Du ved du er gravid når...

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Bøtte » 20. apr 2016, 11:37

Når man hyler ved tanken om tre fridage med barn UDEN mand. Kan slet ikke overskue hvordan det skal gå godt med kvalme, madlede og ekstrem træthed. Og en lænd der gør ondt konstant.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf achillaxedprune » 21. apr 2016, 05:29

Knirkemis skrev:
achillaxedprune skrev:Jeg er glad for at høre, jeg ikke er den eneste som græder uden nogen grund... :genert:

Jeg har ellers ikke været så voldsomt hårdt af min graviditet, synes jeg, men jeg sad for et par dage siden på mit arbejde, og uden nogen grund overhovedet, blev jeg sindssygt ked af det. Sådan jeg-græder-lige-om-lidt-ked-af-det. Løb først ud på toilettet for lige at forsøge at få lidt samling på... Det ekskalerede og jeg blev nød til at gå ud til chefen, sige jeg blev nød til at tage hjem, lukke computeren ned, mens tårerne pressede på og allerede i elevatoren, stod jeg og smågræd... Jeg nåede selvfølgelig fuldblown vræleri inden jeg var nået helt væk fra min arbejdsplads, så flere kollegaer så mig græde og en kom hen...ikke lige sådan man har lyst til andre skal se en, når man kun kan få hikset: "Jeg er vildt ked af det, men jeg ved ikke hvorfor".

Tog hjem og sov i 4 timer... Og var så vildt bange for, om der var sket noget med den ene baby derinde. Godt vi skal til nakkefold på onsdag!

Og jeg håber virkelig ikke, at det er noget, som skal blive en fast del af min graviditet... Sådan at græde helt umotiveret alle mulige stedet. Seriøst, det kom af ingenting! ... Og da min chef dagen efter ville talr med mig - kun positivt, han sagde at jeg selvfølgelig skulle gå, hvis jeg blev sløj og babyerne var vigtigere end arbejdet - fik jeg også tårer i øjnene.
...det er seriøst træls at være så grådlabil!

Mit kommer i perioder. Men så presser tårerne også på, ofte uden grund.
For et par uger siden var det slemt. Min kæreste ville købe pizza, og jeg var ikke sulten da han snakkede om det. Der gik så en time inden han fik hentet mad, og i mellemtiden var jeg blevet sulten alligevel. Så jeg bad om et stykke. Og så sagde han nej! Jeg hulkede i et kvarter, imens han sad helt paf, og prøvede at få mig til at forstå at det var for sjov og, at jeg selvfølgelig godt måtte få noget af hans mad. Men der var der allerede åbnet for sluserne, og jeg kunne bare ikke stoppe igen :genert:


Haha, undskyld, men det er lidt sjovt... Og jeg ville reagere på præcis samme måde! Man joker IKKE med mad! :cuss:

Og tillykke med graviditeten! :pompom:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Knirkemis » 21. apr 2016, 14:15

achillaxedprune skrev:
Haha, undskyld, men det er lidt sjovt... Og jeg ville reagere på præcis samme måde! Man joker IKKE med mad! :cuss:

Og tillykke med graviditeten! :pompom:
[/quote][/quote]
Tak og i lige måde :) Og så endda dobbelt op på babylykken :banan:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Bøtte » 18. maj 2016, 10:25

Ens mand er en idiot fordi han æder nachos mens man er sulten.

Når man hyler så tit over alt muligt at ms mand er stoppet med at spørge hvorfor - hvilket betyder at han ikke aner jeg hylede over ham pga. ovenstående.
2
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Knirkemis » 18. maj 2016, 18:26

Bøtte skrev:Ens mand er en idiot fordi han æder nachos mens man er sulten.

Når man hyler så tit over alt muligt at ms mand er stoppet med at spørge hvorfor - hvilket betyder at han ikke aner jeg hylede over ham pga. ovenstående.

