Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lisva » 11. maj 2016, 21:08

Urtekussen skrev:Hvis det er så pissenemt, så lader du bare ham putte baby i weekenden. Og hvis det så ikke lykkes, så husk at sige til ham, at han jo er frustreret.


Af en eller anden årsag er han stort set aldrig frustreret. Hvilket faktisk gør mine frustrationer endnu mere frustrerende. :wacko:
3
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf gro71 » 17. maj 2016, 11:47

Her i weekenden, da vi skulle sætte mine nye panelgardiner op. Ret skal være ret - jeg bor i noget 60-er byggeri, og der har man vist valgt nogle... utraditionelle... byggemetoder indimellem. I hvert fald er det sådan, at der over mit stuevindue (som er sådan et helt altanparti med vindue og altandør) åbenbart er bygget en slags "kasse" uden noget videre fyld i. Det lyder i hvert fald meget rungende og tomt, når man banker på væggen over vinduet, så det er praktisk taget umuligt at skrue noget i væggen, der skal holde nogen form for vægt.

Det tog kæresten en hel dag - og utallige raserianfald - at få de der gardiner op. Og hold nu kæft, hvor er han træls at høre på, når han går amok på den måde. Han mener, at han er i sin fulde ret til at skabe sig tosset, "for så kommer det jo ud, og så er det væk", som han siger. Men når man skal høre/se på det de første 10 gange i løbet af en dag, bliver man pænt træt af det. Og af ham.

Og det er ikke kun verbalt. Værktøjet får også et fur, eller skruerne bliver flået ud af væggen og ting bliver smidt rundt i lokalet. Nogle gange gør han det faktisk værre for sig selv, fordi han får ødelagt et eller andet, han skulle have brugt. Men så kan han jo lige blive hidsig over dét også.

Det var dælme en lang dag.
4
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Annione » 17. maj 2016, 11:59

Ikke sådan vildt meget nar, mest røvirriterende.

Han sagde, at han synes jeg er hysterisk, fordi jeg ikke vil ha' at han bruger mit håndklæde, når han har været i bad. Ret skal være ret: vores håndklæder er 100% ens - men mine hænger bag døren, hans hænger på døren. Alligevel sker det ganske ofte at han bruger mit håndklæde...
Vi har så ikke været hjemme i 8 måneder, og manden spørger her til morgen, da han skal i bad, hvilket håndklæde der er hans.... :forvirret: Jeg svarer bare "Det du brugte sidst" fordi jeg synes det er et hylende dumt spørgsmål. Og så er det han svarer, at han hellere vil spørge, for at jeg ikke bliver hysterisk, for han bruger mit.

Jeg synes bare det er lidt klamt, hvis jeg skal tørre mit (rene) ansigt lige dér, hvor han har tørret sin (rene) røv. Min egen (rene) røv kan jeg meget bedre klare :-D

Er jeg hysterisk, når jeg bare vil have mit eget badehåndklæde i fred???
6
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Q-beben » 17. maj 2016, 12:17

Annione skrev:Ikke sådan vildt meget nar, mest røvirriterende.

Han sagde, at han synes jeg er hysterisk, fordi jeg ikke vil ha' at han bruger mit håndklæde, når han har været i bad. Ret skal være ret: vores håndklæder er 100% ens - men mine hænger bag døren, hans hænger på døren. Alligevel sker det ganske ofte at han bruger mit håndklæde...
Vi har så ikke været hjemme i 8 måneder, og manden spørger her til morgen, da han skal i bad, hvilket håndklæde der er hans.... :forvirret: Jeg svarer bare "Det du brugte sidst" fordi jeg synes det er et hylende dumt spørgsmål. Og så er det han svarer, at han hellere vil spørge, for at jeg ikke bliver hysterisk, for han bruger mit.

