Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jemo
Indlæg: 36
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Re: Singletråden

Indlægaf Jemo » 31. maj 2016, 22:12

ManicNinja skrev:JEMO:
Tja. Dét ser vi vel bare forskelligt på så? :) Jeg kan bare ikke se mig selv kontakte en eller anden vildfremmed på Facebook, ene og alene fordi en af vores fælles bekendte synes, at vi lader til at have noget til fælles - fx på baggrund af likes.
Men hvis du ville have lyst til det, er det da friskt. :)

Hmm… altså på den måde vil jeg nok heller ikke lige gøre det, men jeg formoder at Zombie kender sine veninder dybere end det før hun forsøger at splejse nogen sammen, måske endda har en form for ok fra dem hun henviser til. :)

Når det så er sagt så kan jeg såmænd sagtens finde på at kontakte fremmede mennesker på nettet og i virkeligheden, hvis jeg har en fornuftig og rimelig årsag til det, og jeg har da stort set kun oplevet at blive taget vel imod, men det kommer det kommer selvfølgelig an på om man har en god grund.
Jeg er normalt også selv ganske imødekommende, hvis nogen kontakter mig, og ser det oftest som sjovt og interessant. Min postkasse er altid åben. :)

Jeg er også på VK som er den russiske pendant til Facebook, og her er det meget normalt at frememde kontakter hinanden uanset hvor i verden folk kommer fra (den er meget international). Det kan da medføre en masse sjove bekendtskaber, men det er som regel baseret i en konkret seriøs grund, hvor man søger information om noget man håber den anden kan hjælpe med. Det har da givet mig mange sjove chatvenner som jeg har sludret med i lang tid, og man lærer en masse. :D
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 31. maj 2016, 22:15

ManicNinja skrev:JEMO:
Tja. Dét ser vi vel bare forskelligt på så? :) Jeg kan bare ikke se mig selv kontakte en eller anden vildfremmed på Facebook, ene og alene fordi en af vores fælles bekendte synes, at vi lader til at have noget til fælles - fx på baggrund af likes.
Men hvis du ville have lyst til det, er det da friskt. :)


Jeg antager, du snakker om et andet eksempel nu, for det der har jeg ikke skrevet noget om. Det er en mistolkning. ;)
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25611

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 31. maj 2016, 22:17

Rikke skrev:Jeg har taget mig selv af datingmarkedet, men definerer ikke mig selv som single - fordi den definition (for mig) signalerer, at jeg er "ledig"? Det er jeg ikke. Jeg er bare mig, der nyder mit liv.

Jeg skal til en familiesammenkomst i weekenden. Jeg HAR meldt ud, at min vægt ikke er et samtaleemne (lang historie), så jeg tænker lidt, at næste punkt på listen er, om jeg har fået en ny kæreste, nu hvor jeg har været skilt i halvandet år? Fordi når man er single, leder man selvfølgelig efter en kæreste?

Snappy comebacks modtages med kyshånd!


Du finder en sex-shop, køber en kæmpe "måga-fåga" af en dildo, tager den med i tasken, og ved spørgsmål af den karakter, henter du tasken klasker fætteren frem og siger "næh jeg har den her, den hverken roder, prutter, efterlader vasketøj, og den er altid hjemme og lige ved hånden, jeg kalder ham Handy-Manny" :slem:
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Jemo
Indlæg: 36
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Re: Singletråden

Indlægaf Jemo » 31. maj 2016, 22:18

Planten skrev:
Jemo skrev:
Planten skrev:Altså jeg ville ikke have noget problem med bare at være ærlig. "Nej jeg har valgt, at jeg bare er mig selv nu. Det har jeg det rigtig godt med."

Det er jo ikke for at være onde, folk spørger. Det er form for omsorg eller interesse.

Men nogen har rigtigt svært ved at forstå og acceptere sådan en holdning, og nogle kan virkelig køre deres tanker om sig meget langt ud. Jeg taler af erfaring. Man kan blive mistænkt for de mærkeligste ting, og sommetider kan man godt føle man er andre synes man skal være forpligtet til at tage hvad som helst der byder sig til når man har været single i meget lang tid.

