Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 20. maj 2016, 15:15

Rapfisk skrev:
SoMaPe skrev:Jeg var på café for at spise frokost med min veninde.
Det fik jeg en date ud af, på søndag skal jeg på gå-tur-date :P

Vi byttede numre og vi har SMSet i en times tid. Han kan godt lide at SMS. Jeg er lidt mere sløv fordi jeg så Grease :genert:

Hmm. Det kunne jeg godt klare i aften. Grease, ikke date.

Det kunne jeg også. Gerne i selskab med en jordbærtærte og ham jeg pt. tror flirter lidt med mig. Han er rigtig god for min selvtillid i de her dage :love:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 20. maj 2016, 17:14

Hvad skal man med en mand når man har det rette værktøj? :slem:

Jeg har lige samlet et skuffeelement fra Ikea helt selv, med hjælp fra noget nær verdens bedste værktøj når der skal samles ting: En skruemaskine :love: (Ødelagde kun en af skuffernes sider lidt :fløjt:)

Havde egentlig planlagt hjemmelavet pizza, men ved ikke om jeg orker det i aften alligevel. Men så er det jo godt at jeg har en date med en bøtte chokoladeis senere :-D
10
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 20. maj 2016, 17:54

I aften skal jeg bare have en tiltrængt hjemmeaften med hunni. Vi var lige ude at give den gas i 2 timer, hvor hun udover en runde i skoven og lidt let lydighedstræning, også fik leget igennem med to gode hundevenner i vores private indhegning.
Så nu er der ro på, så jeg bare kan se lidt film, vaske tøj og ordne lidt praktisk oprydning og sortering, som jo helst skal være klar inden jeg står i flyttekaos til juni. :)
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Singletråden

Indlægaf SoMaPe » 21. maj 2016, 09:28

:P Jordbærtærte lyder meget tiltrækkende
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 21. maj 2016, 15:11

Jeg har en virkelig skidt dag - big time tømmermændsblues. Jeg drikker ret sjældent, netop fordi jeg ikke tåler det så godt og bliver så ked af det dagen efter. Er der andre af jer, der får det sådan? Det er total fjollet, for selvom der er detaljer, jeg ikke kan huske fra den sidste times tid, så var det en fin og hyggelig aften, og jeg har vist ingen reel grund til at have den der følelse af virkelig dårlig samvittighed. Øv.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 21. maj 2016, 15:32

NLeth skrev:Jeg har en virkelig skidt dag - big time tømmermændsblues. Jeg drikker ret sjældent, netop fordi jeg ikke tåler det så godt og bliver så ked af det dagen efter. Er der andre af jer, der får det sådan? Det er total fjollet, for selvom der er detaljer, jeg ikke kan huske fra den sidste times tid, så var det en fin og hyggelig aften, og jeg har vist ingen reel grund til at have den der følelse af virkelig dårlig samvittighed. Øv.

Jeg kender det godt. Hader det! :kram:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 15:57

NLeth skrev:Jeg har en virkelig skidt dag - big time tømmermændsblues. Jeg drikker ret sjældent, netop fordi jeg ikke tåler det så godt og bliver så ked af det dagen efter. Er der andre af jer, der får det sådan? Det er total fjollet, for selvom der er detaljer, jeg ikke kan huske fra den sidste times tid, så var det en fin og hyggelig aften, og jeg har vist ingen reel grund til at have den der følelse af virkelig dårlig samvittighed. Øv.


Fuldstændigt! Altså, der sker ikke noget, hvis jeg blot har været tipsy. Men decideret fuld ... Ajmen, jeg er jo nærmest suicidal dagen efter. Sådan en slags PMS gange ti. Føler mig komplet uelskelig, håbløs, kikset, ensom, uønsket, talentløs og grim. Det er faktisk mageløst og ville være enormt morsomt, hvis altså ikke lige det var så tragisk ... Du ved.

Det er først blevet sådan, efter jeg rundede 30 og er blandt top tre årsager til, at jeg kun drikker mig fuld et par gange om året. Har dog lagt mærke til, det ikke er lige kraftigt hver gang. Ved ikke, om det kan have noget at gøre med cyklus og/eller éns ernæring ... Tror jeg!

Anyway. Min dybeste medfølelse. :ae: Skønt det er selvforskyldt, er det jo nederen alligevel. Husk - det ER bedre, når du har sovet igen, selv om man jo fandeme bliver i tvivl, mens man er i det. :rulle: Se en - sjov og let! - film, læs en bog. Bare lad være at tænke. Vent med det. Plejer at virke nogenlunde for mig. Og ingen store beslutninger eller kontakt med folk, der sædvanligvis kan trigge dig, eller som du ikke kan være hundrede procent dig selv sammen med eller lignende. Men dét kommer nok helt af sig selv, at du klogeligt undgår det ... :D Selv var jeg dog lidt tid om at lære det. :gisp:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 16:18

Mht "tømmermandsdepression" kunne dette måske godt have noget på sig:

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/ ... 9274135679
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 21. maj 2016, 17:39

Tak, hvor er I søde. Det er altid rart, at man ikke er den eneste. Det er irriterende, at man skal blive så ked af det - på den anden side holder det mig netop fra at drikke ret tit. Og her er det også først dukket op +30.

