Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 16. maj 2016, 17:48

MyGirl skrev:Lull - må man spørge, hvad han tager ud over gravitaminen?


Jeg spørger lige... :genert:
1
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 16. maj 2016, 17:49

Majer skrev:
Lull skrev:
MyGirl skrev:Tænker også jeg må prøve at se det positive i ikke at skulle tolke. Oooog kærestens prøve bliver nemlig afleveret på onsdag (ellers bliver han i hvert fald upopulær), og så skulle vi have svar indenfor 3-5 arbejdsdage - så er vi da så meget klogere..


Gør I allerede noget for at booste hans sædkvalitet (kan ikke huske om du har skrevet det)?

Min babydaddy fik sidste år at vide at han havde nedsat sædkvalitet, mindre end 2 millioner.
Han har det sidste års tid taget gravitamin ( :D ) og lidt andre kosttilskud og i sidste uge da jeg blev insemineret var tallet på 10 millioner


Virker gravitamin på sædkvaliteten?



Det var hvad d1 & d2 havde googlet sig frem til :)
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 16. maj 2016, 18:30

Gravitamin og fiskeolie

That's it!
1
03.05.2017 :lun:
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 16. maj 2016, 18:41

Lull skrev:
Majer skrev:
Lull skrev:
MyGirl skrev:Tænker også jeg må prøve at se det positive i ikke at skulle tolke. Oooog kærestens prøve bliver nemlig afleveret på onsdag (ellers bliver han i hvert fald upopulær), og så skulle vi have svar indenfor 3-5 arbejdsdage - så er vi da så meget klogere..


Gør I allerede noget for at booste hans sædkvalitet (kan ikke huske om du har skrevet det)?

Min babydaddy fik sidste år at vide at han havde nedsat sædkvalitet, mindre end 2 millioner.
Han har det sidste års tid taget gravitamin ( :D ) og lidt andre kosttilskud og i sidste uge da jeg blev insemineret var tallet på 10 millioner


Virker gravitamin på sædkvaliteten?



Det var hvad d1 & d2 havde googlet sig frem til :)


D1 & d2? :forvirret:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 16. maj 2016, 18:45

Majer skrev:
Lull skrev:
Majer skrev:
Lull skrev:
MyGirl skrev:Tænker også jeg må prøve at se det positive i ikke at skulle tolke. Oooog kærestens prøve bliver nemlig afleveret på onsdag (ellers bliver han i hvert fald upopulær), og så skulle vi have svar indenfor 3-5 arbejdsdage - så er vi da så meget klogere..


Gør I allerede noget for at booste hans sædkvalitet (kan ikke huske om du har skrevet det)?

Min babydaddy fik sidste år at vide at han havde nedsat sædkvalitet, mindre end 2 millioner.
Han har det sidste års tid taget gravitamin ( :D ) og lidt andre kosttilskud og i sidste uge da jeg blev insemineret var tallet på 10 millioner


Virker gravitamin på sædkvaliteten?



Det var hvad d1 & d2 havde googlet sig frem til :)


D1 & d2? :forvirret:


Vil tro, det er de to fædre :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 16. maj 2016, 18:46

Lull skrev:Gravitamin og fiskeolie

That's it!


Tak! Det vil jeg faktisk overveje at skifte ham over på.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 16. maj 2016, 18:49

PPP - altid rart at høre, at nogen kan relatere :) jeg tror du har helt ret. Min kæreste synes jo 'vi næsten lige er gået igang' og jeg synes de 10 måneder er 100 år :lol:
1
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 16. maj 2016, 19:41

MyGirl skrev:PPP - altid rart at høre, at nogen kan relatere :) jeg tror du har helt ret. Min kæreste synes jo 'vi næsten lige er gået igang' og jeg synes de 10 måneder er 100 år :lol:


Hvor er jeg glad for at høre, at det ikke kun er her at hr kæreste har dette syn på tiden. Han sagde til lægen at vi havde været i gang 4-5 mdr, men det er altså snart 9 mdr :lol: og jeg kender også det med, at det nogle gang mere føles som mit projekt end vores projekt, men han er bare SÅ meget mere afslappet med det, og siger hele tiden, at det sker når det sker.... Men det er jo heller ikke hans krop der ikke opfører sig ordentligt :badr:
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 16. maj 2016, 19:59

Argh... Speaking of 'mere mit projekt end vores', så kunne min kæreste -som ikke har haft lyst hele weekenden- da lige berette, at han 'total havde glemt, at han skal aflevere prøve onsdag', så nu har han fornøjet sig selv og derfor ikke holdt den afholdstid, der skal være før prøven :( dvs. ingen prøve igen de næste 14 dage.. Så er nu er jeg træt af det hele og lidt ked af det igen..

S_imse - glad for at høre, det ikke kun er min, der er lidt mere afslappet omkring det hele :D ved jo også godt, jeg er begyndt at fokusere lidt meget i perioder :genert:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 16. maj 2016, 20:51

MyGirl skrev:Argh... Speaking of 'mere mit projekt end vores', så kunne min kæreste -som ikke har haft lyst hele weekenden- da lige berette, at han 'total havde glemt, at han skal aflevere prøve onsdag', så nu har han fornøjet sig selv og derfor ikke holdt den afholdstid, der skal være før prøven :( dvs. ingen prøve igen de næste 14 dage.. Så er nu er jeg træt af det hele og lidt ked af det igen..

