Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 14. maj 2016, 15:45

A 7 skrev:
ManicNinja skrev:
Bliver nysgerrig efter at høre fra "den anden side" :genert: Havde I bare været på en enkelt date eller? Og hvad skrev du? (Hvis du har lyst at indvie os andre i det).

Ja.
Jeg skrev bare noget i retning af at jeg ikke havde følelsen af at det kunne føre til noget, og derfor ikke syntes, vi skulle ses igen.
Jeg havde været nødt til at udsætte både første og den næste date, pga. forskellige ting. Det troede hun så bagefter at jeg havde løjet om. :/


Hm. Så I sås to gange, så sagde du fra - og så blev hun sur og så dig efterfølgende som utroværdig og tillagde dig diverse motiver? Nja ... Måske kunne jeg godt have tænkt lidt af det samme selv. Men jeg ville aldrig have ladet mig mærke med det. Slet ikke efter blot to dates. Ville inderst inde godt vide, at den mistro var lidt meningsløs. Altså, langt hen ad vejen er man jo nødt til at tro på, hvad folk fortæller én. Ellers kan man sgu lige så godt blive hjemme, du ved ... :)

I den slags situationer er det efter min bedste overbevisning egentlig ikke den, der afslutter, som folk bliver vrede på. Det møgfald, man får, er reelt deres sårede skideballe til dem selv: "Hvorfor var jeg så dum? Hvorfor så jeg ikke dette komme?"

Logisk set må du i hendes øjne derfor også allerede have vidst, du ikke ville mere, da du udsatte datesne. Ellers er der jo ingen "rationel grund" til at blive så arrig på dig. For nogle er det bare rarest at holde fast i, at den slags kan og skal forudses, sådan at de kan lære af det til næste gang de møder sådan en "stodder" :) Sagen er bare, at tit har modparten netop ikke gået rundt og vidst, at følelserne ikke rakte. Tit er det umuligt at vide. Og tit kan erfaringer ikke bruges til noget som helst, selv om det kan virke smerteligt meningsløst.

Det hele kan tit blive lidt nemmere, hvis man kan lade være med at bebrejde sig selv og modparten. Men indrømmet, det kan være svært.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 14. maj 2016, 16:26

Date i aften. Lidt nervøs, men mest bare spændt. Kemien på sms og i tale er ret god, så håber, den også er det IRL. Vi skal drikke rødvin :-D
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 14. maj 2016, 16:36

ManicNinja skrev:
Hm. Så I sås to gange, så sagde du fra - og så blev hun sur og så dig efterfølgende som utroværdig og tillagde dig diverse motiver? Nja ... Måske kunne jeg godt have tænkt lidt af det samme selv. Men jeg ville aldrig have ladet mig mærke med det. Slet ikke efter blot to dates. Ville inderst inde godt vide, at den mistro var lidt meningsløs. Altså, langt hen ad vejen er man jo nødt til at tro på, hvad folk fortæller én. Ellers kan man sgu lige så godt blive hjemme, du ved ... :)

I den slags situationer er det efter min bedste overbevisning egentlig ikke den, der afslutter, som folk bliver vrede på. Det møgfald, man får, er reelt deres sårede skideballe til dem selv: "Hvorfor var jeg så dum? Hvorfor så jeg ikke dette komme?"

Logisk set må du i hendes øjne derfor også allerede have vidst, du ikke ville mere, da du udsatte datesne. Ellers er der jo ingen "rationel grund" til at blive så arrig på dig. For nogle er det bare rarest at holde fast i, at den slags kan og skal forudses, sådan at de kan lære af det til næste gang de møder sådan en "stodder" :) Sagen er bare, at tit har modparten netop ikke gået rundt og vidst, at følelserne ikke rakte. Tit er det umuligt at vide. Og tit kan erfaringer ikke bruges til noget som helst, selv om det kan virke smerteligt meningsløst.

