Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 14. maj 2016, 08:36

Søhest skrev:Jeg er ved at se game of thrones serien efter at have pløjet bøgerne igennem flere gange.

Der er en bestemt scene hvor der er en mand der får ødelagt sit hovede ret så eftertrykkeligt og beskrivelsen i bogen er så malerisk at jeg havde det dårligt i flere timer efter at have læst det.

Så nu irriterer det mig grænseløst at jeg alligevel vælger at se scenen filmatiseret - og det var så nogenlunde ligeså slemt som jeg havde forestillet mig :nerve:

Ja ja, jeg gider da heldigvis ikke sove alligevel :nej:


Jeg har ikke læst bøgerne (endnu), så jeg kan ikke udtale mig om hvordan det er på skrift, men scenen i serien er godt nok grum. Jeg tror faktisk ikke jeg har set den rigtigt nogensinde, der flyver altid et par random hænder op foran mine øjne. :fløjt:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 14. maj 2016, 08:41

At jeg har så ondt i nakke og skulder pga. heftige myoser, og det stråler ud i højre arm. Jeg har fået noget muskelafslappende, som først begyndte at virke efter 5. pille. De fjerner ikke smerterne, men sløver en smule. I går fik jeg manden til at smække noget kinesiotape på også.

Tapen klør.
Jeg har stadig ondt trods medicinen.
Det går ud over mit humør og gør min lunte kort.
Jeg er alene med ungerne hele pinsen.
Det er ikke i orden over for dem! :trist:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 14. maj 2016, 09:05

Guilded_Lily skrev:At jeg har så ondt i nakke og skulder pga. heftige myoser, og det stråler ud i højre arm. Jeg har fået noget muskelafslappende, som først begyndte at virke efter 5. pille. De fjerner ikke smerterne, men sløver en smule. I går fik jeg manden til at smække noget kinesiotape på også.

Tapen klør.
Jeg har stadig ondt trods medicinen.
Det går ud over mit humør og gør min lunte kort.
Jeg er alene med ungerne hele pinsen.
Det er ikke i orden over for dem! :trist:

Hvis tapen klør skal den pilles af. Og så god bedring i øvrigt :ae:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 14. maj 2016, 09:10

2SHY skrev:
Guilded_Lily skrev:At jeg har så ondt i nakke og skulder pga. heftige myoser, og det stråler ud i højre arm. Jeg har fået noget muskelafslappende, som først begyndte at virke efter 5. pille. De fjerner ikke smerterne, men sløver en smule. I går fik jeg manden til at smække noget kinesiotape på også.

Tapen klør.
Jeg har stadig ondt trods medicinen.
Det går ud over mit humør og gør min lunte kort.
Jeg er alene med ungerne hele pinsen.
Det er ikke i orden over for dem! :trist:

Hvis tapen klør skal den pilles af. Og så god bedring i øvrigt :ae:


Den klør kun dér, hvor den stopper på skulderen, men det er træls. Men det kunne være, jeg skulle tage den af så. Jeg plejer ellers ikke at have problemer med den.

Og tak :kys:
Senest rettet af Guilded_Lily 14. maj 2016, 09:10, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 14. maj 2016, 09:10

TMI varsel.

De første to døgn jeg har mens, gør det naller omme i lænden, ned i røven, underliv, ud i hofterne og ned i lårene.
Det føles virkelig som om, jeg er ved at skide og føde en ged, på samme tid. Eller bare at mine tarme og livmoder er på vej ud.

Lavede tunmousse i går aftes, som jeg glemte at stille i køleskabet :sur: købte kun ind til to ting; Nachos og tunmousse, og jeg åd mine Nachos i går.
Er alene hjemme hele weekenden, så jeg kan ikke sende kæresten ud at handle. Kan heller ikke selv pga førnævnte sindssyge smerter, der bliver værre af bevægelse.

Det er hårdt at være mig :lol:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 14. maj 2016, 09:13

At alle dem jeg studerede med inden jeg gik på barsel simpelthen talte det sidste og afsluttende semester op til noget det slet ikke er.
De fik det til at lyde som om det var en verdenspræstation at blive færdige. Arg!!

Ja der er 3 eksaminer. Men det er på et halvt år.

Forstår ikke hvad de forestiller sig et 37-timers job indebærer, når det at skrive 3 opgaver har været så hårdt for samtlige af dem. I hvert fald i deres fortælling til mig om det.
Senest rettet af Lykke 14. maj 2016, 09:16, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 14. maj 2016, 09:15

At Stofa først kan sende en tekniker ud torsdag for at ordne fiberboksen, som er stået af. :cuss:

Fint nok Verdo skal overgå til Stofa men kunne de ikke have forudset de ville få ekstraordinært travlt pga migrering fra Verdo til Stofa?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 14. maj 2016, 11:34

Der meste af mit sommertøj er for stort. :(
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 14. maj 2016, 20:16

Whoosh skrev:Der meste af mit sommertøj er for stort. :(


Det meste af mit sommertøj er for småt. :(
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 14. maj 2016, 20:17

Nicolait skrev:
Whoosh skrev:Der meste af mit sommertøj er for stort. :(


Det meste af mit sommertøj er for småt. :(

Det meste af mit sommertøj er gammelt og grimt :(
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4932
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7924

