Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. maj 2016, 20:10

Rapfisk skrev:
Planten skrev:Nå. Bare lige for at skifte emne. Jeg har haft en delvist hård weekend. Har blandt andet været sammen med en, der af forskellige årsager ikke skal være mere end det. Og selvom det står lysende klart for mig, så kan jeg ikke lade være med at håbe, at han ville melde ud, at han var til mere. Ikke fordi jeg vil såre en, jeg synes godt om, men måske trænger jeg bare til opmærksomhed?

Jeg kan godt forstå dig, hvis jeg ellers forstår dig ret. Opmærksomhed betyder da alverden, og det gælder ikke mindst for det tilfælde, at man er kommet tæt på én. Så kan det godt være, der ikke er en fremtid, men nutiden er der jo stadig.

Lige præcis. Og at blive bagt på af en på den måde, gør bare, at jeg føler mig vanvittigt kvindelig og sexet. Og det savner jeg nok bare sådan generelt :)
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 16. maj 2016, 09:50

Elvispop skrev:
IrmaPigen skrev:
Elvispop skrev:Man kan vel ikke sikre sig mod engangsknald.
Uanset om første knald finder sted på første eller syvende date.

Så et twist den til at nogen selv er skyld i engangsknald, fordi de knalder på første date, er jo fuldstændig sort snak.


Er sådan set helt enig med dig.

Men hvis man ved, man ikke vil det, så ved man jo, at risikoen for det er der. Og så må man lære at styre sine egne handlinger og tage andvar for sig selv, hvis man ved, det er noget man bliver ked af at opleve.


Du er da formidabel til selvmodsigelse.
Uanset hvor meget man tager ansvar og styrer sine handlinger, er der da ingen garanti for at fyren ikke skrider, efter han har dyppet sablen.


Nej, nemlig. Og derfor vil sådanne klausuler altid kun være falsk tryghed. Man kan sagtens sige sådan noget og håbe, at den anden tager ansvar for en, men eftersom man ikke kan love kærlighed før man kan mærke at den - eller potentialet for den - er der, vil man sætte sig selv i en dårlig position hvis man selv laver koblingen: sex = løfte om mere. Desværre, kunne man fristes til at sige.

Jeg kan godt forstå at Puffi blev ked af det. Særligt fordi han luskede ud uden et farvel. Havde han så bare rundet den af på en respektfuld måde. :boo:
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. maj 2016, 10:47

Fuck hvor jeg storhader at være single ovenpå en social og hyggelig weekend. Jeg hader at være alene en hel dag og har mest af alt bare lyst til at tude hele dagen. Hader når der ikke er nogen, der har tid til at lave noget. Bah....
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 16. maj 2016, 10:52

Jeg synes bare, at alle de, jeg har snakket med/set i det seneste halve år (nogle af dem er stadig er på facebook, andre har jeg bare kigget af nysgerrighed eller kedsomhed) har fået kærester. Føler mig squ som Palle alene i verden for tiden. Jeg bruger alt min tid på job og mit deltidsstudie for netop at glemme lidt, at ingen vil have mig :genert: :lol:
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. maj 2016, 10:56

malou_43 skrev:Jeg synes bare, at alle de, jeg har snakket med/set i det seneste halve år (nogle af dem er stadig er på facebook, andre har jeg bare kigget af nysgerrighed eller kedsomhed) har fået kærester. Føler mig squ som Palle alene i verden for tiden. Jeg bruger alt min tid på job og mit deltidsstudie for netop at glemme lidt, at ingen vil have mig :genert: :lol:

Tror næppe, at ingen vil have dig - men føj hvor jeg kender følelsen! Jeg hader seriøst at være single!
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. maj 2016, 11:46

Planten skrev:Fuck hvor jeg storhader at være single ovenpå en social og hyggelig weekend. Jeg hader at være alene en hel dag og har mest af alt bare lyst til at tude hele dagen. Hader når der ikke er nogen, der har tid til at lave noget. Bah....


Jeg elsker så meget at være alene en hel dag (eller tre), at jeg somme tider er helt flov over det. :ninja: Men okay. Har så heller ikke mulighed for det såååå tit, så måske er det derfor, jeg er så vild med det :gruble: Når jeg har været i forhold, har det været meget svært for mig både at tage mig og at slappe af i min alenetid. Dét savner jeg virkelig ikke!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. maj 2016, 14:10

ManicNinja skrev:
Planten skrev:Fuck hvor jeg storhader at være single ovenpå en social og hyggelig weekend. Jeg hader at være alene en hel dag og har mest af alt bare lyst til at tude hele dagen. Hader når der ikke er nogen, der har tid til at lave noget. Bah....


Jeg elsker så meget at være alene en hel dag (eller tre), at jeg somme tider er helt flov over det. :ninja: Men okay. Har så heller ikke mulighed for det såååå tit, så måske er det derfor, jeg er så vild med det :gruble: Når jeg har været i forhold, har det været meget svært for mig både at tage mig og at slappe af i min alenetid. Dét savner jeg virkelig ikke!