Det hele kan tit blive lidt nemmere, hvis man kan lade være med at bebrejde sig selv og modparten. Men indrømmet, det kan være svært.

Nej, vi sås én gang. Anden gang var jeg nødt til at udsætte (af reelle grunde), og inden vi så nåede at ses, kom jeg frem til at jeg ikke syntes, det skulle fortsætte, bla. pga. nogle ting, hun skrev.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 15. maj 2016, 08:04

Jeg er rimelig træt af, at min eks prikker på Facebook osv. når han lige bliver lidt needy. Det er nemlig slet ikke slemt nok til, at jeg kan argumentere for at tage en snak med ham; det er den slags opførsel som bedst ignoreres.

Og så er der odds for at jeg skal spørge om hjælp til min nye router som bare IKKE er nem. :/
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 15. maj 2016, 08:15

Zombie skrev:Jeg er rimelig træt af, at min eks prikker på Facebook osv. når han lige bliver lidt needy. Det er nemlig slet ikke slemt nok til, at jeg kan argumentere for at tage en snak med ham; det er den slags opførsel som bedst ignoreres.

Og så er der odds for at jeg skal spørge om hjælp til min nye router som bare IKKE er nem. :/


Kan du ikke spørge en anden om hjælp til din router? Her på debatten fx - der plejer at sidde nogle kloge hoveder :D
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2016, 08:46

Zombie skrev:Jeg er rimelig træt af, at min eks prikker på Facebook osv. når han lige bliver lidt needy. Det er nemlig slet ikke slemt nok til, at jeg kan argumentere for at tage en snak med ham; det er den slags opførsel som bedst ignoreres.

Og så er der odds for at jeg skal spørge om hjælp til min nye router som bare IKKE er nem. :/


Pis territoriet af, og bed ham om at lade være.
0
derived242
Indlæg: 37
Tilmeldt: 1. jan 2016, 11:46
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Singletråden

Indlægaf derived242 » 15. maj 2016, 08:53

Zombie skrev:Jeg er rimelig træt af, at min eks prikker på Facebook osv. når han lige bliver lidt needy. Det er nemlig slet ikke slemt nok til, at jeg kan argumentere for at tage en snak med ham; det er den slags opførsel som bedst ignoreres.

Og så er der odds for at jeg skal spørge om hjælp til min nye router som bare IKKE er nem. :/


For din (og hans) skyld så spørg da herinde istedet, routere er ikke specielt komplicerede at installere hvis man ved hvad man skal :)
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 15. maj 2016, 09:51

Jeg har haft den mest syrede oplevelse.

Havde date med mand i går. Han kom her og vi sad ude på terrassen og drak et glas vin og kemien var bare helt fantastisk. Og han var lækker, virkelig lækker, og høøøøøøøj. Vi rykkede ind da det blev koldt og snakkede videre. Ingen akavede pauser, vi snakkede bare. Han krammede mig en del gange, hver gang vi stod op eller gik forbi hinanden. Endelig kyssede han mig og vi rykkede ind i soveværelset, og det endte selvfølgelig med knald (jeg er en skøge). Han fik lidt at spise - han havde arbejdet hårdt :-D - og vi gik i seng omkring midnat. Faldt i søvn med hans arme om mig.

Kl. 2 vågner jeg ved at Dixie vuffer helt vildt så jeg springer op og får hende beroliget, går ind i seng igen og vil putte mig ind til ham. Han er væk. Tænker, han måske var på toilet, men kan godt nok ikke høre noget, så tænder lyset og så er hans tøj og sko væk. Ja. Går ned til døren, jo, den er låst op og jo, hans bil er væk. Ringer til ham og ja, han kunne ikke sove, så han tænkte, det var synd for mig at jeg ikke kunne sove i fred, så han var kørt, men så var en af hundene begyndt af vuffe, det havde han godt hørt.

Han følte så ikke, at vi skulle ses igen. Ok? Og kunne jo så ikke sove, så det var bedre bare at køre. Ok?