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 14. maj 2016, 20:21

At jeg har været i sindssygt dårlig humør hele dagen. Tror måske det skyldes, at jeg er så smadret ovenpå en voldsom gang allergi, at jeg ikke har særligt meget overskud.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 14. maj 2016, 21:11

Nicolait skrev:
Whoosh skrev:Der meste af mit sommertøj er for stort. :(


Det meste af mit sommertøj er for småt. :(

Hvis du ikke er så pernittengryn med kønsroller osv, kan vi evt bytte. :-D
2
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 15. maj 2016, 20:49

At jeg ikke kan sove. Jeg er dødtræt og kan slet ikke hænge sammen, men min hjerne er på tværs og hver gang, jeg er lige ved at falde hen, er det som om den lige siger "ha, nej, du skal ikke sove, pliiiing, vågn ooooop".
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1001
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 16. maj 2016, 09:26

Min ævlende kollega er uforbederlig!

Hun har ellers lært at snakke mindre til mig efter vi havde et sammenstød, hvor hun mente, hun skulle bestemme, hvordan jeg skulle gøre mit arbejde og kom med mærkelige "trusler" for at banke mig på plads, men hvor det hele faldt til jorden, da jeg var mere end klar til at følge hendes "trusler" til dørs (bl.a. at blive uvenner med mig - ja tak! - og at så må jeg jo stå med arbejdsområdet HELT selv - JA TAK!!) - selvom hun med tiden nok har glemt, hvorfor hun ikke skulle belemre mig med hendes ævl og kævl, for hun er begyndt at snakke til mig om alt muligt ligegyldigt igen, selvom det betyder, at hun afbryder mit arbejde. Det stopper dog hurtigt, når jeg ikke kigger på hende og allernådigst svarer "hmm". Vi er flere, der er trætte af hendes snak, for hun afbryder også de andres arbejde for at snakke om ligegyldigheder eller om ting, som hun har fortalt os flere gange før, så det ender nok med en timeout med hende på et tidspunkt. Vi har haft APV, hvor flere har omtalt "for meget snak" og "for mange afbrydelser", så vi venter og ser, hvordan det bliver grebet an.

Men det slutter ikke der, næh nej. Hidtil er jeg den eneste, der har gjort det klart for hende, at jeg ikke gider hendes kaffeklubsagtige adfærd, jeg er på arbejde for at arbejde, ikke for at være hendes støttepædagog og selv dét har hun svært ved at finde ud af, når hun stadig har perioder, hvor hun opsøger mig. Nogen gange er det med faglige spørgsmål, men det ryger fløjten, når hun afbryder mig, når jeg er ved at svare for at give sit eget bud på, hvad svaret kunne være, hvor jeg så ender med at gå min vej. De andre viser sig fra deres flinke side og lader hende snakke, hvor de bagefter snakker indbyrdes om, hvor trætte de er af hende. Så indtil videre er jeg den "stride" fordi jeg ikke viser mig fra den flinke side længere, selvom jeg stadig kæmper med at melde klart ud, fordi jeg ofte er i tvivl om, hvornår det er rimeligt at bide fra mig, fordi jeg efterhånden er så irriteret på hende at selv hendes vejrtrækning giver mig fnidder. Når hun afbryder mig er det dog heldigvis en god undskyldning for at bede hende om at lade mig være. Til pauserne tager hun ofte ordet og der kan man jo ikke bede hende om at tie stille, så der søger jeg enhver mulighed for at komme for sent til pause eller helt undgå det, så jeg kan få fred, fordi jeg ikke gider høre hele hendes livshistorie for halvtredsenstyvende gang. Hænder det at andre prøver at fortælle om noget skal hun nok bryde ind for at fortælle om noget lignende, som hun har oplevet - eller kender nogen, som kender nogen, der har oplevet noget tilnærmelsesvist tilsvarende.
Fordi hun ikke kan få så meget kontakt til mig via snak, har hun besluttet sig for at fratage mig muligheden for selv at kunne sige noget til de andre. Vi har lidt kørende med, at hvis vi gør et pokkers godt salg eller har haft en rigtig god kundeoplevelse så fortæller vi det til resten ved næstkommende mulighed for at dele oplevelsen. Jeg har især haft mange gode ekspeditioner på det seneste men muligheden for at dele disse med de andre blev ødelagt, da de andre kollegaer fortalte mig, idet jeg var ved at fortælle, at "det har [ævlende kollega] allerede fortalt". Fedt?!

Jeg tror ikke, at kollegaen gør det af trods eller for at "give igen", men hun har simpelthen sådan et desperat behov for at gøre sig selv interessant, at det er ligegyldigt om det så er om sig selv eller andre, bare hun får lov til at snakke. Hold nu kæft, hvor er hun belastende.

[/luft]
0
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 16. maj 2016, 11:04

Det irriterer mig helt afsindigt, at jeg skal zigzagge rundt i gågaden, hvis jeg vil undgå at støde sammen med alle de mennesker, der går og kigger på deres telefon. :evil:
7

Tilbage til "Generelt"