Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Akehurst2 » 19. maj 2016, 08:06

Når jeg stresser og løber rundt som en forvildet høne et kvarter inden vi skal enten ud af døren eller have gæster, hvor jeg er helt rundt på gulvet, INGEN må gå i vejen, ellers flyver det med eder og forbandelser, og jeg er helt hysterisk.

Der synes han ikke bare jeg er charmerende irriterende, men en nar.
1
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21036

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf catnip » 19. maj 2016, 11:04

Jeg er helt sikker på at han ikke synes jeg er en nar, men jeg er ret sikker på at han synes jeg er irriterende når:

- Jeg er ubeslutsom omkring noget virkelig simpelt
- Når jeg får "scatter brain" og begynder at associerer frit udfra en samtale og total mister retningen i samtalen (med ham, naturligvis)
- Når jeg en sjælden gang falder i søvn på sofaen
- Hvis jeg overser et par dråber vand på køkkenbordet
- At jeg fælder mere end hunden og katten tilsammen
0
- Nevertheless she persisted -
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf StripesAddict » 19. maj 2016, 15:44

- Når jeg ikke går ud med skraldet
- Når jeg efterlader pakningerne til mine kontaktlinser i vindueskarmen
- Når jeg ikke hører efter
- Når jeg går i workaholic mode og han derfor kun ser mig når jeg er hjemme for at sove. Men det er fordi han savner mig, og så kan jeg godt leve med, at han synes jeg er en nar..
1
Dynen
Indlæg: 53
Tilmeldt: 26. aug 2015, 05:36
Kort karma: 9
Likede indlæg: 51

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Dynen » 19. maj 2016, 17:15

Når jeg ikke går ned med skraldet
Når jeg efterlader lange hår håndvasken på badeværelset
Når jeg roder i skuffer/skabe han lige har ryddet op i
Når jeg stiller brugt service i håndvasken i stedet for ned i opvaskemaskinen
Når jeg overtænker alting og stresser over småting og får gjort små problemer kæmpe store.
0
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Julie » 19. maj 2016, 18:15

Når jeg kommenterer på, at han bider negle (det gør han tit, så jeg kommenterer tit :D )
Når jeg ikke rydder op efter mig selv..
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 19. maj 2016, 20:54

Jeg har også en væmmelig bunke af tøj ved siden af sengen, som godt kan tåle at blive brugt en gang mere, før det skal til vask, men som heller ikke rigtig finder vej ind i skabet igen. Det er ikke hans yndlingsbunke.
3
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Mi55y » 20. maj 2016, 03:51

Han er vist lidt træt af, når jeg pludselig bliver hans mor og spørger, om han har husket dette og hint, og om han ikke lige skal tisse, inden vi kører...

Og når jeg får ondt i trædepuderne, når vi går langt flere dage i træk (han er en vandrer - me not so much).

Og så de der par dage om måneden, hvor jeg er PMS-ramt (nu i øvrigt). Jeg bliver SÅ overfølsom, mut og trist - og kan vende alt, han siger og gør, til noget skidt.

Jeg tror dog ikke, han synes, at jeg er en nar, men er vist mest bare overbærende...
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Anilara » 20. maj 2016, 06:24

Jeg retter på hans måde at lave mad og nogle af hans formuleringer. Selvfølgelig er det røvirriterende, så vi laver mad hver for sig, og jeg bider sommetider i min tunge for ikke at rette.

Jeg er/lyder bedrevidende... Uden det er med vilje, kan jeg lyde vildt overrasket, på grænsen til at lyde forarget, når han ikke ved ting, som jeg troede var common sense.

Jeg arbejder for meget og er for dårlig til at sige fra. Vi ser ikke hinanden særlig meget af den grund, selvom vi bor sammen. Det er han træt af.

Jeg tager aldrig min tallerken ud fra stuen når jeg har spist. Der går hvert fald nogle timer. Jeg ser ikke det roder, som han gør.

