Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 31. maj 2016, 15:54

Jemo: Kan sgu sagtens være, det er mig, der ikke er alt for skarp i hovedet efter træning. :) Men jeg er ikke helt med på, hvad det er, du gerne vil have mig til at forholde mig til?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Singletråden

Indlægaf SoMaPe » 31. maj 2016, 16:47

ManicNinja skrev:
SoMaPe skrev:Den date jeg var på hvor vi skulle gå tur blev den mærkeligste date.

Vi snakkede ikke ret meget sammen og jeg tog ham ofte i at bare glo på mig. Når jeg så kiggede tilbage og smilede til ham kiggede han væk og kom med et akavet smil.

Han ville gerne på date igen og jeg har sagt ja i håb om at der kommer samtale ud af det, hvis ikke så bliver han altså skippet :lol:


Haha! Mon ikke han bare vil knalde?

Det kan godt være, men det eneste han fik ud af anden date var et Nej Tak til flere dates. Han var alt for genert for mig. Det kan jeg slet ikke have med at gøre.

Det hænger slet ikke sammen for mig at han var så genert i forhold til at det var ham der gav mit sit nummer.
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 31. maj 2016, 17:08

Jeg har ingen snappy comebacks. Men jeg overvejer det samme, altså i hvert fald i en periode, at være bare mig selv.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 31. maj 2016, 17:10

Jeg er med på bare at være mig selv holdet :) Men der har jeg så også været i ret mange år efterhånden :genert: Selvvalgt heldigvis
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 31. maj 2016, 17:25

Altså jeg ville ikke have noget problem med bare at være ærlig. "Nej jeg har valgt, at jeg bare er mig selv nu. Det har jeg det rigtig godt med."

Det er jo ikke for at være onde, folk spørger. Det er form for omsorg eller interesse.
0
Jemo
Indlæg: 36
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Re: Singletråden

Indlægaf Jemo » 31. maj 2016, 17:47

ManicNinja skrev:Jemo: Kan sgu sagtens være, det er mig, der ikke er alt for skarp i hovedet efter træning. :) Men jeg er ikke helt med på, hvad det er, du gerne vil have mig til at forholde mig til?

Det kan godt være at jeg overtolkede det, men det var bare det med at en anden har ”stalket” for mig, som jeg faldt over. Du skriver at du ville føle dig megauselvstændig og umoden, og det synes jeg var lidt en overreaktion hvis det som jeg ser det zombie skriver er et tip til en fyr om at hun har en sød veninde, som han skulle prøve at tjekke ud. Det synes jeg er ret uskyldigt. Hvis jeg sad og snakkede med en af mine venner og vi snakkede om en kvinde som jeg kendte der var sød, og som min ven ikke kendte så kunne jeg da godt finde på at vise hvem hun var, og det uanset om det var pga. interesse for det modsatte køn eller alle mulige andre årsager der kunne være til at hun (eller han for den sags skyld) var interessant for den jeg snakkede med. Jeg tror da at jeg er stolt af alle mine venner og bekendte på hver deres måde, for hvis ikke de havde noget at byde på så var de nok ikke en del af min omgangskreds, men det kan jo være vidt forskelligt hvad. Der er stort set alle typer imellem.
Jeg vil give dig ret et godt stykke hen ad vejen hvis det var fremmede personer Zombie sad og fandt frem til hendes venner, men sådan forstod jeg det ikke.
0
Jemo
Indlæg: 36
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Re: Singletråden

Indlægaf Jemo » 31. maj 2016, 17:56

Planten skrev:Altså jeg ville ikke have noget problem med bare at være ærlig. "Nej jeg har valgt, at jeg bare er mig selv nu. Det har jeg det rigtig godt med."

Det er jo ikke for at være onde, folk spørger. Det er form for omsorg eller interesse.