Jeg synes bare det er lidt klamt, hvis jeg skal tørre mit (rene) ansigt lige dér, hvor han har tørret sin (rene) røv. Min egen (rene) røv kan jeg meget bedre klare :-D

Er jeg hysterisk, når jeg bare vil have mit eget badehåndklæde i fred???


Nej, det er du ikke - eller... :) hvis du er det, så er vi to. Jeg hader også, at min kæreste bruger mit håndklæde. Min kæreste bruger ikke kun mit badehåndklæde, men i det hele taget alle "mine" håndklæder... *hmpf*

Min kæreste og jeg bor ikke sammen. Jeg har to håndvaske, hvor hans håndklæde hænger ved den ene vask, og mit hænger ved den anden vask. Han bruger dog altid mit håndklæde, og jeg ved ikke, hvad han laver med det håndklæde, når han har vasket hænder, men det bliver altid enormt vådt.

Jeg har prøvet at bruge hans håndklæde i stedet for (så bytter vi jo bare håndklæder), men det virker kun i et kort stykke tid, så bruger han det samme håndklæde som mig. Det er ligesom, at mit håndklæde "drager" ham... :)

Jeg har prøvet at tale med ham om det, - og han griner lidt af mig og siger, at han vil være opmærksom på det fremover - og alligevel bruger han mit håndklæde næste gang. Den er stensikker...
4
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Annione » 17. maj 2016, 12:23

Q-beben skrev:
Nej, det er du ikke - eller... :) hvis du er det, så er vi to. Jeg hader også, at min kæreste bruger mit håndklæde. Min kæreste bruger ikke kun mit badehåndklæde, men i det hele taget alle "mine" håndklæder... *hmpf*

Min kæreste og jeg bor ikke sammen. Jeg har to håndvaske, hvor hans håndklæde hænger ved den ene vask, og mit hænger ved den anden vask. Han bruger dog altid mit håndklæde, og jeg ved ikke, hvad han laver med det håndklæde, når han har vasket hænder, men det bliver altid enormt vådt.

Jeg har prøvet at bruge hans håndklæde i stedet for (så bytter vi jo bare håndklæder), men det virker kun i et kort stykke tid, så bruger han det samme håndklæde som mig. Det er ligesom, at mit håndklæde "drager" ham... :)

Jeg har prøvet at tale med ham om det, - og han griner lidt af mig og siger, at han vil være opmærksom på det fremover - og alligevel bruger han mit håndklæde næste gang. Den er stensikker...


Tak. Jeg synes også det er irriterende.

Jeg deler gerne hånd-håndklæde med ham, men det vasker jeg også flere gange om ugen. Gider bare ikke at han bruger samme håndklæde som mig, efter badet.
Så lad dog vær! :cuss:

Han kan forøvrigt aldrig finde ud af at hænge håndklædet på plads igen, når han har været i bad. Det hænger på badeforhæng-stangen. Hver. Gang. Så han er nem at buste, hvis han har brugt mit.
1
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf gro71 » 17. maj 2016, 12:26

Annione skrev:Ikke sådan vildt meget nar, mest røvirriterende.

Han sagde, at han synes jeg er hysterisk, fordi jeg ikke vil ha' at han bruger mit håndklæde, når han har været i bad. Ret skal være ret: vores håndklæder er 100% ens - men mine hænger bag døren, hans hænger på døren. Alligevel sker det ganske ofte at han bruger mit håndklæde...
Vi har så ikke været hjemme i 8 måneder, og manden spørger her til morgen, da han skal i bad, hvilket håndklæde der er hans.... :forvirret: Jeg svarer bare "Det du brugte sidst" fordi jeg synes det er et hylende dumt spørgsmål. Og så er det han svarer, at han hellere vil spørge, for at jeg ikke bliver hysterisk, for han bruger mit.

Jeg synes bare det er lidt klamt, hvis jeg skal tørre mit (rene) ansigt lige dér, hvor han har tørret sin (rene) røv. Min egen (rene) røv kan jeg meget bedre klare :-D

Er jeg hysterisk, når jeg bare vil have mit eget badehåndklæde i fred???


