Smerter i højre side

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Sophies-mor » 17. maj 2016, 13:34

Håber du har det bedre :kys:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Filipai » 17. maj 2016, 13:42

De har givet mig en god portion smertestillende, og er ret sikre på det er nyresten, selvom jeg ikke helt er overbevist. Har haft nyresten før, og det var langt mere smertefuldt. Så indtil videre er jeg stadig i sengen, og håber bare de snart kan komme med et resultat, så jeg kan komme hjem.
2
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Filipai » 17. maj 2016, 13:42

Og tak :kys:
0
Seance
Indlæg: 377
Tilmeldt: 5. jan 2016, 09:45
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1878

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Seance » 17. maj 2016, 20:39

Rigtig god bedring :kram:
Har de taget nogen prøver for at finde ud af om det så er nyresten?
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Lurende Peber » 17. maj 2016, 20:45

Filipai skrev:De har givet mig en god portion smertestillende, og er ret sikre på det er nyresten, selvom jeg ikke helt er overbevist. Har haft nyresten før, og det var langt mere smertefuldt. Så indtil videre er jeg stadig i sengen, og håber bare de snart kan komme med et resultat, så jeg kan komme hjem.

Kan det så være nyregrus? No kidding. God bedring :blomst:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Sophies-mor » 17. maj 2016, 20:53

Lurende Peber skrev:
Filipai skrev:De har givet mig en god portion smertestillende, og er ret sikre på det er nyresten, selvom jeg ikke helt er overbevist. Har haft nyresten før, og det var langt mere smertefuldt. Så indtil videre er jeg stadig i sengen, og håber bare de snart kan komme med et resultat, så jeg kan komme hjem.

Kan det så være nyregrus? No kidding. God bedring :blomst:

Jep. Det er bare meget små nyresten :devil2:
;)
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Whoosh » 18. maj 2016, 10:25

Filipai skrev:De har givet mig en god portion smertestillende, og er ret sikre på det er nyresten, selvom jeg ikke helt er overbevist. Har haft nyresten før, og det var langt mere smertefuldt. Så indtil videre er jeg stadig i sengen, og håber bare de snart kan komme med et resultat, så jeg kan komme hjem.

Hvordan går det med dig?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Wizzze » 18. maj 2016, 10:32

Den første nyresten er altid mere smertefuld en de efterfølgende, jeg var seriøst ved at dø ved den første, nummer 2 og 3 smuttede sådan bare ud uden de store smerter, nummer 4 kostede så lige et par dage på langs, men ikke den sindssyge smerte fra første gang. Håber du snart er ok igen :ae:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Filipai » 18. maj 2016, 10:43

Det var bitte små sten denne gang, altså grus, så derfor det ikke gjorde så ondt. Har stadig niv i siden, men altså, det er ikke ulideligt, det gør bare nas.

Tak fordi i spørger.

Min krop timer det altid pissegodt, skal til eksamen på fredag. Mon de får ondt af mig hvis jeg fortæller dem at jeg er syg :D
2
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Smerter i højre side

Indlægaf fisken80 » 18. maj 2016, 11:53

Filipai skrev:Det var bitte små sten denne gang, altså grus, så derfor det ikke gjorde så ondt. Har stadig niv i siden, men altså, det er ikke ulideligt, det gør bare nas.

Tak fordi i spørger.

Min krop timer det altid pissegodt, skal til eksamen på fredag. Mon de får ondt af mig hvis jeg fortæller dem at jeg er syg :D


Jeg havde nyresten i påsken, aldrig i mit liv har jeg oplevet så vilde smerter... så det lyder som om du slap nådigt.

jeg har så heller aldrig oplevet en smerte forsvinde fra det ene øjeblik til det andet sådan som det skete for mig... det var virkelig bum og så ar smerten helt væk. Senere da jeg lavede en urinprøve på skadestuen lå der er en fin lille sten i bunden af kruset.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Filipai » 18. maj 2016, 12:04

fisken80 skrev:
Filipai skrev:Det var bitte små sten denne gang, altså grus, så derfor det ikke gjorde så ondt. Har stadig niv i siden, men altså, det er ikke ulideligt, det gør bare nas.

Tak fordi i spørger.

Min krop timer det altid pissegodt, skal til eksamen på fredag. Mon de får ondt af mig hvis jeg fortæller dem at jeg er syg :D


Jeg havde nyresten i påsken, aldrig i mit liv har jeg oplevet så vilde smerter... så det lyder som om du slap nådigt.

jeg har så heller aldrig oplevet en smerte forsvinde fra det ene øjeblik til det andet sådan som det skete for mig... det var virkelig bum og så ar smerten helt væk. Senere da jeg lavede en urinprøve på skadestuen lå der er en fin lille sten i bunden af kruset.


Jeg havde nyresten for vidst nok 8 år siden, mit i en strejkeperiode. Så jeg kunne ikke komme på hospitalet. Det er nok det vildeste smertehelvede jeg nogensinde har oplevet, jeg græd og græd, og kunne ingenting. Også derfor jeg virkeligt ikke troede på at det kunne være det denne gang. Men sidst da tissede jeg også nyresten ud, og mange mange af dem.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Smerter i højre side

Indlægaf Filipai » 29. maj 2016, 21:58

Paris Love skrev:Det er længe siden du har skrevet herinde.
Er du okay?


Helt okay, men tak fordi du spørger :)
Smerterne er heldigvis helt ovre, og har været det i en lille uges tid. Så det er skønt.
2

Tilbage til "Helbred"