Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 15. maj 2016, 10:50

Wow. Tak for at du lige sparker mig mens jeg ligger ned :gogo:

Skriver jeg ikke direkte, at jeg godt ved, jeg skal lade være med at knalde på første date? Men at jeg også synes, det faktisk er træls, at jeg ikke kan det, og at der ikke bliver lyttet til, hvad jeg siger.
8
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2016, 10:55

Ego81 skrev:Enig med IrmaPigen, selvom jeg nok ikke ville skrive det så hårdt ;-)

Jeg synes ikke, at man behøver at spekulere ud i at vente med sex for at gøre sig mere attraktiv for fyren, men hvis man ved, at man bliver ked af det, når man har knaldet på første date og ikke skal ses igen, så er det måske godt at vente lidt. For at passe på sig selv.


Jeg har intet skrevet om, at man skal undgå sex for at virke mere attraktiv for fyren.

Jeg skriver tvært om, at man kun skal tage udgangspunkt i sig selv og egne værdier og ønsker.

Det har intet med fyren at gøre.
1
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3068
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5531

Re: Singletråden

Indlægaf Pølsemix » 15. maj 2016, 12:13

Dikus skrev:
Puffi skrev:Wow. Tak for at du lige sparker mig mens jeg ligger ned :gogo:

Skriver jeg ikke direkte, at jeg godt ved, jeg skal lade være med at knalde på første date? Men at jeg også synes, det faktisk er træls, at jeg ikke kan det, og at der ikke bliver lyttet til, hvad jeg siger.


Han er en røv med ører. Punktum.

Du har intet galt gjort. Han og hans type ødelægger det til gengæld for mange mænd og kvinder.

Jeg er selv sådan som dig... Og har bortset fra i nuværende forhold ikke brugt at knalde på første date. Jeg ventede typisk 3-4 uger, selvom heg var ved at eksplodere, hvis jeg vidste, jeg ellers ville blive såret.

Jeg ville hellere mangle sex end risikere at føle mig udnyttet. Jeg er sårbar på det punkt. Og ville som dig vende det indad, selvm det objektivt er noget pjat, fordi vi ikke kan gøre for, hvis manden er en løgner-idiot.

...

Der er håb forude. Skrev for nogen dage siden, jeg nok kom med i tråden som single. Jeg har jo haft en kæreste et års tid og følte helt klart, vi stod stille i "hyggeligt og rart" og han ikke ønskede mere. Men det gør jeg. Og så er vi retur ved det sårbare... Det kan jeg ikke være i.

Jeg havde egentligt tænkt mig bare at gøre det forbi, fordi man ikke rigtigt kan forhandle sig til større følelser. Men besluttede mig så for at være ærlig og fortælle, hvor det ikke lige virkede for mig. (Konkrete ting, der gør, jeg føler mig ikke-vigtig)

Det resulterede i et "det kunne du da bare have sagt" og øjeblikkeligt kursskifte. Og en klar udmelding om, jeg tager fejl om hans følelser.

Så ind i mellem er de faktisk søde nok, de der mænd.


Men i det tilfælde er det da manglende kommunikation fra din side der er problemet.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. maj 2016, 12:14

Puffi skrev:Wow. Tak for at du lige sparker mig mens jeg ligger ned :gogo:

Skriver jeg ikke direkte, at jeg godt ved, jeg skal lade være med at knalde på første date? Men at jeg også synes, det faktisk er træls, at jeg ikke kan det, og at der ikke bliver lyttet til, hvad jeg siger.


Selv hvis jeg ignorerer den malplacerede tone, kan jeg stadig ikke rigtig se det relevante i Irmapigens indlæg.
Som jeg forstår dig, er du først og fremmest påvirket af at være blevet udnyttet; dvs. af at han
- sandsynligvis overlagt lyver for dig
- ikke respekterer dine grænser
- lusker væk midt om natten

Ingen af de ting har med sex på første date at gøre. De skyldes i stedet hans personlighed og generelle tilgang til andre.
16
Ego81
Indlæg: 564
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1507

Re: Singletråden

Indlægaf Ego81 » 15. maj 2016, 12:25

IrmaPigen skrev:
Ego81 skrev:Enig med IrmaPigen, selvom jeg nok ikke ville skrive det så hårdt ;-)

Jeg synes ikke, at man behøver at spekulere ud i at vente med sex for at gøre sig mere attraktiv for fyren, men hvis man ved, at man bliver ked af det, når man har knaldet på første date og ikke skal ses igen, så er det måske godt at vente lidt. For at passe på sig selv.