Jeg føler mig SÅ dum. Jeg har, igen, meldt ud, at jeg ikke gider sådan noget engangsnoget, og alligevel er det det, det ender i. Han kunne ikke rigtig give andet svar på, hvorfor han så havde knaldet mig, end at han havde lyst, men ikke havde lyst til mere. Og så bare kører. Vi havde snakket om det med hvor frustrerende det er, at folk ikke at kunne melde ud om man ville ses igen, lige inden, vi gik i seng og så gør han det samme 2 timer senere. Altså, er man bare så dumt et svin, at man slet ikke hører hvad der rent faktisk bliver sagt og bare gør det alligevel. Han vidste, at jeg ville tro, der også var mere fra hans side, hvis vi endte i seng sammen og så gør han det bare alligevel. Jeg skal lade være med at knalde på første date, det ved jeg godt, men hvorfor må jeg ikke gøre hvad jeg har lyst til? Og samtidig tro på noget mere?

Jeg er så skuffet.

Min veninde var vågen, skrev efter, jeg havde snakket med ham om hun var gået i seng og det var hun ikke, så hun sagde, jeg skulle komme derud og lige snakke. Det var dejligt.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. maj 2016, 10:02

Enig med Rikke. Sikke en idiot :tie:

Kan godt forstå du er skuffet. :ae:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 15. maj 2016, 10:14

Jo, jeg har snakket lidt sex med dem, men ikke sådan, at jeg følte, det var alarmerende, har skrevet/snakket endnu mere om forventninger osv. og generel læren-hinanden-at-kende - men hvad ved jeg egentlig? Bliver jo ved med at ramme nitter og idioter, så må jo gøre et eller andet forkert, den er sikker.

Jeg har lige lukket Tinder ned, det kan jeg i hvert fald ikke lige nu.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 15. maj 2016, 10:19

Det han har gjort, anser jeg som at lyve. Hold kæft en nar.
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 15. maj 2016, 10:28

Smiling_Goat skrev:
Puffi skrev:Jo, jeg har snakket lidt sex med dem, men ikke sådan, at jeg følte, det var alarmerende, har skrevet/snakket endnu mere om forventninger osv. og generel læren-hinanden-at-kende - men hvad ved jeg egentlig? Bliver jo ved med at ramme nitter og idioter, så må jo gøre et eller andet forkert, den er sikker.

Jeg har lige lukket Tinder ned, det kan jeg i hvert fald ikke lige nu.


Nej, det kan jeg godt forstå. Det er virkelig stygt, at sådan nogle idioter behandler andre på den måde, helt uvidende om hvordan de påvirker dem. Oplever man som person, nok fjolser som dem, så begynder man at blive bange for at lukke op og stole på andre. Det kan være virkelig ødelæggende for andre mennesker, og det udsætter de folk for, bare fordi de er liderlige. Jeg har slet ikke ord for, hvor ulækker, amoralsk og egoistisk, jeg synes, den adfærd er.

Er du hurtig til at møde dem? For så er det måske et sted, du kan sætte ind? Hvis du bruger mere tid på snakke-delen, får du tid til at lære dem bedre at kende, og har måske større chance for at afklare, om de er reelle.


Ja. Og jeg har sgu problemer nok med at stole på folk. Den her gør ondt, den skal godt nok lige sluges og tænkes igennem.

Nej, ikke sådan vildt hurtig, et par ugers samtale, 10 dage måske. Hvor man vel og mærke skriver ret meget. Ham her havde jeg endda snakket i telefon med. Min erfaring har også været, at dem hvor man skriver ret meget længere end det, så glider det ud og bliver ikke til noget.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2016, 10:39

Puffi skrev:Jeg har haft den mest syrede oplevelse.

