Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 10:04

Sjo skrev:
2SHY skrev::rulle:

Ønsk det du ønsker allermest men du må IKKE læse videre før du har ønsket! ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Himmelens engel kommer til dig og opfylder dit ønske. Men kun hvis du kopierer denne og sætter den i din status. Hvis du ikke sætter den i din status vil det omvendte ske af det du ønskede.


Kommenter dog, at du ønsker flere af denne slags stupide statusser - og undlad så at kopiere og dele - Vupti! Alle er glade - Næsten.

:lol: Jeg tror desværre at hun ikke vil fatte budskabet
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. maj 2016, 10:10

"Sært at mennesker ikke undrer sig over at der i hele verden altid er overskyet. Det er helt accepteret at himlen ikke længere er blå, men hvid og at solens stråler ikke længere er gyldne, men nano hvide. Den anden aften så jeg på tekst tv at var der 4 steder i hele verden, hvor der var skyfrit..Dubai er ALTID skyfrit, men de giver vel NASA et svimlende beløb for ikke at spraye. Alle reklamer med lidt himmel på har helt tydelige chemtrails på, selv rejse selskaberne. Vi bliver manipuleret langsomt og mennesker er så nemme at narre at det er lige fr de fortjener at blive sprayet som insekter..På filmene kan i se hvordan der ser ud når NASAs tåge letter. Grunden til at der ALTID er overskyet er fordi så kan befolkningen ikke holde øje med svineriet de laver..Det er jo heller ikke naturligt at danskerne får meget slemme lungebetændelse på denne årstid vel da. Fra 1990 og frem til 2010 er alzheimers steget m 244%. Alzheimers kommer af for store ophobninger i hjernen af aluminium, hvilket er hovedingredienserne i geoengineering"



:panik:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 25. maj 2016, 10:15

Dirtylittledevil skrev:"Sært at mennesker ikke undrer sig over at der i hele verden altid er overskyet. Det er helt accepteret at himlen ikke længere er blå, men hvid og at solens stråler ikke længere er gyldne, men nano hvide. Den anden aften så jeg på tekst tv at var der 4 steder i hele verden, hvor der var skyfrit..Dubai er ALTID skyfrit, men de giver vel NASA et svimlende beløb for ikke at spraye. Alle reklamer med lidt himmel på har helt tydelige chemtrails på, selv rejse selskaberne. Vi bliver manipuleret langsomt og mennesker er så nemme at narre at det er lige fr de fortjener at blive sprayet som insekter..På filmene kan i se hvordan der ser ud når NASAs tåge letter. Grunden til at der ALTID er overskyet er fordi så kan befolkningen ikke holde øje med svineriet de laver..Det er jo heller ikke naturligt at danskerne får meget slemme lungebetændelse på denne årstid vel da. Fra 1990 og frem til 2010 er alzheimers steget m 244%. Alzheimers kommer af for store ophobninger i hjernen af aluminium, hvilket er hovedingredienserne i geoengineering"



:panik:



Altså øh... hvad?
7
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. maj 2016, 10:18

bluetof1 skrev:

Altså øh... hvad?


Læs mere her: https://www.facebook.com/hanne.olivia
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 25. maj 2016, 10:27

Dirtylittledevil skrev:
bluetof1 skrev:

Altså øh... hvad?


Læs mere her: https://www.facebook.com/hanne.olivia

Lider vedkommende af paranoia? Altså bare en smule? :gruble:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Thestral » 25. maj 2016, 10:37

Dirtylittledevil skrev:
bluetof1 skrev:

Altså øh... hvad?


Læs mere her: https://www.facebook.com/hanne.olivia
:stoned:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Statusopdateringer

Indlægaf catnip » 25. maj 2016, 10:59

Dirtylittledevil skrev:
bluetof1 skrev:

Altså øh... hvad?


Læs mere her: https://www.facebook.com/hanne.olivia


Wow alligevel... :nerve:

Der er sådan konspirationsteorier HELE vejen rundt. Det må være svært at være hende...
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. maj 2016, 11:04

catnip skrev:
Wow alligevel... :nerve:

Der er sådan konspirationsteorier HELE vejen rundt. Det må være svært at være hende...