Jeg har intet skrevet om, at man skal undgå sex for at virke mere attraktiv for fyren.

Jeg skriver tvært om, at man kun skal tage udgangspunkt i sig selv og egne værdier og ønsker.

Det har intet med fyren at gøre.


Det er jeg godt klar over. Det var bare et forsøg på at skrive det, som du skrev, på en blødere måde.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 15. maj 2016, 13:22

Sikke en klaphat Puffi. :ae:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 15. maj 2016, 13:29

IrmaPigen skrev:
Puffi skrev:Jeg har haft den mest syrede oplevelse.

Havde date med mand i går. Han kom her og vi sad ude på terrassen og drak et glas vin og kemien var bare helt fantastisk. Og han var lækker, virkelig lækker, og høøøøøøøj. Vi rykkede ind da det blev koldt og snakkede videre. Ingen akavede pauser, vi snakkede bare. Han krammede mig en del gange, hver gang vi stod op eller gik forbi hinanden. Endelig kyssede han mig og vi rykkede ind i soveværelset, og det endte selvfølgelig med knald (jeg er en skøge). Han fik lidt at spise - han havde arbejdet hårdt :-D - og vi gik i seng omkring midnat. Faldt i søvn med hans arme om mig.

Kl. 2 vågner jeg ved at Dixie vuffer helt vildt så jeg springer op og får hende beroliget, går ind i seng igen og vil putte mig ind til ham. Han er væk. Tænker, han måske var på toilet, men kan godt nok ikke høre noget, så tænder lyset og så er hans tøj og sko væk. Ja. Går ned til døren, jo, den er låst op og jo, hans bil er væk. Ringer til ham og ja, han kunne ikke sove, så han tænkte, det var synd for mig at jeg ikke kunne sove i fred, så han var kørt, men så var en af hundene begyndt af vuffe, det havde han godt hørt.

Han følte så ikke, at vi skulle ses igen. Ok? Og kunne jo så ikke sove, så det var bedre bare at køre. Ok?

Jeg føler mig SÅ dum. Jeg har, igen, meldt ud, at jeg ikke gider sådan noget engangsnoget, og alligevel er det det, det ender i. Han kunne ikke rigtig give andet svar på, hvorfor han så havde knaldet mig, end at han havde lyst, men ikke havde lyst til mere. Og så bare kører. Vi havde snakket om det med hvor frustrerende det er, at folk ikke at kunne melde ud om man ville ses igen, lige inden, vi gik i seng og så gør han det samme 2 timer senere. Altså, er man bare så dumt et svin, at man slet ikke hører hvad der rent faktisk bliver sagt og bare gør det alligevel. Han vidste, at jeg ville tro, der også var mere fra hans side, hvis vi endte i seng sammen og så gør han det bare alligevel. Jeg skal lade være med at knalde på første date, det ved jeg godt, men hvorfor må jeg ikke gøre hvad jeg har lyst til? Og samtidig tro på noget mere?

Jeg er så skuffet.

Min veninde var vågen, skrev efter, jeg havde snakket med ham om hun var gået i seng og det var hun ikke, så hun sagde, jeg skulle komme derud og lige snakke. Det var dejligt.


Jeg må så blive lidt Rasmus Modsat her.

Der er kun én person der kan være ansvarlig i forhold til at knalde på første date uagtet du har sagt til date'en, at du ikke gider engangs-noget og det er altså dig selv.

Så hvis du ikke gider det, så må du gro lidt rygrad og lade være med at have sex på første date.

Tag ansvar for dig selv og for dine egne princippet. Du kan ikke regne med andre tager ansvaret for dig.

Bevares, hvis man har lyst til at knalde på første date, så skal man da gøre det, men så skal man blot være afklaret omkring, det måske kan blive første og eneste gang.

Man kan ikke ændre andre mennesker. Man kan kun ændre på sin egen adfærd. Så hvis man ved man ikke gider engangsknald, så skal man da ikke gøre det. Og selvom man har formuleret det over for modparten, så skal man da også vise, man efterlever sine egne principper og er tro mod sig selv.

Tag ansvar for dig selv kvinde.