S_imse - glad for at høre, det ikke kun er min, der er lidt mere afslappet omkring det hele :D ved jo også godt, jeg er begyndt at fokusere lidt meget i perioder :genert:


Det er da virkelig også besværligt at han kun kan aflevere prøve om onsdagen. Min kæreste skulle forbi Rigshospitalet, og der kunne man aflevere alle dage. Så han var forbi i onsdags, så han får nok svar i starten af næste uge. Er spædt på at se om hans sædkvalitet er tiptop ...
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Aquadorable » 17. maj 2016, 05:28

MyGirl skrev:Argh... Speaking of 'mere mit projekt end vores', så kunne min kæreste -som ikke har haft lyst hele weekenden- da lige berette, at han 'total havde glemt, at han skal aflevere prøve onsdag', så nu har han fornøjet sig selv og derfor ikke holdt den afholdstid, der skal være før prøven :( dvs. ingen prøve igen de næste 14 dage.. Så er nu er jeg træt af det hele og lidt ked af det igen..

S_imse - glad for at høre, det ikke kun er min, der er lidt mere afslappet omkring det hele :D ved jo også godt, jeg er begyndt at fokusere lidt meget i perioder :genert:


Altså, jeg færdes normalt ikke herinde, men faldt over dette og kan ikke lade være med at kommentere.

Kan din kæreste være ret bange for, hvad den sædprøve viser? Jeg kan virkelig godt forstå, du er ked af det og den reaktion, han har. Men hvis han i bund og grund prøver at udskyde noget, han er bange for resultatet af, er der måske en naturlig forklaring.
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 05:35

Aquadorable skrev:
MyGirl skrev:Argh... Speaking of 'mere mit projekt end vores', så kunne min kæreste -som ikke har haft lyst hele weekenden- da lige berette, at han 'total havde glemt, at han skal aflevere prøve onsdag', så nu har han fornøjet sig selv og derfor ikke holdt den afholdstid, der skal være før prøven :( dvs. ingen prøve igen de næste 14 dage.. Så er nu er jeg træt af det hele og lidt ked af det igen..

S_imse - glad for at høre, det ikke kun er min, der er lidt mere afslappet omkring det hele :D ved jo også godt, jeg er begyndt at fokusere lidt meget i perioder :genert:


Altså, jeg færdes normalt ikke herinde, men faldt over dette og kan ikke lade være med at kommentere.

Kan din kæreste være ret bange for, hvad den sædprøve viser? Jeg kan virkelig godt forstå, du er ked af det og den reaktion, han har. Men hvis han i bund og grund prøver at udskyde noget, han er bange for resultatet af, er der måske en naturlig forklaring.


Ja, det er bestemt en mulighed - har også selv overvejet det og har spurgt ham til det, men tror faktisk ikke, det er tilfældet. Så skjuler han det godt, vil jeg sige. :)

Tror egentlig bare ikke, han tænker så langt, og det er egentlig også fair nok.. Ovenpå vores snakke i weekenden, var det bare meget uheldig timing.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 05:39

S_imse skrev:
MyGirl skrev:Argh... Speaking of 'mere mit projekt end vores', så kunne min kæreste -som ikke har haft lyst hele weekenden- da lige berette, at han 'total havde glemt, at han skal aflevere prøve onsdag', så nu har han fornøjet sig selv og derfor ikke holdt den afholdstid, der skal være før prøven :( dvs. ingen prøve igen de næste 14 dage.. Så er nu er jeg træt af det hele og lidt ked af det igen..

S_imse - glad for at høre, det ikke kun er min, der er lidt mere afslappet omkring det hele :D ved jo også godt, jeg er begyndt at fokusere lidt meget i perioder :genert:


Det er da virkelig også besværligt at han kun kan aflevere prøve om onsdagen. Min kæreste skulle forbi Rigshospitalet, og der kunne man aflevere alle dage. Så han var forbi i onsdags, så han får nok svar i starten af næste uge. Er spædt på at se om hans sædkvalitet er tiptop ...


Han gik faktisk igang med at undersøge i går, om han måske kunne blive henvist til riget i stedet, men som jeg sagde til ham har vi jo ikke travlt, og det kan jo godt vente 14 dage mere.. Det var mest princippet efter weekendens små kurrer :)

Men ja - derfor er det da stadig en liiiidt stram timeline Roskilde har.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 17. maj 2016, 11:04

Har den ondeste murren i underliv og lænd i dag. Mens burde tidligst komme på lørdag, men da jeg lige har fået taget min spiral ud, ved jeg ikke om der er kuk i systemet. Æl kom dog helt efter bogen.

Det føles dog ret meget som om mens kunne være på trapperne :(
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 17. maj 2016, 11:11

FruDulle skrev:So far negativ. Men de de valmedteste...er de ikke ret dårlige? Tog 2 og den var der intet overhovedet på og den anden en svag 2/3 kontrolstreg.


Jeg har hvert fald ikke hørt specielt godt om dem. Har dog kun selv brugt dem en enkelt gang og der viste den fint positiv.

Noget siger mig dog, at det de er mest udskældt for, er at vise falsk positiv :gruble:
0

Tilbage til "Graviditet"