Men nogen har rigtigt svært ved at forstå og acceptere sådan en holdning, og nogle kan virkelig køre deres tanker om sig meget langt ud. Jeg taler af erfaring. Man kan blive mistænkt for de mærkeligste ting, og sommetider kan man godt føle man er andre synes man skal være forpligtet til at tage hvad som helst der byder sig til når man har været single i meget lang tid.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 31. maj 2016, 18:00

JEMO:
Tja. Dét ser vi vel bare forskelligt på så? :) Jeg kan bare ikke se mig selv kontakte en eller anden vildfremmed på Facebook, ene og alene fordi en af vores fælles bekendte synes, at vi lader til at have noget til fælles - fx på baggrund af likes.
Men hvis du ville have lyst til det, er det da friskt. :)
Senest rettet af ManicNinja 31. maj 2016, 21:39, rettet i alt 1 gang.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 31. maj 2016, 20:28

Jemo skrev:
Planten skrev:Altså jeg ville ikke have noget problem med bare at være ærlig. "Nej jeg har valgt, at jeg bare er mig selv nu. Det har jeg det rigtig godt med."

Det er jo ikke for at være onde, folk spørger. Det er form for omsorg eller interesse.

Men nogen har rigtigt svært ved at forstå og acceptere sådan en holdning, og nogle kan virkelig køre deres tanker om sig meget langt ud. Jeg taler af erfaring. Man kan blive mistænkt for de mærkeligste ting, og sommetider kan man godt føle man er andre synes man skal være forpligtet til at tage hvad som helst der byder sig til når man har været single i meget lang tid.

Men det er jo så deres tanker. De må vel tænke, hvad de vil, når vi hver især ved, hvad der er rigtigt? :)
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 31. maj 2016, 20:35

Rikke skrev:"Ja, jeg har en kæreste. Men jeg kunne ikke drømme om at introducere ham for jer", eller "Nej, jeg har ikke en ny kæreste, for I har lært mig igennem min barndom, at man ikke er noget værd, hvis man ikke har sådan en. Men det er JEG!".
Ingen af delene er forenelige med at jeg skal være sammen med dem i et døgn :lol:

Jeg går ud fra, at "nej, har du?" heller ikke vil falde i god jord?
1
Livslinjen: 70 201 201
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Singletråden

Indlægaf getitright » 31. maj 2016, 20:38

Rikke skrev:Jeg har taget mig selv af datingmarkedet, men definerer ikke mig selv som single - fordi den definition (for mig) signalerer, at jeg er "ledig"? Det er jeg ikke. Jeg er bare mig, der nyder mit liv.

Jeg skal til en familiesammenkomst i weekenden. Jeg HAR meldt ud, at min vægt ikke er et samtaleemne (lang historie), så jeg tænker lidt, at næste punkt på listen er, om jeg har fået en ny kæreste, nu hvor jeg har været skilt i halvandet år? Fordi når man er single, leder man selvfølgelig efter en kæreste?

Snappy comebacks modtages med kyshånd!


"Nej, men jeg har planer om at anskaffe ti katte om lidt", sagt i en meget seriøs tone.
"Jeg udforsker territoriet, men der er ikke meget andet end små kryb ... :) "
"Kæreste? Det bruger jeg ikke."

Ej, jeg ved det ikke - jeg er altid sådan én, der kommer i tanke om de snappy comebacks længe efter situationen er ovre :rulle: Men jeg ønsker dig held og lykke med det i weekenden og håber, at din familie kan opføre sig bare en smule anstændigt. :ae:
2
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 31. maj 2016, 20:52

Rikke skrev:Jeg har taget mig selv af datingmarkedet, men definerer ikke mig selv som single - fordi den definition (for mig) signalerer, at jeg er "ledig"? Det er jeg ikke. Jeg er bare mig, der nyder mit liv.

Jeg skal til en familiesammenkomst i weekenden. Jeg HAR meldt ud, at min vægt ikke er et samtaleemne (lang historie), så jeg tænker lidt, at næste punkt på listen er, om jeg har fået en ny kæreste, nu hvor jeg har været skilt i halvandet år? Fordi når man er single, leder man selvfølgelig efter en kæreste?

Snappy comebacks modtages med kyshånd!


Hvad med "jeg ser faktisk en, men jeg vil ikke fortælle jer hvem, for jeg stoler ikke nok på jer. I sælger garanteret historien til ekstrabladet, hvis jeg siger det.

Så kan døgnet gå med forskellige subtile hentydninger til hvem.
3
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Singletråden

Indlægaf JackieO » 31. maj 2016, 21:12

Muspel skrev:
Rikke skrev:Jeg har taget mig selv af datingmarkedet, men definerer ikke mig selv som single - fordi den definition (for mig) signalerer, at jeg er "ledig"? Det er jeg ikke. Jeg er bare mig, der nyder mit liv.

