Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. sep 2015, 05:36

Kan al snakken om Danskernes Parti og alt det der ikke få en separat tråd? Så er det lidt mere samlet
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. sep 2015, 07:21

Jeg orker ikke at høre mere om "Fie tabte sig 70 kg". Hun er sej ud over det sædvanlige. Hun virker som et virkelig godt menneske. Smuk. Men stop nu!
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. sep 2015, 08:20

Ado skrev:Jeg orker ikke at høre mere om "Fie tabte sig 70 kg". Hun er sej ud over det sædvanlige. Hun virker som et virkelig godt menneske. Smuk. Men stop nu!


Ja hvad sker der lige for den historie? Det er som om den genopdages hvert halve år og behandles som en nyhed :s (og ja hun er sgu sej og smuk!)
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Danseprinsesse » 18. sep 2015, 08:30

Hvem er Fie?
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 18. sep 2015, 08:42

0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 18. sep 2015, 09:52

Skumfidusen skrev:
ManicNinja skrev:Jeg må vist gensé det program om Danskernes Parti, som jeg så i går, tror jeg. For jeg syntes godt nok ikke, der var noget som helst snildt over ham. Fx fik vi aldrig noget svar på, hvorfor det er så livet om at gøre-vigtigt at holde racerne adskilt. Heller ikke selv om Özlem Cekic aldeles forståeligt harmdirrende afkrævede ham denne forklaring på Folkemødet. Han har da sikkert svaret. Men det var ikke med i programmet - hvilket fik det meste af hans ævl til at fremstå virkelig besynderligt...

Jeg synes ikke, han er spor dygtig. Og det er ikke blot, fordi jeg finder både hans politik og hans person absolut frastødende og ulækker. - Men at jeg ikke finder, at han er en dygtig retoriker forhindrer jo naturligvis ikke, at han kan få en masse med på sin vogn. :gisp: :puke: :nej:


Politiken ER frastødende og hele præmissen er også. Men hans præmis er nu engang at racerne skal leve adskilt. Det synes jeg er forfærdeligt. Men når han argumenterer videre, så synes jeg han er skarp og faktisk har nogle pointer. Han tog fuldstændig afstand fra nogle af de ting han havde sagt i sin tid som medlem af nazistpartiet - for eksempel holocaust-benægtelse. Men på mange måder synes jeg han argumenterr langt bedre end mange af papegøjepolitikerne, der bare tankeløst gentager de samme lydbidder og slet ikke kan indgå i en reel diskussion, men bare skræpper deres meninger.

Han skræmmer mig som sådan ikke; de kommer aldrig til at få reel indflydelse og selv om de er meget stolte af deres 12.000 følgere på FB så skal nok mindst halvdelen være der alene for at holde øje med fjenden. Hvis ikke 2 ud af 3. Så jeg er ikke foruroliget i bredere forstand; de kommer ikke igennem. Hvor gerne DFs modstandere gerne vil hævde det, så er DFs vælgere ikke i vid udstrækning nazister i campinghabit der bare går og venter på et mere rabiat parti at stemme på.


Ja. Og hvis han virkelig er så dygtig retorisk, så kan han også forklare den præmis. Så jeg fastholder egentlig bare, hvad jeg sagde før. At tage afstand fra fx Holocaustbenægtelse ville enhver kommunikationsrådgiver råde ham til, så det synes jeg (stadig) ikke er så stærkt retorisk eller skarpt set eller lignende. Det er et basalt must, hvis han vil have nogen som helst form for tilslutning.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. sep 2015, 10:05

Jeg bryder mig faktisk ikke specielt meget om min bror
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. sep 2015, 10:06

ManicNinja skrev:
Skumfidusen skrev:
ManicNinja skrev:Jeg må vist gensé det program om Danskernes Parti, som jeg så i går, tror jeg. For jeg syntes godt nok ikke, der var noget som helst snildt over ham. Fx fik vi aldrig noget svar på, hvorfor det er så livet om at gøre-vigtigt at holde racerne adskilt. Heller ikke selv om Özlem Cekic aldeles forståeligt harmdirrende afkrævede ham denne forklaring på Folkemødet. Han har da sikkert svaret. Men det var ikke med i programmet - hvilket fik det meste af hans ævl til at fremstå virkelig besynderligt...

Jeg synes ikke, han er spor dygtig. Og det er ikke blot, fordi jeg finder både hans politik og hans person absolut frastødende og ulækker. - Men at jeg ikke finder, at han er en dygtig retoriker forhindrer jo naturligvis ikke, at han kan få en masse med på sin vogn. :gisp: :puke: :nej:


Politiken ER frastødende og hele præmissen er også. Men hans præmis er nu engang at racerne skal leve adskilt. Det synes jeg er forfærdeligt. Men når han argumenterer videre, så synes jeg han er skarp og faktisk har nogle pointer. Han tog fuldstændig afstand fra nogle af de ting han havde sagt i sin tid som medlem af nazistpartiet - for eksempel holocaust-benægtelse. Men på mange måder synes jeg han argumenterr langt bedre end mange af papegøjepolitikerne, der bare tankeløst gentager de samme lydbidder og slet ikke kan indgå i en reel diskussion, men bare skræpper deres meninger.

