Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 18. maj 2016, 16:44

2SHY skrev:
Bimmerdyret skrev:
icelady skrev:Nu har jeg søgt lidt på det der A-Märkt....

Alt jeg kan finde er følgende: " For en film kan bestå prøven skal den indeholde mindst to navngivne kvinder som taler med hinanden om noget andet end mænd".

Det er da dybt latterligt... og jeg fatter ikke formålet.


Det kan jo få enhver seriøs dokumentarfilm til at dumpe.
Men omvendt, hvem f.. gider se film med en svensk feminist?

Andre svenske feminister? :gruble:


:lol: :lol:

Men en officiel mærkningsordning - de svenske feminister videndeler vel når de kæmmer armhulehår og sammenligner unisex opdragelsesregler?
1
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daflo » 18. maj 2016, 18:07

Bimmerdyret skrev:
2SHY skrev:
Bimmerdyret skrev:
icelady skrev:Nu har jeg søgt lidt på det der A-Märkt....

Alt jeg kan finde er følgende: " For en film kan bestå prøven skal den indeholde mindst to navngivne kvinder som taler med hinanden om noget andet end mænd".

Det er da dybt latterligt... og jeg fatter ikke formålet.


Det kan jo få enhver seriøs dokumentarfilm til at dumpe.
Men omvendt, hvem f.. gider se film med en svensk feminist?

Andre svenske feminister? :gruble:


:lol: :lol:

Men en officiel mærkningsordning - de svenske feminister videndeler vel når de kæmmer armhulehår og sammenligner unisex opdragelsesregler?




Det sørgelige er at der faktisk er ret få film der lever op til kravet.
7
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 18. maj 2016, 18:14

Dette! Silkeborg egen original. Som i dén grad overskrider alle grænser her. Jamen, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige? Jeg er chokeret i én eller anden grad.

Og til advarsel: Manden blender sit ufødte barn/foster (som var en spontan abort) og drikker det. Det er sygt ud over alle grænser.


0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 18. maj 2016, 18:26

FruDulle skrev:
Ado skrev:Dette! Silkeborg egen original. Som i dén grad overskrider alle grænser her. Jamen, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige? Jeg er chokeret i én eller anden grad.

Og til advarsel: Manden blender sit ufødte barn/foster (som var en spontan abort) og drikker det. Det er sygt ud over alle grænser.

Gider ikke se den video. Det er simpelthen for fucked up!!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det er simpelthen så grotesk.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 18. maj 2016, 18:37

Ado skrev:Dette! Silkeborg egen original. Som i dén grad overskrider alle grænser her. Jamen, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige? Jeg er chokeret i én eller anden grad.

Og til advarsel: Manden blender sit ufødte barn/foster (som var en spontan abort) og drikker det. Det er sygt ud over alle grænser.




Tak fordi du lige uddybede hvad videoen går ud på - Så jeg ikke ved et uheld kom til at tænde for den. Den har jeg vist ikke noget behov for at se.

Jeg forstår heller ikke, hvorfor den mand/kvinde kan tænke at det er ok at bruge kønsskifte som et af sine aparte kunstprojekter. Han fremmer jo ikke ligefrem kampen/sagen/fordomsbekæmpelsen for de mennesker, som virkelig er transseksuelle.

(og ja, jeg ved godt at han siger han også er det, men den køber jeg ikke helt)
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 18. maj 2016, 21:18

Lemonella skrev:Jeg undrer mig meget. Måske man skulle kigge vores integrationsregler lidt efter i sømmene.

http://ekstrabladet.dk/nationen/fanoe-r ... ng/6085655


Det er grotesk ganske enkelt.

Nu har jeg nok sovet i timen, så jeg har kun, hvad der står i denne artikel, men hvad er lønkravet?
375.000 er da en ret høj løn. Det kan man jo ikke engang slæbe hjem som ufaglært :forvirret:
1
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 18. maj 2016, 21:20

Ado skrev:
FruDulle skrev:
Ado skrev:Dette! Silkeborg egen original. Som i dén grad overskrider alle grænser her. Jamen, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige? Jeg er chokeret i én eller anden grad.

Og til advarsel: Manden blender sit ufødte barn/foster (som var en spontan abort) og drikker det. Det er sygt ud over alle grænser.

Gider ikke se den video. Det er simpelthen for fucked up!!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det er simpelthen så grotesk.


Der gik min grænse, jeg vil ikke engang se det. Hvad vil han sige med det?
0
14 11 14
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 19. maj 2016, 04:24

Delfin skrev:
Ado skrev:
FruDulle skrev:
Ado skrev:Dette! Silkeborg egen original. Som i dén grad overskrider alle grænser her. Jamen, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige? Jeg er chokeret i én eller anden grad.

Og til advarsel: Manden blender sit ufødte barn/foster (som var en spontan abort) og drikker det. Det er sygt ud over alle grænser.