Nej der er ligesom slet ingen grænser for hvad der muligvis kan være galt, og de sidder og støtter hinanden i det. :nej:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3260

Re: Statusopdateringer

Indlægaf gro71 » 25. maj 2016, 11:14

Dirtylittledevil skrev:"Sært at mennesker ikke undrer sig over at der i hele verden altid er overskyet. Det er helt accepteret at himlen ikke længere er blå, men hvid og at solens stråler ikke længere er gyldne, men nano hvide. Den anden aften så jeg på tekst tv at var der 4 steder i hele verden, hvor der var skyfrit..Dubai er ALTID skyfrit, men de giver vel NASA et svimlende beløb for ikke at spraye. Alle reklamer med lidt himmel på har helt tydelige chemtrails på, selv rejse selskaberne. Vi bliver manipuleret langsomt og mennesker er så nemme at narre at det er lige fr de fortjener at blive sprayet som insekter..På filmene kan i se hvordan der ser ud når NASAs tåge letter. Grunden til at der ALTID er overskyet er fordi så kan befolkningen ikke holde øje med svineriet de laver..Det er jo heller ikke naturligt at danskerne får meget slemme lungebetændelse på denne årstid vel da. Fra 1990 og frem til 2010 er alzheimers steget m 244%. Alzheimers kommer af for store ophobninger i hjernen af aluminium, hvilket er hovedingredienserne i geoengineering"



:panik:


Hvor hulen har man så gjort af sin sølvpapirshat, når man endelig skal bruge den??! :stoned:
3
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Mangoness » 25. maj 2016, 12:40

gro71 skrev:
Dirtylittledevil skrev:"Sært at mennesker ikke undrer sig over at der i hele verden altid er overskyet. Det er helt accepteret at himlen ikke længere er blå, men hvid og at solens stråler ikke længere er gyldne, men nano hvide. Den anden aften så jeg på tekst tv at var der 4 steder i hele verden, hvor der var skyfrit..Dubai er ALTID skyfrit, men de giver vel NASA et svimlende beløb for ikke at spraye. Alle reklamer med lidt himmel på har helt tydelige chemtrails på, selv rejse selskaberne. Vi bliver manipuleret langsomt og mennesker er så nemme at narre at det er lige fr de fortjener at blive sprayet som insekter..På filmene kan i se hvordan der ser ud når NASAs tåge letter. Grunden til at der ALTID er overskyet er fordi så kan befolkningen ikke holde øje med svineriet de laver..Det er jo heller ikke naturligt at danskerne får meget slemme lungebetændelse på denne årstid vel da. Fra 1990 og frem til 2010 er alzheimers steget m 244%. Alzheimers kommer af for store ophobninger i hjernen af aluminium, hvilket er hovedingredienserne i geoengineering"



:panik:


Hvor hulen har man så gjort af sin sølvpapirshat, når man endelig skal bruge den??! :stoned:


Se min signatur :slem: :lol:

Billede

Billede

Billede
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. maj 2016, 14:10

Når der muligvis er ved at være lavvande i idékassen til nye artikler...

nyeideer.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Velvet-Goldmine » 25. maj 2016, 16:38

"Det der værk, Menstruationens kulturhistorie, hvor mange bind udkommer det i?"

:-D
12
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 26. maj 2016, 15:34

:mellow:

For det første, jeg er ok, eller det bliver jeg.
Jeg havde en forfærdelig ulykke i dag, men det går bedre nu.
Jeg besluttede mig for at prøve at ride, som jeg ikke har gjort siden jeg var barn, vejret har jo været så fantastisk.
Nå, jeg kom op på hesten og startede langsomt ud, så gik vi lidt hurtigere frem og pludselig så gik det lige så hurtigt som hesten kunne ...Lige pludselig faldt jeg af og min fod sad fast i stigbøjlen og hesten slæbte mig i fuld fart rundt. Den ville bare ikke stoppe og den fortsatte bare rundt og rundt.
Gudskelov kom karusselejeren ud og hev stikket ud af karussellen.
Hvor mange af jer har rent faktisk læst, hvad jeg skrev? Hvis du gjorde, kopiér og indsæt for at en anden skal få et godt grin.
2
...
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Statusopdateringer

Indlægaf bluetof1 » 26. maj 2016, 19:23

Marott skrev:
Dirtylittledevil skrev:
bluetof1 skrev:

Altså øh... hvad?


Læs mere her: https://www.facebook.com/hanne.olivia




Jeg kender flere af hendes venner på fb, der er enige i hendes øøøhm noget alternative tilgang til verden. De er sådan irl kan jeg afsløre :lol:
Gad vide, hvordan hun er gået under min radar, når vi har fælles bekendte :p


Holy cow :nerve:
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 26. maj 2016, 19:26

Billede






:lol: :lol:
10
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"