Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 16. maj 2016, 17:40

Det er virkelig upassende, at jeg ikke må være dybt ulykkelig over tabet af min elskede missepige, bare fordi jeg er voksen.
Sådan et "Det var jo bare en kat" gør det da ikke bedre. Ja, hun var "bare" en kat, men hun var VORES kat og en del af familien - og det er altså kun 3 dage siden.
19
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Avino » 17. maj 2016, 12:31

Det er meget, meget upassende, at Magasin´s hjemmeside/onlineshop- overhovedet ikke fungerer :sur:
Jeg er fandendytme så vred.
Ville bestille nogle duftpinde, som er skide dyre, men som man åbenbart kun kan købe der.
Hver gang jeg når til betaling, står der sgu, at mine oplysninger ikke er valide ..... WHAT ? Samtidigt skal man melde sig ind i klub, som jeg overhovedet ikke er interesseret i. Hjælper det at melde sig ind :forvirret2: . Nej.

Nu har jeg skrevet en meget sur mail til dem.
Er spændt på om jeg hører fra dem.
F**** hvor er jeg dog gal.
Er lige så jeg ryster af galskab.
0
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Avino » 17. maj 2016, 13:55

Nå, så fik jeg svar fra Magasin
-------------------------------------------------------

Kære Avino



Vi beklager fejlen her – vi har desværre nogle problemer med add-block i øjeblikket.

Hvis du deaktiverer denne, skulle købet kunne gennemføres?



Rigtig god dag.
----------------------------------------------------------------------------------------


Jeg ved godt, at add-block ikke er populært. Men altså- alligevel ?
Jeg vil ikke deaktivere den. Så er jeg jo også selv ude om det .. :slem:
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2016, 21:14

Jeg synes det er ret upassende at se en tidligere studiekammerat mere eller mindre udspørge bekendte omkring deres sindslidelser... på facebook vel at mærke. Det er fint at han selv er åben omkring sin sygdom og også at andre er det, men måden han skriver på til dem er på sådan en... behandler agtig måde som jeg ikke mener han er kompetent til at varetage. Måske søger han bare ligesindede, men altså... der er bare noget over det, der gør at jeg stejler og bare slet ikke skal have skrevet noget dertil så han begynder at udfritte mig på fb
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maria86 » 18. maj 2016, 13:49

World animal protection Danmark er upassende :badr: hvorfor skal jeg vide at tripAdvisor tjener penge på mishandler dyr at ville dyr hjælp os med at stoppe ! Det tager kun at øjeblik at skrive under og stoppe mishandlingen af bl.a. Tiger ,bjørne og elefanter - og hver underskrift tæller. Ja jeg ved godt at alle dyr ikke har det lige godt men jeg har ikke behov for at se :forvirret2: især ikke på fb :naughty: og de vender som synes godt om :badr: hvis i ikke vil ha det som må i altså ud at gøre noget :wave:
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21054

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf catnip » 19. maj 2016, 10:49

Telefonsælgere. De er røvupassende. Især når de vækker mig mens jeg desperat forsøger at få noget søvn efter en nattevagt, inden jeg skal arbejde igen. Nu kan jeg ikke falde i søvn igen. Så skrid dog! :sur:
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 19. maj 2016, 11:02

catnip skrev:Telefonsælgere. De er røvupassende. Især når de vækker mig mens jeg desperat forsøger at få noget søvn efter en nattevagt, inden jeg skal arbejde igen. Nu kan jeg ikke falde i søvn igen. Så skrid dog! :sur:

Ja! Jeg er nu to dage blevet ringet op midt i arbejdstiden af de idioter (det er vist i øvrigt World Animal Protection, som der nævnes i indlægget ovenfor).
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 19. maj 2016, 19:27

2SHY skrev:Jeg synes det er ret upassende at se en tidligere studiekammerat mere eller mindre udspørge bekendte omkring deres sindslidelser... på facebook vel at mærke. Det er fint at han selv er åben omkring sin sygdom og også at andre er det, men måden han skriver på til dem er på sådan en... behandler agtig måde som jeg ikke mener han er kompetent til at varetage. Måske søger han bare ligesindede, men altså... der er bare noget over det, der gør at jeg stejler og bare slet ikke skal have skrevet noget dertil så han begynder at udfritte mig på fb

