Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 15. maj 2016, 15:51

Puffi skrev:
malou_43 skrev:Puffi, jeg kan godt forstå, du er ked af det og føler som du føler! :ae: Det er især ekstra nedern, fordi det er sket mere end en gang. Så begynder man at tænke "det er mig, den er gal med" - og det er det ikke! Jeg falder selv for idioterne, og lige meget hvor meget jeg analyserer det bagefter, så kan jeg ikke se et mønster i de her mænd. Du gør det bedste, du kan!

Ville det have været anderledes for dig, hvis han var blevet den nat? Hvis I havde snakket om det om morgenen? At det ikke skulle blive til mere?
Jeg tænker, at hvis man måske kan skille det lidt ad, så bliver det nemmere at bearbejde.

Han gik som en kujon (synes jeg altså!), er du vred over det? Er det berettiget at være vred over?
Han ved, at du ikke er til engangsknald - han går i seng med dig alligevel. Var han i momentet klar over, at han ikke ville ses igen? Måske ikke. Jeg har også gået i seng med en, hvor jeg morgenen efter ikke længere kunne se os fortsætte. Den tanke havde jeg ikke før sexen.

Måske skulle du eksperimentere - ikke med mændene, men med dig selv - med sex på første date. Hvordan du føler og agere efterfølgende :) For du kan ikke ændre deres tanker og adfærd, men du kan blive klogere på dig selv og handle anderledes, så det profiterer DIG bedst :)

Og så synes jeg du skal smutte ud og købe lidt is og en lækker flaske vin til dig selv. Du fortjener at bruge resten af dagen med hundene og føle dig dejlig :)


Med ham den 28-årige var det mere ok, ham havde jeg luret. Det her kom ud af det blå. Altså, han kører kl. 2 om natten, wtf?

Og ja, det havde været meget anderledes hvis han var blevet - eller havde taget snakken og var kørt inden vi gik i seng. Det er hele listen-ud-delen, der virkelig rammer. Og at han ikke bare kunne sige det til mig. Det er jeg vred over. Og skuffet over.

Jeg er fuldt bevidst om at bare fordi vi knalder, er det ikke ensbetydende med at hverken han eller jeg kunne se en fremtid. Jeg mener bare, at han har vidst hvad min holdning var, han har vidst at i det øjeblik, vi knalder, ville jeg tro, at det var fordi der også fra hans side var mere. Plus at det jo gik helt forrygende, vi snakkede og flirtede og krammede og han snakkede selv om naturlighed i bare lige at give mig et kram (jeg er klar over, at jeg nok er blevet playet, han har sagt og gjort alle de rigtige ting og det kan man bare ikke altid lure), så jeg har jo hele vejen følt at der VAR noget - også fra hans side. På trods af alt det, har han alligevel valgt at knalde mig, bare fordi? Jeg ved det ikke.

Jeg har handlet til nachos, lige nu er jeg bare så træt, at jeg slet ikke kan overskue mad. Jeg har is i fryseren :-D Men tænker, jeg tager en rugbrødsmad og går tidligt i seng, skal op kl. 4 i morgen.




Og så tak til alle jer søde mennesker :kys: I er guld værd. Tak for støtten, virkelig!


Jeg har også på fornemmelsen, at du er afklaret med, at du er pisse skuffet og vred over hans playerstil, og at et knald ikke er ensbetydende med, at det skal ske igen. Og den vrede og skuffelse skal du nok ryste af dig, tænker jeg :)

Det er mere den pisse kujonagtige stil, han kommer med. Og hans bla bla bla bagefter. Magen til røvbanan. Og det ER ham, ikke dig. Jeg kan vitterligt ikke se, at du i Jeres relation og interaktion har gjort noget, der har anledet til hans opførsel. Så den er udregnet - det er ham og kun ham, basta!

Og husk lige, Karma plejer virkelig bare at bruge de mest skarpe tænder på dem, der fortjener det mest :lol:
Senest rettet af malou_43 15. maj 2016, 16:29, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 15. maj 2016, 16:22

Jeg var inde at smugkigge på Elitedaters for sjov. Hold nu op, en mur af generisk ensartethed - hos begge køn! Alle har venner, spiser mad, dyrker sport og elsker at rejse. :træt:

Det er fandeme nogle mærkelige profiltekster...
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Singletråden

Indlægaf SoMaPe » 15. maj 2016, 16:42

A 7 skrev:Så blev jeg lige mindet om at strudsen kan være bedre end at skrive en farvel-besked. Shit, en svada, der kom retur.

Sådan en sætning gør mig nysgerrig :genert:
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2016, 17:35

Zombie skrev:Jeg var inde at smugkigge på Elitedaters for sjov. Hold nu op, en mur af generisk ensartethed - hos begge køn! Alle har venner, spiser mad, dyrker sport og elsker at rejse. :træt:

Det er fandeme nogle mærkelige profiltekster...