Jeg retter lidt på ham ved nogen ting. Jeg vil f.eks ikke så gerne have, at han har musik i ørene for fuld drøn, når han cykler (eller generelt, for han hører det højt og længe, og bliver nervøs for hans hørelse).

Når jeg vil se sport!

Han synes vist også jeg er for dårlig til at give komplimenter. Men måske han ikke ligefrem synes jeg er en nær på det punkt :D
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Maoam » 20. maj 2016, 09:38

Jeg ved det irriterer ham, når:

- Jeg sætter noget i blød i køkkenvasken på den (ifølge ham) forkerte måde.
- Jeg fælder især i badet og glemmer at fjerne det.
- Jeg stiller ham underlige spørgsmål som "Hvilken skostørrelse er én fod?". (Måleenheden. Svaret er ca. størrelse 47)
- Gulvet på min side af sengen flyder med tøj.
- Jeg går op i noget, som han er ligeglad med, og bliver ved med at snakke om det.
- Jeg ikke kan koncentrere mig om en film eller tv serie.
- Jeg efterleder tallerkener og glas rundt i huset.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jun 2016, 06:11

Når jeg ikke lukker fryserlågen, når jeg hælder isterninger op.
Når jeg lader kattene være i badeværelset (de render ud på taget, og det griser jo, når de kommer ind igen)
Når jeg ikke gider høre om alle hans projekter og planer for det nye hus og have. Jeg kan ikke se det for mig, og gider ikke høre om det. Han kan bare lave haven som han vil.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2700

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Kisser » 7. jun 2016, 18:53

Ballademager skrev:Han er ikke specielt imponeret over mig lige pt. Det skyldes følgende:

Han har en vejrstation, der blandt andet kan tjekke luftfugtighed. Han tjekker den hele tiden og vil have mig til at deltage engageret i graferne over vores indeklima. Det er fedt, at han går op i det, men få ting er mindre interessant end det, og når det så er hele tiden. Men han synes, det er så fedt.

Jeg er ikke specielt imponeret over hans hjemmelavede it-løsninger, fordi jeg ikke gider skulle trykke på fire knapper for at tænde tv'et. Her i weekenden fandt han et spejl, der kan kobles til en smartphone, så man blandt andet kan læse mails på spejlet. Min kommentar: "Jeg gider sgu da ikke læse mails, mens jeg lægger make-up" :genert:

Endelig er han helt vild med film, der omhandler Wall Street. Jeg er næsten faldet i søvn på forhånd, hvis bare Wall Street indgår i en filmtitel. Han prøver at gøre mig interesseret i aftenens eksemplar af den slags film, men jeg kan simpelthen ikke mønstre selv den mindste interesse for børsspekulanter, hurtige biler og skurke. Boooooooring!!

Jeg er en dårlig kæreste :genert: :D


Jeg læste det som bøssespekulanter og overvejede et kort øjeblik om han mon så det der ejendomsmægler-program på tv3...
1
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Anne Droid » 8. jun 2016, 19:09

Angelina skrev:Jeg har lige spurgt manden - han svarede: "Det synes jeg da aldrig nogensinde du er" (i mens han himlede med øjnene)


Og der har du et godt indlæg til trådens modtråd :-D
2
Klimatosse
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Anne Droid » 8. jun 2016, 19:11

Han synes helt sikkert jeg er en nar når jeg har ret. Og det har jeg tit, han skal bare lige vænne sig til det.
6
Klimatosse
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Purple Haze » 8. jun 2016, 20:20

Tror han dynes det er rimelig dumt at jeg nu har haft mit nye komfur stående i indpakningen midt i køkkenet - og stadig ikke har gjort antast til st pakke det ud og få det monteret.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvornår synes din kæreste, at du er en nar?

Indlægaf Novella » 8. jun 2016, 20:55

Når jeg ikke gider gå i seng eller jage ungerne i seng. Come on, det er juni, det er lyst til midnat. Bare fordi han skal hjemmefra kl 5 for at møde på job, behøver vi andre vel ikke gå i seng kl 20?
2

Tilbage til "Forhold og sex"