Vi der venter på storken!

JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf JoyNips » 1. jun 2016, 13:22

S_imse skrev:Nu er mens kommet, og jeg har ringet rundt en time for at få tid til hsg undersøgelse, men ingen har ledige tider - det er da deprimerende :puke:


Hvis du er fra Kbh-området, så synes jeg, at jeg forleden så en reklame for Vivaneo i metroen hvor der stod, at de ikke havde ventetid.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 1. jun 2016, 13:54

S_imse skrev:Nu er mens kommet, og jeg har ringet rundt en time for at få tid til hsg undersøgelse, men ingen har ledige tider - det er da deprimerende :puke:


Røv og nøgler!! :ae: håber et eller andet lykkes.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 1. jun 2016, 14:07

Kæresten fik afleveret prøve i dag :banan: Uhhh, så bliver det spændende!
6
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 1. jun 2016, 14:18

MyGirl; hvor spændende - håber alt er som det skal være :pompom:

Jeg er blevet scannet igen i dag.
Gode tykke slimhinder 1 ægblære på 15mm, 1 på 17mm og 1 på 18mm :shock:
Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde! Det bliver en udfordring hvis alle 3 bliver til noget... D1 blev også lidt tavs, da han fik det at vide :lol:
Men vi har lagt en plan for hvad vi gør, hvis det ender med trillinger.

Skal insemineres fredag. Fik i fredags et brev fra riget om at jeg skal huske jeg har en tid til en mr-scanning den 8/6 (første indkaldelse sendt 15.01.15) :panik:
Klinikken kunne ikke svare på om det ville kunne risikere en evt graviditet, så har brugt 4 timer i dag, på at komme igennem til riget. Heldigvis er det så tidligt i en evt graviditet, at baby ikke har nået at sætte sig fast endnu og derfor er der ikke noget at være nervøs for :dance:
1
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 1. jun 2016, 15:30

Lull skrev:MyGirl; hvor spændende - håber alt er som det skal være :pompom:

Jeg er blevet scannet igen i dag.
Gode tykke slimhinder 1 ægblære på 15mm, 1 på 17mm og 1 på 18mm :shock:
Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde! Det bliver en udfordring hvis alle 3 bliver til noget... D1 blev også lidt tavs, da han fik det at vide :lol:
Men vi har lagt en plan for hvad vi gør, hvis det ender med trillinger.

Skal insemineres fredag. Fik i fredags et brev fra riget om at jeg skal huske jeg har en tid til en mr-scanning den 8/6 (første indkaldelse sendt 15.01.15) :panik:
Klinikken kunne ikke svare på om det ville kunne risikere en evt graviditet, så har brugt 4 timer i dag, på at komme igennem til riget. Heldigvis er det så tidligt i en evt graviditet, at baby ikke har nået at sætte sig fast endnu og derfor er der ikke noget at være nervøs for :dance:


Ihhh, hvor er det spændende!! Det lyder som om, der er gode forudsætninger, så krydser alt :)

Alt er næppe som det skal være hos os - det er vist mest et spørgsmål om, hvor slemt det står til.... men krydser for, at sædkvaliteten ikke heeeelt udelukker reproduktion :forvirret2:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 1. jun 2016, 21:49

MyGirl skrev:
S_imse skrev:Nu er mens kommet, og jeg har ringet rundt en time for at få tid til hsg undersøgelse, men ingen har ledige tider - det er da deprimerende :puke:


Røv og nøgler!! :ae: håber et eller andet lykkes.


Desværre - ringede til 10 klinikker, og det var kun 4 der kunne lave undersøgelsen, og nogle af dem laver kun 1 om dagen. Så er det sgu ikke nemt.... Jeg satser på, at det bare er mit stofskifte, der skal reguleres, og så behøver jeg ikke den skide undersøgelse. Sidst var jeg på ferie, de dage hvor undersøgelse kunne blive lavet. Og når der går alt mellem 30 og 60 dage mellem min mens, så er det altså ikke ofte den kan laves :/
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 2. jun 2016, 05:43

S_imse skrev:
MyGirl skrev:
S_imse skrev:Nu er mens kommet, og jeg har ringet rundt en time for at få tid til hsg undersøgelse, men ingen har ledige tider - det er da deprimerende :puke:


Røv og nøgler!! :ae: håber et eller andet lykkes.


Desværre - ringede til 10 klinikker, og det var kun 4 der kunne lave undersøgelsen, og nogle af dem laver kun 1 om dagen. Så er det sgu ikke nemt.... Jeg satser på, at det bare er mit stofskifte, der skal reguleres, og så behøver jeg ikke den skide undersøgelse. Sidst var jeg på ferie, de dage hvor undersøgelse kunne blive lavet. Og når der går alt mellem 30 og 60 dage mellem min mens, så er det altså ikke ofte den kan laves :/


nogen gange kan man godt føle det er lidt op af bakke :ae:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 2. jun 2016, 08:19

S_imse skrev:
MyGirl skrev:
S_imse skrev:Nu er mens kommet, og jeg har ringet rundt en time for at få tid til hsg undersøgelse, men ingen har ledige tider - det er da deprimerende :puke:


Røv og nøgler!! :ae: håber et eller andet lykkes.


