Hvor mødte du din kæreste?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tiranas
Indlæg: 3
Tilmeldt: 1. sep 2015, 20:23
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Tiranas » 3. sep 2015, 16:04

På Debatten. Altså den anden :)
1
Brugeravatar
Lucky_Me
Indlæg: 15
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:41
Kort karma: 2
Likede indlæg: 34

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Lucky_Me » 3. sep 2015, 18:55

Vi mødte hinanden en fuld aften i byen :-D Ingen af os kan rigtig huske hvordan vi kom i kontakt med hinanden, så det har vi fået genfortalt af vores venner :fløjt: Det er sjoveste er dog, at jeg faktisk havde set min nu kæreste på en datingside inden, men tænkte, at han ikke var noget for mig, fordi han så for sød ud :P Godt jeg rendte ind i ham in real life så, hvor vi snart kan fejre 3,5 år sammen :love:
0
Life begins at the end of your comfortzone...
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Annione » 3. sep 2015, 19:00

På beautifulpeople.dk. Det er mere end 11 år siden nu :-D :lun:

Jeg skulle overhovedet ikke have en kæreste, var kun på beautifulpeople for at se, om jeg kunne blive stemt ind. Men da ham her fyre skrev, så mistede jeg omgående interessen for den her høje, lækre dørmand jeg ellers sås med... og forelskede mig i en KØBENHAVNER????!!! :ad!: :ad!: Jeg, som ellers kun har set det fede i jyder og fynboer :lol:
Senest rettet af Annione 3. sep 2015, 19:08, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Flora » 3. sep 2015, 19:03

Dikus skrev:På arbejdet. Og det må man ikke.

Faktisk jokede min chef med, det værste der kunne ske i år var, hvis jeg ikke kunne styre min kønsdrift og var sammen med ham, jeg efterhånden er ret seriøs med...

Hø hø. Ja. Det ville da være værre end at nogen blev gravide :tie:

Og jeg er nødt til at fortælle det, før jeg skal lave de opgaver, jeg ikke må, når vi er sammen :tie: åhhhhhhhh... Det bliver ikke bar af spas.


Må man rent faktisk forbyde sine ansatte at blive kærester?? Og i så fald, hvorfor? Altså, jeg forstår godt at det kan blive problematisk for en selv, hvis nu forholdet går i stykker, men arbejdspladsen kan vel være ligeglade. Så længe man passer sit arbejde, selvfølgelig.
0
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf D.itsen » 3. sep 2015, 19:24

Flora skrev:
Dikus skrev:På arbejdet. Og det må man ikke.

Faktisk jokede min chef med, det værste der kunne ske i år var, hvis jeg ikke kunne styre min kønsdrift og var sammen med ham, jeg efterhånden er ret seriøs med...

Hø hø. Ja. Det ville da være værre end at nogen blev gravide :tie:

Og jeg er nødt til at fortælle det, før jeg skal lave de opgaver, jeg ikke må, når vi er sammen :tie: åhhhhhhhh... Det bliver ikke bar af spas.


Må man rent faktisk forbyde sine ansatte at blive kærester?? Og i så fald, hvorfor? Altså, jeg forstår godt at det kan blive problematisk for en selv, hvis nu forholdet går i stykker, men arbejdspladsen kan vel være ligeglade. Så længe man passer sit arbejde, selvfølgelig.

Man kan i hvert fald godt lave regler om at man ikke må være i samme afdeling f.eks. Vi må ikke have romantiske relationer (eller hvordan det nu er beskrevet) over for folk vi har ledelsesansvar for.
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Flora » 3. sep 2015, 19:28

D.itsen skrev:
Flora skrev:
Dikus skrev:På arbejdet. Og det må man ikke.

Faktisk jokede min chef med, det værste der kunne ske i år var, hvis jeg ikke kunne styre min kønsdrift og var sammen med ham, jeg efterhånden er ret seriøs med...

Hø hø. Ja. Det ville da være værre end at nogen blev gravide :tie:

Og jeg er nødt til at fortælle det, før jeg skal lave de opgaver, jeg ikke må, når vi er sammen :tie: åhhhhhhhh... Det bliver ikke bar af spas.


