Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skralde » 17. maj 2016, 06:49

LadyFox skrev:
Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:
Tiger skrev:
LadyFox skrev:At butikkerne har lukket igen idag - jeg magter ikke døgn netto :(


Vores Døgn-netto var ryddet for varer kl. 14.30 :8: Vi blev så irriterede at vi gik igen og handlede andetsteds ;) Jeg håber du havde mere held med det :kram:

Der var heldigvis vare i begge vores (igår og idag) vi ligger lige mellem 2. Men jeg bryder mig ikke om stemningen i nogen af butikkerne, og endnu mindre om deres meget begrænsede sortiment. Jeg. HADER. døgn. netto!!!


Når jeg læser sådan noget jer er jeg så glad for at bo i en lille by, med både daglig brugs og en stor spar, og de har åbent altid (ca :D )

Jeg bor med Dagli' Brugsen, Meny, Fakta, Lidl, Netto, Føtex, Rema1000, Irma og de to døgnnettoer inden for meget overskuelig afstand, og det er kun Døgn Netto der har åbent i går og i dag. Det er ikke altid en fordel at bo i hovedstaden.


Hvor er det vildt at der ikke er flere der har åbent. Her i bette Frederikssund, havde både Fakta, (alm.) Netto og Irma åbent samt to købmænd åbent. Jeg kan dog glæde dig med at Døgn netto ophører og bliver til alm. Netto'er - måske ændrer det forholdende i jeres netto'er :)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 17. maj 2016, 07:15

Skralde skrev:
LadyFox skrev:
Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:
Tiger skrev:
LadyFox skrev:At butikkerne har lukket igen idag - jeg magter ikke døgn netto :(


Vores Døgn-netto var ryddet for varer kl. 14.30 :8: Vi blev så irriterede at vi gik igen og handlede andetsteds ;) Jeg håber du havde mere held med det :kram:

Der var heldigvis vare i begge vores (igår og idag) vi ligger lige mellem 2. Men jeg bryder mig ikke om stemningen i nogen af butikkerne, og endnu mindre om deres meget begrænsede sortiment. Jeg. HADER. døgn. netto!!!


Når jeg læser sådan noget jer er jeg så glad for at bo i en lille by, med både daglig brugs og en stor spar, og de har åbent altid (ca :D )

Jeg bor med Dagli' Brugsen, Meny, Fakta, Lidl, Netto, Føtex, Rema1000, Irma og de to døgnnettoer inden for meget overskuelig afstand, og det er kun Døgn Netto der har åbent i går og i dag. Det er ikke altid en fordel at bo i hovedstaden.


Hvor er det vildt at der ikke er flere der har åbent. Her i bette Frederikssund, havde både Fakta, (alm.) Netto og Irma åbent samt to købmænd åbent. Jeg kan dog glæde dig med at Døgn netto ophører og bliver til alm. Netto'er - måske ændrer det forholdende i jeres netto'er :)

Fedt :D Så kommer jeg til at have 4 Nettoer lokalt, og tre nærmest på stribe. Jeg håber så bare en af dem har åbent på helligdage :P
0
...
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skralde » 17. maj 2016, 07:19

LadyFox skrev:
Skralde skrev:
LadyFox skrev:
Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:
Tiger skrev:
LadyFox skrev:At butikkerne har lukket igen idag - jeg magter ikke døgn netto :(


Vores Døgn-netto var ryddet for varer kl. 14.30 :8: Vi blev så irriterede at vi gik igen og handlede andetsteds ;) Jeg håber du havde mere held med det :kram:

Der var heldigvis vare i begge vores (igår og idag) vi ligger lige mellem 2. Men jeg bryder mig ikke om stemningen i nogen af butikkerne, og endnu mindre om deres meget begrænsede sortiment. Jeg. HADER. døgn. netto!!!


Når jeg læser sådan noget jer er jeg så glad for at bo i en lille by, med både daglig brugs og en stor spar, og de har åbent altid (ca :D )

Jeg bor med Dagli' Brugsen, Meny, Fakta, Lidl, Netto, Føtex, Rema1000, Irma og de to døgnnettoer inden for meget overskuelig afstand, og det er kun Døgn Netto der har åbent i går og i dag. Det er ikke altid en fordel at bo i hovedstaden.


