Dette jobopslag. Man kan simpelthen nå op på en månedsløn på hele 19000? Fortæl mig så lige hvordan det kan betale sig at arbejde fuld tid?
Kundeservicemedarbejder
Har du flair for kundeservice og sætter du en ære i at hjælpe andre? Vi søger medarbejdere til opstart i juni 2016 i Aarhus
Jobbet
Din fornemmeste opgave bliver at yde en værdifuld kundeservice via telefon. På sigt vil der være mulighed for videreuddannelse og flere typer af opgaver, herunder besvarelse af e-mails samt administrativt arbejde.
Hos virksomheden vil du blive en del af et team med et særdeles godt sammenhold og attraktive arbejdsvilkår.
Arbejdstider og løn
For at komme i betragtning til jobbet, skal du deltage i et lønnet oplæringsforløb på en uge i juni 2016.
Efter oplæringen forventer vi, at du arbejder min. 20 timer om ugen primært i dagtimerne på hverdage.
Det er vigtigt, at du fungerer i et fleksibelt job, da vi ikke kan garantere et minimum timeantal. I perioder med mindre behov bookes man til en blanding af alm. vagter og tilkaldevagter. Vagtplanen laves via Moments onlinesystem 4 uger frem, hvor du selv kan være med til at planlægge dine vagter, ud fra hvilke tider der passer bedst for dig.
Lønnen stiger med ancienniteten. Kontrakten følger HK’s landsoverenskomst bl.a. udbetales der 1,7% i fritvalgslønkonto oveni lønnen.
De første 481 timer (svarende til 3 måneder fuldtid) er lønnen kr. 111,22,- i timen. Derefter stiger lønnen til kr. 115,49,- i timen de følgende 961 timer (svarende til 6 måneder fuldtid). Efter 1443 timer (svarende til 9 måneder fuldtid) stiger lønnen til kr. 118,72,- i timen. Hertil kommer en pensionsordning samt feriefridagstillæg.
Der er desuden en lækker kantineordning, som inkluderer morgenmad, frokost og frugt hver dag til 3,- pr. arbejdstime og max kr. 350,- pr. måned.
Din profil
Du har flair for kundeservice, telesalg og/eller mødebooking, men ikke nødvendigvis erfaring.
Som person er du positiv, udadvendt og imødekommende. Du har en smilende telefonstemme, og du er overbevisende i din tale. Du evner at bevare roen og overblikket i tilspidsede situationer.
Du sætter en ære i at give en god kundeoplevelse og forstår vigtigheden i, at indgå i dialog med kunderne og afdække alle behov med overskud og venlighed.
Telefonen er dit vigtigste redskab, og det er derfor vigtigt, at du er kommunikativ stærk og er bevidst om dit toneleje og sprogbrug.
Det er et krav, at du er perfekt til dansk både mundtligt og skriftligt.
Virksomheden
Vores kunde varetager en lang række IT-, servicedesk- og kundeservicefunktioner for store danske virksomheder.
Virksomheden har globalt 69.000 medarbejdere i 40 lande. I Danmark er der ansat 1.000, hvoraf størstedelen er ansat på virksomhedens kontorer i Ballerup og Aarhus.
Kundecenteret i Aarhus ligger meget centralt 5 min. gang fra Banegaarden i Aarhus, men til marts flytter virksomheden til Aarhus S.
Såfremt vi finder din profil interessant til dette job, vil du blive kontaktet telefonisk med henblik på at komme til en personlig samtale i Aarhus.
Vi glæder os til at høre fra dig!