Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. maj 2016, 16:27

IrmaPigen skrev:
Har du så også sagt til ham, du ikke gider have kontakt med ham mere?

På mig virker det som om hans kontakt er uønsket for dig. Og så er det jo bare at formidle det budskab til gutten.



Nej, men det er det, jeg tænker, jeg bliver nødt til at gøre.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. maj 2016, 16:30

ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:For resten, Plante, ved ikke, om det bliver for personligt. Men hvad er det, du ikke bryder dig om ved at være alene, altså at være "kun" i dit eget selskab?

Det er ikke for personligt :) jeg kan sagtens være alene, men jeg synes, det er kedeligt, fordi jeg synes det er sjovere og mere spændende at være sammen med andre.
Der er ikke noget dybere i det, så som at jeg ikke kan lide mig selv eller mit selskab. Men for pokker, jeg kan være alene i kisten, når den tid kommer :)

Og med hensyn til at hade, at være single, så er det fordi jeg føler, at jeg har så meget kærlighed at give af, at det føles tomt at øse det ud over planterne på terrassen. Og så gjorde mandagsblues det ikke bedre :lol:


Hahaha! Nej, dét indtryk havde jeg nu heller ikke :D

Men okay, "kedeligt" er da en forklaring. Selv har jeg vist nok altid haft sådan et sted indeni mig selv, hvor jeg synes, det er fedt at "rejse hen", når jeg er alene. I en årrække fik jeg ikke lov til det (min mor håndterer ikke ret godt, at folk omkring hende ikke underholder hende konstant, og det dér med at være stille sammen kan hun vist ikke finde ud af/se værdien i ...) Men nu hvor jeg igen er fortrolig med det "sted" indeni, ja, så har jeg fundet ud af, at jeg faktisk helst ikke må forsømme det. Der er ret inspirerende at være. Jeg har nok cirka lige meget brug for at tilbringe tid det "sted" som for tid sammen med andre mennesker. Udelukkende én af delene fungerer ikke for mig.

Hehe, jeg har heller ikke et krav til folk om at de skal underholde mig, men jeg synes det er fedt at have nogen at snakke med og hygge med.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. maj 2016, 16:30

Viskelæder skrev:Jeg har ikke opfordret til et venskab, men skrev noget ala "det var hyggeligt at møde dig, men der er kun venskabelige følelser fra min side af". Det synes jeg på ingen måde forpligter til, at vi skal ses. Han foreslår heller ikke, at vi ses som i "hey, har du lyst til at hænge ud en dag snart?", han skriver hver dag "skal du ud at gå tur?" "hvornår kommer du forbi efter din gave?" osv.. Det er så belastende.


Så du har meldt ud, at hele relationen er lukket ned, hvorefter han begynder at skrive en masse med en gave som undskyldning?
I så fald må du gentage, at der ikke er mere at komme efter.
Her er det er vel egentlig underordnet, om du har brug for meget alenetid eller var en, der elskede at se folk hele tiden :) For du gider ikke se ham, og det skal han respektere, såfremt han er blevet orienteret om det.

Edit: Nu så jeg lige dit svar til Irmapigen. Ja, så er det bedst at lukke den helt ned. Omend hans opførsel helt sikkert også ville have irriteret mange, han faktisk var venner med.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. maj 2016, 19:39

Santopia skrev:
Viskelæder skrev:Jeg var jo på date med en fyr for nogle måneder siden, og efterfølgende skrev jeg til ham, at jeg kun så os som venner. Det var han enig i, og han er egentligt rigtig flink. Men så har han været ude at rejse og har købt en gave til mig. Det er vel meget sødt, men nu skriver han hele tiden og spørger, hvornår jeg har tid til at få den, selvom han ved, at jeg er en person, der har brug for meget alenetid og ikke gider se folk hele tiden. Slet ikke nogen, som jeg har lukket den med. Og ærligt talt, så pisser det mig af.

Jeg har ikke bedt om at få en gave, som han nu kan bruge til at afpresse mig til at se ham. Stik den gave op i røven.


