Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 25. maj 2016, 17:45

Når jeg fortæller ham, at vi skal spise om ti min, så tror han det betyder, at han skal begynde at pakke hvad end han nu er i gang med sammen efter 10-15 min og først derefter komme ind, vaske hænder og indfange barn. I dag begyndte han at slå græs 8 minutter efter jeg havde sagt det. I stedet for lige at komme ind og give et nap med borddækning og vaske hænder på barnet. :rulle:
5
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Blonderella » 25. maj 2016, 17:49

Bøtte skrev:Når jeg fortæller ham, at vi skal spise om ti min, så tror han det betyder, at han skal begynde at pakke hvad end han nu er i gang med sammen efter 10-15 min og først derefter komme ind, vaske hænder og indfange barn. I dag begyndte han at slå græs 8 minutter efter jeg havde sagt det. I stedet for lige at komme ind og give et nap med borddækning og vaske hænder på barnet. :rulle:

Åh det gør min også :cuss: og han gør slet ikke mine til at rejse sig eller få ungerne i gear når jeg så kalder. Fordi jeg "kalder før vi rent faktisk skal spise" - ja?! Fordi det tager jer 10 min at komme fra stuen ud i køkkenet.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 25. maj 2016, 17:50

Bøtte skrev:Når jeg fortæller ham, at vi skal spise om ti min, så tror han det betyder, at han skal begynde at pakke hvad end han nu er i gang med sammen efter 10-15 min og først derefter komme ind, vaske hænder og indfange barn. I dag begyndte han at slå græs 8 minutter efter jeg havde sagt det. I stedet for lige at komme ind og give et nap med borddækning og vaske hænder på barnet. :rulle:


Min gør det samme.

Nogle gange kommer han og spørger om han skal hjælpe med noget. Ja han kan kan da dække bord og gå id med skraldet. "Ok, jeg skal lige skifte bukser/skide/hænge vasketøj op/sende en arbejdsmail/ringe til en". Og så er maden jo klar i mellemtiden færdig og bordet ikke dækket :rulle:
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 25. maj 2016, 18:26

Æble skrev:
Bøtte skrev:Når jeg fortæller ham, at vi skal spise om ti min, så tror han det betyder, at han skal begynde at pakke hvad end han nu er i gang med sammen efter 10-15 min og først derefter komme ind, vaske hænder og indfange barn. I dag begyndte han at slå græs 8 minutter efter jeg havde sagt det. I stedet for lige at komme ind og give et nap med borddækning og vaske hænder på barnet. :rulle:


Min gør det samme.

Nogle gange kommer han og spørger om han skal hjælpe med noget. Ja han kan kan da dække bord og gå id med skraldet. "Ok, jeg skal lige skifte bukser/skide/hænge vasketøj op/sende en arbejdsmail/ringe til en". Og så er maden jo klar i mellemtiden færdig og bordet ikke dækket :rulle:



Nu har jeg godt nok ingen børn, men jeg har fundet en forrygende løsning på et sådan problem helt uden drama - jeg spiser når maden er færdig, og så må han jo varme sin mad op hvis han vil have noget, det fungerer fremragende.
Nok fordi jeg ikke er sur/skuffet/whatever, men bare spiser og hilser ham når han kommer - han er til gengæld lidt 'fåret' over at jeg dog ikke har ventet på ham, men lærer så ret hurtigt at når maden er færdig så er den færdig... og jeg tør slet ikke tænke på hvordan han ville reagere hvis ikke jeg respekterede når hans kreationer var færdige :lol:
Det er selvfølgelig nemt at sige at jeg ville gøre det samme hvis vi også havde et barn at tage hensyn til også, men jeg er ret sikker på at jeg ville bestræbe mig på det.
4
Blonderella
Indlæg: 124
Tilmeldt: 20. mar 2016, 20:19
Kort karma: 21
Likede indlæg: 287

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Blonderella » 25. maj 2016, 21:01

Æble skrev:
Bøtte skrev:Når jeg fortæller ham, at vi skal spise om ti min, så tror han det betyder, at han skal begynde at pakke hvad end han nu er i gang med sammen efter 10-15 min og først derefter komme ind, vaske hænder og indfange barn. I dag begyndte han at slå græs 8 minutter efter jeg havde sagt det. I stedet for lige at komme ind og give et nap med borddækning og vaske hænder på barnet. :rulle:


Min gør det samme.