Jeg gik en lille tur og handlede lidt frugt, snakkede i telefon med en kammerat, og så har jeg været i bad og skiftet sengetøj nu, så jeg er klar til at finde en film at se til jeg kan falde i søvn igen. Jeg har også erfaring for det der med ikke at tænke for meget, især gåturene kan være gode for mig, selvom det tit er det sidste, jeg har lyst til i situationen. Jeg ved jo godt, det er bedre i morgen, men øv hvor er det en kedelig følelse mens den står på. :(
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 21. maj 2016, 17:40

NLeth skrev:Jeg har en virkelig skidt dag - big time tømmermændsblues. Jeg drikker ret sjældent, netop fordi jeg ikke tåler det så godt og bliver så ked af det dagen efter. Er der andre af jer, der får det sådan? Det er total fjollet, for selvom der er detaljer, jeg ikke kan huske fra den sidste times tid, så var det en fin og hyggelig aften, og jeg har vist ingen reel grund til at have den der følelse af virkelig dårlig samvittighed. Øv.


Ork ja. Man bliver altid et sølle skind dagen efter. Fuld af selvmedlidenhed og andre dårlige følelser.

Men jeg falder altså stadig i. Ikke så ofte som for 10 år siden. Men det hænder :genert:
0
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 21. maj 2016, 17:43

ManicNinja skrev:
NLeth skrev:Jeg har en virkelig skidt dag - big time tømmermændsblues. Jeg drikker ret sjældent, netop fordi jeg ikke tåler det så godt og bliver så ked af det dagen efter. Er der andre af jer, der får det sådan? Det er total fjollet, for selvom der er detaljer, jeg ikke kan huske fra den sidste times tid, så var det en fin og hyggelig aften, og jeg har vist ingen reel grund til at have den der følelse af virkelig dårlig samvittighed. Øv.


Fuldstændigt! Altså, der sker ikke noget, hvis jeg blot har været tipsy. Men decideret fuld ... Ajmen, jeg er jo nærmest suicidal dagen efter. Sådan en slags PMS gange ti. Føler mig komplet uelskelig, håbløs, kikset, ensom, uønsket, talentløs og grim. Det er faktisk mageløst og ville være enormt morsomt, hvis altså ikke lige det var så tragisk ... Du ved.

Det er først blevet sådan, efter jeg rundede 30 og er blandt top tre årsager til, at jeg kun drikker mig fuld et par gange om året. Har dog lagt mærke til, det ikke er lige kraftigt hver gang. Ved ikke, om det kan have noget at gøre med cyklus og/eller éns ernæring ... Tror jeg!

Anyway. Min dybeste medfølelse. :ae: Skønt det er selvforskyldt, er det jo nederen alligevel. Husk - det ER bedre, når du har sovet igen, selv om man jo fandeme bliver i tvivl, mens man er i det. :rulle: Se en - sjov og let! - film, læs en bog. Bare lad være at tænke. Vent med det. Plejer at virke nogenlunde for mig. Og ingen store beslutninger eller kontakt med folk, der sædvanligvis kan trigge dig, eller som du ikke kan være hundrede procent dig selv sammen med eller lignende. Men dét kommer nok helt af sig selv, at du klogeligt undgår det ... :D Selv var jeg dog lidt tid om at lære det. :gisp:


PS. Stort smil over den formulering (tak!) - det er så rigtigt.
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 21. maj 2016, 18:04

Jeg laver pizzasnegle til aftensmad, for jeg orker ikke at hakke grøntsager til veggiepizza.

I morgen skal jeg ses med en kammerat. Vi har lovning på gensidig benmassage, det er så lækkert. Han er også rigtig pæn, så hvis han nu havde været mindre bøs', så havde det jo været helt godt. :D
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 21. maj 2016, 18:10

Liseletpåtå skrev:Sidst jeg havde været i byen og blev fuld, kom jeg til at gøre hovedrent dagen efter... :gisp: :-D

:slem:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13317

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 21. maj 2016, 18:10

Jeg ville gå en tur, jeg gider bare ikke.
Senest rettet af Rapfisk 21. maj 2016, 18:30, rettet i alt 1 gang.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 21. maj 2016, 18:41

Jeg er gået i seng med mike Xl og Channing Tatum! Fandme det bedste valg længe :love: :ivrig:
1

Tilbage til "Forhold og sex"