Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 26. maj 2016, 22:06

I er fandme mærkelige....
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. maj 2016, 22:14

Spidskål synes måske også der bliver talt for meget om Kommodo.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 26. maj 2016, 22:21

Dirtylittledevil skrev:Spidskål synes måske også der bliver talt for meget om Kommodo.

    Billede
5
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 26. maj 2016, 22:22

Dirtylittledevil skrev:Spidskål synes måske også der bliver talt for meget om Kommodo.


Grøntsager er generelt nogle sladdervorne typer :rulle:
3
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 27. maj 2016, 09:06

Jeg undrer mig over om ikke ret mange mennesker ved hvordan man bruger en advarselstrekant? :gruble:

Her i ugen har jeg set ikke mindre end tre havarerede biler, en havde slet ikke en trekant sat frem. Og de to andre havde enten sat den lige bag ved bilen og den anden ca 10 m væk.

Den skal jo advare om der er noget "farligt" længere fremme - jeg ser jo bilerne inden jeg ser trekanterne når de står lige ved bilen. :stoned:
3
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 27. maj 2016, 09:10

En tv-reklame for fars dag ...
hvor pointen synes at være, at "far" er ynkelig og grinagtig, så han har brug for en lille trøstegave i dagens anledning :genert:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 27. maj 2016, 10:36

Igår da jeg kom hjem, stod der en ældre dame lige inden for døren i min opgang. Eller hun gik nok forbi (vores opgang er gang-lignende) lige idet jeg åbnede døren. Så jeg blev vildt forskrækket og sagde "Uh" og så sagde damen "Ja, her bor jo også andre"

Ja, men ikke dig!?! :forvirret:
Vi er 4 lejligheder i opgangen og jeg ved at ingen er flyttet, så hun kan måske være på besøg. Det håber jeg da, men derfor er det stadig en vildt underlig kommentar :lol:
Jeg sagde ikke noget, jeg tror bare jeg så mærkelig ud i hovedet og så trissede hun ud af den anden dør...
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 27. maj 2016, 16:25

Jeg var nede og handle tidligere og kunden før mig spurgte så kassedamen om hun kunne hæve 1000 kr over. Det kunne hun ikke da man max kunne hæve 500 kr over pr. kunde. Kunden blev lidt småfornærmet, men fik så hvad der i hendes eget hoved formentlig har været en genial idé. Hun tog en af sine varer og sagde "så vil jeg gerne have den her på en anden bon" og så ville hun gerne hæve 500 kr over på hver af de to køb :stoned:.

Kassedamen måtte så forklare at det altså handlede om at hun ikke havde nok penge i kassen til at hver kunde kunne hæve mere end 500 kr over. Det jeg undrer mig over er selvfølgelig at kunden ikke selv kunne regne ud at det var det der var årsagen :lol:
5
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Indlæg: 180
Tilmeldt: 18. maj 2016, 18:33
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 295

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 27. maj 2016, 22:45

Jeg undrer mig over antallet af mennesker, som i voksne mennesker, der stod på rulleskøjter på Frederiksberg i dag. :forvirret: Altså jeg synes det er et sjældent syn i det hele taget, så allerede ved nummer 3 indefor 500 meter begyndte alarmklokkerne at ringe og så er spørgsmålet om det er noget okkult eller de prøver at starte en ny rulleskøjteretrobølge. :gruble:
1
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 28. maj 2016, 06:15

Over de mennesker, som har så travlt med at pointere, hvor træls de synes den video med Chewbacca-Mom er. Det handler jo ikke om, at hun har gang i noget, som får en til at bryde i latterkramper. Jeg var da heller ikke hoppende af grin, da jeg så den.
Men til gengæld blev jeg glad af at se den. For det er sgu efterhånden sjældent, at man ser voksne mennesker have en fest med sig selv. Hun havde jo en fest med sig selv. Og hun optog den ikke med hensigt om at gå viral.

Der er så mange åndssvage kommentarer derude. "Hun skulle tage at tage sig" - "Dobbelthagerne har ædt Chewbacca" - "Hun er opmærksomhedssøgende".

Klap nu i. Det siger sgu en del om jer, at efterlade så stupide kommentarer. Fjolser.
11
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 28. maj 2016, 08:05

Fyrst Eberhard skrev:Har Milena Penkowa i virkeligheden verdens største pande?


Min far og jeg har endegyldigt vedtaget, at hun er en marsmand, der har forklædt sig som menneske. Visse træk i hendes formåen ud i det sociale understøtter, at hun godt kunne være fra en fremmed planet ...
7
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 28. maj 2016, 08:08

Der er seriøst noget galt med Milena. Gud, hvor jeg synes hun virker til at være det mest usympatiske arrogante selvfede menneske.
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 28. maj 2016, 09:21

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Har Milena Penkowa i virkeligheden verdens største pande?


Min far og jeg har endegyldigt vedtaget, at hun er en marsmand, der har forklædt sig som menneske. Visse træk i hendes formåen ud i det sociale understøtter, at hun godt kunne være fra en fremmed planet ...

Jeg tror I har fat i noget, din far og dig. Det virker ikke som om, at virkeligheden har været en del af pensum. Det ville også forklare, hvorfor hun ikke tillægger de der rotteforsøg særlig stor betydning.


Nu bliver jeg faktisk lidt nervøs ... Det dér virkeligheden ... er det noget, jeg forventes at have læst op på, hvis ikke jeg vil sættes i bås med individer som Penkowa? :gruble:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 28. maj 2016, 10:27

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Har Milena Penkowa i virkeligheden verdens største pande?


Min far og jeg har endegyldigt vedtaget, at hun er en marsmand, der har forklædt sig som menneske. Visse træk i hendes formåen ud i det sociale understøtter, at hun godt kunne være fra en fremmed planet ...

Jeg tror I har fat i noget, din far og dig. Det virker ikke som om, at virkeligheden har været en del af pensum. Det ville også forklare, hvorfor hun ikke tillægger de der rotteforsøg særlig stor betydning.


Nu bliver jeg faktisk lidt nervøs ... Det dér virkeligheden ... er det noget, jeg forventes at have læst op på, hvis ikke jeg vil sættes i bås med individer som Penkowa? :gruble:

Hvis din pande størrelsesmæssigt udgør et ekstra ansigt uden øjne, næse og mund ovenpå dit nuværende. Og din sociale akavethed ligger et godt stykke over middel, så ja. Hvis ikke, er du home free.


Pheeeew ...
Vil læne mig tilbage og nyde lettelsen. Alt imens jeg overvejer, hvordan dét her mon stiller folk som Sean Penn. Som enhver, der har læst Nynnes dagbog, vil vide, ville den mands ansigt jo kunne ligge i en espressokop. Historien melder dog intet om hans pande ... Måske kan det tolkes derhen, at manden er superempat? Jeg øjner nye perspektiver for datende kvinder og hurtig aflæsning af mænd. Og imødeser desuden, at tidligere tiders teorier om forbryderes ansigtstræk må revideres (førhen mente man, de havde lave pander. Dette er tydeligvis ikke tilfældet). Nå, jeg er løbet. Det var den lettelse dér ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 28. maj 2016, 10:29

Ado skrev:Der er seriøst noget galt med Milena. Gud, hvor jeg synes hun virker til at være det mest usympatiske arrogante selvfede menneske.


Jeg har slet ikke noget indtryk af hendes væremåde live (men de ting, jeg har læst, understøtter da din opsummering så udmærket :s ). Jeg har ikke turdet se tv-programmer med hende ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"