Det er virkelig et gennemført dødssygt sted.

Såååå perfektionistiske og politiske korrekte typer at det bliver dræbende kedeligt
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. maj 2016, 17:37

Nå. Bare lige for at skifte emne. Jeg har haft en delvist hård weekend. Har blandt andet været sammen med en, der af forskellige årsager ikke skal være mere end det. Og selvom det står lysende klart for mig, så kan jeg ikke lade være med at håbe, at han ville melde ud, at han var til mere. Ikke fordi jeg vil såre en, jeg synes godt om, men måske trænger jeg bare til opmærksomhed?
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. maj 2016, 17:47

Nå, men øh.. Så er det i morgen jeg har en date-tingeling :genert:
11
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2016, 17:53

Sært nok jeg inden for de sidste 24 timer modtaget tre henvendelser fra tidligere dates....

Den ene fra en jeg havde en date med for en måneds tid siden og som jeg siden da ikke har hørt noget konkret eller synderlig meget fra. Igår skriver han så en besked på FB ved 17-tiden, om jeg havde lyst til at mødes om aftenen. Så selvom han har været en sløv banan, syntes han da lige vi skulle mødes på en lørdag aften med ultrakort varsel!?! Har tidligere skrevet til ham at pga hans tavshed så landede jeg den her (altså for et par uger siden). Gad ikke svare ham i går, trods han skrev flere gange, og han jo kan se jeg har læst og hvornår.

Den anden var en SMS her til morgen fra psykopaten som aflyste mig utallige undskyldninger om mange forskelligartede sygdomme inkl en historie om han havde været dødsenssyg og indlagt. Nu er han så lige kommet i tanke om at hans hjerte ikke har glemt mig.....ja right, Mr. Lystløgner :rulle: (om jeg fatter hvad der sker oven i bøtten på mand). Spiste ham af med jeg ville tænke over det (hvilket jeg dog ikke har tænkt mig - vil bare lade ham hænge lidt til tørre i uvidenhed)

Og så en gut til eftermiddag jeg kærestede lidt med for 7 år siden efter en ferie...

Nåmen, jeg udsender åbenbart et eller andet i øjeblikket....

Nu vil jeg så i stedet hygge med Luksusfælden i stedet for at føjte med mænd.
Senest rettet af IrmaPigen 15. maj 2016, 18:14, rettet i alt 4 gange.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3217

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 15. maj 2016, 17:57

Zombie skrev:Jeg var inde at smugkigge på Elitedaters for sjov. Hold nu op, en mur af generisk ensartethed - hos begge køn! Alle har venner, spiser mad, dyrker sport og elsker at rejse. :træt:

Det er fandeme nogle mærkelige profiltekster...

Det er virkelig comme il faut at indrømme man hader at rejse - been there done that :wacko:
1
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Singletråden

Indlægaf SoMaPe » 15. maj 2016, 17:58

IrmaPigen skrev:Uha, nogen skulle da nødig komme og påpege, at kvinder rent faktisk også har et ansvar for deres egne handlinger.

Fydaføjda.

Som jeg læser det så er problemet ikke at de har haft sex. Problemet er vel egentlig mere at han bare lister af hvor han nogle timer inden har været enig med hende i at det er irriterende at folk ikke melder direkte ud hvad de vil. Havde han vækket hende og havde meldt ærligt ud at han ikke mente de skulle se hinanden igen. Jamen så tænker jeg ikke det havde været et problem.
Senest rettet af SoMaPe 15. maj 2016, 18:35, rettet i alt 1 gang.
1
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 15. maj 2016, 18:23

klumphen skrev:
Zombie skrev:Jeg var inde at smugkigge på Elitedaters for sjov. Hold nu op, en mur af generisk ensartethed - hos begge køn! Alle har venner, spiser mad, dyrker sport og elsker at rejse. :træt:

Det er fandeme nogle mærkelige profiltekster...

Det er virkelig comme il faut at indrømme man hader at rejse - been there done that :wacko:


Ja!!
Det er ikke engang fordi jeg hader at rejse. Jeg synes bare ikke, det er SÅ spændende igen? Jo da, man ser nye ting og får en masse oplevelser... For mig er selskabet bare ALT. Jeg har været glad for mine rejser, og er helt sikkert ikke færdig med at se verden, men jeg har på ingen måde den udlængsel, andre beskriver.
Jeg har sådan en fornemmelse af, at det må jeg aldrig, ALDRIG afsløre på online dating. :nerve: Godt, at jeg overhovedet ikke er klar til dating endnu, så det ikke er en bekymring, jeg tilnærmelsesvis behøver at gøre mig pt. :genert:

Jeg er stadigvæk der, hvor det er en stor lettelse kun at tænke på mig selv, og holde fokus på mig. Tanken om at fatte interesse udadtil dræner mig for energi, så det lader jeg være med. :-p
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 15. maj 2016, 18:29

