Din typiske arbejdsdag

JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf JoyNips » 19. maj 2016, 05:12

Møder 8.30, arbejder, henter kaffe, arbejder, spiser frokost, arbejder, henter kaffe, arbejder, kører ved 17-tiden.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Delfin » 19. maj 2016, 05:35

Møder ind og får en hurtig overlevering, mens aftenvagten har det ene ben ude af døren.
Læser journaler, mails og kalender.
Forskelligt praktisk arbejde
Underholder mig selv og er til rådighed for beboerne ved behov for samtale eller anden støtte.
Vækker nogle af beboerne om morgenen.
Slutter af med overlevering til dagvagt.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Afskylia » 19. maj 2016, 06:06

Møder mellem 6 og 7. Nogle gange på kontoret andre dage direkte på byggeplads.
Herefter kører jeg enten på kontor eller videre til en anden byggeplads.
Nogle dage kører jeg i bil 3-4 timer rundt til forskellige byggepladser.
Mine dage er ret uforudsigelige. Telefonen ringer hele tiden med forskellige problemer der skal løses. Samtidig skal der laves papirarbejde, planlægning og økonomi. Jeg kører som oftest hjem omkring kl. 15.
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Lulu » 19. maj 2016, 10:02

Jeg møder kl 8 og går igang med den sidste småting fra dagen i forvejen. Så kommer der en milliard (ca) ad hockey opgaver som jeg går igang med. Omkring 11.30 spiser jeg frokost og fortsætter herefter med formiddagens opgaver.
And repeat. Jeg har virkelig få faste opgaver og med aflevering af de sidste årsregnskaber i sidste måned og dermed indhentning af lidt forsømt arbejde den forgangne måned bliver det nogle virkelig lange måneder indtil november hvor vi så småt går i gang med budget og forberedelse til næste årsregnskab. Heldigvis smutter jeg på barsel 30 september så jeg skal bare underholde mig selv til der.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Karkluden » 19. maj 2016, 10:17

Pt har jeg kun nattevagt.
Møder ind 22.50, og falder lige til ro, får alarm, en kop kaffe osv. En rolig vagt kører så ca sådan:
23-23.15 er der kort overlevering fra aftenvagten.
23.15-23.45 læser vi i dybden på patienterne, aftaler nattens opgaver og ansvar og koordinerer med søsterafsnittet.
23.45-00.45 ordnes praktiske ting i afsnittet (af og til i længere tid)
01 gåes der tilsyn hos patienterne
03 gåes tilsyn
06 gåes tilsyn, testes alarmer, sættes kaffe over, ryddes op, gøres klar til ECT osv
07.00-07.10 er der overlevering

Under alt dette er der patienter der har brug for samtale, medicin, rygning, en kop the osv. Der løbes til alarmer, og vi bruger også en del tid på at reflektere sammen over komplekse patienter. Den resterende tid (der Kan være alt fra 20
Min til 6,5 timer) må man selv udfylde med netflix, debat, håndarbejde etc.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Thestral » 19. maj 2016, 10:43

Lige for tiden:
Møder ind
Sidder på debatten, fb, twitter
henter kaffe
Frokost
Sidder på debatten, fb, twitter
Går hjem

Jeg er heldigvis snart færdig
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf didas » 19. maj 2016, 11:24

Møder kl. 9
Starter computeren op og så afhænger dagen af indkomne mails og diverse sagsbehandling (jeg er kontornusser)
Ca. 20-30 minutters frokost ved 12-tiden
Vi er 4 rygere ud af 5 på kontoret, så vi holder en 3-5 rygepauser om dagen af 5-7 min hvor vi trækker lidt luft eller vender nogle sager sammen.
Kl. 17 går jeg hjem, om fredagen er det kl. 15.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2578
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7626

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 20. maj 2016, 07:08

Selvom jeg er på Flex, så forsøger jeg at møde kl. 7.30 tre dage om ugen og kl. 8 to dage. Det er min chef der har bedt mig om det, selvom det passer mig langt bedre at møde 7.30 alle dage. Der er en ro i huset de første timer, som jeg gerne vil udnytte.
Efter kl. 9 begynder telefonen og mailen at gløde, og jeg kan ikke gå en tur i huset uden at mindst en håndfuld kolleger kommer med ting/opgaver der slår mine oprindelige planer i stykker.
Men når der ikke er "akutte" ting der skal gøres, har jeg lister med opgaver som sjovt nok bare altid bliver længere og længere.

