Vi der venter på storken!

JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf JoyNips » 18. maj 2016, 06:57

Tror liiiige, jeg prøver at tisse civiliseret i en kop i morgen tidlig. Bare lige for en sikkerheds skyld... :lol:
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 18. maj 2016, 07:39

Jeg giver snart op med de ÆL test, i går var de så tætte på at være positive, og her til morgen er den så mindre tydelig end i går. Skal det mon forstås som, at hvis jeg havde testet i nat havde den været positiv eller er det ikke tid til ÆL endnu :stoned:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 18. maj 2016, 08:37

S_imse skrev:Jeg giver snart op med de ÆL test, i går var de så tætte på at være positive, og her til morgen er den så mindre tydelig end i går. Skal det mon forstås som, at hvis jeg havde testet i nat havde den været positiv eller er det ikke tid til ÆL endnu :stoned:


Årh hvor irriterende. Personligt ville jeg tro at den havde været positiv i mellemtiden, men jeg ved også at jeg får æl og ca hvornår den ligger. Har du pcos? Så kan man vist godt få positive æltests uden æl

Jeg ved godt jeg er kontrolfreak og elsker data, men jeg vil altså anbefale dig at prøve at tage din temp. Den stiger når man har haft æl, så man får bekræftet om det var æl eller ej.
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 18. maj 2016, 09:07

Årh - har lige fået en sms fra en veninde, der i nat drømte at jeg var gravid :lun:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. maj 2016, 09:34

Total overhaling indenom Joynips :D Håber og går ud fra, man godt kan sige tillykke :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. maj 2016, 09:36

S_imse skrev:Jeg giver snart op med de ÆL test, i går var de så tætte på at være positive, og her til morgen er den så mindre tydelig end i går. Skal det mon forstås som, at hvis jeg havde testet i nat havde den været positiv eller er det ikke tid til ÆL endnu :stoned:


Åhhh, det er megairriterende! Det er også sket for mig, men der er jeg næsten 100 % sikker på, at den var positiv imellem testene - som Æblet har jeg nemlig også en rigtig god idé om både hvornår æl ca. ligger, og hvordan mine tests ser ud før og efter. Hvis du ikke har den "fornemmelse", så ville jeg nok teste videre for at være sikker.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 18. maj 2016, 11:03

Min krop er igen igen forvirrende. Fik mens fredag, blødte ikke særlig meget og den stoppede allerede lørdag aften. Men igår, tirsdag aften, kom den så igen, men igen kun meget lidt blod. Nu må den godt stoppe helt så vi kan komme igang med næste cyklus.

Det var dejligt at kunne drikke alkohol, desværre endte vores fødselsdag i noget værre lort, vi spillede "Det dårlig selskab" (en dansk udgave af card against humanity) og en veninde kom i spillet med en meget usmagelig abort-affald-joke, der fik mig til at bryde helt sammen. Især fordi den kom fra en jeg stolede på som ved at det værste for mig har været at vores barn "blev smidt ud", så virkelig en vi ikke havde set det komme fra. Efterfølgende har hendes "undskyldning" været "jeg vidste ikke der var tabu i jeres hjem" og "det er jo lang tid siden, havde helt glemt det". Nar. Så vi har haft nogle skidte dage efterfølgende, især fordi min kæreste der har været venner med hende i mange år er ufattelig skuffet og sur.

Men føler vi begynder at være ovenpå igen, hvilket er meget godt når familien kommer til fødselsdag på lørdag og her stadig er lettere rodet :P
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 18. maj 2016, 12:44

godtnavn skrev:Min krop er igen igen forvirrende. Fik mens fredag, blødte ikke særlig meget og den stoppede allerede lørdag aften. Men igår, tirsdag aften, kom den så igen, men igen kun meget lidt blod. Nu må den godt stoppe helt så vi kan komme igang med næste cyklus.

