Juhuu, jeg er gravid!

Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Frandsen » 17. aug 2015, 07:47

Angelina skrev:
Frandsen skrev:Juhuuuuu, jeg er gravid! Og det er ikke en gang løgn :) Men det er så heller ikke noget nyt.

Det er nr. 3. Og med to piger i forvejen er folk vildt spændte på, hvad maven gemmer. Jeg må indrømme, at jeg er ret ligeglad. Da jeg ventede nr. 2, ønskede jeg mig brændende en pige til, men denne gang har jeg slet ingen præferencer. Begge dele - eller en blanding - vil være lige hyggeligt på hver deres måde :D


Tillykke :banan:

Og på vegne af hele samfundet: TAK! Samfundet har brug for flere børn, så godt nogle af jer gør en indsats! :clap: :dance:


Jamen, velbekomme da :lol2:

Jeg må indrømme, at jeg ind i mellem tænker 'HVAD HAR DU GANG I ??!!'. Men nu er der sgu ingen vej uden om :8:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Wizzze » 17. aug 2015, 08:31

Angelina skrev:
Frandsen skrev:Juhuuuuu, jeg er gravid! Og det er ikke en gang løgn :) Men det er så heller ikke noget nyt.

Det er nr. 3. Og med to piger i forvejen er folk vildt spændte på, hvad maven gemmer. Jeg må indrømme, at jeg er ret ligeglad. Da jeg ventede nr. 2, ønskede jeg mig brændende en pige til, men denne gang har jeg slet ingen præferencer. Begge dele - eller en blanding - vil være lige hyggeligt på hver deres måde :D


Tillykke :banan:

Og på vegne af hele samfundet: TAK! Samfundet har brug for flere børn, så godt nogle af jer gør en indsats! :clap: :dance:


Du er jo så ung, så du kunne godt lige lave et par stykker mere, kom nu :slem:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Whoosh » 17. aug 2015, 09:47

Angelina skrev:
Tillykke :banan:

Og på vegne af hele samfundet: TAK! Samfundet har brug for flere børn, så godt nogle af jer gør en indsats! :clap: :dance:


Du vil bare have nogle babyer at fotografere, din griske paparazzi. :-D

Tillykke med maven, Frandsen! :kys:
Hvad siger de to store til det?
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Frandsen » 17. aug 2015, 10:16

Whoosh skrev:
Angelina skrev:
Tillykke :banan:

Og på vegne af hele samfundet: TAK! Samfundet har brug for flere børn, så godt nogle af jer gør en indsats! :clap: :dance:


Du vil bare have nogle babyer at fotografere, din griske paparazzi. :-D

Tillykke med maven, Frandsen! :kys:
Hvad siger de to store til det?


Tak :)

De siger ikke så meget. Altså jo, de glæder sig, men lige nu er det vist bare blevet hverdag igen.

Tror, de får et chok, når der pludselig er en skrigende baby i huset :devil: De (især den store) har nemlig en ret romantisk forestilling omkring det med søde, bløde, smilende babyer. They will learn :afro:
1
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf TurtleSpeed » 17. aug 2015, 14:50

Frandsen skrev:Juhuuuuu, jeg er gravid! Og det er ikke en gang løgn :) Men det er så heller ikke noget nyt.

Det er nr. 3. Og med to piger i forvejen er folk vildt spændte på, hvad maven gemmer. Jeg må indrømme, at jeg er ret ligeglad. Da jeg ventede nr. 2, ønskede jeg mig brændende en pige til, men denne gang har jeg slet ingen præferencer. Begge dele - eller en blanding - vil være lige hyggeligt på hver deres måde :D


En blanding? Hepper vi paa tvillinger? :slem:
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Frandsen » 17. aug 2015, 15:05

TurtleSpeed skrev:
Frandsen skrev:Juhuuuuu, jeg er gravid! Og det er ikke en gang løgn :) Men det er så heller ikke noget nyt.

Det er nr. 3. Og med to piger i forvejen er folk vildt spændte på, hvad maven gemmer. Jeg må indrømme, at jeg er ret ligeglad. Da jeg ventede nr. 2, ønskede jeg mig brændende en pige til, men denne gang har jeg slet ingen præferencer. Begge dele - eller en blanding - vil være lige hyggeligt på hver deres måde :D


En blanding? Hepper vi paa tvillinger? :slem:


Hell no! :ad!:
0
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf TurtleSpeed » 17. aug 2015, 15:19

Frandsen skrev:
TurtleSpeed skrev:
En blanding? Hepper vi paa tvillinger? :slem:


Hell no! :ad!:



Kom nu! Hvis Toffen kan, saa kan du ogsaa!
0
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf TurtleSpeed » 17. aug 2015, 18:13

Marott skrev:
TurtleSpeed skrev:
Frandsen skrev:
TurtleSpeed skrev:
En blanding? Hepper vi paa tvillinger? :slem:


Hell no! :ad!:



Kom nu! Hvis Toffen kan, saa kan du ogsaa!



