Vis os det nyeste billede af din kat...

Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 31. maj 2016, 10:35

2SHY skrev:
McFurPants skrev:
2SHY skrev:Aslan nyder sin kølemåtte ser det ud til :)


Mon Aslan kan lære Olivia hvordan man bruger sådan en måtte? Olivia synes vores er FARLIG og undgår den for enhver pris :rulle:

Har du prøvet at putte den i et hovedpudebetræk? Det kunne være den ikke så helt så farlig ud så :)

Men måske kan hun lære Aslan at missen i spejlet ikke er en han behøver have flere stirrekonkurrencer med? :lol:


Det var en god idé! Indtil videre har vi blot lagt den på et af hendes favorit steder til at køle mavsen, men så fandt hun bare et nyt sted at ligge :devil:

Olivia har vænnet sig til spejlet i vores gang efter de første par uger. Jeg tror hun ignorerer det nu, så jeg har desværre ingen gode råd til Aslan.

Næææh, Aslan har også en Giraf. Det er god stil, synes Olivia :banan:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 31. maj 2016, 10:41

McFurPants skrev:
2SHY skrev:
McFurPants skrev:
2SHY skrev:Aslan nyder sin kølemåtte ser det ud til :)


Mon Aslan kan lære Olivia hvordan man bruger sådan en måtte? Olivia synes vores er FARLIG og undgår den for enhver pris :rulle:

Har du prøvet at putte den i et hovedpudebetræk? Det kunne være den ikke så helt så farlig ud så :)

Men måske kan hun lære Aslan at missen i spejlet ikke er en han behøver have flere stirrekonkurrencer med? :lol:


Det var en god idé! Indtil videre har vi blot lagt den på et af hendes favorit steder til at køle mavsen, men så fandt hun bare et nyt sted at ligge :devil:

Olivia har vænnet sig til spejlet i vores gang efter de første par uger. Jeg tror hun ignorerer det nu, så jeg har desværre ingen gode råd til Aslan.

Næææh, Aslan har også en Giraf. Det er god stil, synes Olivia :banan:

Det kan jo være selve overfladen hun ikke bryder sig om eller det der mønster der er derpå. Du kunne også prøve at spraye det med baldrian/catnip/Feliway og se om det ændrer noget. Jeg har haft den til at ligge i vindueskarmen men det har den vist ikke så godt af. Og så giver det måske mere mening at han kan smide sig et sted hvor blæseren kan nå ham :)

Det er især de sidste par dage han har gloet på "den anden kat". Så stiller han sig på bagbenene og skraber på spejlet :stoned:

De der Kickeroo og en del andet legetøj siger overhovedet ikke Aslan noget. Men er der fjer på, SÅ er der typisk gevinst :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 31. maj 2016, 13:54

2SHY skrev:
McFurPants skrev:
2SHY skrev:
McFurPants skrev:
2SHY skrev:Aslan nyder sin kølemåtte ser det ud til :)


Mon Aslan kan lære Olivia hvordan man bruger sådan en måtte? Olivia synes vores er FARLIG og undgår den for enhver pris :rulle:

Har du prøvet at putte den i et hovedpudebetræk? Det kunne være den ikke så helt så farlig ud så :)

Men måske kan hun lære Aslan at missen i spejlet ikke er en han behøver have flere stirrekonkurrencer med? :lol:


Det var en god idé! Indtil videre har vi blot lagt den på et af hendes favorit steder til at køle mavsen, men så fandt hun bare et nyt sted at ligge :devil:

Olivia har vænnet sig til spejlet i vores gang efter de første par uger. Jeg tror hun ignorerer det nu, så jeg har desværre ingen gode råd til Aslan.

Næææh, Aslan har også en Giraf. Det er god stil, synes Olivia :banan:

Det kan jo være selve overfladen hun ikke bryder sig om eller det der mønster der er derpå. Du kunne også prøve at spraye det med baldrian/catnip/Feliway og se om det ændrer noget. Jeg har haft den til at ligge i vindueskarmen men det har den vist ikke så godt af. Og så giver det måske mere mening at han kan smide sig et sted hvor blæseren kan nå ham :)

Det er især de sidste par dage han har gloet på "den anden kat". Så stiller han sig på bagbenene og skraber på spejlet :stoned:

De der Kickeroo og en del andet legetøj siger overhovedet ikke Aslan noget. Men er der fjer på, SÅ er der typisk gevinst :)


Olivia har kun leget med Kickerooen et par gange i løbet af 3 år, men hun putter med den flere gange om ugen, hvis ikke hver dag, når der soves lur i stuekurven.