Ellers bruger jeg tid på alt lige fra at skifte pærer og fikse ting der knirker, til at planlægge byggeprojekter og koordinere håndværkere.
Lige p.t sidder jeg med et projekt vedr. en ombygning, hvor jeg forsøger at holde styr på en umulig arkitekt og stadig overholde de lidt urimelige krav omkring tidsplanen fra vores direktør...samtidig med at vi flytter ca. 100 medarbejdere og skifter alle deres møbler ud andre steder i huset.
Og så er der lige de der lister som bliver længere og længere...og en medhjælper som ikke er til den store hjælp, selvom det netop er de lister han burde hjælpe til med :cuss:

En dag som i dag er startet med at jeg var oppe for at rykke et skrivebord inden brugeren mødte ind.
Derefter rendte jeg ind i en ny direktør som gerne ville have lavet bedre akustik på sit kontor...og synes at jeg skulle høre en lang historie om hans nye whiteboard :lol:
Derefter spiste jeg fredagsmorgenmad (vi får rundstykker, brød og wienerbrød hver fredag)
Herefter skal jeg indhente de sidste priser vedr. noget ventilation der skal udføres inden sommer, og derefter have skrevet en indstilling færdig som skal godkendes før arbejdet sættes i gang.
Så håber jeg der kan blive tid til at flytte lidt mere ind i mit nye værksted.
Eftermiddagen er blank i min kalender, men det betyder bare at jeg kan få barberet lidt ned på listerne, eller hvad der nu dukker op.
0
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Orchidea » 20. maj 2016, 08:02

Pjeps skrev:Jeg møder ind i enten dagvagt eller nattevagt og en sjælden gang aftenvagt. Herfra er resten uforudsigeligt.



This...
0
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3441
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Alphilia » 20. maj 2016, 08:23

Jeg arbejder på en akut afdeling (hvor der ofte er udækkede vagter) så dagen er sjældent forudsigelig.
Jeg ser akutte patienter, patienter med planlagte aftaler og tager imod telefonhenvendelser. På en god dag spiser vi frokost før kl 14 og har tid til en formiddagspause.

En dag om ugen har jeg konsultation, hvor jeg typisk ser omkring 15-18 patienter og har ½ times telefontid og ½ times fast frokost (hvis ikke jeg er forsinket).
Og ja, rammerne for mit arbejde er ikke optimale
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf lulu-p » 20. maj 2016, 08:32

D.itsen skrev:Jeg møder, jeg har en plan, der kommer noget ind fra højre, jeg spiser frokost og tænker at nu kan jeg endeligt komme i gang med det jeg havde planlagt, der kommer noget ind fra venstre - jeg tager hjem 1-3 timer senere end planlagt og tror igen på at i morgen, der holder planen :lol:


Præcis. Bortset fra at jeg sjældent går senere end planlagt.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Joe » 20. maj 2016, 14:34

Jeg møder ind mellem 8.30 og 10. Jeg har flekstid og er B-menneske, så det er ret forskelligt hvad klokken bliver.
Jeg går hjem et sted mellem kl 15.30 og 22, alt afhængig af hvor langt jeg er nået, hvornår jeg mødte ind, og hvorvidt jeg har aftenmøde. Aftenmøder er der cirka et af om ugen.

I løbet af arbejdsdagen er det meget forskelligt hvad der sker. Noget af tiden sidder jeg foran min computer, noget af tiden render jeg rundt i lokalområdet og laver ting, noget af tiden sidder jeg i møder.

Jeg læser mails i alle døgnets vågne timer, og svarer med mindre jeg ikke lige kan svare på stående fod (hvis jeg ligger i sengen,) eller jeg er fuld, eller jeg bare vurderer at det kan vente. Jeg går ikke så meget op i det med at holde helt fri, når jeg har fri - til gengæld kan jeg også godt finde på at lave private ting af kortere varighed i løbet af arbejdsdagen.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Fru Sunshine » 21. maj 2016, 11:17

Jeg møder kl. 7.30 og henter en kop kaffe, som jeg drikker, mens jeg tjekker og besvarer mails.
Fra kl. 7.50 er der ingen, der præcis ved, hvad dagen bringer, men kl. 15.00 må jeg køre hjem, undtagen mandag, hvor der er tilstedeværelsespligt til kl. 17.00.
Som regel bliver klokken 15.30, inden jeg kører tirsdag, onsdag og torsdag. Så smutter jeg til gengæld kl. 14.00 om fredagen. Hurra for at have mulighed for en smule flex.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf girl_beat » 21. maj 2016, 13:17

JoyNips skrev:Møder 8.30, arbejder, henter kaffe, arbejder, spiser frokost, arbejder, henter kaffe, arbejder, kører ved 17-tiden.

Skift den sidste kaffe ud med 'kakao og en banan' så ligner det meget godt mine arbejdsdage :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: Din typiske arbejdsdag

Indlægaf Anlewi » 21. maj 2016, 14:05

I denne tid keg ind kl 08:30 og modtager 22 nye skolebørn.
Fra 9:00-11:00 er jeg alene med dem, vi har sproglig fokus, dialogisk læsning, relationslege, mindfulness eller andet.
11:00-13:30 er vi to Skolepædagoger oma t være sammen med de 22 skolebørn, men stadigvæk med fokus på læring.

13:30 har jeg fri (har arbejdet 40-45 timer om ugen i feb-april så derfor min korte dag)

20:00-21:00 læser jeg intra, svare på mails fra kolegaer, forældre osv. Forbereder den kommende dag osv.
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:

Tilbage til "Job"