Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 17. maj 2016, 19:20

Daine skrev:Jeg er småsløj og fryser som var det midvinter. Det er sådan en aften, jeg virkelig godt kunne bruge en kæreste at putte mig ind til og lune mig hos :lun:

Eller en brændeovn ... :genert:


Jeg har taget det sikre, pålidelige valg = har sat varme på radiatoren.
2
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 17. maj 2016, 19:21

Viskelæder skrev:Jeg vil så gerne i biografen med mig selv, men der går ikke noget, jeg gider at se. Ork (udover Captain America, som jeg har lovet at se med min søster)

Hvis du er til en tudefilm, så kan 1-2-3-NU klart anbefales :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 17. maj 2016, 19:21

Daine skrev:
Viskelæder skrev:
Daine skrev:
Viskelæder skrev:Jeg vil så gerne i biografen med mig selv, men der går ikke noget, jeg gider at se. Ork (udover Captain America, som jeg har lovet at se med min søster)

X-Men har premiere på torsdag. Jeg skal ind og se den med mig selv :lun:



Uhhh ja, os mig. Den glæder jeg mig SÅ meget til! (Michael Fassbender er min mand :dåne: )

Jeg er mere til James McAvoy, så vi er vist på hvert vores 'hold' :D Har du forresten set det afsnit af Graham Norton hvor Michael Fassbender, James McAvoy og Hugh Jackman er gæster? Det er SÅ sjovt - og MF danser :klap: :lol:


Tro mig, ham er jeg også til :lun:
Nej? Ej, det må jeg få set :lol2:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 17. maj 2016, 19:22

FrøkenM skrev:
Viskelæder skrev:Jeg vil så gerne i biografen med mig selv, men der går ikke noget, jeg gider at se. Ork (udover Captain America, som jeg har lovet at se med min søster)

Hvis du er til en tudefilm, så kan 1-2-3-NU klart anbefales :)


Den har jeg slet ikke hørt om. Må lige ind og læse om den :)
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 17. maj 2016, 19:22

Daine skrev:Jeg er småsløj og fryser som var det midvinter. Det er sådan en aften, jeg virkelig godt kunne bruge en kæreste at putte mig ind til og lune mig hos :lun:






Eller en brændeovn ... :genert:

God bedring :ae: :kys:

Det ville da også være skønt med en til at nusse om sig :lun:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 17. maj 2016, 19:22

Og ellers er den nye udgave af Junglebogen virkelig fin :love:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 19:26

Viskelæder skrev:
Daine skrev:
Viskelæder skrev:
Daine skrev:
Viskelæder skrev:Jeg vil så gerne i biografen med mig selv, men der går ikke noget, jeg gider at se. Ork (udover Captain America, som jeg har lovet at se med min søster)

X-Men har premiere på torsdag. Jeg skal ind og se den med mig selv :lun:



Uhhh ja, os mig. Den glæder jeg mig SÅ meget til! (Michael Fassbender er min mand :dåne: )

Jeg er mere til James McAvoy, så vi er vist på hvert vores 'hold' :D Har du forresten set det afsnit af Graham Norton hvor Michael Fassbender, James McAvoy og Hugh Jackman er gæster? Det er SÅ sjovt - og MF danser :klap: :lol:


Tro mig, ham er jeg også til :lun:
Nej? Ej, det må jeg få set :lol2:

Enjoy :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 19:26

IrmaPigen skrev:
Daine skrev:Jeg er småsløj og fryser som var det midvinter. Det er sådan en aften, jeg virkelig godt kunne bruge en kæreste at putte mig ind til og lune mig hos :lun:

Eller en brændeovn ... :genert:


Jeg har taget det sikre, pålidelige valg = har sat varme på radiatoren.

Det har jeg også lige gjort for 10 minutter siden. Men det irriterer mig, for jeg havde egentlig slukket for sommeren.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 17. maj 2016, 19:29

1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 17. maj 2016, 19:30

Skal klart ind og se denne her med mig selv nu hvor jeg ikke har en kæreste at slæbe med :love:

quote="FrøkenM"][/quote]
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 17. maj 2016, 19:31

FrøkenM skrev:



Den glæder jeg mig så meget til. ELSKER bogen.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. maj 2016, 19:31

Daine skrev:
Planten skrev:
Daine skrev:Jeg er småsløj og fryser som var det midvinter. Det er sådan en aften, jeg virkelig godt kunne bruge en kæreste at putte mig ind til og lune mig hos :lun:






Eller en brændeovn ... :genert:

Jeg stemmer for kæreste :)

Lige nu er en brændeovn faktisk ganske fristende. Kæft jeg fryser! Og jeg tror, jeg ville kunne stampe en brændeovn op hurtigere end en kæreste, i betragtning af mit elendige forhold til dating :lol:

Har det lidt på samme måde :lol:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20971

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2016, 19:31

Daine skrev:
Planten skrev:
Daine skrev:Jeg er småsløj og fryser som var det midvinter. Det er sådan en aften, jeg virkelig godt kunne bruge en kæreste at putte mig ind til og lune mig hos :lun:






Eller en brændeovn ... :genert:

Jeg stemmer for kæreste :)

Lige nu er en brændeovn faktisk ganske fristende. Kæft jeg fryser! Og jeg tror, jeg ville kunne stampe en brændeovn op hurtigere end en kæreste, i betragtning af mit elendige forhold til dating :lol:

Jeg kan anbefale en kat :slem: Hvis man ellers finder en der gider putte
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 17. maj 2016, 19:33

Viskelæder skrev:
FrøkenM skrev:



Den glæder jeg mig så meget til. ELSKER bogen.


Har du læst 2'eren? Efter dig er lige så fantastisk :love:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 17. maj 2016, 19:33

Min dag har budt på møde i anden landsdel med karrierementor - og jep, nu bliver I lige misbrugt på det groveste til aflæsning. :fløjt:

Lige nu ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal mene: På nogle måder var han egentlig ret fornuftig - på andre måder syntes jeg, han var alt for ustruktureret og talte forbi mig og bl.a. anbefalede alle mulige kurser, jeg ikke har skyggen af mulighed for at kunne betale (hvilket jeg flere gange forsøgte at trænge igennem med). Og han skal i øvrigt ikke sidde dér og være ustruktureret og komme for sent og ikke lige have sin PC med og sådan noget, når jeg har brugt flere timer på at komme derover.

Lige nu er det allermest frustrerende dog nok egentlig mig selv: Jeg har sådan en ting med, at visse reaktioner dukker op forsinket hos mig, og så kan det sgu være svært at vende tilbage til folk. Det er gerne, når jeg er blevet rigtigt vred eller såret eller ikke har følt mig forstået. Én ting er, at modparten godt kan blive noget forbavset i betrækket, når jeg efter en tilsyneladende god dialog, pludselig vender tilbage og siger: "Der er noget, jeg har tænkt over/der er liiiiige noget, vi skal snakke om" og dérfra speeder op til frontalangreb med 140 i timen. Men det kan sgu også komme bag på mig selv, hvor vred jeg egentlig er, selv om jeg normalt forbereder, hvad jeg vil sige.

Jeg taler ikke grimt, dog ikke. Men mit temperament er konstrueret sådan, at når jeg endelig bliver arrig og lukker op for den "velovervejede rasende pose", får folk gerne blæst håret af, og jeg bliver alt, alt, ALT for velformuleret. Flere har i tidens løb fortalt mig, at når man får en af mine "byger" i hovedet, kan det godt tage lidt tid at komme sig. IKKE noget, jeg er stolt af. :s

Så nu sidder jeg så her og vil frygteligt gerne sætte min lid til, at
1. jeg har lært af erfaringen med at være mig, hvorfor jeg bør kunne finde ud af at sove på det og liiiiige trække vejret en dags tid eller to og så måske skrive nogle ting til ham i stedet for at ringe (for så kan man jo fikst nok redigere, før man sender ...)
2. jeg har lært at holde fast og give ting en chance, selv om jeg bliver irriteret. For han ER dygtig, ingen tvivl om det. Og så ér der i øvrigt også noget om, at mennesker, der kan trigge mig på den måde, plejer at have et eller andet udviklingsmæssigt at byde på, hvis jeg ellers tør omfavne/rumme/tackle følelsen af at være edderspændt rasende og irriteret, føle mig misforstået, eller hvad det nu er.

Alt i alt bør jeg nok bare få noget at spise, søbe et glas halvforbudt rødvin, lægge tankerne om dagens forløb væk for nu, tænke på noget andet, se en film eller en serie og så tage den dérfra i morgen. Eller i overmorgen. Det er vist nok sådan, voksne gør. Har jeg nævnt, at somme tider hader jeg virkelig at være det dér voksen?

Somme tider kunne jeg - apropos trådens målgruppe - godt bare bruge en kæreste, jeg kunne være komplet urimelig over for. Og som så kunne sige noget i retning af: "Hold nu kæft, du er hormonella, dame!", og så kunne jeg flippe endnu mere ud og lave en scene og tude og smække med døre, og så kunne han stå og smile skævt ad mig, når jeg ikke havde mere luft at råbe med.

Jeg har hørt, at de findes ...

Tak fordi I lyttede. :genert:
Senest rettet af ManicNinja 17. maj 2016, 19:38, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"