Det var dejligt at kunne drikke alkohol, desværre endte vores fødselsdag i noget værre lort, vi spillede "Det dårlig selskab" (en dansk udgave af card against humanity) og en veninde kom i spillet med en meget usmagelig abort-affald-joke, der fik mig til at bryde helt sammen. Især fordi den kom fra en jeg stolede på som ved at det værste for mig har været at vores barn "blev smidt ud", så virkelig en vi ikke havde set det komme fra. Efterfølgende har hendes "undskyldning" været "jeg vidste ikke der var tabu i jeres hjem" og "det er jo lang tid siden, havde helt glemt det". Nar. Så vi har haft nogle skidte dage efterfølgende, især fordi min kæreste der har været venner med hende i mange år er ufattelig skuffet og sur.

Men føler vi begynder at være ovenpå igen, hvilket er meget godt når familien kommer til fødselsdag på lørdag og her stadig er lettere rodet :P


Åh øv, sikke en dårlig oplevelse :kram:

Hvad er det med vores kroppe, kan de ikke bare opføre sig normalt :evil:
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 18. maj 2016, 16:04

Jeg fik lige udfrittet ham lidt mere om den mirakuløse forbedring af sædkvaliteten.
(Der var en sætning jeg aldrig havde troet jeg skulle skrive! :lol: )
Den første prøve havde været frosset, inden den blev talt + han havde haft feber ugen inde den blev afleveret. Det er en del af forklaringen, resten må tilskrives gravitamin og fiskeolie :)
3
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 18. maj 2016, 17:38

godtnavn skrev:Min krop er igen igen forvirrende. Fik mens fredag, blødte ikke særlig meget og den stoppede allerede lørdag aften. Men igår, tirsdag aften, kom den så igen, men igen kun meget lidt blod. Nu må den godt stoppe helt så vi kan komme igang med næste cyklus.

Det var dejligt at kunne drikke alkohol, desværre endte vores fødselsdag i noget værre lort, vi spillede "Det dårlig selskab" (en dansk udgave af card against humanity) og en veninde kom i spillet med en meget usmagelig abort-affald-joke, der fik mig til at bryde helt sammen. Især fordi den kom fra en jeg stolede på som ved at det værste for mig har været at vores barn "blev smidt ud", så virkelig en vi ikke havde set det komme fra. Efterfølgende har hendes "undskyldning" været "jeg vidste ikke der var tabu i jeres hjem" og "det er jo lang tid siden, havde helt glemt det". Nar. Så vi har haft nogle skidte dage efterfølgende, især fordi min kæreste der har været venner med hende i mange år er ufattelig skuffet og sur.

Men føler vi begynder at være ovenpå igen, hvilket er meget godt når familien kommer til fødselsdag på lørdag og her stadig er lettere rodet :P


Det lyder da som en virkelig upassende "veninde" :(.

Tillykke med fødselsdagen :kys:
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 18. maj 2016, 18:28

Æble skrev:
Det lyder da som en virkelig upassende "veninde" :(.

Tillykke med fødselsdagen :kys:


Jeg har også meldt ud at jeg ikke kommer til at tilgive hende, kæresten er lidt mere i vilrede, de har været gode venner længere end vi har været sammen, dvs. 6+ år.

Og tak, men det er nu først rigtigt på mandag :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. maj 2016, 19:30

godtnavn skrev:
Æble skrev:
Det lyder da som en virkelig upassende "veninde" :(.

Tillykke med fødselsdagen :kys:


Jeg har også meldt ud at jeg ikke kommer til at tilgive hende, kæresten er lidt mere i vilrede, de har været gode venner længere end vi har været sammen, dvs. 6+ år.