Jeg har stort set aldrig tid til alene tid, og det er mit eget valg. Jeg er ikke fan. Og hader at blive tvunget til det :)
Men nogle gange er det jo nødvendigt, når der er ting, der skal ordnes.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. maj 2016, 14:18

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:Fuck hvor jeg storhader at være single ovenpå en social og hyggelig weekend. Jeg hader at være alene en hel dag og har mest af alt bare lyst til at tude hele dagen. Hader når der ikke er nogen, der har tid til at lave noget. Bah....


Jeg elsker så meget at være alene en hel dag (eller tre), at jeg somme tider er helt flov over det. :ninja: Men okay. Har så heller ikke mulighed for det såååå tit, så måske er det derfor, jeg er så vild med det :gruble: Når jeg har været i forhold, har det været meget svært for mig både at tage mig og at slappe af i min alenetid. Dét savner jeg virkelig ikke!

Jeg har stort set aldrig tid til alene tid, og det er mit eget valg. Jeg er ikke fan. Og hader at blive tvunget til det :)
Men nogle gange er det jo nødvendigt, når der er ting, der skal ordnes.


Sådan havde jeg det også i mange år. Kunne nærmest blive helt desperat ved udsigten til en weekend uden planer. Nu er det omvendt: Udsigten til en weekend eller ferie proppet med aftaler gør mig vranten, irritabel og stresset. Så dét søger jeg at undgå. For både min egen og min omgangskreds' skyld ... :D

Jeg synes i øvrigt virkelig, det lyder hårdt, det dér med ligefrem at hade at være single.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. maj 2016, 14:40

For resten, Plante, ved ikke, om det bliver for personligt. Men hvad er det, du ikke bryder dig om ved at være alene, altså at være "kun" i dit eget selskab?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. maj 2016, 14:55

ManicNinja skrev:For resten, Plante, ved ikke, om det bliver for personligt. Men hvad er det, du ikke bryder dig om ved at være alene, altså at være "kun" i dit eget selskab?

Det er ikke for personligt :) jeg kan sagtens være alene, men jeg synes, det er kedeligt, fordi jeg synes det er sjovere og mere spændende at være sammen med andre.
Der er ikke noget dybere i det, så som at jeg ikke kan lide mig selv eller mit selskab. Men for pokker, jeg kan være alene i kisten, når den tid kommer :)

Og med hensyn til at hade, at være single, så er det fordi jeg føler, at jeg har så meget kærlighed at give af, at det føles tomt at øse det ud over planterne på terrassen. Og så gjorde mandagsblues det ikke bedre :lol:
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. maj 2016, 16:00

Jeg var jo på date med en fyr for nogle måneder siden, og efterfølgende skrev jeg til ham, at jeg kun så os som venner. Det var han enig i, og han er egentligt rigtig flink. Men så har han været ude at rejse og har købt en gave til mig. Det er vel meget sødt, men nu skriver han hele tiden og spørger, hvornår jeg har tid til at få den, selvom han ved, at jeg er en person, der har brug for meget alenetid og ikke gider se folk hele tiden. Slet ikke nogen, som jeg har lukket den med. Og ærligt talt, så pisser det mig af.

Jeg har ikke bedt om at få en gave, som han nu kan bruge til at afpresse mig til at se ham. Stik den gave op i røven.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. maj 2016, 16:06

Viskelæder skrev:Jeg var jo på date med en fyr for nogle måneder siden, og efterfølgende skrev jeg til ham, at jeg kun så os som venner. Det var han enig i, og han er egentligt rigtig flink. Men så har han været ude at rejse og har købt en gave til mig. Det er vel meget sødt, men nu skriver han hele tiden og spørger, hvornår jeg har tid til at få den, selvom han ved, at jeg er en person, der har brug for meget alenetid og ikke gider se folk hele tiden. Slet ikke nogen, som jeg har lukket den med. Og ærligt talt, så pisser det mig af.

Jeg har ikke bedt om at få en gave, som han nu kan bruge til at afpresse mig til at se ham. Stik den gave op i røven.


Hvordan kan du være venner med ham, uden at I ses?
Jeg kan sagtens forstå, at det er frustrerende, hvis du føler, at han bruger en feriegave som et kalkuleret pressionsmiddel, men hvis I ikke har set hinanden i et par måneder, og du faktisk ikke gider at mødes med ham i den nærmeste fremtid, er det måske bedst også at lukke jeres venskab.
Som udgangspunkt synes jeg ikke, at der er noget galt i at foreslå en veninde at ses efter et par måneder, selvom man godt ved, at hun har brug for meget alenetid.
7
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. maj 2016, 16:19

DetSorteCirkus skrev:
Viskelæder skrev:Jeg var jo på date med en fyr for nogle måneder siden, og efterfølgende skrev jeg til ham, at jeg kun så os som venner. Det var han enig i, og han er egentligt rigtig flink. Men så har han været ude at rejse og har købt en gave til mig. Det er vel meget sødt, men nu skriver han hele tiden og spørger, hvornår jeg har tid til at få den, selvom han ved, at jeg er en person, der har brug for meget alenetid og ikke gider se folk hele tiden. Slet ikke nogen, som jeg har lukket den med. Og ærligt talt, så pisser det mig af.