Den her igen. Men nu med en ny diagnose som fokus :stoned: Der går ikke længe før jeg holder op med at følge ham, for det sætter mit pis i kog
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daphne » 19. maj 2016, 22:54

Synes det er upassende at jeg ligger her i min seng og skal til at sove, da lyset fra telefonen pludselig kaster en skygge på væggen 15 cm fra mit ansigt. En klam edderkop! :shock: Jeg havde endda lavet det sædvanlige tjek med at lyse rundt i rummet, inden jeg lagde mig. Nu ligger jeg så ret så vågen og håber, at der ikke er flere under min seng :badr:
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 20. maj 2016, 05:55

At jeg åbenbart har fået 2 huller i 2 forskellige tænder. Eneste passende er dog de har valgt samme side.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 20. maj 2016, 14:48

Voksne menneskers adfærd, når der er bland selv på tilbud.
Min datter var nær blevet vælter af en dame, der skulle til, en mod kørte sin stående søn rundt i indkøbsvognen, så han selv kunne tage det slik han ville, så ingen andre kunne komme forbi og sendte mig et vredt blik da vi forsøgte at kante os forbi vognen.
En anden dame udstødte et højlydt suk, fordi smvi stod ved vægten, da hun kom. Ej men slap nu af altså. Alle skal nok nå det.
8
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 21. maj 2016, 13:51

Bøtte skrev:Voksne menneskers adfærd, når der er bland selv på tilbud.
Min datter var nær blevet vælter af en dame, der skulle til, en mod kørte sin stående søn rundt i indkøbsvognen, så han selv kunne tage det slik han ville, så ingen andre kunne komme forbi og sendte mig et vredt blik da vi forsøgte at kante os forbi vognen.
En anden dame udstødte et højlydt suk, fordi smvi stod ved vægten, da hun kom. Ej men slap nu af altså. Alle skal nok nå det.

Det mest upassende er at der helt sikkert ikke er tilbud eller at det er billigt...kunne forstå det hvis det var 3,95 pr 100 g, men det er det jo ikke, sikkert stadig den høje pris af 9,95...
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lulu-p » 21. maj 2016, 14:31

cola skrev:
Bøtte skrev:Voksne menneskers adfærd, når der er bland selv på tilbud.
Min datter var nær blevet vælter af en dame, der skulle til, en mod kørte sin stående søn rundt i indkøbsvognen, så han selv kunne tage det slik han ville, så ingen andre kunne komme forbi og sendte mig et vredt blik da vi forsøgte at kante os forbi vognen.
En anden dame udstødte et højlydt suk, fordi smvi stod ved vægten, da hun kom. Ej men slap nu af altså. Alle skal nok nå det.

Det mest upassende er at der helt sikkert ikke er tilbud eller at det er billigt...kunne forstå det hvis det var 3,95 pr 100 g, men det er det jo ikke, sikkert stadig den høje pris af 9,95...


Jeg er tæt på at blive utilpas når jeg ser hvor store mængder bland-selv slik folk slæber hjem en fredag eftermiddag :/ . 500g er jo tæt på at være en lille pose.
3
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16116

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 21. maj 2016, 14:31

Rema har 5,95 fredag og lørdag
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 21. maj 2016, 23:08

Min HR-afdeling fatter så lidt, at det halve kunne være nok.
Jeg har to gange fået slettet mit fastnet nummer i systemet, fordi jeg IKKE har fastnetnummer og det nummer der står der er min ekskærestes fastnetnummer!!
Nu er det poppet op 3.gang og jeg bliver sindsyg. Så slet dog det forpulede nummer altså.
Så indsæt noget andet på "fastnet nummer" pladsen. Mit mobilnummer igen feks. Jeg er ligeglad. Bare få det fixet.
Det er virkelig upassende at min arbejdsgiver har min ekskærestes fastnetnummer stående i mine kontaktoplysninger og ikke evner at få det væk.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"