Larm fra virksomhed

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Larm fra virksomhed

Indlægaf ajnaM » 1. jun 2016, 14:17

Argh, der er en ny virksomhed, der er flyttet ind i baggården ved siden af min. Den grænser op til min ene mur, og fordi gårdene her, hvor jeg bor, er virkelig små, ricocheter al lyd op og lige ind i min lejlighed. Når de taler i telefon i stuen for åbne vinduer, kan jeg høre det højt og tydeligt på femte.

Nå, men denne her virksomhed har det med at lave en masse håndværkerarbejde ude i baggården. Med høj musik, diverse skære-maskiner og en bunke unge mænd, der laver arbejdet. Det foregår hver dag her mens vejret er godt, og eftersom jeg kan høre larmen, som om jeg stod lige ved siden af, er det pænt irriterende. Faktisk forestiller jeg mig, at jeg bliver sindssyg, hvis det fortsætter hver dag sommeren igennem. :ad!:

Er der nogen, der ved, om der er nogen begrænsninger på den slags? Altså, må man som virksomhed larme, som man vil, udendørs i dagtimerne?
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Larm fra virksomhed

Indlægaf Maoam » 1. jun 2016, 14:21

ajnaM skrev:Argh, der er en ny virksomhed, der er flyttet ind i baggården ved siden af min. Den grænser op til min ene mur, og fordi gårdene her, hvor jeg bor, er virkelig små, ricocheter al lyd op og lige ind i min lejlighed. Når de taler i telefon i stuen for åbne vinduer, kan jeg høre det højt og tydeligt på femte.

Nå, men denne her virksomhed har det med at lave en masse håndværkerarbejde ude i baggården. Med høj musik, diverse skære-maskiner og en bunke unge mænd, der laver arbejdet. Det foregår hver dag her mens vejret er godt, og eftersom jeg kan høre larmen, som om jeg stod lige ved siden af, er det pænt irriterende. Faktisk forestiller jeg mig, at jeg bliver sindssyg, hvis det fortsætter hver dag sommeren igennem. :ad!:

Er der nogen, der ved, om der er nogen begrænsninger på den slags? Altså, må man som virksomhed larme, som man vil, udendørs i dagtimerne?


Det må man ikke. Snak med dem eller klag til kommunen. Det her er en artikel om det fra Århus

http://stiften.dk/aarhus/det-betaler-si ... over-stoej
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Larm fra virksomhed

Indlægaf Maoam » 1. jun 2016, 14:28

0
Love, love, peace, peace :pompom:
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Larm fra virksomhed

Indlægaf ajnaM » 1. jun 2016, 20:20

Fedt! Tusind tak! Rart at vide, jeg ikke behøver blive helt skør over sommeren. :lol:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Bolig"