Jeg har ikke bedt om at få en gave, som han nu kan bruge til at afpresse mig til at se ham. Stik den gave op i røven.


Hvordan kan du være venner med ham, uden at I ses?
Jeg kan sagtens forstå, at det er frustrerende, hvis du føler, at han bruger en feriegave som et kalkuleret pressionsmiddel, men hvis I ikke har set hinanden i et par måneder, og du faktisk ikke gider at mødes med ham i den nærmeste fremtid, er det måske bedst også at lukke jeres venskab.
Som udgangspunkt synes jeg ikke, at der er noget galt i at foreslå en veninde at ses efter et par måneder, selvom man godt ved, at hun har brug for meget alenetid.


Jeg har ikke opfordret til et venskab, men skrev noget ala "det var hyggeligt at møde dig, men der er kun venskabelige følelser fra min side af". Det synes jeg på ingen måde forpligter til, at vi skal ses. Han foreslår heller ikke, at vi ses som i "hey, har du lyst til at hænge ud en dag snart?", han skriver hver dag "skal du ud at gå tur?" "hvornår kommer du forbi efter din gave?" osv.. Det er så belastende.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. maj 2016, 16:22

Planten skrev:
ManicNinja skrev:For resten, Plante, ved ikke, om det bliver for personligt. Men hvad er det, du ikke bryder dig om ved at være alene, altså at være "kun" i dit eget selskab?

Det er ikke for personligt :) jeg kan sagtens være alene, men jeg synes, det er kedeligt, fordi jeg synes det er sjovere og mere spændende at være sammen med andre.
Der er ikke noget dybere i det, så som at jeg ikke kan lide mig selv eller mit selskab. Men for pokker, jeg kan være alene i kisten, når den tid kommer :)

Og med hensyn til at hade, at være single, så er det fordi jeg føler, at jeg har så meget kærlighed at give af, at det føles tomt at øse det ud over planterne på terrassen. Og så gjorde mandagsblues det ikke bedre :lol:


Hahaha! Nej, dét indtryk havde jeg nu heller ikke :D

Men okay, "kedeligt" er da en forklaring. Selv har jeg vist nok altid haft sådan et sted indeni mig selv, hvor jeg synes, det er fedt at "rejse hen", når jeg er alene. I en årrække fik jeg ikke lov til det (min mor håndterer ikke ret godt, at folk omkring hende ikke underholder hende konstant, og det dér med at være stille sammen kan hun vist ikke finde ud af/se værdien i ...) Men nu hvor jeg igen er fortrolig med det "sted" indeni, ja, så har jeg fundet ud af, at jeg faktisk helst ikke må forsømme det. Der er ret inspirerende at være. Jeg har nok cirka lige meget brug for at tilbringe tid det "sted" som for tid sammen med andre mennesker. Udelukkende én af delene fungerer ikke for mig.
Senest rettet af ManicNinja 16. maj 2016, 16:29, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 16. maj 2016, 16:25

Viskelæder skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Viskelæder skrev:Jeg var jo på date med en fyr for nogle måneder siden, og efterfølgende skrev jeg til ham, at jeg kun så os som venner. Det var han enig i, og han er egentligt rigtig flink. Men så har han været ude at rejse og har købt en gave til mig. Det er vel meget sødt, men nu skriver han hele tiden og spørger, hvornår jeg har tid til at få den, selvom han ved, at jeg er en person, der har brug for meget alenetid og ikke gider se folk hele tiden. Slet ikke nogen, som jeg har lukket den med. Og ærligt talt, så pisser det mig af.

Jeg har ikke bedt om at få en gave, som han nu kan bruge til at afpresse mig til at se ham. Stik den gave op i røven.


Hvordan kan du være venner med ham, uden at I ses?
Jeg kan sagtens forstå, at det er frustrerende, hvis du føler, at han bruger en feriegave som et kalkuleret pressionsmiddel, men hvis I ikke har set hinanden i et par måneder, og du faktisk ikke gider at mødes med ham i den nærmeste fremtid, er det måske bedst også at lukke jeres venskab.
Som udgangspunkt synes jeg ikke, at der er noget galt i at foreslå en veninde at ses efter et par måneder, selvom man godt ved, at hun har brug for meget alenetid.


Jeg har ikke opfordret til et venskab, men skrev noget ala "det var hyggeligt at møde dig, men der er kun venskabelige følelser fra min side af". Det synes jeg på ingen måde forpligter til, at vi skal ses. Han foreslår heller ikke, at vi ses som i "hey, har du lyst til at hænge ud en dag snart?", han skriver hver dag "skal du ud at gå tur?" "hvornår kommer du forbi efter din gave?" osv.. Det er så belastende.


Har du så også sagt til ham, du ikke gider have kontakt med ham mere?

På mig virker det som om hans kontakt er uønsket for dig. Og så er det jo bare at formidle det budskab til gutten.
0

Tilbage til "Forhold og sex"