Hvem er toffen?


Bluetof1 fra debatten. Kunne ikke lige huske hendes brugernavn.
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Frandsen » 18. aug 2015, 09:55

TurtleSpeed skrev:
Frandsen skrev:
TurtleSpeed skrev:
En blanding? Hepper vi paa tvillinger? :slem:


Hell no! :ad!:



Kom nu! Hvis Toffen kan, saa kan du ogsaa!


Jeg har allerede været til både nakkefolds- og misdannelsesscanning, så hvis der er to derinde, så gemmer den ene sig ret godt :lol: Men det kan ellers godt ligne, jeg bærer på tvillinger, når man ser størrelsen af min mave :tie:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Zombie » 11. sep 2015, 10:30

Ikke ét ord på Facebook!

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg havde mavesmerter og lægen fandt, at min kobberspiral halvt om halvt havde taget flugten. Den har nok siddet mærkeligt og ikke rigtig virket, i to uger eller sådan noget. Kæresten og jeg snakkede om det, og vi bruger kondom nu. Enten får jeg mens og en ny spiral, eller også får vi travlt, for vi bor ikke sammen eller noget som helst - men er enige om, at abort ikke kommer til at ske.

Vi håber mest på falsk alarm, fordi timingen er elendig, men er begge temmeligt afslappede omkring det. Jeg kan fortælle jer om en uges tid, hvad der foregår. :)
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16115

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Urtekussen » 11. sep 2015, 19:06

Tror du ikke du kan teste nu?

Jeg kan ikke helt læse, hvornår du opdagede det med spiralen, men hvis den har været uvirksom i to uger, og det er en uge siden du fik den fjernet, så kan du måske godt se noget nu.

(Har altid selv været voldsomt utålmodig)
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Zombie » 13. sep 2015, 22:24

Jeg kunne måske godt, men nyder lige pt. limbo. Mest fordi alt bliver kaos, hvis den er positiv, så jeg vil gerne vride den sidste rest af ro ud af mit liv, in case. :)
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Danseprinsesse » 14. sep 2015, 06:12

Jeg fik en sms fra min svigerinde i lørdag "vil du have en graviditetstest, der udløber i 2017". Jeg tænkte, om det var en fiffig måde at udfritte mig på. I går da vi var sammen med familien, spurgte hun, om jeg ville have deres frasorterede babytøj. Ha ha, hun er åbenbart klar på vores vegne. :D

Det er lidt mærkeligt, vi havde egentlig besluttet at gå i gang. Og nu synes jeg bare slet ikke jeg er klar. Er det sådan "i sidste øjeblik-panik"? Vi har gang i så meget nyt og uvist lige nu, jeg kan ikke helt overskue at proppe endnu en ting oveni.
2
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Undtagelsen » 14. sep 2015, 08:50

Danseprinsesse skrev:Jeg fik en sms fra min svigerinde i lørdag "vil du have en graviditetstest, der udløber i 2017". Jeg tænkte, om det var en fiffig måde at udfritte mig på. I går da vi var sammen med familien, spurgte hun, om jeg ville have deres frasorterede babytøj. Ha ha, hun er åbenbart klar på vores vegne. :D

Det er lidt mærkeligt, vi havde egentlig besluttet at gå i gang. Og nu synes jeg bare slet ikke jeg er klar. Er det sådan "i sidste øjeblik-panik"? Vi har gang i så meget nyt og uvist lige nu, jeg kan ikke helt overskue at proppe endnu en ting oveni.


Jeg tror det er ret naturligt med panik i sidste øjeblik.
På trods af at begge mine børn har været særdeles planlagte, er jeg gået i panik i samme sekund jeg har set 2 streger tone frem.
Og faktisk også gennem en del af graviditeten :genert:
Det er vel meget naturligt, for det er jo ens liv man bevidst (for det meste) går ind og ændrer til noget totalt ukendt. Egentlig ville det nok være mere "mærkeligt", hvis man slet ikke reagerede på det.

Sød svigerinde! :lol:
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Zombie » 16. sep 2015, 08:45

Jeg har fået min mens, så er ikke gravid.

Min kæreste sagde det meget beskrivende... Vi er lettede sådan rent praktisk, men følelsesmæssigt er vi nok lidt skuffede.

Hvis vi kan finde et godt sted at bo sammen snart, så holder vores plan om at smide præventionen til august næste år, stadig. Og vi føler os endnu mere sikre på, at det nok skal blive rigtig godt. :)
5
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Graviditet"