Jeg har overhovedet aldrig tænkt over det der med mit/dit håndklæde, før jeg mødte ham, jeg bor sammen med nu. Han går nemlig MEGET op i det. Jeg er ret ligeglad, men det går ham temmelig meget på, hvis der er en anden, der har benyttet hans håndklæde, så nu har vi simpelthen hver sin håndklædekrog.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 17. maj 2016, 13:03

Han ville end ikke turde at bruge mit håndklæde.
Jeg kan ikke have det! Håndhåndklæde er ok, men ikke badehåndklæde. Aldrig. Ikke med nogen. Og hvis det endelig i en snæver vending skulle komme på tale, så ville jeg aldrig tørre hverken ansigt eller armhuler med det.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 17. maj 2016, 13:20

Annione skrev:Ikke sådan vildt meget nar, mest røvirriterende.

Han sagde, at han synes jeg er hysterisk, fordi jeg ikke vil ha' at han bruger mit håndklæde, når han har været i bad. Ret skal være ret: vores håndklæder er 100% ens - men mine hænger bag døren, hans hænger på døren. Alligevel sker det ganske ofte at han bruger mit håndklæde...
Vi har så ikke været hjemme i 8 måneder, og manden spørger her til morgen, da han skal i bad, hvilket håndklæde der er hans.... :forvirret: Jeg svarer bare "Det du brugte sidst" fordi jeg synes det er et hylende dumt spørgsmål. Og så er det han svarer, at han hellere vil spørge, for at jeg ikke bliver hysterisk, for han bruger mit.

Jeg synes bare det er lidt klamt, hvis jeg skal tørre mit (rene) ansigt lige dér, hvor han har tørret sin (rene) røv. Min egen (rene) røv kan jeg meget bedre klare :-D

Er jeg hysterisk, når jeg bare vil have mit eget badehåndklæde i fred???



Nej overhovedet ikke. Jeg deler heller ikke mit håndklæde med nogen.
1
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf limitededition » 17. maj 2016, 13:43

Jeg har en eks som delte håndklæder med sine forældre på kryds og tværs. De havde aldrig tænkt at det var ulækkert fordi de jo var rene når de kom ud af badet.. først da jeg sagde noget til det, fik jeg mit eget. I starten vidste jeg det ikke og troede at kun jeg brugte mit håndklæde :( ad.
7
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 18. maj 2016, 10:16

I dag. Og lige meget hvordan jeg formulerer det, lyder det som om det er mig, det er galt med, men det er det sgu ikke :genert: :sur: Han er en spade. Og nu æder han nachos og jeg er sulten, men vi har intet jeg har lyst til - og jeg gider ikke spise nachos uden guacamole til og det har vi ikke. :(
2
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Torn » 18. maj 2016, 14:48

Han var sådan lidt muggen og kort for hovedet, da jeg kom hjem. Det irriterede mig. Han mener, at jeg var den mugne. Jeg mener, at han var. Sådan lidt "Moar, det var ham, der startede". Ikke synderligt konstruktive. :forvirret2:
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 21. maj 2016, 15:29

Lige nu hvor han sidder og spiller computerspil men jeg prøver at arbejde på min eksamensopgave.

Han beder mig om hjælp til at spotte en detalje i sit spil men han bevæger kameraet så hurtigt at jeg ikke kan nå at se noget som helst (det er generelt et problem, jeg bliver lidt søsyg af at se ham spille fordi kameraet tonser rundt).
Hver gang jeg prøver at få ham til at stoppe og kigge nærmere på noget kommenterer han surt at der har han altså kigget. Og imens bliver han bare mere og mere muggen over at det ikke lykkes.

