Hva så Code...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Hva så Code...

Indlægaf fisken80 » 19. maj 2016, 15:34

ER det jeres Julehjælpen, der har fået fint selskab: http://www.bt.dk/livsstil/tori-spelling ... il-danmark :lun:
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hva så Code...

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. maj 2016, 15:45

Ja, det er det :D
3
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Hva så Code...

Indlægaf Code71 » 19. maj 2016, 15:46

Jeps den er god nok :D
6
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Hva så Code...

Indlægaf Code71 » 19. maj 2016, 15:55

Nogen der vil med? :D
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hva så Code...

Indlægaf Skralde » 19. maj 2016, 16:24

Hvor er det bare fedt :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hva så Code...

Indlægaf Aima » 20. maj 2016, 15:23

Ej hvor fint!

Af ren nysgerrighed, hvordan kan det være, der ikke er lavet mere presse på det?
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hva så Code...

Indlægaf Fru Sunshine » 20. maj 2016, 15:38

Sikkert fordi, det gik i vasken.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Hva så Code...

Indlægaf Code71 » 20. maj 2016, 19:31

Fru Sunshine skrev:Sikkert fordi, det gik i vasken.


Det gjorde det ikke. Det var hendes event i går der gik i vasken. Vores blev bare rykket til mandag.
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Hva så Code...

Indlægaf Code71 » 20. maj 2016, 19:35

Feks havde de fået fremstillet cupcakes med vores logo på og jeg fik en kasse med hjem. Nøj de smager godt :lol:

Jeg var til møde med både hende og hendes mand og så ham agenten Hjelmbak der. Han er godt nok ikke min favorit. Det er ikke pænt at sige, men jeg synes godt nok han var slesk
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hva så Code...

Indlægaf girl_beat » 20. maj 2016, 20:55

Sejt! :gogo:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hva så Code...

Indlægaf Aima » 20. maj 2016, 21:16

Code71 skrev:
Fru Sunshine skrev:Sikkert fordi, det gik i vasken.


Det gjorde det ikke. Det var hendes event i går der gik i vasken. Vores blev bare rykket til mandag.


Jeg har hørt rigeligt larm om eventet på Næsbyholm, men jeg undrer mig helt vildt over, Julehjælpen kun er nævnt i en bibemærkning i én artikel, når I også har et event med hende. Altså det er slet ikke et angreb, jeg forstår det bare ikke, for hvad er formålet med eventet ellers? Jeg ved godt, I samler 1000 kr. pr. deltagende, men det virker som om, I går glip af en masse mediekontakt og det er vel i virkeligheden dét, der er primær incitament for den type event? Er I blevet afvist eller what?
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Hva så Code...

Indlægaf Code71 » 20. maj 2016, 22:35

Aima skrev:
Code71 skrev:
Fru Sunshine skrev:Sikkert fordi, det gik i vasken.


Det gjorde det ikke. Det var hendes event i går der gik i vasken. Vores blev bare rykket til mandag.


Jeg har hørt rigeligt larm om eventet på Næsbyholm, men jeg undrer mig helt vildt over, Julehjælpen kun er nævnt i en bibemærkning i én artikel, når I også har et event med hende. Altså det er slet ikke et angreb, jeg forstår det bare ikke, for hvad er formålet med eventet ellers? Jeg ved godt, I samler 1000 kr. pr. deltagende, men det virker som om, I går glip af en masse mediekontakt og det er vel i virkeligheden dét, der er primær incitament for den type event? Er I blevet afvist eller what?


Afvist? Som i afvist af pressen? Nej. For de har ikke fået interviews :-)
Senest rettet af Code71 21. maj 2016, 05:00, rettet i alt 1 gang.
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hva så Code...