Nogle gange kommer han og spørger om han skal hjælpe med noget. Ja han kan kan da dække bord og gå id med skraldet. "Ok, jeg skal lige skifte bukser/skide/hænge vasketøj op/sende en arbejdsmail/ringe til en". Og så er maden jo klar i mellemtiden færdig og bordet ikke dækket :rulle:


Her skal han altid skide bagefter. Sådan "nå skal der Ryddes af? Jeg skal skide"
4
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Thestral » 26. maj 2016, 03:51

Blonderella skrev:
Æble skrev:
Bøtte skrev:Når jeg fortæller ham, at vi skal spise om ti min, så tror han det betyder, at han skal begynde at pakke hvad end han nu er i gang med sammen efter 10-15 min og først derefter komme ind, vaske hænder og indfange barn. I dag begyndte han at slå græs 8 minutter efter jeg havde sagt det. I stedet for lige at komme ind og give et nap med borddækning og vaske hænder på barnet. :rulle:


Min gør det samme.

Nogle gange kommer han og spørger om han skal hjælpe med noget. Ja han kan kan da dække bord og gå id med skraldet. "Ok, jeg skal lige skifte bukser/skide/hænge vasketøj op/sende en arbejdsmail/ringe til en". Og så er maden jo klar i mellemtiden færdig og bordet ikke dækket :rulle:


Her skal han altid skide bagefter. Sådan "nå skal der Ryddes af? Jeg skal skide"
Det skal min også og ser overrasket ud nåer al servicen står på bordet endnu når han kommer ud igen :rulle:
5
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mani » 27. maj 2016, 10:53

Han har købt laktosefri koldskål til mig. Og ja, han gjorde det for at være sød, men for helved - jeg spiste heller ikke koldskål før jeg fandt ud af, at jeg var laktoseintolerant - jeg kan ikke døje det :cuss:

Og nu skal jeg virke glad og taknemmelig samtidig med jeg kan hælde det lige lukt ud (for nej, ham & drengene vil i hvert fald ikke have det når det er laktosefrit) :sur:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23207

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mani » 27. maj 2016, 11:25

Smiling_Goat skrev:
Mani skrev:Han har købt laktosefri koldskål til mig. Og ja, han gjorde det for at være sød, men for helved - jeg spiste heller ikke koldskål før jeg fandt ud af, at jeg var laktoseintolerant - jeg kan ikke døje det :cuss:

Og nu skal jeg virke glad og taknemmelig samtidig med jeg kan hælde det lige lukt ud (for nej, ham & drengene vil i hvert fald ikke have det når det er laktosefrit) :sur:



Kan du ikke bare sige: "Hvor er du sød. Jeg kan egentligt ikke lide koldskål, men jeg er rigtig glad for, at du tænkte på mig. Jeg må lige prøve den her af, det kan være den er bedre, end dem jeg er vant til." Spørger han så, om du kunne lide den, kan du sige: "Ikke rigtigt desværre, men jeg er stadig rigtig glad for tanken." Tænk hvis han gør det igen, fordi du blev så glad første gang :P

Jo - jeg har også gjort noget lignende :genert:
Så han ved godt, at han ikke skal glæde mig med koldskål igen foreløbig :lol: Det er også derfor jeg ved, at han og drengene ikke vil have det lakosefrie
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf billiebean » 27. maj 2016, 17:04

Han var ret irriterende, da han sagde "JEG FIK DEN JEG FIK DEN!!! ..Tror jeg nok.." kl. midnat onsdag nat under den på daværende tidspunkt tre kvarter lange jagt på en stor, fed, vammel edderkop, som havde gemt sig oppe under vores seng!

