Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf 2SHY » 13. maj 2016, 18:56

Jeg har købt nye knap batterier til laserpointer dimsen så jeg har noget at aflede Aslan med når han er ved at rode sig ud i ballade ;)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf McFurPants » 13. maj 2016, 20:32

2SHY skrev:
McFurPants skrev:AFP Chill Out måtten ankom i forgårs. Olivia har endnu ikke brugt den, for den er jo helt ny og dermed farlig :panik:

Men jeg har prøvet den. Jeg lagde den foran mit tastatur og hvilede underarme og hænder på den. Den virker med det samme og er dejlig kølig. Den er ikke "våd" og den skal ikke aktiveres eller opbevares specielt. Jeg er sikker på Olivia ser lyset, når den lugter lidt mere af herhjemme og dens fremmedhed bliver glemt lidt. Hvis ikke, så hugger jeg den dælme! Jeg lider i varmen og kan sagtens bruge en kølig måtte under måsen :D

Billede

Hvad måtte du slippe for den? :)


Jeg gav lidt ovre 25 € for den inklusiv forsendelse, men jeg er jo lokal.

Jeg har lige kigget og du ville skulle give 21,95 € (for den størrelse der hedder M)+ 9,95 € i forsendelse til Danmark. Man kan betale med Visakort, Mastercard, Maestrocard, American Express og PayPal (samt lokale betalingskort). Medpets.nl er forresten en side, der har en tilfredshedscore på Trustpilot på 8,7 / 10 med over 11.000 reviews. Jeg har handlet der flere gange og er glad og tilfreds.

Hvis du ikke kan finde den i Danmark eller det er pengene værd at købe den fra Medpets.nl, hjælper jeg gerne med det hollandske - bare smid mig en PB :)

Måtten virker i 3-4 timer og skal derefter blot reaktiveres ved at der ikke ligger noget/nogen på den i få minutter.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf 2SHY » 13. maj 2016, 20:40

McFurPants skrev:
2SHY skrev:
McFurPants skrev:AFP Chill Out måtten ankom i forgårs. Olivia har endnu ikke brugt den, for den er jo helt ny og dermed farlig :panik:

Men jeg har prøvet den. Jeg lagde den foran mit tastatur og hvilede underarme og hænder på den. Den virker med det samme og er dejlig kølig. Den er ikke "våd" og den skal ikke aktiveres eller opbevares specielt. Jeg er sikker på Olivia ser lyset, når den lugter lidt mere af herhjemme og dens fremmedhed bliver glemt lidt. Hvis ikke, så hugger jeg den dælme! Jeg lider i varmen og kan sagtens bruge en kølig måtte under måsen :D

Billede

Hvad måtte du slippe for den? :)


Jeg gav lidt ovre 25 € for den inklusiv forsendelse, men jeg er jo lokal.

Jeg har lige kigget og du ville skulle give 21,95 € (for den størrelse der hedder M)+ 9,95 € i forsendelse til Danmark. Man kan betale med Visakort, Mastercard, Maestrocard, American Express og PayPal (samt lokale betalingskort). Medpets.nl er forresten en side, der har en tilfredshedscore på Trustpilot på 8,7 / 10 med over 11.000 reviews. Jeg har handlet der flere gange og er glad og tilfreds.

Hvis du ikke kan finde den i Danmark eller det er pengene værd at købe den fra Medpets.nl, hjælper jeg gerne med det hollandske - bare smid mig en PB :)

Måtten virker i 3-4 timer og skal derefter blot reaktiveres ved at der ikke ligger noget/nogen på den i få minutter.

Jeg skulle lige have omregner appen frem for at finde ud af hvad det var i kroner :lol: Jeg venter lige og ser hvordan de er dem jeg venter på fra Kina. Økonomien er lidt presset efter bilen skulle have nye bremser og omsyn, så jeg skal vist lige vente lidt :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf Kommodedyret » 13. maj 2016, 20:43

Jeg købte de der snackstænger som hun elsker. Og så gad hun ikke engang æde dem! Forkælet kræ.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf 2SHY » 13. maj 2016, 20:46

Kommodedyret skrev:Jeg købte de der snackstænger som hun elsker. Og så gad hun ikke engang æde dem! Forkælet kræ.

Sådan nogle har jeg også en kæmpekøbspakke med. Sebastian elskede dem men måtte ikke få dem pga foderallergi. Penny nægtede at spise dem og Aslan gider dem heller ikke :rulle: Og jeg der ellers synes Sebastian var temmelig kræsen :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf Kommodedyret » 13. maj 2016, 20:52

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg købte de der snackstænger som hun elsker. Og så gad hun ikke engang æde dem! Forkælet kræ.

