Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4284

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Q-beben » 16. maj 2016, 19:13

Jeg har taget på pga. mit ryge-stop, så jeg kan ikke længere passe det meste af mit tøj :(

Derfor tog vi ud for at købe nyt tøj...

Han har normalt en ret god smag, men denne her gang så vi bare noget forskelligt i spejlet i prøverummet.

Han fandt f.eks. en tætsiddende kjole, som efter hans mening sad fantastisk på mig. Jeg syntes derimod, at jeg fik for store bryster i den - og at min mave bulede synligt ud.

Han sagde, at det er, fordi jeg ser mig tykkere, end jeg er i virkeligheden. Og måske har han ret? - men jeg har nu altså taget en del kilo på, så jeg er blevet større.

Det endte med, at jeg købte den alligevel, fordi jeg tænkte, at hvis han så godt kan lide mig i den, så vil jeg da gerne gå med den...

Han blev så glad for, at jeg købte den pga., at jeg gerne ville gøre ham glad, så han gav mig et kæmpe smækkys på vej ud af butikken og... overførte beløbet for kjolen på mobilepay til mig... :)
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 17. maj 2016, 07:34

Han tilbød mig et fodbad. Jeg takkede nej, for jeg synes ikke mine fødder kan være i de runde spande vi har, og vi har ikke rigtig noget salt eller sæbe eller whatever som gør jeg ville nyde det alligevel, men tanken var simpelthen så sød alligevel, og jeg har ikke engang haft det hårdt. Jeg takkede ham, men sagde jeg vil gemme det til når jeg er startet arbejde, og sikkert har ømme fødder til den tid :)
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lykke » 21. maj 2016, 12:18

Fået en af sine venner til at købe blomster med til mig da han blev hentet, for at tage til fest.
3
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Flowergirl » 21. maj 2016, 12:50

Købt rundstykker med hjem. :lun:

Her til sommer skal vi have malet væggene i huset pga at væggene er lidt farvet af stearinlys (!!!) og huller i væggene fra tidligere ejer. Manden vil så gerne have hvide vægge i køkkenet - noget jeg ikke var så begejstret for da vi har hvide skabslåger og et lyse bordplader, og er bange for det vil blive for lyst - som i at man har taget en spand hvid maling og fået til at springe i køkkenet. Meen får så lov til at få nye mørke bordplader! :banan: Hvilket vil være så dejligt, da jeg ikke kan lide det laminat.
1
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Minionine » 22. maj 2016, 16:40

I går inden han skulle ud at lege med gutterne hele dagen/natten. Han tog lige nogle af sine kontanter på vej ud af døren. To 500 kr sedler og sagde, en til dig og en til mig :lol2: Jeg havde pevet lidt tidligere om, at jeg gerne ville shoppe, men syntes ikke lige pengene var til det. Så kunne jeg tage en lille tur alligevel :)
4
Lykke
Indlæg: 6927
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Lykke » 25. maj 2016, 16:26

Købt en kæmpe buket tulipaner
1
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4284

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Q-beben » 26. maj 2016, 06:50

Lige nu gennemgår jeg en rigtig svær periode... bl.a. med sygdom i familien og en masse andet øv, øv...

Og... så spurgte kæresten, om vi skulle flytte sammen :)

Hans begrundelse er, at alt det her har gjort, at han blev mindet om, at livet har en udløbsdato, og at han virkelig gerne vil bruge så meget som muligt af sin tid sammen med mig.

Jeg har sagt pænt nej tak, - men jeg blev bare så glad over, at han spurgte.
4
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Neenah » 27. maj 2016, 08:27

Det er ikke nemt at være min kæreste, når jeg er ledig dimittend og hele tiden får afslag på jobs. I går, da der kom endnu et, efter en jobsamtale jeg havde store forventninger til, gik jeg helt ned med flaget og stod og tudede ned i forårsrullerne til aftensmaden.

