk ihjel).
Jeg vælger så i stedet at gå derind hvor pakken oprindeligt skulle have været leveret, selvom intet tydede på at den skulle være der. Men det var den. Mandens scanner havde bare ikke virket, så han kunne ikke registrere pakken (:cuss: :cuss: :cuss:)

For det så ikke skal være løgn, så kunne han ikke udlevere pakken til mig, fordi scanneren ikke virkede.

Det her er præcis hvorfor jeg forsøger at undgå Post Dk og butikker som samarbejder med Post Dk. De er fuldstændig ligeglade med privatkunder, og de "postmedarbejdere" der sidder på deres "postkontorer" har hverken lysten eller evnerne til at yde bare en minimal service.
Allerede det første sted jeg var, burde de havde taget ansvar og lokaliseret den pakke. Det kiksede. Så burde man havde fanget den anden gang. Men der kiksede de sørme igen. Og købmanden hvis scanner ikke virkede - hvorfor fanden har Post Dk ikke sørget for at skrive ud til de folk som var berørte af de afhentninger??

Det her indlæg burde nok nærmere havde ligget i en tråd der hedder "Hvad hader du grænseløst"


Nu begynder Zalando så også at irriterer mig.
De påstår nu at den her pakke som er forsvundet og som jeg har pisset rundt efter på 3 forskellige postkontorer, ligger på postkontor nr. 2 som jeg var hos i går. SELVOM købmanden med den defekte scanner sagde at pakken er hos ham. Jamen hvad fanden skal jeg snart tro på???


Jeg føler med dig! Den dame fra postdk som jeg talte med i dag var også spejlblank og blottet for alt hvad der hedder kundeservice :tie:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 13. maj 2016, 15:40

NejJegErIkkeAsiat skrev:Post Dk. Jeg har ikke været fan af dem i flere år efterhånden, men indenfor de seneste dage er det nærmest vokset til et decideret had mod dem :cuss:

Jeg plejer at bestille pakker til min arbejdsplads, da det bare er meget lettere end at skulle hente dem på et postkontor. Især fordi vi aldrig ved hvor de leverer pakkerne. Ofte har det været ret langt fra vores bopæl.

Anyway, pga. fridage i sidste uge, tænkte jeg at det ville være smart at bestille levering til den købmand lige på den anden side af gaden, så ikke de leverede den på min arbejdsplads når jeg ikke var der. Pakken blev så alligevel først afsendt efter fridage og weekend :rulle:
Men i mailen fra Post Dk står der at pakken skal hentes i en postbutik noget længere væk, så jeg må med bus derud. Pænt irriterende, men jeg tager derud. De har så ikke min pakke. Den ligger hos en postbutik i den stik modsatte retning. Christ!
Jeg har ikke tid den dag, så må tage derover dagen efter. De har heller ikke min pakke, men forsøger at sende mig tilbage til den første butik (på det tidspunkt har jeg lyst til at slå folk ihjel).
Jeg vælger så i stedet at gå derind hvor pakken oprindeligt skulle have været leveret, selvom intet tydede på at den skulle være der. Men det var den. Mandens scanner havde bare ikke virket, så han kunne ikke registrere pakken (:cuss: :cuss: :cuss:)

For det så ikke skal være løgn, så kunne han ikke udlevere pakken til mig, fordi scanneren ikke virkede.

Det her er præcis hvorfor jeg forsøger at undgå Post Dk og butikker som samarbejder med Post Dk. De er fuldstændig ligeglade med privatkunder, og de "postmedarbejdere" der sidder på deres "postkontorer" har hverken lysten eller evnerne til at yde bare en minimal service.
Allerede det første sted jeg var, burde de havde taget ansvar og lokaliseret den pakke. Det kiksede. Så burde man havde fanget den anden gang. Men der kiksede de sørme igen. Og købmanden hvis scanner ikke virkede - hvorfor fanden har Post Dk ikke sørget for at skrive ud til de folk som var berørte af de afhentninger??

Det her indlæg burde nok nærmere havde ligget i en tråd der hedder "Hvad hader du grænseløst"


Man tror det er løgn, men da jeg mødte op hos købmanden igen i dag, kunne jeg stadig ikke få udleveret min pakke fordi hans scanner ikke virker.
Så min pakke har altså ligget lige ovre på den anden side af gaden i 2 dage nu, uden at jeg er i stand til at få den udleveret.
Længe leve elektronikken (og PostDk) :rulle:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 13. maj 2016, 15:56

Marichen12 skrev:Postdk :cuss:

Jeg har nu både kontakt med dem og TELMORE. Først fik jeg at vide, at pakken lå på et eller andet "bånd", i dag får jeg så at vide at den ikke er der og heller ikke er på posthuset. Og så er det MIG der skal underskrive på tro og live at jeg ikke har modtaget pakken. Mor er ikke skuffet, mor er RASENDE! Jeg vil bare have min telefon NU!!!! Jeg ved jo nok godt, at den er "forsvundet" fra postcentralen, men så må TELMORE få fingeren ud og få det afgjort, så jeg kan få den telefon!!!! Arrrrrrrggggghhhh!



Normalt kvitere man jo for at få pakken og det har du ikke gjort. Så det er da unødvendigt at du så skal skrive under på at du ikke har fået den.

Eller er det til telmore direkte, så de kan kræve erstatning af post dk?
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Marichen12 » 13. maj 2016, 17:00

Studsgaard skrev:
Marichen12 skrev:Postdk :cuss:

Jeg har nu både kontakt med dem og TELMORE. Først fik jeg at vide, at pakken lå på et eller andet "bånd", i dag får jeg så at vide at den ikke er der og heller ikke er på posthuset. Og så er det MIG der skal underskrive på tro og live at jeg ikke har modtaget pakken. Mor er ikke skuffet, mor er RASENDE! Jeg vil bare have min telefon NU!!!! Jeg ved jo nok godt, at den er "forsvundet" fra postcentralen, men så må TELMORE få fingeren ud og få det afgjort, så jeg kan få den telefon!!!! Arrrrrrrggggghhhh!



Normalt kvitere man jo for at få pakken og det har du ikke gjort. Så det er da unødvendigt at du så skal skrive under på at du ikke har fået den.

Eller er det til telmore direkte, så de kan kræve erstatning af post dk?


Jeg forstår det heller ikke helt...
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Maoam » 13. maj 2016, 17:47

Mit termometer gik i stykker, mens jeg lavede chokolademousse, så det mislykkedes :cuss:
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Søhest
Indlæg: 46
Tilmeldt: 21. sep 2015, 05:58
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Søhest » 13. maj 2016, 21:48

Jeg er ved at se game of thrones serien efter at have pløjet bøgerne igennem flere gange.

Der er en bestemt scene hvor der er en mand der får ødelagt sit hovede ret så eftertrykkeligt og beskrivelsen i bogen er så malerisk at jeg havde det dårligt i flere timer efter at have læst det.

Så nu irriterer det mig grænseløst at jeg alligevel vælger at se scenen filmatiseret - og det var så nogenlunde ligeså slemt som jeg havde forestillet mig :nerve:

Ja ja, jeg gider da heldigvis ikke sove alligevel :nej:
2
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 13. maj 2016, 22:40

^
Billede
2

Tilbage til "Generelt"