Må man rent faktisk forbyde sine ansatte at blive kærester?? Og i så fald, hvorfor? Altså, jeg forstår godt at det kan blive problematisk for en selv, hvis nu forholdet går i stykker, men arbejdspladsen kan vel være ligeglade. Så længe man passer sit arbejde, selvfølgelig.

Man kan i hvert fald godt lave regler om at man ikke må være i samme afdeling f.eks. Vi må ikke have romantiske relationer (eller hvordan det nu er beskrevet) over for folk vi har ledelsesansvar for.


Det lyder virkelig åndsvagt. Hvis man kan finde ud af at behandle sin kæreste (som man er leder for) på samme måde som man behandler alle andre, så burde der jo ikke være et problem. Egentlig lidt nedladende af virksomheden at antage man ikke kan finde ud af det.

Nå, men så er det jo godt I kan finde ud af at holde det hemmeligt :-D.
0
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf D.itsen » 3. sep 2015, 19:34

Flora skrev:
D.itsen skrev:
Flora skrev:
Dikus skrev:På arbejdet. Og det må man ikke.

Faktisk jokede min chef med, det værste der kunne ske i år var, hvis jeg ikke kunne styre min kønsdrift og var sammen med ham, jeg efterhånden er ret seriøs med...

Hø hø. Ja. Det ville da være værre end at nogen blev gravide :tie:

Og jeg er nødt til at fortælle det, før jeg skal lave de opgaver, jeg ikke må, når vi er sammen :tie: åhhhhhhhh... Det bliver ikke bar af spas.


Må man rent faktisk forbyde sine ansatte at blive kærester?? Og i så fald, hvorfor? Altså, jeg forstår godt at det kan blive problematisk for en selv, hvis nu forholdet går i stykker, men arbejdspladsen kan vel være ligeglade. Så længe man passer sit arbejde, selvfølgelig.

Man kan i hvert fald godt lave regler om at man ikke må være i samme afdeling f.eks. Vi må ikke have romantiske relationer (eller hvordan det nu er beskrevet) over for folk vi har ledelsesansvar for.


Det lyder virkelig åndsvagt. Hvis man kan finde ud af at behandle sin kæreste (som man er leder for) på samme måde som man behandler alle andre, så burde der jo ikke være et problem. Egentlig lidt nedladende af virksomheden at antage man ikke kan finde ud af det.

Nå, men så er det jo godt I kan finde ud af at holde det hemmeligt :-D.

Jeg synes det er glimrende. Risikoen for fnidder i krogene er bare stor, om der er grund eller ej, og det gider jeg ikke. Firmaet er stort nok til at man kan komme i en anden afdeling, og de hjælper gerne en videre hvis det er nødvendigt. Ham jeg fletter tæer med er en kollega, men vi har intet at gøre med hinanden at gøre i arbejdsmæssig sammenhæng
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Flora » 3. sep 2015, 19:36

D.itsen skrev:
Flora skrev:
D.itsen skrev:
Flora skrev:
Dikus skrev:På arbejdet. Og det må man ikke.

Faktisk jokede min chef med, det værste der kunne ske i år var, hvis jeg ikke kunne styre min kønsdrift og var sammen med ham, jeg efterhånden er ret seriøs med...

Hø hø. Ja. Det ville da være værre end at nogen blev gravide :tie:

Og jeg er nødt til at fortælle det, før jeg skal lave de opgaver, jeg ikke må, når vi er sammen :tie: åhhhhhhhh... Det bliver ikke bar af spas.


Må man rent faktisk forbyde sine ansatte at blive kærester?? Og i så fald, hvorfor? Altså, jeg forstår godt at det kan blive problematisk for en selv, hvis nu forholdet går i stykker, men arbejdspladsen kan vel være ligeglade. Så længe man passer sit arbejde, selvfølgelig.

Man kan i hvert fald godt lave regler om at man ikke må være i samme afdeling f.eks. Vi må ikke have romantiske relationer (eller hvordan det nu er beskrevet) over for folk vi har ledelsesansvar for.


Det lyder virkelig åndsvagt. Hvis man kan finde ud af at behandle sin kæreste (som man er leder for) på samme måde som man behandler alle andre, så burde der jo ikke være et problem. Egentlig lidt nedladende af virksomheden at antage man ikke kan finde ud af det.