Og tak, men det er nu først rigtigt på mandag :)


Øv, hvor ærgerligt at fødselsdagen skulle tage den drejning :(

Håber mandag bliver bedre! - og ikke mindst at kroppen arter sig!
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 19. maj 2016, 06:01

Jeg er simpelthen så træt af mig selv :træt2:

Har testet hver dag siden 3+0 og står med en negativ test hver gang. Er 3+5 i dag. Hver aften lovet jeg mig selv ikke at teste næste morgen og alligevel springer jeg ud af sengen og henter et glas, så snart uret ringer. Tilmed fiser jeg hjem efter arbejde og hiver testen op af skraldespanden for at se om der skulle være udviklet en magisk streg i løbet af dagen

Føler mig overhoved ikke gravid og med tanke på at det er første cyklus vi prøver + min kærestes ringe sædkvalitet, så er chancen så forsvindende lille, at det er ren tortur at teste hele tiden :boo: Første gang jeg var gravid testede jeg første gang 4+0 og der var den ultra svagt positiv. Endte jo også i MA. Anden gang testede jeg allerede omkring 3+4 og der var den positiv men dog ret svagt. Da jeg ramte 4+0 var den bragende positiv. jeg var også svimmel når jeg rejste mig op i dagene op til testdag.

Jeg VED den ikke er der, og alligevel gør jeg det her mod mig selv. Prøver egentlig samtidig at forberede mig på at vi aldrig får nr. 2, men tanken gør for ondt. Vi har givet os selv et år og hvis jeg ikke er gravid inden da, så bliver der bare ingen lillebror- eller søster.

Nå, en lille klagesang fra mig - har sgu lyst til at skylle mig selv ud i toilettet ind i mellem :rulle:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 19. maj 2016, 06:12

Majer skrev:Jeg er simpelthen så træt af mig selv :træt2:

Har testet hver dag siden 3+0 og står med en negativ test hver gang. Er 3+5 i dag. Hver aften lovet jeg mig selv ikke at teste næste morgen og alligevel springer jeg ud af sengen og henter et glas, så snart uret ringer. Tilmed fiser jeg hjem efter arbejde og hiver testen op af skraldespanden for at se om der skulle være udviklet en magisk streg i løbet af dagen

Føler mig overhoved ikke gravid og med tanke på at det er første cyklus vi prøver + min kærestes ringe sædkvalitet, så er chancen så forsvindende lille, at det er ren tortur at teste hele tiden :boo: Første gang jeg var gravid testede jeg første gang 4+0 og der var den ultra svagt positiv. Endte jo også i MA. Anden gang testede jeg allerede omkring 3+4 og der var den positiv men dog ret svagt. Da jeg ramte 4+0 var den bragende positiv. jeg var også svimmel når jeg rejste mig op i dagene op til testdag.

Jeg VED den ikke er der, og alligevel gør jeg det her mod mig selv. Prøver egentlig samtidig at forberede mig på at vi aldrig får nr. 2, men tanken gør for ondt. Vi har givet os selv et år og hvis jeg ikke er gravid inden da, så bliver der bare ingen lillebror- eller søster.

Nå, en lille klagesang fra mig - har sgu lyst til at skylle mig selv ud i toilettet ind i mellem :rulle:


Æv Majer :(

Vil først lige advare mod at hive test op af skraldespanden. Den kan godt blive positiv efter en dag selvom man ikke er gravid. Been there done that :rulle:

Men måske skal du bare lade dig selv gå test amok? Acceptere at det har du behov for, velvidende at det ikke gør dig mere gravid at teste. Jeg testede også sygt meget i starten, men så begyndte jeg at "charte" selvom jeg egentlig synes det grænser lidt til at gøre det til et projekt. Indtil en veninde sagde til mig at jeg da bare skulle give los. Hvis det kan distrahere lidt at gøre nogle ting, fx teste, så skal man måske bare lade sig selv gøre det.

Med mindre du ikke kan komme ud over at det er mega deprimerende at se en negativ test. Så skal du måske bare ikke have teste i huset før du er gået over tid.

Hvorfor tror du ikke i kan få nr to? De fleste kan jo få børn. Og de fleste der allerede har børn kan også få børn. Og i har fået en på trods af dårlig sædkvalitet. Så der er ikke noget der indikerer at i ikke skulle kunne få nr to :kys: Kender dog godt følelsen, for har selv frygten i mig for at vi ikke kan få flere.
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf JoyNips » 19. maj 2016, 06:41

Reglementeret tis-i-glas-test... Der er vist ikke så meget at rafle om.
14
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Graviditet"