Havde date med mand i går. Han kom her og vi sad ude på terrassen og drak et glas vin og kemien var bare helt fantastisk. Og han var lækker, virkelig lækker, og høøøøøøøj. Vi rykkede ind da det blev koldt og snakkede videre. Ingen akavede pauser, vi snakkede bare. Han krammede mig en del gange, hver gang vi stod op eller gik forbi hinanden. Endelig kyssede han mig og vi rykkede ind i soveværelset, og det endte selvfølgelig med knald (jeg er en skøge). Han fik lidt at spise - han havde arbejdet hårdt :-D - og vi gik i seng omkring midnat. Faldt i søvn med hans arme om mig.

Kl. 2 vågner jeg ved at Dixie vuffer helt vildt så jeg springer op og får hende beroliget, går ind i seng igen og vil putte mig ind til ham. Han er væk. Tænker, han måske var på toilet, men kan godt nok ikke høre noget, så tænder lyset og så er hans tøj og sko væk. Ja. Går ned til døren, jo, den er låst op og jo, hans bil er væk. Ringer til ham og ja, han kunne ikke sove, så han tænkte, det var synd for mig at jeg ikke kunne sove i fred, så han var kørt, men så var en af hundene begyndt af vuffe, det havde han godt hørt.

Han følte så ikke, at vi skulle ses igen. Ok? Og kunne jo så ikke sove, så det var bedre bare at køre. Ok?

Jeg føler mig SÅ dum. Jeg har, igen, meldt ud, at jeg ikke gider sådan noget engangsnoget, og alligevel er det det, det ender i. Han kunne ikke rigtig give andet svar på, hvorfor han så havde knaldet mig, end at han havde lyst, men ikke havde lyst til mere. Og så bare kører. Vi havde snakket om det med hvor frustrerende det er, at folk ikke at kunne melde ud om man ville ses igen, lige inden, vi gik i seng og så gør han det samme 2 timer senere. Altså, er man bare så dumt et svin, at man slet ikke hører hvad der rent faktisk bliver sagt og bare gør det alligevel. Han vidste, at jeg ville tro, der også var mere fra hans side, hvis vi endte i seng sammen og så gør han det bare alligevel. Jeg skal lade være med at knalde på første date, det ved jeg godt, men hvorfor må jeg ikke gøre hvad jeg har lyst til? Og samtidig tro på noget mere?

Jeg er så skuffet.

Min veninde var vågen, skrev efter, jeg havde snakket med ham om hun var gået i seng og det var hun ikke, så hun sagde, jeg skulle komme derud og lige snakke. Det var dejligt.


Jeg må så blive lidt Rasmus Modsat her.

Der er kun én person der kan være ansvarlig i forhold til at knalde på første date uagtet du har sagt til date'en, at du ikke gider engangs-noget og det er altså dig selv.

Så hvis du ikke gider det, så må du gro lidt rygrad og lade være med at have sex på første date.

Tag ansvar for dig selv og for dine egne princippet. Du kan ikke regne med andre tager ansvaret for dig.

Bevares, hvis man har lyst til at knalde på første date, så skal man da gøre det, men så skal man blot være afklaret omkring, det måske kan blive første og eneste gang.

Man kan ikke ændre andre mennesker. Man kan kun ændre på sin egen adfærd. Så hvis man ved man ikke gider engangsknald, så skal man da ikke gøre det. Og selvom man har formuleret det over for modparten, så skal man da også vise, man efterlever sine egne principper og er tro mod sig selv.

Tag ansvar for dig selv kvinde.
1
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Singletråden

Indlægaf Pølsemix » 15. maj 2016, 10:44

IrmaPigen skrev:
Puffi skrev:Jeg har haft den mest syrede oplevelse.

