Luksusfælden

Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Luksusfælden

Indlægaf computermus » 24. maj 2016, 18:34

2SHY skrev:Så hun kan "ikke huske det"? Jeg tror jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk

Jeg er også sikker på at jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk,men jeg tror at du kan være i en ond cirkel der gør at du egentlig godt ved at det du gør/har gjort er ulovligt, og alligevel lukke af for det og på den måde gøre dig selv endnu mere stresset end du er i forvejen.
At hun efter alt at dømme ikke har haft det nemt i sit liv indtil nu, gør nok at hun forsøger at holde kortene meget tæt til kroppen. Og endnu engang får jeg den tanke at det nok ikke er så smart at melde andre til Luksusfælden, uagtet at man vil det allerbedste for personen.Det kan snarere få dem til at lukke fuldstændig af og slå totalt bak end det bliver den opvågning man så gerne så de fik.
3
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 24. maj 2016, 18:35

Animi skrev:Gert virker faktisk VIRKELIG som en sød og rar mand. Hvor kan man finde en som ham? :love: :lol:

I Nørresundby åbenbart :lol:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 24. maj 2016, 18:35

Det er første gang jeg har set eksperterne gå så meget til en, det er næsten helt befriende at se at de godt KAN tage bladet fra munden.

Glæder mig til at se, hvad der var positivt - som så ikke var det alligevel.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 24. maj 2016, 18:36

Nu må de reklamer godt fise af så programmet kan fortsætte
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Luksusfælden

Indlægaf godtnavn » 24. maj 2016, 18:36

Daine skrev:Det er første gang jeg har set eksperterne gå så meget til en, det er næsten helt befriende at se at de godt KAN tage bladet fra munden.

Glæder mig til at se, hvad der var positivt - som så ikke var det alligevel.


Var det ikke bare det med rygning?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Luksusfælden

Indlægaf Juki » 24. maj 2016, 18:36

computermus skrev:
2SHY skrev:Så hun kan "ikke huske det"? Jeg tror jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk

Jeg er også sikker på at jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk,men jeg tror at du kan være i en ond cirkel der gør at du egentlig godt ved at det du gør/har gjort er ulovligt, og alligevel lukke af for det og på den måde gøre dig selv endnu mere stresset end du er i forvejen.
At hun efter alt at dømme ikke har haft det nemt i sit liv indtil nu, gør nok at hun forsøger at holde kortene meget tæt til kroppen. Og endnu engang får jeg den tanke at det nok ikke er så smart at melde andre til Luksusfælden, uagtet at man vil det allerbedste for personen.Det kan snarere få dem til at lukke fuldstændig af og slå totalt bak end det bliver den opvågning man så gerne så de fik.

De laver næppe et program med en der ikke er indforstået med det. At hun så evt. fortryder er noget andet.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Luksusfælden

Indlægaf Lull » 24. maj 2016, 18:36

Jeg tror Gert er nice to have :slem:
3
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 24. maj 2016, 18:37

computermus skrev:
2SHY skrev:Så hun kan "ikke huske det"? Jeg tror jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk

Jeg er også sikker på at jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk,men jeg tror at du kan være i en ond cirkel der gør at du egentlig godt ved at det du gør/har gjort er ulovligt, og alligevel lukke af for det og på den måde gøre dig selv endnu mere stresset end du er i forvejen.
At hun efter alt at dømme ikke har haft det nemt i sit liv indtil nu, gør nok at hun forsøger at holde kortene meget tæt til kroppen. Og endnu engang får jeg den tanke at det nok ikke er så smart at melde andre til Luksusfælden, uagtet at man vil det allerbedste for personen.Det kan snarere få dem til at lukke fuldstændig af og slå totalt bak end det bliver den opvågning man så gerne så de fik.

Jo det er jeg med på. Og jeg synes heller ikke den bedste taktik er at melde andre til programmet. Men der er ingen der har holdt en pistol for hendes tinding trods alt, så hun har haft mulighed for at takke nej til at deltage. Hun ville ikke være den første der trak stikket undervejs
Senest rettet af 2SHY 24. maj 2016, 18:39, rettet i alt 1 gang.
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32468

Re: Luksusfælden

Indlægaf icelady » 24. maj 2016, 18:38

Hvis en af de andre eksperter er syg, kan Gert sagtens træde til :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 24. maj 2016, 18:39

Lull skrev:Jeg tror Gert er nice to have :slem:


Nu mangler vi vist bare Pelle Hvengård, så har vi et dating program :lol:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Luksusfælden

Indlægaf Animi » 24. maj 2016, 18:39

Juki skrev:
computermus skrev:
2SHY skrev:Så hun kan "ikke huske det"? Jeg tror jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk

Jeg er også sikker på at jeg ville vide det hvis jeg havde lavet dokumentfalsk,men jeg tror at du kan være i en ond cirkel der gør at du egentlig godt ved at det du gør/har gjort er ulovligt, og alligevel lukke af for det og på den måde gøre dig selv endnu mere stresset end du er i forvejen.
At hun efter alt at dømme ikke har haft det nemt i sit liv indtil nu, gør nok at hun forsøger at holde kortene meget tæt til kroppen. Og endnu engang får jeg den tanke at det nok ikke er så smart at melde andre til Luksusfælden, uagtet at man vil det allerbedste for personen.Det kan snarere få dem til at lukke fuldstændig af og slå totalt bak end det bliver den opvågning man så gerne så de fik.

De laver næppe et program med en der ikke er indforstået med det. At hun så evt. fortryder er noget andet.


De sender vidst nogen repræsentanter ud nogen dage før inden kommer og filmer. Jeg kan også kun forestille mig at der skal underskrives noget, så ja, på en eller anden måde må hun have givet sit samtykke.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 24. maj 2016, 18:39

icelady skrev:Hvis en af de andre eksperter er syg, kan Gert sagtens træde til :D


Han ser så rar ud. Sådan rigtig omsogsfuld.

Heller ham end she who must not be named
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Luksusfælden

Indlægaf Animi » 24. maj 2016, 18:40

Gerts facebook indbakke kommer til at være fyldt, når programmet er slut :lol:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 24. maj 2016, 18:41

Animi skrev:Gerts facebook indbakke kommer til at være fyldt, når programmet er slut :lol:


Ikke hvis plejedatteren stadig bor der
2
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Luksusfælden

Indlægaf Lull » 24. maj 2016, 18:41

Tibbler skrev:
Animi skrev:Gerts facebook indbakke kommer til at være fyldt, når programmet er slut :lol:


Ikke hvis plejedatteren stadig bor der


Man behøver jo ikke være hjemme hos ham :D
1
03.05.2017 :lun:

Tilbage til "Film og TV"