Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 11:17

Har desværre ikke de store input eller viden, men krydser fingre FruDulle og Majer.

Hvor langt er det, du er FruDulle?
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 11:23

FruDulle skrev:Altså man kan jo sige st negativ er negativ og ja, prøvede igen, klar negativ modsat de andre.

MyGirl. Får pigesager 22-28 og er 28 i dag.


Du har ret - negativ er negativ, men derfor kan den jo godt ændre sig senere hen. Man kan jo altid håbe, så længe andet ikke er bevist :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 12:07

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:
FruDulle skrev:Altså man kan jo sige st negativ er negativ og ja, prøvede igen, klar negativ modsat de andre.

MyGirl. Får pigesager 22-28 og er 28 i dag.


Du har ret - negativ er negativ, men derfor kan den jo godt ændre sig senere hen. Man kan jo altid håbe, så længe andet ikke er bevist :)


Arh, den er jeg ikke på, det med håb :) for mig er negativ negativ. Det er vist sjældent at negativ skifter til positiv Når man er igennem en cyklus.


Fair nok - man hører jo bare om folk, det først kan teste positiv senere, men kan være, jeg misforstod dig. Men så nøjes jeg med at sige øv bøv på dine vegne.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 12:58

FruDulle skrev:
Ja øv bøv!

Jeg hr aldrig oplever andet end bragende positiv de gange jeg har været gravidi. Så derfor tror jeg nok endnu mindre på at det ændrer sig


Det kan jeg så godt forstå. Har endnu til gode at se en positiv test, så aner ikke, hvor jeg selv er. Håber nok bare for jer alle sammen - også når det er imod oddsene :D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 17. maj 2016, 13:30

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:
FruDulle skrev:
Ja øv bøv!

Jeg hr aldrig oplever andet end bragende positiv de gange jeg har været gravidi. Så derfor tror jeg nok endnu mindre på at det ændrer sig


Det kan jeg så godt forstå. Har endnu til gode at se en positiv test, så aner ikke, hvor jeg selv er. Håber nok bare for jer alle sammen - også når det er imod oddsene :D


Håb er godt. Tror det hjælper på ens følelser at være lidt kynisk når man får negativ igen igen.


Det gør det stensikkert også. Jeg prøver viiirkelig også ikke at bygge forhåbninger op på spinkle chancer hos mig selv - netop for ikke bare at sætte sig selv op til et trist nederlag. Der er det meget lettere at være hyperoptimist på andres vegne :genert:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 17. maj 2016, 17:43

Mine ÆL test bliver mere og mere tydelige, så mon ikke, den snart er helt positiv. Har testet både morgen og aften i dag, og tænker jeg bliver ved indtil de er helt positive.... Dejligt hvis den endeligt snart er positiv, men det gør mig endnu mere forvirret over de 5 dage med pletblødning sidste.... Konklusionen er nok, at min krop er fucked og lever sit helt eget liv :lol:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 17. maj 2016, 17:57

Dejligt der endelig sker noget Simse. Er i klar så, dig og manden? :slem:

Jeg har det lidt underligt. Tror nok jeg havde æl igår. Og vi har fået ramt meget godt. Men ved godt at det er usandsynligt at blive gravid nu så hurtigt efter aborten. Jeg er dog allerede utålmodig :rulle: Og samtidig rædselsslagen for at blive gravid og evt miste igen. Føler mig så fanget i en umulig situation.
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 17. maj 2016, 18:07

I går og i dag blev alligevel et par hårde dage psykisk. Jeg tog på kirkegården i går aftes for at besøge min lille pige, da det var hendes månedsdag. Det var skide hårdt. I nat har jeg haft voldsomme mens smerter som holdt mig vågen og jeg frøs helt vildt samtidig med. I dag har jeg bare haft så ondt i maven og en tampon holdt ca 1 1/2 time så skulle den skiftes, så der er gang i den!
Min datter havde legeaftale i dag og havde lovet at hente dem kl 12. Jeg gik derhen da jeg jo skulle have to børn med hjem og kun har en autostol. Da jeg kom frem ville pigen alligevel ikke med os hjem og græd. Og så blev min datter ked af det, og så var jeg sgu lige ved at tude også. Så gik vi hjem igen og så kom moderen med hendes pige lidt senere. Pigen var stadig meget genert og selv om moderen var med, kom pigerne aldrig rigtig i gang med at lege. Og jeg synes det var hårdt at have besøg af fremmed mor og barn.
Skulle være alene med min datter i dag og overskuddet svigtede totalt, så vi hentede en pizza til aftensmad. Og da hun skulle puttes tog jeg lige en lille lur ved siden af hende. Nu sidder jeg i sofaen med både tæppe og dyne og synes det hele er lidt dumt.
Nu håber jeg bare det hele munder ud i ÆL om små 14 dage og at jeg selvfølgelig bliver gravid der :/
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 17. maj 2016, 18:09

Æble skrev:Dejligt der endelig sker noget Simse. Er i klar så, dig og manden? :slem:

Jeg har det lidt underligt. Tror nok jeg havde æl igår. Og vi har fået ramt meget godt. Men ved godt at det er usandsynligt at blive gravid nu så hurtigt efter aborten. Jeg er dog allerede utålmodig :rulle: Og samtidig rædselsslagen for at blive gravid og evt miste igen. Føler mig så fanget i en umulig situation.