Hvor er det vildt at der ikke er flere der har åbent. Her i bette Frederikssund, havde både Fakta, (alm.) Netto og Irma åbent samt to købmænd åbent. Jeg kan dog glæde dig med at Døgn netto ophører og bliver til alm. Netto'er - måske ændrer det forholdende i jeres netto'er :)

Fedt :D Så kommer jeg til at have 4 Nettoer lokalt, og tre nærmest på stribe. Jeg håber så bare en af dem har åbent på helligdage :P



Haha, det håber jeg også for dig :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 17. maj 2016, 07:22

At løntilskudsfætteren sniger sig med til mine møder. Han skal bare holde sig væk. Nå! :sur:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 17. maj 2016, 07:39

LadyFox skrev:Fedt :D Så kommer jeg til at have 4 Nettoer lokalt, og tre nærmest på stribe. Jeg håber så bare en af dem har åbent på helligdage :P


Jeg tænker, at du må gå lidt strategisk til værks så, det er nemlig butikker med en omsætning på under 33,7 mio. om året, der må holde åbent på helligdage, så hvis du nu udvælger en af "dine" Netto butikker, som du aldrig handler i på andre dage, kan det være med til at holde omsætningen så langt nede, at de så holder åbent på helligdage. :gruble:
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 17. maj 2016, 07:41

sigge skrev:
LadyFox skrev:Fedt :D Så kommer jeg til at have 4 Nettoer lokalt, og tre nærmest på stribe. Jeg håber så bare en af dem har åbent på helligdage :P


Jeg tænker, at du må gå lidt strategisk til værks så, det er nemlig butikker med en omsætning på under 33,7 mio. om året, der må holde åbent på helligdage, så hvis du nu udvælger en af "dine" Netto butikker, som du aldrig handler i på andre dage, kan det være med til at holde omsætningen så langt nede, at de så holder åbent på helligdage. :gruble:

Jeg kender en del lokalt, så vi kan vel finde ud af et eller andet andet :genert: Ellers må jeg starte et rygte.
1
...
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 17. maj 2016, 08:01

At jeg ikke har sommerferie lige nu :sur:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 17. maj 2016, 08:22

FruDulle skrev:At jeg ikke kan finde ud af at sætte youtube link ind herinde så der er video direkte og ikke bare link!!!!


Tryk på [youtubeapp] og indsæt link mellem klammerne :)
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 17. maj 2016, 08:35

Hmm. Jeg kan godt få det til at virke :gruble:

Jeg højreklikker på videoen og trykker "kopier videoens webadresse" og paster det ind mellem [youtubeapp]-klammerne. Er det sådan du også gør det?




Linket kommer til at se sådan her ud (uden mellemrum).

[youtubeapp] https://youtu.be/f85ViOmwbI0 [/youtubeapp]
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 17. maj 2016, 08:37

ShuruQ skrev:Og er det fra app kopiere du hele adressen via appen og bruger sætter det ind mellem den her:

[youtubeapp] [/youtubeapp]

Den bruger jeg også altid fra PC.
Og vigtigt: så med den url, man får ved at højreklikke på selve videoen og være "Kopier videoens webadresse" (eller hvad det nu hedder på den enkelte browser). Den hedder ikke noget med youtube.com/..., men noget med youtu.be/...

I den url, der står øverst i browservinduet kan der nemlig godt være nogle flere oplysninger med om starttidspunkt, om den med på en spilleliste osv. Det kan vist godt forvirre debatten.

Der kan dog være nogle videoer, hvor ejeren har indstillet, at de ikke kan embeddes. Men normalt virker det altid med denne formel - i eksemplet er "ajqWJEVKMLc" selvfølgelig id'en for den konkrete video:

Kode: Vælg alt

[youtubeapp]https://youtu.be/ajqWJEVKMLc[/youtubeapp]

0
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf getitright » 17. maj 2016, 08:38

Lige nu skal jeg sidde hjemme fra 8-13, fordi der kommer en fra vand/varmeselskabet og skal udskifte nogle målere. Det er ikke så meget fordi, jeg skal så meget andet end at sidde hjemme - jeg læser til eksamen - men det er princippet i det, der irriterer mig. Tør knap nok gå på toilet i frygt for, at der bliver ringet på døren i det sekund, jeg har sat mig. :mellow:
0
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 17. maj 2016, 08:49

FruDulle skrev:Jeg bruger kun tlf og iPad. Gider ikke tænde min bærbar for at lave et youtube link. Det skal bare virkw

Den virker da fint, den du lige har sat på.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 17. maj 2016, 09:08

At elektrikeren ikke ringer og spørger "Hvornår kan jeg komme og kigge på dit komfur?" :cuss:

Jeg vil så gerne bage rosinboller, men ovnen i komfuret stod af i fredags.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 17. maj 2016, 09:08

FruDulle skrev:Det var en anden der lavede det. Jeg kopierede det bare.

Nja, jeg prøvede også lige på en iPad. Det er rigtigt, at man så ikke får s'et i "https://..." med. Og det vil debatten åbenbart have skal være der. Så det kan nok forklare sagen.
Det man så sætte ind selv.
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 17. maj 2016, 10:12

MUS når man er udflytningsramt. Nej, jeg gider faktisk ikke at sidde og bruge krudt på at planlægge fremad, når mit job flytter til udkantsdanmark ved slutningen af året og jeg ikke flytter med. Det er spild af alles tid.
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Generelt"