Vi er flere, der kan det der med det hårde sprog:

Ej. Man skal sgu da kunne sprede ben uden at blive såret. En mand som lover guld og grønne skove for at få sex, er sådan en slags sprogluder, der vil sige og "sælge" hvad som helst for at få noget.
Og jeg synes fandeme, at man skulle kunne regne med hvad folk siger. Det er jo ikke børn, vel, der påstår at de har lavet lektier så de kan spille fodbold med vennerne. Det er voksne mennesker, der bør have nok empatisk indsigt og pli, til ikke at fylde andre med lort og derefter kun tænke med pikken, som om det at situationen ekskalerer i en mere sexet retning, fjerner blodet fra hans øvre hoved så han ikke kan tænke klart. Det er jo bare sådan et infantilt argument, voksne mennesker bruger, hvis de ikke lige magter at stå ved sig selv.

Jeg vil sgu have lov til at tøjte rundt, uden at det giver andre lov til at holde mig for nar og sige en masse pis, der ikke holder. Det må da være det mindste.
Ja, jeg kan være lidt street-smart, men hvis jeg har et svagt øjeblik, giver det ikke hyænerne ret til at overfalde mig og bare tage for sig af mit hjerte og min sårbarhed. Små svin.
8
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. maj 2016, 19:12

Zombie skrev:Jeg var inde at smugkigge på Elitedaters for sjov. Hold nu op, en mur af generisk ensartethed - hos begge køn! Alle har venner, spiser mad, dyrker sport og elsker at rejse. :træt:

Det er fandeme nogle mærkelige profiltekster...

IrmaPigen skrev:
Zombie skrev:Jeg var inde at smugkigge på Elitedaters for sjov. Hold nu op, en mur af generisk ensartethed - hos begge køn! Alle har venner, spiser mad, dyrker sport og elsker at rejse. :træt:

Det er fandeme nogle mærkelige profiltekster...


Det er virkelig et gennemført dødssygt sted.

Såååå perfektionistiske og politiske korrekte typer at det bliver dræbende kedeligt

Måske skal jeg prøve lykken derinde igen :genert:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. maj 2016, 19:18

Planten skrev:Nå. Bare lige for at skifte emne. Jeg har haft en delvist hård weekend. Har blandt andet været sammen med en, der af forskellige årsager ikke skal være mere end det. Og selvom det står lysende klart for mig, så kan jeg ikke lade være med at håbe, at han ville melde ud, at han var til mere. Ikke fordi jeg vil såre en, jeg synes godt om, men måske trænger jeg bare til opmærksomhed?

Jeg kan godt forstå dig, hvis jeg ellers forstår dig ret. Opmærksomhed betyder da alverden, og det gælder ikke mindst for det tilfælde, at man er kommet tæt på én. Så kan det godt være, der ikke er en fremtid, men nutiden er der jo stadig.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 15. maj 2016, 19:20

Juki skrev:Nå, men øh.. Så er det i morgen jeg har en date-tingeling :genert:

Hvad skal I lave?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 15. maj 2016, 19:48

Zombie skrev:
klumphen skrev:
Zombie skrev:Jeg var inde at smugkigge på Elitedaters for sjov. Hold nu op, en mur af generisk ensartethed - hos begge køn! Alle har venner, spiser mad, dyrker sport og elsker at rejse. :træt:

Det er fandeme nogle mærkelige profiltekster...

Det er virkelig comme il faut at indrømme man hader at rejse - been there done that :wacko:


Ja!!
Det er ikke engang fordi jeg hader at rejse. Jeg synes bare ikke, det er SÅ spændende igen? Jo da, man ser nye ting og får en masse oplevelser... For mig er selskabet bare ALT. Jeg har været glad for mine rejser, og er helt sikkert ikke færdig med at se verden, men jeg har på ingen måde den udlængsel, andre beskriver.
Jeg har sådan en fornemmelse af, at det må jeg aldrig, ALDRIG afsløre på online dating. :nerve: Godt, at jeg overhovedet ikke er klar til dating endnu, så det ikke er en bekymring, jeg tilnærmelsesvis behøver at gøre mig pt. :genert:

Jeg er stadigvæk der, hvor det er en stor lettelse kun at tænke på mig selv, og holde fokus på mig. Tanken om at fatte interesse udadtil dræner mig for energi, så det lader jeg være med. :-p


Det er simpelthen den kedeligste, mest intetsigende profiltekstlinje i verden. "Elsker at rejse". :træt:

Jeg har det præcis som du beskriver, Zombie. Og i min profiltekst (jeg er kun på Tinder, godt nok), har jeg skrevet, at jeg allermest af alt elsker hverdag. Vig bort, eventyrelskende verdenserobrer (hvilket alligevel i virkeligheden bare betyder "jeg er på badeferie i Thailand en gang om året").
2

Tilbage til "Forhold og sex"