"Du skal ikke tro, du skal fandme vide i sådan en situation!!", spruttede jeg! - Og så blev han endnu mere gal og forbistret.

Så alt i alt en super afslutning på en i øvrigt dødssyg onsdag.
1
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Sevii » 27. maj 2016, 18:20

Jeg synes det er skide irriterende at han render rundt og har det sjovt, mens jeg skriver min opgave.

Hvad bilder han sig ind.

:whine: (Nu må det her opgaveskrivning godt snart være færdigt!)
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Torn » 28. maj 2016, 15:16

Jeg har vrisset af min kæreste hele weekenden. Han bliver bare ved med at sige de forkerte ting og jeg er i dårligt humør. Jeg er en lortekæreste. :trist:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf FruKuk » 29. maj 2016, 14:08

Jeg prøver virkelig, virkelig, VIRKELIG på ikke at springe i luften, men hr Kuk har formået ikke alene at forlise sit eget dankort, men nu også mit, som han allernådigst fik lov at låne, da han skulle til fest i Sverige og dermed ikke kunne nøjes med kontanter.

Man så får vi da afleveret pantflasker...
3
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 29. maj 2016, 14:22

FruKuk skrev:Jeg prøver virkelig, virkelig, VIRKELIG på ikke at springe i luften, men hr Kuk har formået ikke alene at forlise sit eget dankort, men nu også mit, som han allernådigst fik lov at låne, da han skulle til fest i Sverige og dermed ikke kunne nøjes med kontanter.

Man så får vi da afleveret pantflasker...


Ellers kan I da bruge mobile pay i flere butikker.

Kan du ikke kortnummeret i hovedet, då du kan handle over nettet? :-D
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 29. maj 2016, 15:02

JessicaD skrev:
Bøtte skrev:
FruKuk skrev:Jeg prøver virkelig, virkelig, VIRKELIG på ikke at springe i luften, men hr Kuk har formået ikke alene at forlise sit eget dankort, men nu også mit, som han allernådigst fik lov at låne, da han skulle til fest i Sverige og dermed ikke kunne nøjes med kontanter.

Man så får vi da afleveret pantflasker...


Ellers kan I da bruge mobile pay i flere butikker.

Kan du ikke kortnummeret i hovedet, då du kan handle over nettet? :-D


Mon ikke de har spærret kortet - så kan man jo ikke bruge de muligheder. :D


Hold nu k... hvor er du smart :genert:
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Danseprinsesse » 1. jun 2016, 17:49

Jeg ender med at slå min kæreste ihjel, inden dagen er omme. Så er det sagt.

Han har fået sådan en blodtryksapparat på, som skal sidde i 24 timer og måle 4 gange i timen. Siden i formiddags har han været fuldstændig ude af stand til at føre en almindelig samtale, koncentrere sig om det vi skulle, ja foretage sig noget som helst andet end at glo på og pille ved det latterlige apparat. Og vi har været på tur sammen, så jeg har ikke bare kunnet gå væk fra ham (det har været en pissehyggelig tur i øvrigt. Bah. :rulle:).

Lortet virker ikke. Det konstaterede jeg efter en time, foreslog ham at pille det af og ringe til dem i morgen og høre, hvad han skal gøre.
Men næh, han har i stedet valgt at konstatere igen og igen hvert kvarter, at der er noget galt. Hvorefter han har pillet det af og sat det på igen. Og startet forfra. Hvert kvarter! Hele dagen!

På et tidspunkt sagde jeg til ham, at nu gad jeg simpelthen ikke høre mere om det apparat.
"Du er bare ligeglad?".
JA, JEG ER!

Og det er altså ikke fordi han fejler noget alvorligt, det er til forskning.
Oh. My. God.
15

Tilbage til "Forhold og sex"