Nå, men så er det jo godt I kan finde ud af at holde det hemmeligt :-D.

Jeg synes det er glimrende. Risikoen for fnidder i krogene er bare stor, om der er grund eller ej, og det gider jeg ikke. Firmaet er stort nok til at man kan komme i en anden afdeling, og de hjælper gerne en videre hvis det er nødvendigt. Ham jeg fletter tæer med er en kollega, men vi har intet at gøre med hinanden at gøre i arbejdsmæssig sammenhæng


Ok. Så er det jo fint :)
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Aquadorable » 5. sep 2015, 09:13

På et datingsite. Vi skrev sammen og sludrede i telefonen et par uger, og så mødtes vi. Det var i den grad kærlighed ved første blik, og her 14 måneder senere bor vi sammen og er forlovede :deer:
4
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Filipai » 5. sep 2015, 13:56

Jeg skulle til fællesspisning på en venindes kollegie, og der var så en gruppe gutter der også skulle spise der. Der var min kæreste en af dem... Det er den sårn officielle historie.

Med til historien hører så at jeg højt og tydeligt postulerede at jeg ALDRIG skulle have en mandlig kæreste igen, og at jeg hellere ville være lesbisk. Det var der så ingen af de andre kvindelige festdeltagere der gad, og så tænkte jeg "screw it" og kyssede lidt på ham den søde nørd i stedet.
Det lå ikke i kortene at vi skulle blive kærester, men jeg lod ham invitere mig i biffen 1,5 uge efter. Biograf turen nåede vi aldrig til, for da vi ramte 1,5 uge fra vores møde, havde han været hos mig i 3 dage, og her har han så bare hørt hjemme siden :blush2:
2
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Minionine » 7. sep 2015, 18:59

Vi mødtes til Crossfit for et par år siden, hvor vi havde et godt øje til hinanden. Vores center holdt julefrokost kort tid efter, hvor jeg scorede og snavede med ham resten af aftenen :D Der skulle dog gå knapt to år, hvor vi hver især fandt nye kærester, før vi fandt ud af, at vi gerne ville være sammen - sådan seriøst. Han gav mig en seddel i sidste uge, hvor han spurge om jeg ville være hans kæreste, og så satte jeg et kryds i "ja" boksen :)
3
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4633
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21179

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf catnip » 9. sep 2015, 16:25

Jeg mødte min kæreste den første dag på mit nye arbejde. Da han gav mig hånden og præsenterede sig selv slog det gnister og jeg glemte vist at trække vejret i en uges tid derefter. Ej, men kemien var helt vanvittig fra første blik, har fandme aldrig oplevet noget lignende :8:

Vi kyssede i smug til et fælles arrangement et par dage senere, og ugen efter var vi på vores officielle første date. Han flyttede ind samme aften... :genert:

Hvilket var meget atypisk os begge to, og jeg skulle i øvrigt slet ikke have en kæreste, men vi kunne bare ikke lade være. Det er 2,5 år siden nu og nu skal vi giftes til foråret :lun:
5
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Elvispop » 9. sep 2015, 18:27

De sidste par stykker, har jeg "mødt" på nettet.

De 2 muligheder jeg har i kikkerten, har jeg mødt den ene på et jobsøgningskursus, for mange år siden. Vi har været venner siden, og har knaldet efter en bytur, og stadig bevaret venskabet.
Den anden, er startet på mit arbejde for ca. 2 uger siden, og vi har bare skidegodt kemi.
Hun er bare allerede i forhold :sur:
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Pussikat82 » 16. sep 2015, 11:28

På jubii-debatten. Vi har været kærester i snart 6 år.
1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvor mødte du din kæreste?

Indlægaf Muuh » 16. sep 2015, 12:25

Jeg mødte min mand over en ttv-chat, en dag jeg kede mig og havde fået for meget sol af at sidde på altanen, så jeg var godt rød.
Han tilbød at smøre mig ind og det takkede jeg ja til

Ca. en mdr efter opdagede jeg, at jeg var gravid, men det tog vi med og her 12 år efter er vi stadig sammen
1
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils

Tilbage til "Forhold og sex"