Indlægaf Aima » 21. maj 2016, 00:29

Tak for forklaringen, det giver lidt mere mening nu, selvom jeg stadig ikke helt forstår, hvorfor I (eller den frivillige der står for eventet), ikke udnytter muligheden for et shitload eksponering. Donationen for billetterne er helt sikkert virkeligt flot, men den potentielle PR-værdi er jo nærmest uvurderlig. Jeg er overbevist om, forpagterne (eller hvad de er), af Næsbyholm med garanti har lagt lokation til arrangementet for omtalens skyld, altså bare som eksempel. Jeg synes bare det er helt ærgerligt, på mit arbejde sidder jeg sommetider og skal prøve at hive noget omtale hjem for virksomheder og andre foreninger, og det er ikke just Hollywoodstjerner jeg kan trække op af værktøjskassen, så fra mit perspektiv er det jo nærmest som at se folk tænde cigarer med tusindlapper :lol:

Jeg krydser fingre for, eventet bliver en realitet!

PS. Sig til hvis jeg også skal slette det her indlæg :)
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Hva så Code...

Indlægaf Code71 » 21. maj 2016, 05:12

Aima skrev:Tak for forklaringen, det giver lidt mere mening nu, selvom jeg stadig ikke helt forstår, hvorfor I (eller den frivillige der står for eventet), ikke udnytter muligheden for et shitload eksponering. Donationen for billetterne er helt sikkert virkeligt flot, men den potentielle PR-værdi er jo nærmest uvurderlig. Jeg er overbevist om, forpagterne (eller hvad de er), af Næsbyholm med garanti har lagt lokation til arrangementet for omtalens skyld, altså bare som eksempel. Jeg synes bare det er helt ærgerligt, på mit arbejde sidder jeg sommetider og skal prøve at hive noget omtale hjem for virksomheder og andre foreninger, og det er ikke just Hollywoodstjerner jeg kan trække op af værktøjskassen, så fra mit perspektiv er det jo nærmest som at se folk tænde cigarer med tusindlapper :lol:

Jeg krydser fingre for, eventet bliver en realitet!

PS. Sig til hvis jeg også skal slette det her indlæg :)


Du har nok ret i at det nok bare er mig som ikke er imponeret over en has-been hollywood "stjerne" :D Jeg har svært ved at blive ih og åh så imponeret. Hun er helt nede på jorden og uden diva fornemmelser. I hvert fald ikke jeg har oplevet endnu

Grunden til at jeg ikke banker på døren hos alle medier og tilbyder historien er nok at jeg gerne vil have kontrol med hvor kommercieliseret projektet bliver. Det jeg overfor sponsorer viser vi er anderledes ved, er at vi stadig holder fast i kerneydelsen og at det ikke skal være en pengemaskine som andre lignende organisationer. Det må aldrig blive sådan at folk forveksler det med at de kun kan give penge og så undlader at give deres brugte legetøj osv til selve aktionen.

Ting koster penge. Arrangementerne koster penge. Så vi har brug for penge. Men det må bare aldrig blive det vigtigste.

Jeg er glad for og stolt over at projektet er kommet så langt som det er. Det har krævet tusindvis af arbejdstimer fra både mig og nogle af de andre frivillige at komme hertil og mine indre ambitioner siger at det bare skal vokse vokse. Men min fornuft siger at vi i år skal træde på bremsen og kvalitetssikre.

Ja nu afslører jeg så lige strategien for 2016 hehe Men i år er det meningen at vi ikke skal vokse ret meget og vi kommer for første gang til at sætte begrænsning på antal ansøgere. Vi stopper ved 12.000 børn i år (11.300 i 2015) Men tilgengæld arbejder vi på metoder til feks at komme uden om PostDK fordi svind hos dem er helt vildt uacceptabelt stort. Så vi skal i år kunne stå inde for hver eneste detalje i processen

Det er også i det lys at jeg ikke pusher dette event som en gal og det har allerede givet en hel del PR heldigvis. Feks kommer Tori Spelling også med til en af vore arrangementer i december for at hilse på børnene og det tror jeg giver mere af den slags PR JEG gerne vil have til projektet
16
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hva så Code...

Indlægaf Skralde » 21. maj 2016, 05:42

Jeg er så imponeret over din store indsats Code. Hold nu kæft, det er prisværdigt altså :gogo:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Generelt"