Her kunne man skrive en masse om at frænde er frænde værst. Jeg vil bare nøjes med at spørge om ikke du lige kunne ha stukket en finger i jorden og vente en uges tid med den overhaling der? :)
10
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2016, 13:49

Code71 skrev:
Her kunne man skrive en masse om at frænde er frænde værst. Jeg vil bare nøjes med at spørge om ikke du lige kunne ha stukket en finger i jorden og vente en uges tid med den overhaling der? :)


Om en uge befinder tråden sig et helt andet sted, og så er det ikke rigtig længere relevant.

Og tja, det er altså mit syn på sagen. Og jeg gider faktisk ikke beklage det.

Jeg kan faktisk godt forstå mænd bliver forvirrede. En kvinde har på forhånd sagt hun ikke gider engangssex, og lige så snart der kommer lidt vin og hygge på bordet, så viser det sig, at der alligevel at der er stemning for sex. Selvfølgelig tager han da chancen.

Overvej hvor mange gange mænd, der dyrker dating har hørt den der med at der altså ikke bliver noget sex. Og så bliver der det alligevel. Jeg kan da godt forstå en mand, så ikke tror på den længere, når han har oplevet den procedure de første tre-fire gange.

Hvis en kvinde ikke selv kan sætte sine grænser, hvem skal så? Der kommer da ingen og sætter ens grænser for en. Det er man sq selv ansvarlig for IMO. (Det samme gælder for mænd i øvrigt - de må også selv lære at sætte deres egne grænser - kvinder gør det ikke for dem)
Senest rettet af IrmaPigen 15. maj 2016, 13:59, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 15. maj 2016, 13:59

Bare lige for at slå noget fast: Jeg har på intet tidspunkt sagt, at der ikke bliver noget sex. Jeg har sagt, at jeg ikke var til engangs. Det kan godt være, du ikke kan se forskellen, men det kan jeg faktisk godt! Og jeg håber da godt nok ikke at mænd generelt er så hjernedøde og styret af penis, som du får dem til at lyde der!!

Og grænser? Jeg har ikke snakket om grænser. Jeg har fint styr på egne grænser.

Jeg tror vist bare, jeg skal lade være med at læse dine indlæg, de er godt nok for viderekommende.
14
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 15. maj 2016, 14:03

IrmaPigen skrev:
Code71 skrev:
Her kunne man skrive en masse om at frænde er frænde værst. Jeg vil bare nøjes med at spørge om ikke du lige kunne ha stukket en finger i jorden og vente en uges tid med den overhaling der? :)


Om en uge befinder tråden sig et helt andet sted, og så er det ikke rigtig længere relevant.

Og tja, det er altså mit syn på sagen. Og jeg gider faktisk ikke beklage det.

Jeg kan faktisk godt forstå mænd bliver forvirrede. En kvinde har på forhånd sagt hun ikke gider engangssex, og lige så snart der kommer lidt vin og hygge på bordet, så viser det sig, at der alligevel at der er stemning for sex. Selvfølgelig tager han da chancen.

Overvej hvor mange gange mænd, der dyrker dating har hørt den der med at der altså ikke bliver noget sex. Og så bliver der det alligevel. Jeg kan da godt forstå en mand, så ikke tror på den længere, når han har oplevet den procedure de første tre-fire gange.

Hvis en kvinde ikke selv kan sætte sine grænser, hvem skal så? Der kommer da ingen og sætter ens grænser for en. Det er man sq selv ansvarlig for IMO. (Det samme gælder for mænd i øvrigt - de må også selv lære at sætte deres egne grænser - kvinder gør det ikke for dem)

Behøver sex på første date at være engangs?
Og er grænserne ikke sat, når man melder ud, at man ikke gider, hvis han på forhånd ved, at han kun vil knalde den ene gang?
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2016, 14:04

Puffi skrev:Bare lige for at slå noget fast: Jeg har på intet tidspunkt sagt, at der ikke bliver noget sex. Jeg har sagt, at jeg ikke var til engangs. Det kan godt være, du ikke kan se forskellen, men det kan jeg faktisk godt! Og jeg håber da godt nok ikke at mænd generelt er så hjernedøde og styret af penis, som du får dem til at lyde der!!

Og grænser? Jeg har ikke snakket om grænser. Jeg har fint styr på egne grænser.

Jeg tror vist bare, jeg skal lade være med at læse dine indlæg, de er godt nok for viderekommende.


