Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Muspel » 27. maj 2016, 20:53

Gomore. Eller folk, der søger lift på gomore.

Jeg skal fra Aarhus til Aalborg i morgen. Har oprettet lift til 60 kr. Billigt synes jeg selv. Jeg skriver altid, at jeg kun samler op langs Randersvej.

Så er der den her kvinde, som gerne vil have to pladser, og samles op på en specifik adresse i den anden ende af byen. Som en omvej på 40 minutter. Jeg skriver pænt tilbage, at jeg kun samler op langs Randersvej. Så foreslår hun banegården. Som også er en kæmpe omvej. Så skriver jeg nej - kun Randersvej - og foreslår universitetet, som mange busser kører forbi. Det ved hun ikke hvor ligger.

Så opgav jeg. Det er ikke 120 kr værd :nerve:

Nogen der vil med fra Randersvej? :afro:
13
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skinkehunden » 27. maj 2016, 23:00

Totalt upassende at skambyde på den kjole jeg har til salg. Synes faktisk ikke det er urimeligt at sælge for det jeg selv har givet når nu kjolen er helt ny med mærke (fejlkøb). Men jeg sælger den sgu da ikke til halv pris, så lader jeg den hellere ligge i skuffen et par år og tjener kassen på den når printet er blevet svært at få fat på :-p
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. maj 2016, 08:40

ShuruQ skrev:Så fik jeg svaret. Selvfølgelig var det min mor :rulle:.

Min far ringede lige "Så du det billede mor sendte. Eller jeg sendte"? Jeg vidste det var hendes påfund.


Du er ikke en skid nærtagende. Til gengæld fremstår dine forældre her virkelig usympatiske.
11
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20470
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43935

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf paint » 28. maj 2016, 08:55

En anelse upassende, måske?

Kvinder, der ikke tjekker om deres leggings (hedder de vist) er gennemsigtige, når de strammes.

Billede

:fløjt:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16244
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32457

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 28. maj 2016, 13:23

Jeg passer eksens hund i dag og i forbindelse med en gåtur med hunden og Viktor (kat) stopper 2 blondine-affarvede yngre kvinder op og snakker med dyrene.

Dét er så fint nok...men de 2 blondine-typer bliver deciderede upassende, da de så begynder at snakke med/til mig og bla får fyret følgende 3 udsagn af:

1) "en kat skal ikke gå i snor",

2) "det er synd hunden skal stå og vente på katten får snust færdig" og

3) "en hund og kat kan ikke gå tur sammen."

Og de 3 ting gjorde åbenbart at jeg var dyremishandler :rulle:


1: Nej, det er absolut ikke synd.
2. Nej, det er absolut ikke synd.
3. Jo, de kan.


Jeg blev så knotten på dem at jeg tilbød dem at låne min telefon så de kunne ringe til politiet og anmelde mig for dyremishandling og ellers kunne de skride og lad mig og mine dyr være!. :genert:
28
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bimmerdyret » 28. maj 2016, 21:44

At komme med brugte cowboybukser i str 44 (pæne og rene dog) fra en 83 årig senildement kvinde, som man ikke selv kunne passe, til en 13 årig teenager...
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 29. maj 2016, 04:27

^ For ikke at tale om, hvor underligt det er, at lave en Facebook gruppe til det :stoned: Hvorfor ikke bare sende ansøgningen til dig på mail? :forvirret:
10
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Muddi » 29. maj 2016, 05:02

paint skrev:En anelse upassende, måske?

Kvinder, der ikke tjekker om deres leggings (hedder de vist) er gennemsigtige, når de strammes.

