Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 17. maj 2016, 16:41

Småskidt. Jeg er træt, hoster og har en ru hals. Men jeg har ikke tid til at være syg, jeg har en biotur på torsdag og debatkomsammen på lørdag jeg skal til. Så nu står den på nem mad de næste dage og masser af te!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Ado » 17. maj 2016, 17:22

Jeg føler mig tom. Forladt. Har netop set sæsonfinale af Bates Motel og hvad nu? Nu går der et år, før sæson fem kommer. Det er den fedeste serie ever!


Jeg savner Norma.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 17. maj 2016, 17:49

Ret nedtrykt. Ved nok ikke rigtigt, hvad jeg skal bruge ham karrierementoren til ... At jeg helt sikkert har brug for kurser og efteruddannelse, fordi jeg gerne vil i en anden retning fagligt er da en fin pointe. Men øh? Det ved jeg altså udmærket. Problemet er bare, at jeg ikke har pengene. Eller mulighed for at skaffe dem.

Selvfølgelig havde han også andre ideer. Men det er sgu ikke rigtigt ting, jeg ikke selv kunne have tænkt mig til. Suk.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 18. maj 2016, 02:05

Jeg er vågen :rulle: Denne gang fordi jeg hoster. Måske jeg skulle gå ud og vække fårerne? :devil:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 18. maj 2016, 04:56

Jeg fryser. Vinduet har stået på klem i nat og jeg synes her er hundekoldt :( Måske vinterdynen kom væk for tidligt? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Studsgaard » 18. maj 2016, 06:07

Har helt ondt i maven over jeg skal til lægen, et lægebesøg jeg gruer for hvad udfaldet bliver.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Annione » 18. maj 2016, 07:15

Jeg er nervøs og pissetræt. Jeg har jetlag, så min krop var frisk efter 2 timers søvn kl. 3 i nat :stoned: Faldt dog endelig i søvn igen...

Nu skal jeg helt ud i den anden ende af Amager, i bil - og jeg skal virkelig prøve at lade være med at køre i venstre side, selvom det pt. virker mest naturligt, fordi jeg har kørt virkelig meget i venstre side de sidste mange måneder :-D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 18. maj 2016, 08:46

Rigtigt træt til trods for en god nats søvn. Mistænker de antihistaminer, jeg tager for at dæmpe min pollenallergi, for at være synderen ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Charly » 18. maj 2016, 08:46

Skidt... Bange for hvad der er galt med min søn.
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daphne » 18. maj 2016, 15:33

Er temmelig bekymret for min kæreste. Der er et eller andet i vejen. Han bliver forpustet af de mindste ting og hoster. I dag (hvor jeg ikke var hjemme) var han faldet sammen over fryseren, fordi han følte han røg forover og snart ville besvime. Og han er den type, der bare ikke vil til læge. Men fik ham (efter stor diskussion) til at ringe derhen - men tror vi skal have fremskyndet den tid lidt. Han fortalte åbenbart ikke, at han var "faldet sammen" tidligere i dag, så lige nu har han først en tid på mandag. Og det synes jeg ikke er tidligt nok. Men han er også selv lidt bekymret efterhånden, så han skal vist have fat i lægen igen i morgen tidlig...
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Badesandalen » 18. maj 2016, 19:53

Træt. Jeg trænger til at se dyner.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Delfin » 18. maj 2016, 23:04

Jeg pisfryser og der er 6½ time, til jeg får fri.
0
14 11 14
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Aima » 19. maj 2016, 04:14

Jeg ligger her i min seng og er ved at blive fuldstændig sindssyg. Jeg vågnede for en time siden og drak et glas vand, og lige da jeg var væltet tilbage i seng, begyndte jeg af hikke?! Nu har jeg hikket i en time, ikke bare få, rolige hik, her er seriøst tale om et decideret hikkeangreb med 6-7 hik i minuttet, så voldsomme, at jeg ikke kan ligge med min tablet på maven, fordi min krop giver de vildeste spjæt ved hvert hik.

Jeg har ikke rørt en dråbe alkohol, jeg tror seriøst ikke, jeg har haft hikke i ædru tilstand, siden jeg var barn.


Jeg vil bare sove et par timer mere, for fanden! Jeg har nok hikket 30 gange mens jeg har skrevet det her. Hik, hik, hik, hik, hik, hik, hik!

Bliver skør i hovedet!
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 19. maj 2016, 04:36

Jeg er SÅ træt! Og jeg kan ikke bare blive hjemme fra mit lær at tackle kursus. Eller jo det kan jeg godt men jeg føler jeg går glip af noget og bare snyder mig selv
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 19. maj 2016, 05:20

Aima skrev:Jeg ligger her i min seng og er ved at blive fuldstændig sindssyg. Jeg vågnede for en time siden og drak et glas vand, og lige da jeg var væltet tilbage i seng, begyndte jeg af hikke?! Nu har jeg hikket i en time, ikke bare få, rolige hik, her er seriøst tale om et decideret hikkeangreb med 6-7 hik i minuttet, så voldsomme, at jeg ikke kan ligge med min tablet på maven, fordi min krop giver de vildeste spjæt ved hvert hik.

Jeg har ikke rørt en dråbe alkohol, jeg tror seriøst ikke, jeg har haft hikke i ædru tilstand, siden jeg var barn.


Jeg vil bare sove et par timer mere, for fanden! Jeg har nok hikket 30 gange mens jeg har skrevet det her. Hik, hik, hik, hik, hik, hik, hik!

Bliver skør i hovedet!

Håber dit hikkeanfald er gået over! Hvis ikke, så prøv at tage en dyb indånding og hold vejret så lang tid du kan - helt til det begynder at blive ubehageligt - og ånd ud. Gør det evt. flere gange, hvis det ikke virker til en start, bare sørg for at der er nogle gode dybe åndedrag mellem hvert forsøg, ellers kan du risikere at blive svimmel.
Det plejer at virke for mig :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"