Gider ikke se den video. Det er simpelthen for fucked up!!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det er simpelthen så grotesk.


Der gik min grænse, jeg vil ikke engang se det. Hvad vil han sige med det?



Aner det ikke. Jeg så heller ikke klippet til ende. Jeg troede det var en joke. Men det var det åbenbart ikke.
1
Donna Martin Graduates!
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Muddi » 19. maj 2016, 04:46

FruDulle skrev:
Ado skrev:
FruDulle skrev:
Ado skrev:Dette! Silkeborg egen original. Som i dén grad overskrider alle grænser her. Jamen, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige? Jeg er chokeret i én eller anden grad.

Og til advarsel: Manden blender sit ufødte barn/foster (som var en spontan abort) og drikker det. Det er sygt ud over alle grænser.

Gider ikke se den video. Det er simpelthen for fucked up!!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det er simpelthen så grotesk.


Æh ja!

Men er ibi Pippi ikke også det? Grotesk?!



Ibi Pippi? Var det ikke ham, der, for ikke så lang tid siden blev smidt ud af damernes omklædningsrum i en svømmehal? Det var for øvrigt har i byen, er glad for jeg ikke var der samtidig.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 19. maj 2016, 11:50

Hvad pokker det lige er med mig og øjne.

Jeg kan klare alverdens grimme ting, både at se på og blive udsat for. Men når det kommer til øjn, så er jeg bare en svagpisser :gruble: og bliver hurtigt dårlig.
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf didas » 19. maj 2016, 11:56

Flora skrev:Jeg så en bodyshampoo med chokoladeduft i dag. Jeg undrer mig over hvem der har tænkt det var en god idé. Altså jeg kan godt lide chokolade, men at stå og vaske mig i det (eller noget der lugter som), det synes jeg faktisk ikke virker særlig lækkert :wacko:


Min bodyshampoo er med vanille og macadamianødder, så jeg dufter af kage, når jeg er i bad :-D
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 19. maj 2016, 12:19

Muddi skrev:
FruDulle skrev:
Ado skrev:
FruDulle skrev:
Ado skrev:Dette! Silkeborg egen original. Som i dén grad overskrider alle grænser her. Jamen, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige? Jeg er chokeret i én eller anden grad.

Og til advarsel: Manden blender sit ufødte barn/foster (som var en spontan abort) og drikker det. Det er sygt ud over alle grænser.

Gider ikke se den video. Det er simpelthen for fucked up!!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det er simpelthen så grotesk.


Æh ja!

Men er ibi Pippi ikke også det? Grotesk?!



Ibi Pippi? Var det ikke ham, der, for ikke så lang tid siden blev smidt ud af damernes omklædningsrum i en svømmehal? Det var for øvrigt har i byen, er glad for jeg ikke var der samtidig.



Jo. Og ham/hende, der havde sex med en reklamestander i Bilka. Og ham/hende, der stillede sig på Torvet i Silkeborg og smute sin semi-nøgne krop ind i makrelsalat.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 19. maj 2016, 13:29

FruDulle skrev:
Ado skrev:
Muddi skrev:
FruDulle skrev:
Ado skrev:
FruDulle skrev:
Ado skrev:Dette! Silkeborg egen original. Som i dén grad overskrider alle grænser her. Jamen, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige? Jeg er chokeret i én eller anden grad.

Og til advarsel: Manden blender sit ufødte barn/foster (som var en spontan abort) og drikker det. Det er sygt ud over alle grænser.

Gider ikke se den video. Det er simpelthen for fucked up!!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det er simpelthen så grotesk.


Æh ja!

Men er ibi Pippi ikke også det? Grotesk?!



Ibi Pippi? Var det ikke ham, der, for ikke så lang tid siden blev smidt ud af damernes omklædningsrum i en svømmehal? Det var for øvrigt har i byen, er glad for jeg ikke var der samtidig.



Jo. Og ham/hende, der havde sex med en reklamestander i Bilka. Og ham/hende, der stillede sig på Torvet i Silkeborg og smute sin semi-nøgne krop ind i makrelsalat.

Han er på ingen måde den kunstner eller provokatør han gerne vil være. Han er et fjols


Han lyder ihvertfald til at være det, sådan at lade god makrelsalat gå til spilde :stoned: :forvirret2: :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 19. maj 2016, 13:33

Jeg ved sgu ikke hvem der er mest tosset... Ibi-Pipi eller hende, der har aborteret? Hun er jo født som mand, så hun kan vel næppe have aborteret. Havde jeg aborteret var der godt nok ikke nogle, der fik lov at lave sådan en gang fis ud af det.

Alene ud fra anstændigheds-faktoren ville jeg ikke tillade det.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 19. maj 2016, 13:34

Hun/han/h*n lavede også en performance med en kat i en sæk. :D Det viste sig h'n havde selvfølgleig ikke banket løs på en sæk med en kat i; det var makrelsalat i sækken.

Der er åbenbart en vis forkærlighed for makrel :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"