Jeg gider ikke være en del af den leg hvis jeg skal være ærlig.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Karkluden » 21. maj 2016, 15:36

Skumfidusen skrev:
gro71 skrev:Jeg har overhovedet aldrig tænkt over det der med mit/dit håndklæde, før jeg mødte ham, jeg bor sammen med nu. Han går nemlig MEGET op i det. Jeg er ret ligeglad, men det går ham temmelig meget på, hvis der er en anden, der har benyttet hans håndklæde, så nu har vi simpelthen hver sin håndklædekrog.


Jeg går heller ikke specielt højt op i det, men vi bruger gerne forskellige farver. Det ville dog ikke genere mig hvis hun brugte mit. Når man tænker på de måder vi berører hinanden på og hvad jeg rutinemæssigt udsætter hende for, så kan jeg ikke komme og være sart.

Sådan har jeg det også lidt.
Men vi er også klamme nok til, at er vi på ferie/weekend, og har den ene glemt en tandbørste, så deler vi lige tandbørste en enkelt aften indtil vi kan få købt en næste dag-agtigt. Min mor kastede op, da jeg sagde det. Sådan helt seriøst.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Karkluden » 21. maj 2016, 17:37

Smiling_Goat skrev:
Karkluden skrev:
Skumfidusen skrev:
gro71 skrev:Jeg har overhovedet aldrig tænkt over det der med mit/dit håndklæde, før jeg mødte ham, jeg bor sammen med nu. Han går nemlig MEGET op i det. Jeg er ret ligeglad, men det går ham temmelig meget på, hvis der er en anden, der har benyttet hans håndklæde, så nu har vi simpelthen hver sin håndklædekrog.


Jeg går heller ikke specielt højt op i det, men vi bruger gerne forskellige farver. Det ville dog ikke genere mig hvis hun brugte mit. Når man tænker på de måder vi berører hinanden på og hvad jeg rutinemæssigt udsætter hende for, så kan jeg ikke komme og være sart.

Sådan har jeg det også lidt.
Men vi er også klamme nok til, at er vi på ferie/weekend, og har den ene glemt en tandbørste, så deler vi lige tandbørste en enkelt aften indtil vi kan få købt en næste dag-agtigt. Min mor kastede op, da jeg sagde det. Sådan helt seriøst.


Hun kastede helt seriøst op? Over at I delte tandbørste, eller havde hun samtidig maveinfluenza?

Min mor er sart. Hun kan også kaste op ved at tænke på en lort.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mangoness » 21. maj 2016, 17:52

Karkluden skrev:
Smiling_Goat skrev:
Karkluden skrev:
Skumfidusen skrev:
gro71 skrev:Jeg har overhovedet aldrig tænkt over det der med mit/dit håndklæde, før jeg mødte ham, jeg bor sammen med nu. Han går nemlig MEGET op i det. Jeg er ret ligeglad, men det går ham temmelig meget på, hvis der er en anden, der har benyttet hans håndklæde, så nu har vi simpelthen hver sin håndklædekrog.


Jeg går heller ikke specielt højt op i det, men vi bruger gerne forskellige farver. Det ville dog ikke genere mig hvis hun brugte mit. Når man tænker på de måder vi berører hinanden på og hvad jeg rutinemæssigt udsætter hende for, så kan jeg ikke komme og være sart.

Sådan har jeg det også lidt.
Men vi er også klamme nok til, at er vi på ferie/weekend, og har den ene glemt en tandbørste, så deler vi lige tandbørste en enkelt aften indtil vi kan få købt en næste dag-agtigt. Min mor kastede op, da jeg sagde det. Sådan helt seriøst.


Hun kastede helt seriøst op? Over at I delte tandbørste, eller havde hun samtidig maveinfluenza?

Min mor er sart. Hun kan også kaste op ved at tænke på en lort.


Hvordan har hun nogensinde klaret at skifte bleer? Eller var det kun din fars opgave? :gruble: :forvirret:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Forhold og sex"