Jeg har prøvet noget lignende,og det er seriøst stenet adfærd! :/


Nja ... I bedste fald er der vel tale om "hyggemanipulation" :rulle:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. maj 2016, 21:16

Fandt en på tinder med denne tatovering. Fik lyst til at matche med ham, for at fortælle, at det var helt galt....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 17. maj 2016, 05:35

IrmaPigen skrev:
Zombie skrev:Jeg var inde at smugkigge på Elitedaters for sjov. Hold nu op, en mur af generisk ensartethed - hos begge køn! Alle har venner, spiser mad, dyrker sport og elsker at rejse. :træt:

Det er fandeme nogle mærkelige profiltekster...


Det er virkelig et gennemført dødssygt sted.

Såååå perfektionistiske og politiske korrekte typer at det bliver dræbende kedeligt

Sådan af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad der så skulle stå i profilerne - for at I ville finde dem interessante? Jeg går ikke ud fra at I har noget imod mænd der har venner, holder sig i form og ikke bare ligger på sofaen hele ferien?
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 17. maj 2016, 09:47

Rapfisk skrev:
Juki skrev:Nå, men øh.. Så er det i morgen jeg har en date-tingeling :genert:

Hvad skal I lave?

Vi var i Tivoli Friheden :D

Han var såmænd rigtig sød og vi hyggede os, selvom der var lidt tavshed nogle gange, men det behøver jo ikke være noget dårligt.

Jeg ved ikke om jeg kan se os som et par, dog. Det er som om jeg har en eller anden blokade. Jeg ved ikke om det er fordi han ikke umiddelbart er min type eller om det stadig er afstanden der spøger :mellow: Han vil gerne mere, men jeg ved ikke om jeg kan gengælde det.

Jeg har måske lige brug for et par dage til at fordøje indtrykkene fra i går og mærke efter. Under alle omstændigheder tror jeg vi skal mødes igen, men om det bliver som venner eller med henblik på noget mere ved jeg ikke p.t. :wacko:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 17. maj 2016, 09:55

Jeg har gang i noget interessant skriveri, med en kvinde fra en datingside.
Jeg slår mig selv oven i hovedet, for at spotte begrænsninger med det samme.
Bare fordi hun bor på Lolland, og jeg ved Køge.

Og så er jeg røv-elendig til det der skriven-frem-og-tilbage, jeg vil 1000 gange hellere mødes med folk.
(Men debatten har jo lært mig, at man ikke må invitere på date for hurtigt ;) )
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 17. maj 2016, 10:30

Elvispop skrev:Jeg har gang i noget interessant skriveri, med en kvinde fra en datingside.
Jeg slår mig selv oven i hovedet, for at spotte begrænsninger med det samme.
Bare fordi hun bor på Lolland, og jeg ved Køge.

Og så er jeg røv-elendig til det der skriven-frem-og-tilbage, jeg vil 1000 gange hellere mødes med folk.
(Men debatten har jo lært mig, at man ikke må invitere på date for hurtigt ;) )


Selvfølgelig må du invitere på date med det samme, så længe du respekterer et nej :) Du kan jo også blot skrive til hende at du rigtig gerne vil mødes med hende når hun er klar til det - så kan du muligvis også få en indikation ud af hvor hurtigt hun er klar på det plus at du får vist hende den ekstra interesse og at du ikke bare bruger hende som tidsfordriv - win win :D
Senest rettet af Skralde 17. maj 2016, 10:46, rettet i alt 1 gang.
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 17. maj 2016, 10:32

Juki skrev:
Rapfisk skrev:
Juki skrev:Nå, men øh.. Så er det i morgen jeg har en date-tingeling :genert:

Hvad skal I lave?

Vi var i Tivoli Friheden :D

Han var såmænd rigtig sød og vi hyggede os, selvom der var lidt tavshed nogle gange, men det behøver jo ikke være noget dårligt.

Jeg ved ikke om jeg kan se os som et par, dog. Det er som om jeg har en eller anden blokade. Jeg ved ikke om det er fordi han ikke umiddelbart er min type eller om det stadig er afstanden der spøger :mellow: Han vil gerne mere, men jeg ved ikke om jeg kan gengælde det.