Men det er jo så deres tanker. De må vel tænke, hvad de vil, når vi hver især ved, hvad der er rigtigt? :)

Joo, men den kan sommetider godt være nogle lidt belastende samtaler, for sommertider taler man helt forbi hinanden.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 31. maj 2016, 22:19

Men altså, man må jo antage, at min opførsel ikke opfattes helt horribel, siden de stadig er mine venner. ;) Hvis jeg var typen der spammede dem med potentielle dates, så gad de mig nok ikke i længden. Så lige i min konkrete situation kan man godt antage, at folk ikke er blevet harme over det eller har tolket alt mulig ind i det.
0
aka Forbies

:gammel:
Jemo
Indlæg: 36
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Re: Singletråden

Indlægaf Jemo » 31. maj 2016, 22:42

Zombie skrev:Men altså, man må jo antage, at min opførsel ikke opfattes helt horribel, siden de stadig er mine venner. ;) Hvis jeg var typen der spammede dem med potentielle dates, så gad de mig nok ikke i længden. Så lige i min konkrete situation kan man godt antage, at folk ikke er blevet harme over det eller har tolket alt mulig ind i det.

Bare sådan for nysgerrigheds skyld. Mændene ved selvfølgelig at du prøver at ”hjælpe” dem, men ved dine veninder det, og har de sagt ok for det?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 31. maj 2016, 22:47

DD_81 skrev:
Du finder en sex-shop, køber en kæmpe "måga-fåga" af en dildo, tager den med i tasken, og ved spørgsmål af den karakter, henter du tasken klasker fætteren frem og siger "næh jeg har den her, den hverken roder, prutter, efterlader vasketøj, og den er altid hjemme og lige ved hånden, jeg kalder ham Handy-Manny" :slem:


Eventuelt forlang at den får sin egen stol og tallerken ved bordet :lol: og ifør den en lille fiks bowlerhat!
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 1. jun 2016, 05:20

Jemo skrev:
Zombie skrev:Men altså, man må jo antage, at min opførsel ikke opfattes helt horribel, siden de stadig er mine venner. ;) Hvis jeg var typen der spammede dem med potentielle dates, så gad de mig nok ikke i længden. Så lige i min konkrete situation kan man godt antage, at folk ikke er blevet harme over det eller har tolket alt mulig ind i det.

Bare sådan for nysgerrigheds skyld. Mændene ved selvfølgelig at du prøver at ”hjælpe” dem, men ved dine veninder det, og har de sagt ok for det?


Nej, jeg inviterer bare random fyre til at stalke dem på nettet, mod deres vilje. Det der med samtykke er overvurderet. ;)

Ja, de er indforstået med det. På den der "Ok, det gør du bare " no big deal -agtige måde.

Er vi færdige med "Antag det værste om Zombie" legen?
4
aka Forbies

:gammel:
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 1. jun 2016, 05:31

Zombie skrev:Men altså, man må jo antage, at min opførsel ikke opfattes helt horribel, siden de stadig er mine venner. ;) Hvis jeg var typen der spammede dem med potentielle dates, så gad de mig nok ikke i længden. Så lige i min konkrete situation kan man godt antage, at folk ikke er blevet harme over det eller har tolket alt mulig ind i det.


Vi praktiserer altså samme taktik i min vennekreds, og jeg har da været på flere af den slags dates. Jeg synes det er alletiders. Så har jeg nogen, der siger god for personen på forhånd.
Nogle gange, når jeg er blevet forslået at tjekke nogen ud og skrive til dem, så har jeg ladet være. Altså værre er det ikke?

Jeg kan slet ikke se problemet ?
5
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 1. jun 2016, 08:20

Muspel skrev:
Zombie skrev:Men altså, man må jo antage, at min opførsel ikke opfattes helt horribel, siden de stadig er mine venner. ;) Hvis jeg var typen der spammede dem med potentielle dates, så gad de mig nok ikke i længden. Så lige i min konkrete situation kan man godt antage, at folk ikke er blevet harme over det eller har tolket alt mulig ind i det.


Vi praktiserer altså samme taktik i min vennekreds, og jeg har da været på flere af den slags dates. Jeg synes det er alletiders. Så har jeg nogen, der siger god for personen på forhånd.
Nogle gange, når jeg er blevet forslået at tjekke nogen ud og skrive til dem, så har jeg ladet være. Altså værre er det ikke?

Jeg kan slet ikke se problemet ?


Jeg tror også, det spiller ind, at jeg er kræsen på mine venner og veninders vegne. Altså, fordi to personer begge har været til en Volbeat koncert, er det ikke ensbetydende med at jeg tænker "Ha! Match made in heaven!" eller noget.
Faktisk handler det for mig mere om kemi, vibes og personlighed. Nogle af mine venner har jeg en vis erfaring med, ift. hvilke typer af piger de normalt tiltrækkes af og svinger godt med. Hvis jeg så lærer en pige at kende, og tænker at hun minder lidt om dét, og levende kan forestille mig at de to mennesker her (ven og veninde) sagtens kunne få en hyggelig aften i selskab med hinanden, så kan jeg godt finde på at komme med forslaget. Worst case scenario i min verden er, at de får en hyggelig aften i godt selskab.