Det lyder meget bekendt :blush2:
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Sangius » 18. maj 2016, 18:32

Når man lige pludselig kan gå i de trøjer, man tidligere følte sig lidt for flommet til. For nu SKAL maven jo lave en fin bule, så nu må ting godt sidde stramt :D
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Minionine » 18. maj 2016, 18:45

Sangius skrev:Når man lige pludselig kan gå i de trøjer, man tidligere følte sig lidt for flommet til. For nu SKAL maven jo lave en fin bule, så nu må ting godt sidde stramt :D


Det kender jeg godt! Pludselig gør det ikke noget, at tøjet strammer på maven :D Tilgengæld dur løse overdele slet ikke mere her, det får mig kun til at ligne et telt, når maven sådan popper ud.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Sangius » 18. maj 2016, 18:47

Minionine skrev:
Sangius skrev:Når man lige pludselig kan gå i de trøjer, man tidligere følte sig lidt for flommet til. For nu SKAL maven jo lave en fin bule, så nu må ting godt sidde stramt :D


Det kender jeg godt! Pludselig gør det ikke noget, at tøjet strammer på maven :D Tilgengæld dur løse overdele slet ikke mere her, det får mig kun til at ligne et telt, når maven sådan popper ud.


Enig. Jeg har også et stort svaj i ryggen, så med en løs trøje på, så ligner jeg en, der er meget længere henne end jeg er, eller bare en, som virkelig rocker æbleformen.

Så nej tak, hellere noget stramt, og så gå og ae maven lidt, hvis man skulle mistænke folk i at være i tvivl :fløjt:
Senest rettet af Sangius 18. maj 2016, 19:13, rettet i alt 1 gang.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Minionine » 18. maj 2016, 18:49

Sangius skrev:
Minionine skrev:
Sangius skrev:Når man lige pludselig kan gå i de trøjer, man tidligere følte sig lidt for flommet til. For nu SKAL maven jo lave en fin bule, så nu må ting godt sidde stramt :D


Det kender jeg godt! Pludselig gør det ikke noget, at tøjet strammer på maven :D Tilgengæld dur løse overdele slet ikke mere her, det får mig kun til at ligne et telt, når maven sådan popper ud.


Enig. Jeg har også et stort svaj i ryggen, så med en løs trøje på, så ligner jeg en, der er meget længere henne end jeg er, eller bare en, som virker rocker æbleformen.

Så nej tak, hellere noget stramt, og så gå og ae maven lidt, hvis man skulle mistænke folk i at være i tvivl :fløjt:


Hahaha det med at ae maven tager jeg mig også i nogle gange, for ligesom at signalere at jeg altså ikke bare er blevet tyk :lol:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Bøtte » 19. maj 2016, 07:38

Og anden gangs, når man sidder i venteværelset til nf og kommer i tanke om man har glemt sin vandrejournal :genert:
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Snowdrop » 19. maj 2016, 10:44

Sangius skrev:
Minionine skrev:
Sangius skrev:Når man lige pludselig kan gå i de trøjer, man tidligere følte sig lidt for flommet til. For nu SKAL maven jo lave en fin bule, så nu må ting godt sidde stramt :D


Det kender jeg godt! Pludselig gør det ikke noget, at tøjet strammer på maven :D Tilgengæld dur løse overdele slet ikke mere her, det får mig kun til at ligne et telt, når maven sådan popper ud.


Enig. Jeg har også et stort svaj i ryggen, så med en løs trøje på, så ligner jeg en, der er meget længere henne end jeg er, eller bare en, som virkelig rocker æbleformen.

Så nej tak, hellere noget stramt, og så gå og ae maven lidt, hvis man skulle mistænke folk i at være i tvivl :fløjt:


Hahaha, jeps, been there done that :fløjt: Gerne hvis man ser folk kigger :lol:
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Danseprinsesse » 19. maj 2016, 23:07

Når man ikke kan sove, fordi NOGEN holder fest inde i ens mave!!
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Danseprinsesse » 19. maj 2016, 23:09

Bøtte skrev:Og anden gangs, når man sidder i venteværelset til nf og kommer i tanke om man har glemt sin vandrejournal :genert:


Jeg glemte den også til nakkefoldsskanningen. Og til første jordemoderbesøg. :genert:
0
Brugeravatar
Mittemis
Indlæg: 133
Tilmeldt: 4. jan 2016, 07:20
Kort karma: 27
Likede indlæg: 95

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Mittemis » 20. maj 2016, 07:09

Når man sidder på job og er ved at falde i søvn. Kl 9.09 (9 minutter efter man er mødt) og bare har lyst til at tage hjem i seng igen.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Du ved du er gravid når...

Indlægaf Danseprinsesse » 20. maj 2016, 09:00

Mittemis skrev:Når man sidder på job og er ved at falde i søvn. Kl 9.09 (9 minutter efter man er mødt) og bare har lyst til at tage hjem i seng igen.


Nårh, din stakkel. Håber dagen kommer til at gå rigtig hurtigt, så du kan komme hjem og slappe af. :kram:
1

Tilbage til "Graviditet"