Jeg har måske lige brug for et par dage til at fordøje indtrykkene fra i går og mærke efter. Under alle omstændigheder tror jeg vi skal mødes igen, men om det bliver som venner eller med henblik på noget mere ved jeg ikke p.t. :wacko:


Det lyder fornuftigt lige at give indtrykkene lov til at blive fordøjet, men ikke mindst også at du giver det en chance mere. Og hvis det ikke bliver til andet end venskab, så pyt - så er du den fornøjelse rigere :kys:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 17. maj 2016, 10:33

Elvispop skrev:Jeg har gang i noget interessant skriveri, med en kvinde fra en datingside.
Jeg slår mig selv oven i hovedet, for at spotte begrænsninger med det samme.
Bare fordi hun bor på Lolland, og jeg ved Køge.

Og så er jeg røv-elendig til det der skriven-frem-og-tilbage, jeg vil 1000 gange hellere mødes med folk.
(Men debatten har jo lært mig, at man ikke må invitere på date for hurtigt ;) )


Altså, der findes jo kvinder som mig, der foretrækker at bliver inviteret ud hurtigt :D
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 17. maj 2016, 10:37

Skralde skrev:
Juki skrev:
Rapfisk skrev:
Juki skrev:Nå, men øh.. Så er det i morgen jeg har en date-tingeling :genert:

Hvad skal I lave?

Vi var i Tivoli Friheden :D

Han var såmænd rigtig sød og vi hyggede os, selvom der var lidt tavshed nogle gange, men det behøver jo ikke være noget dårligt.

Jeg ved ikke om jeg kan se os som et par, dog. Det er som om jeg har en eller anden blokade. Jeg ved ikke om det er fordi han ikke umiddelbart er min type eller om det stadig er afstanden der spøger :mellow: Han vil gerne mere, men jeg ved ikke om jeg kan gengælde det.

Jeg har måske lige brug for et par dage til at fordøje indtrykkene fra i går og mærke efter. Under alle omstændigheder tror jeg vi skal mødes igen, men om det bliver som venner eller med henblik på noget mere ved jeg ikke p.t. :wacko:


Det lyder fornuftigt lige at give indtrykkene lov til at blive fordøjet, men ikke mindst også at du giver det en chance mere. Og hvis det ikke bliver til andet end venskab, så pyt - så er du den fornøjelse rigere :kys:

Tak, var lidt bange for at det kom til at lyde for hårdt eller som om at jeg egentlig ikke er interesseret :genert:

Jeg kan godt mærke jeg er glad for ham. Og det basker da lidt i maven når jeg tænker på ham, dog uden at jeg er forelsket. Jeg tror han vil være god for mig :) Jeg skal bare lige huske at have mig selv og mine følelser med i det. Jeg har været lidt for god til at please og tage mere hensyn til fyrene end mig selv og mine følelser.. :genert:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 17. maj 2016, 13:56

Jeg fik 7 i en skriftlig eksamen jeg helt hånden på hjertet var sikker på skulle ende i reeksamen :banan:

Jeg er SÅ lettet :)
15
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 17. maj 2016, 14:05

FrøkenM skrev:Jeg fik 7 i en skriftlig eksamen jeg helt hånden på hjertet var sikker på skulle ende i reeksamen :banan:

Jeg er SÅ lettet :)

Godt klaret :gogo:

Hvad var du oppe i og hvad læser du?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 17. maj 2016, 14:13

Juki skrev:
FrøkenM skrev:Jeg fik 7 i en skriftlig eksamen jeg helt hånden på hjertet var sikker på skulle ende i reeksamen :banan:

Jeg er SÅ lettet :)

Godt klaret :gogo:

Hvad var du oppe i og hvad læser du?


Tak :)

Jeg læser Sprog og Internationale Studier, Engelsk på Aalborg Universitet og afslutter 4. semester d, 21. juni.
Jeg var oppe i Kultural Globalisering

Det skal fejres med mig selv i aften :)
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"