Min kæreste er så god til at sige de helt rigtige ting, selvom jeg er et grådlabilt monster. Han holder om mig, forsikrer mig om at det er helt okay at jeg har det sådan, og insisterer på at jeg ikke skal have dårlig samvittighed over det. At vi tackler det sammen, og at han synes jeg er sej og gør alt hvad jeg kan for at komme igennem det. Han er fantastisk, og jeg ved slet ikke hvad jeg har gjort for at fortjene en så god fyr som ham.
14
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 28. maj 2016, 17:45

Vi var i byen med hans søstre, og jeg havde så nogle af mine venner med som vi har til fælles alle. På den her bar var der en 1.sal med spillemaskiner. Pludselig trækker min kæreste mig i hånden, væk fra de andre, og så oven på. Han smiler med et glimt i øjet og siger "jeg har vekslet, for nu skal vi to have det sjovt alene". Og så skyndte vi os hen til Starwars-flipperboarded og jeg vandt i vores duel :D og sådan gik vi videre, og jeg nød simpelthen han lige kunne slippe sine søstres opmærksomhed et øjeblik og bare ville være sammen med mig, og lave noget så sjovt, og det er helt klart et minde jeg tror vi altid vil tænke tilbage på. Stå halvsnaldret, stikke af til vores egen verden, og så bare vende tilbage uden at fortælle andre hvad vi lavede.
5
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Elefanne
Indlæg: 103
Tilmeldt: 3. feb 2016, 17:34
Kort karma: 13
Likede indlæg: 183

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Elefanne » 29. maj 2016, 17:41

Han købte en stor buket roser til mig i mandags. Bare fordi :love:
4
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf *smb* » 29. maj 2016, 18:34

Jeg har rigtig meget om ørene for tiden, min kæreste og jeg har været igennem rigtig meget på de lidt over halvandet år vi har været sammen, ham der fik knust knæet, mig der er blevet opereret i skulderen og min søn der er blevet udredt for adhd som nogle af de store ting... lige pt er det rigtig svært fordi min søn har det skidt og jeg render til møder på børnepsyk og har lidt en kamp, i weekenden her tog han mig med på en overnatning på spaophold med lækker mad og massage og vi endte med at blive småfulde (drikker aldrig rigtig) vi har bare virkelig haft tid til at være ham og jeg uden tanker på alt muligt andet og det har virkelig været så rart.. ikke skulle tænke på noget af alt det vi kæmper med til daglig... nogle. Gange kan han godt <3

Han fik også lige sagt at når vi engang flytter sammen, så laver vi en opsparing øremærket til jeg kan få en operation til fjernelse af overskydende hud på maven, jeg har tabt 50 kg og han ved jeg har det svært med det, fik at vide jeg skulle betale det selv da jeg havde nået så langt, efter jeg ikke fik en gby som min bror, og det blev jeg slået lidt udover så blev rigtig rørt over han alligevel ved hvor meget det betyder, selvom jeg ikke snakker om det til dagligt
8
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4564
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20869

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf catnip » 31. maj 2016, 19:57

Brasede ind i badet til mig og oversprøjtede mig med champagne...bare fordi. På en søndag formiddag :lun:

(Han gemte naturligvis halvdelen, som vi drak fra flasken under bruseren...)
18
- Nevertheless she persisted -
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Flowergirl » 1. jun 2016, 19:54

Da han kom hjem fra arbejde og med det samme sagde, da han så mig, "hvor ser du fin ud skat" :blush2:
8
Fræksak
Indlæg: 2482
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 468
Likede indlæg: 4195

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Fræksak » 1. jun 2016, 20:55

Han er bare generelt skidesød til at støtte mig og især være der for ungerne under mine angstanfald. Det er simpelthen guld værd!
7
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Bøtte » 13. jun 2016, 18:30

Han byttede vores kager, så jeg fik den med mest snask i :dåne:
9

Tilbage til "Forhold og sex"