Han skræmmer mig som sådan ikke; de kommer aldrig til at få reel indflydelse og selv om de er meget stolte af deres 12.000 følgere på FB så skal nok mindst halvdelen være der alene for at holde øje med fjenden. Hvis ikke 2 ud af 3. Så jeg er ikke foruroliget i bredere forstand; de kommer ikke igennem. Hvor gerne DFs modstandere gerne vil hævde det, så er DFs vælgere ikke i vid udstrækning nazister i campinghabit der bare går og venter på et mere rabiat parti at stemme på.


Ja. Og hvis han virkelig er så dygtig retorisk, så kan han også forklare den præmis. Så jeg fastholder egentlig bare, hvad jeg sagde før. At tage afstand fra fx Holocaustbenægtelse ville enhver kommunikationsrådgiver råde ham til, så det synes jeg (stadig) ikke er så stærkt retorisk eller skarpt set eller lignende. Det er et basalt must, hvis han vil have nogen som helst form for tilslutning.

Kan I ikke lokkes til at lave en separat tråd til det?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 18. sep 2015, 10:07

2SHY skrev:Kan al snakken om Danskernes Parti og alt det der ikke få en separat tråd? Så er det lidt mere samlet



Fint forslag. Jeg skal nok holde mig ude af den. Jeg plejer at være for doven til de dér tråde, hvor man faktisk skal mene noget og argumentere sagligt for sine holdninger. :lol:
Senest rettet af ManicNinja 18. sep 2015, 10:09, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 18. sep 2015, 10:13

ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Kan al snakken om Danskernes Parti og alt det der ikke få en separat tråd? Så er det lidt mere samlet



Fint forslag. Jeg skal nok holde mig ude af den. Jeg plejer at være for doven til de dér tråde, hvor man faktisk skal mene noget og argumentere sagligt for sine holdninger. :lol:

Jeg kan bare se det fylder rigtig meget i tråden som jo egentlig har et andet formål :) Det gør nemlig også at jeg ikke har lyst til at være i tråden fordi det hele tiden trækkes frem igen og jeg har ikke specielt lyst til at høre om det
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 18. sep 2015, 10:45

2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:Kan al snakken om Danskernes Parti og alt det der ikke få en separat tråd? Så er det lidt mere samlet



Fint forslag. Jeg skal nok holde mig ude af den. Jeg plejer at være for doven til de dér tråde, hvor man faktisk skal mene noget og argumentere sagligt for sine holdninger. :lol:

Jeg kan bare se det fylder rigtig meget i tråden som jo egentlig har et andet formål :) Det gør nemlig også at jeg ikke har lyst til at være i tråden fordi det hele tiden trækkes frem igen og jeg har ikke specielt lyst til at høre om det


Ingen grund til at forklare dig. Syntes skam, det var et helt fint forslag. :) Ved blot, jeg ikke kommer til at deltage i en sådan tråd. Orker ikke. Dét betyder selvfølgelig ikke, at den her tråd skal fyldes op med alt muligt, som ikke passer herinde.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 18. sep 2015, 10:51

Hvis jeg får et job i de veluddannede kredse, jeg gerne vil ind i, er jeg også sikker på, der er flere mænd, jeg vil finde lækre. Ikke et spørgsmål om penge. Men om analytisk sans, drive og ambitionsniveau. Tit synes jeg bare ikke, at ufaglærte mænd er ret lækre/interessante: Mange af dem er jo ingen vegne nået i deres liv...
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf ManicNinja » 18. sep 2015, 11:49

Pernille skrev:
ManicNinja skrev:Hvis jeg får et job i de veluddannede kredse, jeg gerne vil ind i, er jeg også sikker på, der er flere mænd, jeg vil finde lækre. Ikke et spørgsmål om penge. Men om analytisk sans, drive og ambitionsniveau. Tit synes jeg bare ikke, at ufaglærte mænd er ret lækre/interessante: Mange af dem er jo ingen vegne nået i deres liv...


Men hvad dækker "veluddannet" over? :gruble:


For mig dækker det - som regel - over, at man har taget en kortere eller længere akademisk uddannelse. Jeg har lagt mærke til, at de gange, jeg møder succesfulde og fremadstormende mænd... Hvis de sådan er mere "self made" og har klaret sig godt uden den store uddannelse, så synes jeg stadig ofte ikke, de er særligt interessante at diskutere med. Jeg synes ikke, jeg bliver overrasket/får modspil/ny viden/nyt perspektiv. Det bliver lidt kedeligt i længden.

Dermed være ikke sagt, at der ikke findes røvkedelige akademikermænd. Det gør der ved gud! :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Guldfisk » 18. sep 2015, 16:38

Jeg tror ikke, jeg er typen, der passer til at have en kæreste.
Og jeg tror faktisk, jeg kan blive pænt lykkelig i et rent egoist-liv, hvor jeg kun skal tage hensyn til mig, mig, mig!

Man må sikkert godt sige det, det er bare svært uden enten at få "narj, du skal nok finde en"-medlidenhed, "du bliver klogere"-øjenrullet eller "vil du så bare være helt alene og ensom?"-panikken (fra dem, der ikke kan forestille sig noget værre).
6
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Elvispop » 18. sep 2015, 16:47

Forp***** nærig arbejdsgiver.
Når i selv mener at det er SÅ vigtigt at kasselinjen fungerer, og kunder ikke skal stå for meget i kø...

Så invester da for helvede i nogle nye(re) kasseapparater, som ikke er så pissesløve, og crasher en gang om ugen.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter

Tilbage til "Generelt"