Billede

:fløjt:



Sådan én så jeg i sidste weekend, og tænkte præcis det samme. Det var dog ikke så grelt som det du viser, men man kunne tydeligt se hendes baller (er det ikke sådan det staves? Bliver helt i tvivl nu :nerve: )
0
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4393

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyHippo » 29. maj 2016, 08:33

Jeg var ude at handle med mine børn på 1 og 3 år. Den lille sidder i vogn og den store går rundt ved siden af. Ældre mand bliver ved med at henvende sig til den store, og spurgte om "din mor er dum", "skal jeg slå hende med min stok" osv. Wtf?!
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 29. maj 2016, 09:39

Jeg har en på FB, der skifter mænd ret tit. Der er altid et eller andet galt med dem efter de der 4-6 uger, og så hænger hun dem ud og sviner dem til, når det er slut.
Det er i sig selv upassende nok, men mmed den sidste hun har været involvleret med, slår hun godt nok alle grænser for upassende. Han har åbenbart nogle kinks, som hun ikke lige er til, hvilket er fair nok, men hun har simpelthen hængt ham ud med detaljer om, hvad han tænder på og mener, at det er ham, der er syg i hovedet og psyko.

Jeg er ikke sikker på, at jeg er enig.
11
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 30. maj 2016, 05:46

En leder på mit arbejde er upassende...

Han indleder aldrig sine mails med en hilsen, og så er han meget bombastisk i sine udmeldinger. F.eks. modtog jeg tidligt fredag morgen en mail, hvor der ikke stod andet end: "Jeg er MEGET uenig, jeg vender tilbage." Ingen godmorgen, hej eller noget som helst. Og så har han nu skrevet, og det drejer sig om ET ENKELT ORD i en hel rapport, der skulle ændres - han ville hellere have at der stod "gruppen" i stedet for "gruppelederen" i en sætning om, hvem der skulle aflastes af nye ansættelser :rulle:

Så har jeg gået her hele weekenden og tænkt over, hvor galt jeg dog kunne være på den, siden jeg havde fortjent den udmelding.
17
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14786
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf sigge » 30. maj 2016, 06:56

Det er upassende, at min nye bluse stadig har en "kemisk" lugt efter 3 gange vask.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Tibbler » 30. maj 2016, 07:19

Mi55y skrev:En leder på mit arbejde er upassende...

Han indleder aldrig sine mails med en hilsen, og så er han meget bombastisk i sine udmeldinger. F.eks. modtog jeg tidligt fredag morgen en mail, hvor der ikke stod andet end: "Jeg er MEGET uenig, jeg vender tilbage." Ingen godmorgen, hej eller noget som helst. Og så har han nu skrevet, og det drejer sig om ET ENKELT ORD i en hel rapport, der skulle ændres - han ville hellere have at der stod "gruppen" i stedet for "gruppelederen" i en sætning om, hvem der skulle aflastes af nye ansættelser :rulle:

Så har jeg gået her hele weekenden og tænkt over, hvor galt jeg dog kunne være på den, siden jeg havde fortjent den udmelding.


Han har virkelig brug for et kursus i anerkendende kommunikation.

Hvad er der i vejen for at skrive: " Jeg har lige en enkelt rettelse, men det kigger vi på efter weekenden."

Gør du ham opmærksom på hans uheldige kommunikationform?
8
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 30. maj 2016, 08:13

Tibbler skrev:
Han har virkelig brug for et kursus i anerkendende kommunikation.

Hvad er der i vejen for at skrive: " Jeg har lige en enkelt rettelse, men det kigger vi på efter weekenden."

Gør du ham opmærksom på hans uheldige kommunikationform?


Jeg har overvejet det, men jeg har før været på kant med ham, og det gør ikke noget godt for samarbejdet at prøve at påtale sådan noget - tværtimod. Det eneste der hjælper lidt i en periode er, når en anden autoritet påpeger de samme ting som mig. Så kan vi være på bølgelængde i en periode.

Jeg er desuden langt fra den eneste, der har problemer med ham. Heldigvis er han ikke min daglige leder og sidder i den anden ende af landet, så langt hen ad vejen kan jeg undgå ham. Jeg har før berørt mine samarbejdsproblemer med ham både overfor min daglige leder og for den administrerende direktør, og de giver udtryk for, at jeg har deres fulde opbakning og bare skal køre på, som jeg plejer. Og ingen tvivl om, at han er dygtig til sit arbejde, men han er bare nybegynder indenfor mit område, hvor jeg til gengæld har flere års erfaring og er uddannet.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Maria86 » 31. maj 2016, 19:24

Min nabo er upassende jeg kan hører dem tale ret højt og jeg kan faktisk høre hvad de taler om :wacko:
0

Tilbage til "Generelt"