Jeg er heller ikke typen der spørger ind "Har du skrevet, har I arrangeret en date" eller endog hvordan det er gået på daten. Mest fordi jeg glemmer alt om det igen, men også fordi at de selv må byde ind med det, de ønsker at delagtiggøre mig i.

Jeg er helt med på, at nogle mennesker er sygt irriterende på dette område og at der er mange faldgruber. Jeg ser bare ikke rigtig mig selv som typen, der falder i dem. :)


Der er for mine venner gået sport i at ville finde en date til mig. Men det er ikke lykkedes dem endnu, fordi min sammensætning af interesser og personlighed er så egen. Jeg er på ingen måde unik, men jeg er et ret sammensat menneske, så at finde "åbenlyse" matches er ikke så nemt, åbenbart. :D
Jeg er selv ret tilfreds med, ikke at være på jagt lige nu og bare fokusere på mig selv. Men har da lovet, at hvis de finder én som ikke lyder helt håbløs, så skal jeg da nok stille an.
Det lykkes dem bare ikke rigtig. :D
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 1. jun 2016, 08:22

Det betaler sig at have rigtig mange drengevenner, som man har hjulpet med alt mulig gennem tiden. Nu skal jeg snart flytte, og de falder over deres egne ben for at hjælpe. Selv deres kærester skriver hele tiden om at hjælpe, så jeg føler mig næsten helt populær lige for tiden. :genert:
5
aka Forbies

:gammel:
Jemo
Indlæg: 36
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Re: Singletråden

Indlægaf Jemo » 1. jun 2016, 16:36

Zombie skrev:
Jemo skrev:
Zombie skrev:Men altså, man må jo antage, at min opførsel ikke opfattes helt horribel, siden de stadig er mine venner. ;) Hvis jeg var typen der spammede dem med potentielle dates, så gad de mig nok ikke i længden. Så lige i min konkrete situation kan man godt antage, at folk ikke er blevet harme over det eller har tolket alt mulig ind i det.

Bare sådan for nysgerrigheds skyld. Mændene ved selvfølgelig at du prøver at ”hjælpe” dem, men ved dine veninder det, og har de sagt ok for det?


Nej, jeg inviterer bare random fyre til at stalke dem på nettet, mod deres vilje. Det der med samtykke er overvurderet. ;)

Ja, de er indforstået med det. På den der "Ok, det gør du bare " no big deal -agtige måde.

Er vi færdige med "Antag det værste om Zombie" legen?

Jeg forventede også at du havde ok fra dine veninder. :) Jeg har aldrig forventet det værste om dig - tværtimod. :)

Hvordan bliver man egentligt ven med dig for du har da en mere tiltalende og gennemtænkt måde at parre venner sammen på. :D Jeg synes ofte at dem der vil hjælpe oftest prøver at parre sig sammen med dem de selv ville falde for, og det er absolut ikke altid de lige er den type jeg har noget som helst til fælles med. :gruble:
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 1. jun 2016, 19:48

Det ser ud som om min dispensationsansøgning er gået igennem. Jeg er meget, meget glad og lettet :banan: :whine: :love:
11
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. jun 2016, 20:01

Rikke skrev:Jeg har taget mig selv af datingmarkedet, men definerer ikke mig selv som single - fordi den definition (for mig) signalerer, at jeg er "ledig"? Det er jeg ikke. Jeg er bare mig, der nyder mit liv.

Jeg skal til en familiesammenkomst i weekenden. Jeg HAR meldt ud, at min vægt ikke er et samtaleemne (lang historie), så jeg tænker lidt, at næste punkt på listen er, om jeg har fået en ny kæreste, nu hvor jeg har været skilt i halvandet år? Fordi når man er single, leder man selvfølgelig efter en kæreste?

Snappy comebacks modtages med kyshånd!


Variationer af den her fungerer til alt:

"Det er sjovt, så meget som du interesserer dig for mit kærlighedsliv/vægt/osv.. Går du og keder dig?"
8
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Singletråden

Indlægaf Vinaia » 2. jun 2016, 11:32

Rikke skrev:Snappy comebacks modtages med kyshånd!

"Nej, jeg gider sgu ikke det pis dér". Kort og kontant. :rulle:
1
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?

Tilbage til "Forhold og sex"