Kan lige sætte mig ind i dine følelser :(
1
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 17. maj 2016, 18:13

Æble skrev:Dejligt der endelig sker noget Simse. Er i klar så, dig og manden? :slem:

Jeg har det lidt underligt. Tror nok jeg havde æl igår. Og vi har fået ramt meget godt. Men ved godt at det er usandsynligt at blive gravid nu så hurtigt efter aborten. Jeg er dog allerede utålmodig :rulle: Og samtidig rædselsslagen for at blive gravid og evt miste igen. Føler mig så fanget i en umulig situation.


Vi hyggede i går, og så får han besked på at han må skynde sig hjem fra job i morgen og fredag eller vække mig, hvis jeg er faldet i søvn :slem: så er vi vist dækket godt ind....
2
Dipsy
Indlæg: 385
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:44
Kort karma: 20
Likede indlæg: 200

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Dipsy » 17. maj 2016, 18:16

Æble skrev:Dejligt der endelig sker noget Simse. Er i klar så, dig og manden? :slem:

Jeg har det lidt underligt. Tror nok jeg havde æl igår. Og vi har fået ramt meget godt. Men ved godt at det er usandsynligt at blive gravid nu så hurtigt efter aborten. Jeg er dog allerede utålmodig :rulle: Og samtidig rædselsslagen for at blive gravid og evt miste igen. Føler mig så fanget i en umulig situation.


Bare et lille pip fra en lurer :fløjt: : Jeg havde en SA da jeg var omkring 9 uger henne. Lægerne rådede til ar vente med at prøve igen, til jeg min. havde haft min første mens. efter. Jeg undersøgte så hvorfor man skulle vente og fandt ud af, at der ingen fysiske årsager til at vente. Nogle siger, at det netop er fordi det besværliggøre den nye terminsdato, og en anden forklaring var, at det var for at give kvinden lidt mere tid til at komme sig psykisk. Vi ventede ikke, og jeg blev gravid 3 uger efter, og har i dag en dejlig søn på 13 måneder :)

Rigtig meget pøj pøj og dem her :preggo1: :preggo1: :preggo1: :preggo2: :preggo2: :preggo2: :preggo2: til jer alle sammen
2
UndercoverSinglemom
Indlæg: 15
Tilmeldt: 30. mar 2016, 18:01
Kort karma: 11
Likede indlæg: 18

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf UndercoverSinglemom » 17. maj 2016, 18:33

Nå så ramte vi ugen hvor der skal ske ting og sager mht. insiminering :8: lidt for vildt.

Meget spændt og meget uvirkeligt det nu endelig er tid for første forsøg.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 17. maj 2016, 19:14

UndercoverSinglemom skrev:Nå så ramte vi ugen hvor der skal ske ting og sager mht. insiminering :8: lidt for vildt.

Meget spændt og meget uvirkeligt det nu endelig er tid for første forsøg.


Årh hvor spændende :banan:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 17. maj 2016, 19:17

Marigold skrev:I går og i dag blev alligevel et par hårde dage psykisk. Jeg tog på kirkegården i går aftes for at besøge min lille pige, da det var hendes månedsdag. Det var skide hårdt. I nat har jeg haft voldsomme mens smerter som holdt mig vågen og jeg frøs helt vildt samtidig med. I dag har jeg bare haft så ondt i maven og en tampon holdt ca 1 1/2 time så skulle den skiftes, så der er gang i den!
Min datter havde legeaftale i dag og havde lovet at hente dem kl 12. Jeg gik derhen da jeg jo skulle have to børn med hjem og kun har en autostol. Da jeg kom frem ville pigen alligevel ikke med os hjem og græd. Og så blev min datter ked af det, og så var jeg sgu lige ved at tude også. Så gik vi hjem igen og så kom moderen med hendes pige lidt senere. Pigen var stadig meget genert og selv om moderen var med, kom pigerne aldrig rigtig i gang med at lege. Og jeg synes det var hårdt at have besøg af fremmed mor og barn.
Skulle være alene med min datter i dag og overskuddet svigtede totalt, så vi hentede en pizza til aftensmad. Og da hun skulle puttes tog jeg lige en lille lur ved siden af hende. Nu sidder jeg i sofaen med både tæppe og dyne og synes det hele er lidt dumt.
Nu håber jeg bare det hele munder ud i ÆL om små 14 dage og at jeg selvfølgelig bliver gravid der :/


Forstår godt at det hele er lidt dumt :(
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf JoyNips » 18. maj 2016, 06:40

Kan man tisse forkert på en test? :gruble: :genert:

Altså... vi er enige om, at lige meget, hvor lidt kontrol man har over strålen, så kommer der vel ikke to streger uden HCG? :panik:
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Graviditet"