Havde date med mand i går. Han kom her og vi sad ude på terrassen og drak et glas vin og kemien var bare helt fantastisk. Og han var lækker, virkelig lækker, og høøøøøøøj. Vi rykkede ind da det blev koldt og snakkede videre. Ingen akavede pauser, vi snakkede bare. Han krammede mig en del gange, hver gang vi stod op eller gik forbi hinanden. Endelig kyssede han mig og vi rykkede ind i soveværelset, og det endte selvfølgelig med knald (jeg er en skøge). Han fik lidt at spise - han havde arbejdet hårdt :-D - og vi gik i seng omkring midnat. Faldt i søvn med hans arme om mig.

Kl. 2 vågner jeg ved at Dixie vuffer helt vildt så jeg springer op og får hende beroliget, går ind i seng igen og vil putte mig ind til ham. Han er væk. Tænker, han måske var på toilet, men kan godt nok ikke høre noget, så tænder lyset og så er hans tøj og sko væk. Ja. Går ned til døren, jo, den er låst op og jo, hans bil er væk. Ringer til ham og ja, han kunne ikke sove, så han tænkte, det var synd for mig at jeg ikke kunne sove i fred, så han var kørt, men så var en af hundene begyndt af vuffe, det havde han godt hørt.

Han følte så ikke, at vi skulle ses igen. Ok? Og kunne jo så ikke sove, så det var bedre bare at køre. Ok?

Jeg føler mig SÅ dum. Jeg har, igen, meldt ud, at jeg ikke gider sådan noget engangsnoget, og alligevel er det det, det ender i. Han kunne ikke rigtig give andet svar på, hvorfor han så havde knaldet mig, end at han havde lyst, men ikke havde lyst til mere. Og så bare kører. Vi havde snakket om det med hvor frustrerende det er, at folk ikke at kunne melde ud om man ville ses igen, lige inden, vi gik i seng og så gør han det samme 2 timer senere. Altså, er man bare så dumt et svin, at man slet ikke hører hvad der rent faktisk bliver sagt og bare gør det alligevel. Han vidste, at jeg ville tro, der også var mere fra hans side, hvis vi endte i seng sammen og så gør han det bare alligevel. Jeg skal lade være med at knalde på første date, det ved jeg godt, men hvorfor må jeg ikke gøre hvad jeg har lyst til? Og samtidig tro på noget mere?

Jeg er så skuffet.

Min veninde var vågen, skrev efter, jeg havde snakket med ham om hun var gået i seng og det var hun ikke, så hun sagde, jeg skulle komme derud og lige snakke. Det var dejligt.


Jeg må så blive lidt Rasmus Modsat her.

Der er kun én person der kan være ansvarlig i forhold til at knalde på første date uagtet du har sagt til date'en, at du ikke gider engangs-noget og det er altså dig selv.

Så hvis du ikke gider det, så må du gro lidt rygrad og lade være med at have sex på første date.

Tag ansvar for dig selv og for dine egne princippet.

Du kan ikke regne med andre tager ansvaret for dig.

Bevares, hvis man har lyst til at knalde på første date, så skal man da gøre det, men så skal man blot være afklaret omkring, det måske kan blive første og eneste gang.

Man kan ikke ændre andre mennesker. Man kan kun ændre på sin egen adfærd. Så hvis man ved man ikke gider engangsknald, så skal man da ikke gøre det. Og selvom man har formuleret det over for modparten, så skal man da også vise, man efterlever sine egne principper og er tro mod sig selv.

Tag ansvar for dig selv kvinde.

Irmabarnet har da en pointe, men han er da stadig en røv med ører når han bare går uden at sige noget.
0
Ego81
Indlæg: 564
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1505

Re: Singletråden

Indlægaf Ego81 » 15. maj 2016, 10:48

Enig med IrmaPigen, selvom jeg nok ikke ville skrive det så hårdt ;-)

Jeg synes ikke, at man behøver at spekulere ud i at vente med sex for at gøre sig mere attraktiv for fyren, men hvis man ved, at man bliver ked af det, når man har knaldet på første date og ikke skal ses igen, så er det måske godt at vente lidt. For at passe på sig selv.
2

Tilbage til "Forhold og sex"