Jeg skal til en familiesammenkomst i weekenden. Jeg HAR meldt ud, at min vægt ikke er et samtaleemne (lang historie), så jeg tænker lidt, at næste punkt på listen er, om jeg har fået en ny kæreste, nu hvor jeg har været skilt i halvandet år? Fordi når man er single, leder man selvfølgelig efter en kæreste?

Snappy comebacks modtages med kyshånd!


Hvad med "jeg ser faktisk en, men jeg vil ikke fortælle jer hvem, for jeg stoler ikke nok på jer. I sælger garanteret historien til ekstrabladet, hvis jeg siger det.

Så kan døgnet gå med forskellige subtile hentydninger til hvem.


Prins Henrik? Jeg har hørt rygter om at han flytter fra Margrethe....
1
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 31. maj 2016, 21:24

JackieO skrev:
Muspel skrev:
Rikke skrev:Jeg har taget mig selv af datingmarkedet, men definerer ikke mig selv som single - fordi den definition (for mig) signalerer, at jeg er "ledig"? Det er jeg ikke. Jeg er bare mig, der nyder mit liv.

Jeg skal til en familiesammenkomst i weekenden. Jeg HAR meldt ud, at min vægt ikke er et samtaleemne (lang historie), så jeg tænker lidt, at næste punkt på listen er, om jeg har fået en ny kæreste, nu hvor jeg har været skilt i halvandet år? Fordi når man er single, leder man selvfølgelig efter en kæreste?

Snappy comebacks modtages med kyshånd!


Hvad med "jeg ser faktisk en, men jeg vil ikke fortælle jer hvem, for jeg stoler ikke nok på jer. I sælger garanteret historien til ekstrabladet, hvis jeg siger det.

Så kan døgnet gå med forskellige subtile hentydninger til hvem.


Prins Henrik? Jeg har hørt rygter om at han flytter fra Margrethe....


Jeg siger ikke andet end, at det er en, der også er vild med røde bukser ...
4
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Singletråden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 31. maj 2016, 21:24

Rikke skrev:Jeg har taget mig selv af datingmarkedet, men definerer ikke mig selv som single - fordi den definition (for mig) signalerer, at jeg er "ledig"? Det er jeg ikke. Jeg er bare mig, der nyder mit liv.

Jeg skal til en familiesammenkomst i weekenden. Jeg HAR meldt ud, at min vægt ikke er et samtaleemne (lang historie), så jeg tænker lidt, at næste punkt på listen er, om jeg har fået en ny kæreste, nu hvor jeg har været skilt i halvandet år? Fordi når man er single, leder man selvfølgelig efter en kæreste?

Snappy comebacks modtages med kyshånd!


Men altså... vil denne familie decideret snakke om din vægt? Er den for høj, for lav? Uanset så vil jeg lukke den (VENLIGT men bestemt) helt fra start og sige "Ved du hvad Gurli-Marie, det gør mig lidt ubehageligt tilpas at vi skal diskutere min vægt, så jeg vil gerne have at du respekterer at jeg, som voksent menneske, har helt styr på hvad den skal være.... kan du det? *smile*"

Mht. single eller ej, så er det et generelt 'problem' for singler eller mennesker der generelt ikke gider involvere deres familier i div. kærester/flings.
Igen ville jeg venligt men bestemt affeje ethvert tiltag mod at 'angribe' min status og hvis den indledende udmelding er "hvorfor har du ikke en kæreste?" ville svaret være "Jamen det ved du jo i reglen heller ikke om jeg har *smile*" Svaret vil være fåret og "nåmenøhm, du har jo ikke sagt noget og sådan... mumle", hvortil du kan svare "Nej, men uanset om jeg har en kæreste eller ej, så kan du være sikker på at jeg ikke vil være anderledes end jeg er nu, og jeg går ud fra at du synes godt om mig som tingene er?" Vedkommende vil på ingen måde kunne afvise dette, og så er svaret 'kun' at en kæreste er inderligt ligegyldig i deres liv, og du er voksen nok til at tage hånd om din egen lykke og lovelife.
2

Tilbage til "Forhold og sex"