Desværre - ringede til 10 klinikker, og det var kun 4 der kunne lave undersøgelsen, og nogle af dem laver kun 1 om dagen. Så er det sgu ikke nemt.... Jeg satser på, at det bare er mit stofskifte, der skal reguleres, og så behøver jeg ikke den skide undersøgelse. Sidst var jeg på ferie, de dage hvor undersøgelse kunne blive lavet. Og når der går alt mellem 30 og 60 dage mellem min mens, så er det altså ikke ofte den kan laves :/


Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor :genert: Jeg er tilknyttet Copenhagen Fertility Center, her fik jeg en tid i tirsdags til i dag. Men jeg ved ikke om, det er noget andet, nu når vi skal i behandling der.
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 2. jun 2016, 08:20

MyGirl skrev:Kæresten fik afleveret prøve i dag :banan: Uhhh, så bliver det spændende!


Jaaa.. Sejr!! :banan:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 2. jun 2016, 09:33

S_imse skrev:
MyGirl skrev:
S_imse skrev:Nu er mens kommet, og jeg har ringet rundt en time for at få tid til hsg undersøgelse, men ingen har ledige tider - det er da deprimerende :puke:


Røv og nøgler!! :ae: håber et eller andet lykkes.


Desværre - ringede til 10 klinikker, og det var kun 4 der kunne lave undersøgelsen, og nogle af dem laver kun 1 om dagen. Så er det sgu ikke nemt.... Jeg satser på, at det bare er mit stofskifte, der skal reguleres, og så behøver jeg ikke den skide undersøgelse. Sidst var jeg på ferie, de dage hvor undersøgelse kunne blive lavet. Og når der går alt mellem 30 og 60 dage mellem min mens, så er det altså ikke ofte den kan laves :/


Ihhhh, det er da bare ikke nemt :ae:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 2. jun 2016, 09:35

Tænkte for resten på en ting. Kan godt bare være, det er mig, der er gammel og glemsom :genert: men har lidt svært ved at hitte ud i folks forløb og skille dem ad..

Så jeg tænkte bare lige, at hvis der er nogen, der har lyst til at opdatere eller tilføje lidt på deres tekst på forsiden må I endelig sige til :D
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 2. jun 2016, 11:02

Mygirl: Du er ikke alene, jeg synes også det er lidt forvirrende, men det er jo fordi vi desværre er mange (desværre da folk gerne måtte komme hurtigere videre).

Jeg har lavet ingenting i dag. Jeg har spist scones til morgenmad, ryddet lidt op og har taget et bad. Gal jeg er nervøs for om et par timer, kan slet ikke tage mig sammen til noget, er sulten men skal handle før jeg kan få mad, så det er blevet til scones fra fryseren. Tror jeg vil lægge mig på altanen og høre høj musik og håbe tiden går hurtigt så jeg kan få hospitalet overstået. Vi skal først være der 16.30 men kæresten afleverer sædprøve derovre ca 15.30 og så mødes vi i parken og hygger lidt før vi skal være der. Gå nu tid!


Er på cd21 i dag, og ingen nye graviditetstegn håber så meget på to streger om en uges tid (tester lørdag i næste uge hvis mens ikke er kommet der) men tror det ikke rigtigt.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 2. jun 2016, 11:14

Rigtig meget held og lykke i dag Godtnavn :)

Øv jeg tror måske at jeg er ved at få et herpes udbrud (genitalis) :boo:

ÆL kommer en dagene og vi havde ikke sex i går, så hvis det er det, så bliver der ikke nogle forsøg i denne cyklus :trist:
Ser lige tiden an og ser hvordan det går senere.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 2. jun 2016, 14:55

Hepper på et godt resultat godtnavn :banan:

Æv Majer, det lyder ikke rart :(

Måske skal vi lave to tråde? En til behandling og en til den gammeldags metode? Så er det måske lidt nemmere at holde styr på hinanden.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 2. jun 2016, 17:14

Håber, det er gået godt godtnavn :kys:

Og håber bestemt også, at det er falsk alarm Majer - virkelig træls at skulle misse et forsøg på :(

Jeg har ikke helt styr på, hvor mange vi er i contra uden for behandling, men frygter lidt, at det bliver nogle spinkle tråde, hvis vi deler op :gruble: Ved det sgi ikke. Har bare svært ved at huske, hvem der er i hvilke behandlinger og hvor langt, fandt jeg lige ud af i formiddags. Vil jo nødig undvære folk :genert:
0

Tilbage til "Graviditet"