Sådan nogle har jeg også en kæmpekøbspakke med. Sebastian elskede dem men måtte ikke få dem pga foderallergi. Penny nægtede at spise dem og Aslan gider dem heller ikke :rulle: Og jeg der ellers synes Sebastian var temmelig kræsen :rulle:


Jeg har en teori: tidligere i dag gav jeg hende lidt tun. Det var nærmest det lækreste hun nogensinde havde spist! Jeg kunne have startet et diskotek i køkkenet omkring hende, og hun ville ikke have hævet et knurhår, for hun var helt væk i det tun.

Og nu er der altså intet der dur, andet end tun. :forvirret2:

"Because nothing compares, nothing compares, to TUN!"
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf 2SHY » 13. maj 2016, 21:04

Kommodedyret skrev:
2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg købte de der snackstænger som hun elsker. Og så gad hun ikke engang æde dem! Forkælet kræ.

Sådan nogle har jeg også en kæmpekøbspakke med. Sebastian elskede dem men måtte ikke få dem pga foderallergi. Penny nægtede at spise dem og Aslan gider dem heller ikke :rulle: Og jeg der ellers synes Sebastian var temmelig kræsen :rulle:


Jeg har en teori: tidligere i dag gav jeg hende lidt tun. Det var nærmest det lækreste hun nogensinde havde spist! Jeg kunne have startet et diskotek i køkkenet omkring hende, og hun ville ikke have hævet et knurhår, for hun var helt væk i det tun.

Og nu er der altså intet der dur, andet end tun. :forvirret2:

"Because nothing compares, nothing compares, to TUN!"

:lol: Ah ja det lyder plausibelt

Her i huset er man ikke begejstret for vådkost. Det var sådan liiiige begyndt at komme og så puttede jeg lakseolie i. Så aftog det lidt. Så kom det igen.... Lige til jeg begyndte på de prøver jeg har fået på killingevådkost. Så var der bare lukket land for vådkost. Også selvom jeg har tilbudt ham 2 andre slags. Men nu kan lakseolie godt indtages alene som en snack :stoned:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf 2SHY » 16. maj 2016, 20:53

Feliway med difuser dims og kølemåtte fra AFP :) Jeg fandt dem et sted hvor der var 10% rabat til i morgen :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf LadyFox » 21. maj 2016, 16:16

Nyt halvkvæl til gimpen.
Billede
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf 2SHY » 8. jun 2016, 12:40

Mine billige kølemåtter fra eBay kom i dag :gogo: Jeg fattede ikke en bjælde af det der står på pakken og Google Translate var ikke den største hjælp. Så hvor meget vand der skulle hældes i dem blev lidt på gefühl. Men de virker præcis som den dyre jeg har købt :) Og spå vi se om Aslan kan abstrahere fra tøsefarven :genert:

image.jpeg


Seneste køb er fjerboaer :slem:

image.jpeg


Ej tanken er faktisk at jeg vil vikle det om forskellige bolde som hjemmelavet legetøj. Så begejstret som han er for den der kvidrebold, så kan jeg regne ud at alt der er fjer på et et hit. Og ærlig talt så vil jeg sætte pris på at han legede med noget der ikke larmede sådan, for det bliver en anelse anstrengende efter en time eller to
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf 2SHY » 10. jun 2016, 11:47

Det er måske ikke så meget til Aslan som til mig. Men jeg har købt en to vejs dørstopper, som egentlig er til at babysikre døre. Jeg har egentlig 2 rum han ikke må komme ind i af forskellige årsager og bøllemissen har sgu lært (nogenlunde) at gennemskue hvordan man kommer forbi pifterne uden at udløse dem! Så nu må der en dørstopper til. Og nu er jeg mest træt af at jeg ikke har bestilt 2 :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf 2SHY » 3. jul 2016, 06:48

2 seler (en billig og en dyr) fra eBay. Det skal nok blive interessant at få Aslan i dem :rulle:

Ellers har det været nye vandautomater fordi dem jeg havde bestilt var den forkerte størrelse (der var forkerte oplysninger på annoncen :rulle: ), drillepinde og andet legetøj. EBay er et godt sted til den slags kan jeg konstatere :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har du sidst købt til dit kæledyr - der ikke var "dagligdagsting"

Indlægaf Tata » 25. okt 2016, 11:31

3 sækkesenge fra Sackit "Dogit Dreamer", i hhv. petroleumsblå, lilla og grå, til misserne og vovsen. Håber det er et hit, de skulle i hvert fald både være giftfrie, vaskbare og alt muligt :alien: .

/Billede lånt fra webshop
8551005_8.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Timian :lun:

Tilbage til "Kæledyr"