Så det forhold at han går i seng med dig, tager du som en garanti for at han vil mere end at ses en gang?

Det kan man jo aldrig love nogen. Jeg kunne selv have haft en date med en eller anden gut som jeg så gik i seng med efter tre uger. Men hvis jeg så erfarede han imo var et virkelig dårligt knald, så ville jeg da ikke have lyst til mere.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Singletråden

Indlægaf Purple Haze » 15. maj 2016, 14:06

IrmaPigen skrev:
Code71 skrev:
Her kunne man skrive en masse om at frænde er frænde værst. Jeg vil bare nøjes med at spørge om ikke du lige kunne ha stukket en finger i jorden og vente en uges tid med den overhaling der? :)


Om en uge befinder tråden sig et helt andet sted, og så er det ikke rigtig længere relevant.

Og tja, det er altså mit syn på sagen. Og jeg gider faktisk ikke beklage det.

Jeg kan faktisk godt forstå mænd bliver forvirrede. En kvinde har på forhånd sagt hun ikke gider engangssex, og lige så snart der kommer lidt vin og hygge på bordet, så viser det sig, at der alligevel at der er stemning for sex. Selvfølgelig tager han da chancen.

Overvej hvor mange gange mænd, der dyrker dating har hørt den der med at der altså ikke bliver noget sex. Og så bliver der det alligevel. Jeg kan da godt forstå en mand, så ikke tror på den længere, når han har oplevet den procedure de første tre-fire gange.

Hvis en kvinde ikke selv kan sætte sine grænser, hvem skal så? Der kommer da ingen og sætter ens grænser for en. Det er man sq selv ansvarlig for IMO. (Det samme gælder for mænd i øvrigt - de må også selv lære at sætte deres egne grænser - kvinder gør det ikke for dem)



Så mænd er generelt nogle manipulerende svin der skider på andres følelser, så længe de kan få noget fisse?

Altså jeg betvivler ikke at de findes, og Puffis historie beviser jo at det passer. Men hvis man så ofte løber ind i den slags mænd at det er sådan man bedømmer alle mænd, så vil jeg forslå at man ændre taktik i forhold til hvilke mænd man vælger at ses med, og skifter sin omgangskreds ud.

Selvfølgelig skal man passe på sig selv, men det er nu engang nogen gange svært at gennemskue det nogen vælger at lyve overfor en.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 15. maj 2016, 14:09

IrmaPigen skrev:
Så det forhold at han går i seng med dig, tager du som en garanti for at han vil mere end at ses en gang?

Det kan man jo aldrig love nogen. Jeg kunne selv have haft en date med en eller anden gut som jeg så gik i seng med efter tre uger. Men hvis jeg så erfarede han imo var et virkelig dårligt knald, så ville jeg da ikke have lyst til mere.


Så nu er jeg blevet til et dårligt knald? My god :lol: Kan du ikke også lige sige, at jeg er grim, så er du vist hele vejen rundt :stoned:
4
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2016, 14:10

Fru Sunshine skrev:
Behøver sex på første date at være engangs?
Og er grænserne ikke sat, når man melder ud, at man ikke gider, hvis han på forhånd ved, at han kun vil knalde den ene gang?


Jeg synes det er ret naivt at tro, at fordi man har sagt til et menneske, at man ikke er til engangssex, at så er dette menneske forpligtet til at have sex med en flere gange.

Og jeg synes faktisk også at man er nødt til selv at leve op til det man siger. Ellers er der ikke overensstemmelse mellem det man siger og ens handlinger.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2016, 14:11

Puffi skrev:
IrmaPigen skrev:
Så det forhold at han går i seng med dig, tager du som en garanti for at han vil mere end at ses en gang?

Det kan man jo aldrig love nogen. Jeg kunne selv have haft en date med en eller anden gut som jeg så gik i seng med efter tre uger. Men hvis jeg så erfarede han imo var et virkelig dårligt knald, så ville jeg da ikke have lyst til mere.


Så nu er jeg blevet til et dårligt knald? My god :lol: Kan du ikke også lige sige, at jeg er grim, så er du vist hele vejen rundt :stoned:


Jeg skriver intet om du er et dårligt knald. Jeg opsætter et scenarie. Men noget som kunne forekomme for hvem som helst.
0

Tilbage til "Forhold og sex"