Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 24. maj 2016, 06:46

At vågne til one og those days :boo:

Godt der er Luksusfælden i aften
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DenBlødeJyde » 24. maj 2016, 07:10

At jeg ikke kan finde mit vaskekort............
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Elvispop » 24. maj 2016, 07:13

At datteren startede dagen kl.5 med at brække sig ned ad trappen, fordi hun ikke kunne nå på toilettet.
Kunne hun bare ha vendt sig om var det kun kommet på gulvet, og ikke ned af trappen, og på væggene.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 24. maj 2016, 11:33

At jeg IGEN blev forbigået i forbindelse med videreuddannelse. Spred nu opgaverne ud på nogle flere i stedet for de samme hele tiden, I møgører!
0
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sevii » 24. maj 2016, 11:42

Jeg må lige få det ud.

Jeg er så træt af mine naboer. Det var en fejltagelse at flytte til et boligkompleks, fordi jeg er fanget mellem tre elendige naboer.
Min fejl. Venter spændt på en ny lejlighed.

Jeg blev vækket igen kl. 7, fordi moren hader sine børn, så hun skriger altid af dem tidligt om morgenen, mens børnene kravler på væggene. I dag var barnet sygt - ja, så tænker man, at det er da lidt sjovt jeg ved det. Men det ved jeg, fordi hun skriger så højt om hvor træt hun er af barnet, så jeg rigtigt kan følge med i hvad der foregår.
Det sker så i alle weekender, helligdage og ferier - fordi der er børnene hjemme. Jeg bliver sindssyg.
Og så tænker man, at man går ind i stuen og sover.... Hvad sker der så? Hende nedenunder begynder at spille højt Rasmus Seebach. Der var jeg på grænsen til at græde. Lidt. :whine:
Senest rettet af Sevii 24. maj 2016, 18:22, rettet i alt 1 gang.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 24. maj 2016, 12:48

Kæresten har været ved lægen igen i dag, og lægerne er bekymrede over blodprøverne. Han har fået en hastetid på hospitalet på torsdag til at blive tjekket for kræft. KRÆFT! Jeg ved godt, at det er bedre at være på den sikre side og få det udelukket hurtigst muligt, og det er rart at de tager det alvorligt, men for pokker da.....
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf MissHindenburg » 24. maj 2016, 13:26

Mine kollegaer!

Jeg får til opgave at skrive en pr-meddelelse på et arrangement. Som baggrund bruger jeg materiale fra vores hjemmeside, som DE SELV har skrevet. Men nu er det jeg har skrevet, faktuelt forkert! Til trods for at det næsten ordret er sakset fra hjemmesiden. Derudover så faldt det ikke i god jord at jeg ikke har mulighed for at arbejde under arrangementet da det er om 3 uger - sørme om jeg ikke skal til bryllup!! Dumme mig!!

Jeg skal stå for alt det praktiske med arrangementet, hyrer folk ind, sørge for borde og alt muligt andet gøgl - oven i alt det andet jeg også har at se til.

Arrangementet er blevet bestemt sådan lidt hu-hej - det falder SÅ meget uden for mine arbejdsopgave at stå for den slags, så jeg har lige pt. meget svært ved at se hvorfor det lige er mig der skal stå for det, når jeg ikke engang kan være tilstede under afviklingen af arrangementet. Den eneste forklaring jeg kan finde må være at kollegaerne simpelthen ikke gider fordi de blandt andet finder den slags "lav-praktiske-opgaver" for latterlige i forhold til hvad deres dyrbare tid kan bruges på! Hvilket er en generelt holdning der i det hele taget gennemsyrer min arbejdsplads, mere og mere, efterhånden!

Jeg bliver efterhånden mere og mere glad for at jeg kan se ende på den her projekt-ansættelse!

*ahhhh* Luft!
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 24. maj 2016, 17:31

En kollega. Øv, for en opførsel. Aner ikke, om hun er stresset eller misundelig på mig eller hvad der sker. Men hvor var hun ubehagelig i dag. Og det ligner hende slet slet ikke. Men den sidste måned har man fandeme gået på job med mavepine.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 24. maj 2016, 17:47

Det er en vis tid på måneden, har ondt og er humør syg :/
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 24. maj 2016, 21:33

Et savn :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 25. maj 2016, 09:27

En kollega, som jeg ellers har et rigtig godt forhold til, der i går pludselig var meget vred på mig. Jeg aner ikke hvorfor,- hun ville ikke svare på det da jeg spurgte og anklagede mig for at nedstirre hende, fordi jeg stod og kiggede på hende og prøvede at greje hvad fanden jeg havde gjort galt (og jeg er altså ikke typen der render og eyeball'er folk, så hvor DEN lige kom fra, ved jeg ikke :gruble: )
Men jeg har spurgt...hun ville ikke svare og så er der jo ikke så meget jeg kan gøre.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 25. maj 2016, 10:48

Daphne skrev:Kæresten har været ved lægen igen i dag, og lægerne er bekymrede over blodprøverne. Han har fået en hastetid på hospitalet på torsdag til at blive tjekket for kræft. KRÆFT! Jeg ved godt, at det er bedre at være på den sikre side og få det udelukket hurtigst muligt, og det er rart at de tager det alvorligt, men for pokker da.....


Tak for alle de grønne kort og søde beskeder. De varmer i disse dag, hvor vi bare går hvileløse rundt herhjemme og venter på, at det bliver torsdag, og at alt forhåbentligt er fint.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 25. maj 2016, 15:08

Den der vaskechip der også har påvirket min dag positivt. Nå men, der er først en ledig tid ovre i den vaskekælder som den lånte chip passer i, den 1. Juni, man kan kun bestille en tid ad gangen, og tiden er på 1½ time. Hvad fuck har de regnet med når vi har kæmpet med at få vasket tøj i 3 måneder? At vi kun har et par maskiner?

I vores egen kælder er der ALTID tid, man kan reservere to tider på en gang, og tiderne er på 2 en halv time. Jeg magter det ikke. :'(
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 15:18

LadyFox skrev:Den der vaskechip der også har påvirket min dag positivt. Nå men, der er først en ledig tid ovre i den vaskekælder som den lånte chip passer i, den 1. Juni, man kan kun bestille en tid ad gangen, og tiden er på 1½ time. Hvad fuck har de regnet med når vi har kæmpet med at få vasket tøj i 3 måneder? At vi kun har et par maskiner?

I vores egen kælder er der ALTID tid, man kan reservere to tider på en gang, og tiderne er på 2 en halv time. Jeg magter det ikke. :'(

Det er der man bliver desperat og begynder at overveje hvad der kan vaskes i hånden og hvad der SKAL maskinvaskes :ae:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LadyFox » 25. maj 2016, 15:21

2SHY skrev:
LadyFox skrev:Den der vaskechip der også har påvirket min dag positivt. Nå men, der er først en ledig tid ovre i den vaskekælder som den lånte chip passer i, den 1. Juni, man kan kun bestille en tid ad gangen, og tiden er på 1½ time. Hvad fuck har de regnet med når vi har kæmpet med at få vasket tøj i 3 måneder? At vi kun har et par maskiner?

I vores egen kælder er der ALTID tid, man kan reservere to tider på en gang, og tiderne er på 2 en halv time. Jeg magter det ikke. :'(

Det er der man bliver desperat og begynder at overveje hvad der kan vaskes i hånden og hvad der SKAL maskinvaskes :ae:

Ja. Især fordi jeg er for nærig til at gå i møntvask, og jeg ikke længere kan forsvare at finde på nødløsninger, så som at købe nyt tøj, arve tøj osv.
1
...

Tilbage til "Generelt"