Liseslidtletterepåtåtråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf Moxy-lady » 30. maj 2016, 23:37

Liseletpåtå skrev:Åh gud, jeg var til en fest for et par uger siden, hvor der blev taget sådan nogle rødløber fotos og jeg er jo kæmpe stor! :shock: :whine:
Nu er jeg kommer i tvivl om, jeg har et fuldstændigt forkert selv billed. Altså jeg ved jeg godt, jeg ikke er slank, men så stor?


Årh, det kender jeg godt. Jeg hader at se billeder af mig selv. Er godt klar over at jeg ikke er petit, men *så* stor?

Håber at du kan få nogen fra din familie eller en ven til at fortælle dig at du ikke ser sådan ud - og at du tør spørge (jeg gør nemlig ikke!)
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf Aima » 31. maj 2016, 00:31

Hvis du ikke har lyst til at det ligger der, skal du bede om at få det fjernet, også selvom der er andre på. Du behøver ikke tage den slags hensyn, når du ikke har det godt med det.


Jeg følger med her og hepper på dig! :kys:
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf Aima » 31. maj 2016, 11:31

Du ser klart større ud på det fra festen. Klart!
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf Aima » 31. maj 2016, 11:32

Men du er nu altså skøn at se på på begge billeder. Bare lige for at få det med :kys:
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
musel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. jan 2016, 19:43
Kort karma: 37
Likede indlæg: 352

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf musel » 31. maj 2016, 11:33

Altså, tænker du at det er fordi du ser større ud på det nederste billede? Det ser ud som om billedet er taget lidt nedefra, hvilket jo ændrer perspektivet så man ser større ud. Jeg synes så du er skide lækker på begge fotos.
1
Brugeravatar
musel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. jan 2016, 19:43
Kort karma: 37
Likede indlæg: 352

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf musel » 31. maj 2016, 11:34

Og du har så selv skrevet det med perspektivet længere oppe, flot, det havde jeg ikke set :lol: Så glem hvad jeg skrev, ud over det med at du er lækker :-D
0
Brugeravatar
musel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. jan 2016, 19:43
Kort karma: 37
Likede indlæg: 352

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf musel » 31. maj 2016, 11:45

Liseletpåtå skrev:
musel skrev:Og du har så selv skrevet det med perspektivet længere oppe, flot, det havde jeg ikke set :lol: Så glem hvad jeg skrev, ud over det med at du er lækker :-D


Haha tak :-D

Altså jeg ved jo godt, jeg ikke er grim. Men er klart lækreste på det jeg selv har taget. Det er også sådan jeg ser mig selv, men måske tager jeg fejl (as if!)


Arhmen altså, jeg kender det så godt. Jeg har dobbelthage på ALLE billeder der bliver taget af mig, bortset fra dem jeg selv tager :lol:
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf Aima » 31. maj 2016, 11:46

Liseletpåtå skrev:
Aima skrev:Du ser klart større ud på det fra festen. Klart!


Ja ikke! Jeg syntes, det er helt vildt, jeg har nøjagtig samme vægt. Men måske er det en blanding af dårligt tøjvalg og en dårlig fotovinkel.


Jo, helt klart!

Jeg tror også, det spiller ind at du har luft omkring dig på det øverste, så man ser dig i en helhed. Man får ikke proportionerne ordentligt med på det nederste.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf Aima » 31. maj 2016, 14:14

Jeg ville godt turde satse på de sko der, men måske er jeg ikke den rigtige til at rådgive om træningsgear. Nogle er jo ret strikse med at det skal være det helt rigtige for at undgå skader og øge komforten og den slags, og det er der nok noget fornuftigt i. Personligt har min tilgang været, at jeg bare ikke skulle overkomplicere det. Jeg har et par løbesko, jeg bruger til løb, og et par New Balance-sko, jeg bruger i træningscenteret. Jeg kan ikke huske mærket på løbeskoene og jeg ved faktisk ikke, om mine træningssko er beregnet til træning, for de er købt i en tøjbutik. Da jeg efter to år havde slidt dem op, købte jeg et par nye magen til.

Mit træningstøj er en blanding af udsalgsvarer fra sportsbutikken, spot-varer fra Netto og aflagte undertrøjer og t-shirts. Jeg er ubetinget den mest utjekkede i mit center :lol:
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf down.boy » 31. maj 2016, 14:27

Hvis du skal på løbebånd (gang, let løb, løb) så bør du anskaffe et par løbesko... om det er nyeste farve eller sidste års billigere model er ligemeget, men evnen til at dæmpe nedslaget bør bare være der. Du skal tænke på, at dine led og sener i fødder, ankler og knæ, skal "gribe" dig hver gang du tager et skridt - i løbet af sådan en løbetur bliver det lynhurtigt til en del kilo, så der er al mulig grund til at hjælpe med en lidt blødere landing :)
De sko du selv har fundet, ville sikkert være fine til alt det andet du kunne finde på i et fitnesscenter - og det ER faktisk en god idé at have forskellige sko til forskellige formål ;)
Med hensyn til tøj, lyder det fint det du selv foreslår - dog bør du måske overveje en bluse/top i et materiale der tørrer hurtigere, end en almindelig bomulds T-shirt - men som Aima er inde på, den slags kan du nærmest få kastet i nakken rundt omkring :)

Det allervigtigste når du skal i gang, er at du husker at nyde det... om ikke andet så når du er hjemme igen, og sidder og føler dig en smule slidt ;) God træning :)
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf Mani » 8. jun 2016, 10:33

Liseletpåtå skrev:Ok det har været noget af en dag i dag. Først vågnede jeg kl 7.30, plejer at sove til 8-9 stykker. Har passet min kost 95%, meldt mig til yoga tirsdag og torsdag i næste uge og har en aftale med en træner mandag til programlægning.
Jeg har været i haven, fået kasse fra aarstiderne, drukket kaffe med min nabo, drukket kaffe med mine forældre.
Nu ligger jeg på en sofa hos min søster og er lidt rundtosset. :)


Nå ja, jeg gad ikke hente cigaretter i morges, så jeg har ikke røget i dag....

Det er sgu da rigtig godt :gogo:

Jeg har aldrig ambitioner om at holde kost & træning 100% - men hvis jeg holder det bedre end de der nærmest minus % jeg er på pt. vil det være et fremskridt og rigtig godt :genert:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf Mani » 8. jun 2016, 16:36

Ej, det er sgu da herresejt du ikke ryger :rocker: Og jeg jeg satser på jeg skal have s'mores når vi griller i weekenden. Så længe jeg tænker over det og ikke gør det pr. auto.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf Mani » 9. jun 2016, 15:58

Liseletpåtå skrev:
Mani skrev:Ej, det er sgu da herresejt du ikke ryger :rocker: Og jeg jeg satser på jeg skal have s'mores når vi griller i weekenden. Så længe jeg tænker over det og ikke gør det pr. auto.


Har aldrig smagt s'mores. Hvad bruger du til at lave dem? Man kan ikke får alle de original ingredienser i DK, kan man?

Marie kiks & kæmpe marshmellows og så skulle der egentlig chokoladebar af en slags, men jeg har bare lært det med pålægschokolade. Jeg tror ikke det er de rigtige kiks, heller. Men det var sådan de gjorde, der hvor jeg blev præsenteret for dem - og det smager desværre godt :genert:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Liseslidtletterepåtåtråd

Indlægaf FruKuk » 14. jun 2016, 17:56

Vil bare heppe på dig og sige, at rygestoppet og sundere mad/livstil er mega sejt gået!!
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"