Hun har i løbet af de snart 3 år hun har boet hos os flere gange ignoreret nye ting i op til 3 måneder, for så pludselig at anvende dem med stor lyst. Måske det er hvad hun er i færd med angående kølemåtten :D
1
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 1. jun 2016, 19:32

KitKat skrev:Jeg lavede lige dette billede og sendte til dyrlægen der hjalp mig med Alfred, så de kunne se han trives og har det rigtig godt :)

Det er faktisk helt vildt så meget der er sket med ham på bare to måneder...


Hvor ser Alfred dejligt knotten ud på det nyeste billede :lun:
0
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 1. jun 2016, 19:37

Sengetøjet var til vask og der blev demonstrativt eftermiddagsluret :fløjt:

Billede

Olivia elsker sin Snake og leger gerne Olivia Mewton John med 80'er labert pandebånd, på Let's Get Physical måden :D

Billede
10
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 1. jun 2016, 19:45

Aslan har fået ny kradse-lounge-dims og har rigtig slanget sig på den i går :)

image.jpeg


image.jpeg


Meeeen... Det slår vist ikke at ligge på ryggen og få kølet maven af :lol:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 2. jun 2016, 08:55

KitKat skrev:
McFurPants skrev:
Hvor ser Alfred dejligt knotten ud på det nyeste billede :lun:


:lol: Han har altid sådan et småfornærmet/majestætisk udtryk i ansigtet.

Jeg tror han er utilfreds med min indsats som nusse-slave, det er jo en pligt der bør passes i døgndrift og så tillader jeg mig at lade mig afbryde af småting som fx. arbejde og indkøb.


Ja, hvad ligner det også?! :-D
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Ado » 2. jun 2016, 17:07

ShuruQ skrev: Min lillebror er på besøg og han sidder pt og gnasker flæskesværd



Undskyld...Men jeg ved du kan tage det. :D Flæskesværd? Er det sådan et våben de jyske vikinger brugte i kamp? :slem:
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Ado » 2. jun 2016, 17:11

ShuruQ skrev:
Ado skrev:
ShuruQ skrev: Min lillebror er på besøg og han sidder pt og gnasker flæskesværd



Undskyld...Men jeg ved du kan tage det. :D Flæskesværd? Er det sådan et våben de jyske vikinger brugte i kamp? :slem:


You tell me. Du levede da dengang, gjorde du ikke :devil:?

Jeg deltog ikke i kampene. Det er under mit niveau.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Studsgaard » 2. jun 2016, 19:39

Maja er vist ganske tilfreds med jeg ikke har fjernet solsengen efter brug.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf achillaxedprune » 3. jun 2016, 14:52

Ai, men altså, JEG KA' IKK' KLARE DET. So freaking cute!! :love:

image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 4. jun 2016, 18:28

Aslan har en fodfetisch :wacko: Ja ja de fleste katte synes at tæer og ankler er sjove at smække klør i. Aslan forsøger at få fat i dem selvom jeg har dem i vand i et forsøg på at køle ned

image.jpeg


image.jpeg


Nyeste strategi er at placere sig bag baljen :stoned:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Mutter70
Indlæg: 30
Tilmeldt: 7. jan 2016, 20:27
Kort karma: 1
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 46

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Mutter70 » 5. jun 2016, 18:46

Frede flader ud efter en hård dag.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Thitida-No-Chey » 5. jun 2016, 20:10

Hils på Holly, 3 år gammel somali-pige med meget høj stemme og meget lidt tålmodighed :)
13244815_10154105888673168_7845154197195982868_n.jpg

13151583_10154105920418168_4749066209484349503_n.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
22
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 8. jun 2016, 13:50

Long time no see! De små skravl er blevet store, og har indtaget haven - garagetaget :D

Den unge herre er fuld af selvtillid og påtog sig i forgårs at jage kvarterets ubetingede konge ud af haven. Jeg er behørigt imponeret - og nervøs :lol: De vejer vel hhv 3 og 9-10 kg. Det bliver ikke kønt, hvis hr. Puma vælger at insistere på at beholde sit territorium overfor 5 mdr. gamle hr. Ninja :tie:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17

Tilbage til "Kæledyr"