Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27063

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf ajnaM » 18. maj 2016, 09:50

Noget med alle venner, familie og børn samlet først på dagen, og så måtte familie og børn gerne tage hjem (og tage mine børn med :P ) - og så skulle der danses til den lyse morgen.

Derefter skulle alle sove der og vi skulle stå op på et dovent tidspunkt og spise champagnebrunch... og så skulle jeg tage på 2 ugers bryllupsrejse.

Det kræver så lige, at der er nogen, der er villige til at passe mine børn så længe. :D Og at kæresten spørger, hehe...
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21042

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf catnip » 28. maj 2016, 17:27

Jeg har lige haft mit drømmebryllup. Meget lidt gik som planlagt pga et uvejr af dimensioner, men jeg ville ikke bytte det for noget i verden. Det blev perfekt fordi det var spontant og uventet, og gæsterne bakkede 100% op om de lidt alternative løsninger. Så meget kærlighed og støtte, så mange grin og minder.

Vi blev gift udenfor i øsende regnvejr. Vejret gjorde det mere stemningsfuldt end vi nogensinde kunne have planlagt. Elskede det!
9
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Tobywan » 29. maj 2016, 17:33

Så langt væk fra kirke, venner, familie og klassiske traditioner, som det overhovedet kan lade sig gøre.

Meget gerne på en rejse, så vi slipper for at være midtpunkt - og selvfølgelig ikke for lånte penge.
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Tricolette » 30. maj 2016, 11:30

ajnaM skrev:Noget med alle venner, familie og børn samlet først på dagen, og så måtte familie og børn gerne tage hjem (og tage mine børn med :P ) - og så skulle der danses til den lyse morgen.

Derefter skulle alle sove der og vi skulle stå op på et dovent tidspunkt og spise champagnebrunch... og så skulle jeg tage på 2 ugers bryllupsrejse.

Det kræver så lige, at der er nogen, der er villige til at passe mine børn så længe. :D Og at kæresten spørger, hehe...


Ville det ikke være en kedelig bryllupsrejse - bare dig alene? :gruble:
1
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27063

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf ajnaM » 30. maj 2016, 18:12

Tricolette skrev:
ajnaM skrev:Noget med alle venner, familie og børn samlet først på dagen, og så måtte familie og børn gerne tage hjem (og tage mine børn med :P ) - og så skulle der danses til den lyse morgen.

Derefter skulle alle sove der og vi skulle stå op på et dovent tidspunkt og spise champagnebrunch... og så skulle jeg tage på 2 ugers bryllupsrejse.

Det kræver så lige, at der er nogen, der er villige til at passe mine børn så længe. :D Og at kæresten spørger, hehe...


Ville det ikke være en kedelig bryllupsrejse - bare dig alene? :gruble:


Okay, kæresten måtte godt joine.

Men nu jeg tænker over det, kunne 2 uger helt alene også være helt fint. :lol:
4
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf achillaxedprune » 3. jun 2016, 06:22

ajnaM skrev:Noget med alle venner, familie og børn samlet først på dagen, og så måtte familie og børn gerne tage hjem (og tage mine børn med :P ) - og så skulle der danses til den lyse morgen.

Derefter skulle alle sove der og vi skulle stå op på et dovent tidspunkt og spise champagnebrunch... og så skulle jeg tage på 2 ugers bryllupsrejse.

Det kræver så lige, at der er nogen, der er villige til at passe mine børn så længe. :D Og at kæresten spørger, hehe...


Ja, kan han komme i omdrejninger... Jeg vil snart til bryllup! Eller... Vent lige til min baby er kommet ud, for SÅ trænger jeg da også til at feste til den lyse morgen i godt og lykkeligt bryllupsselskab. :dance:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6594

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Sophaya » 4. jun 2016, 19:39

Jeg vil enormt gerne giftes på Holckenhavn Slot i slotkirken og med fest for både familie og venner efterfølgende. Jeg drømmer om et rigtigt prinsessebryllup med alt hvad der hører sådan et til.

Hvis økonomien ikke bliver til slottet, så skal jeg heller ikke afvise Sneglcilles svar på en reception - måske i en stor have og efterfulgt af noget lækker, let mad. (http://sneglcille.dk/sneglebryllup-receptionen/)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Skorstenen » 10. aug 2016, 07:45

Nu er jeg, taler af erfaring, vildt dårlig til at blive gift, så jeg håber ikke det skal ske igen. Men HVIS, så bliver det i samme stil som sidst. Borgerligt, kun med 2 vidner, og bagefter en frokost. Slut.
Nogen venner, havde så valgt at overraske med håndmadder, håndbajere og livemusik. Og det var sq lige i skabet og helt i vores ånd. Ingen kysserunder og den slags - de kendte min holdning :)
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2592
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Anlewi » 10. aug 2016, 07:50

Så ville jeg gentage dagen for nøjagtig 14 år siden da jeg blev gift med mi mand.
Venner og familie samlet til dejlig fest i forsamlingshus. Kok og serveringsdamer, kysserrunde, klirren på glas og tallerkner.
Det var en pragtfuld dag d. 10.08.02
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Cosi
Indlæg: 999
Tilmeldt: 31. jul 2016, 17:33
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2229

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Cosi » 10. aug 2016, 18:04

For mig var det vigtigste kirke, blive ført op af min far, hvid kjole og anderledes bryllupsbilleder. Fik det hele :D Havde ikke så store drømme udover førnævnte. Min mand blev også tilgodeset - han fik det lille bryllup, som kunne gøres for 15.000 kr. (midtjyden var glad) :)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Filipai » 18. aug 2016, 20:34

Kirke, kæmpe kjole, god mad, søde mennesker, klirren på glasset, dj og dans til den lyse morgen. Håber det kan lade sig gi sig :D
0

Tilbage til "Fest og bryllup"