Børn

Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Børn

Indlægaf Xeen-ia » 14. aug 2015, 11:00

Jeg har 1 - det er alt rigeligt.

Ikke fordi han er krævende...han har faktisk altid været et af de her modbydelige mønsterbørn. Sover som han skal, spiser som han skal, ikke den store oprørstrang, høflig, omsorgsfuld...og jeg elsker ham. Men jeg har virkelig ikke det store behov for at skulle starte forfra igen nu. Han bliver 8 år på mandag og har fuld fart på med sin skole, sin gokart og at vokse op - jeg magter ikke at starte forfra med bleer, gylp, "da da da", manglende sexliv og alt det jazz.

Og som jeg snakkede med en veninde om i går (hun fik også børn tidligt), når vi er 40 og festklar så har vi voksne børn :dance:
1
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Børn

Indlægaf thomassneum » 14. aug 2015, 11:28

Rakel skrev:
thomassneum skrev:
Rakel skrev:Og apropos børn, så sover den mindste endeligt efter to km protest! Med oldebesøg gider jeg godt, at hun lige tager et hvil! Og så skal de boller gøres færdige!


Når børnene sover, skal man altid huske at bolle færdig.


200 grader 12 min og færdig!


12 minutter alligevel.. :gruble:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Børn

Indlægaf Xeen-ia » 14. aug 2015, 14:20

Dikus skrev:
Xeen-ia skrev:Jeg har 1 - det er alt rigeligt.

Ikke fordi han er krævende...han har faktisk altid været et af de her modbydelige mønsterbørn. Sover som han skal, spiser som han skal, ikke den store oprørstrang, høflig, omsorgsfuld...og jeg elsker ham. Men jeg har virkelig ikke det store behov for at skulle starte forfra igen nu. Han bliver 8 år på mandag og har fuld fart på med sin skole, sin gokart og at vokse op - jeg magter ikke at starte forfra med bleer, gylp, "da da da", manglende sexliv og alt det jazz.

Og som jeg snakkede med en veninde om i går (hun fik også børn tidligt), når vi er 40 og festklar så har vi voksne børn :dance:


Den er jeg med på. Når jeg fylder 40, er min datter 17. Det er ret ok :)

Jeg ønskede mig brændende en til for nogle år siden. Nu vil jeg seriøst blive ked af en graviditet *hov... hvor er hairy-smileyen?*


Samme her - jeg skal bare lige tage det sidste spring ud i at få sat klamper på. Det er jeg ikke helt parat til endnu :genert:
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Børn

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2015, 15:01

Xeen-ia skrev:Jeg har 1 - det er alt rigeligt.

Ikke fordi han er krævende...han har faktisk altid været et af de her modbydelige mønsterbørn. Sover som han skal, spiser som han skal, ikke den store oprørstrang, høflig, omsorgsfuld...og jeg elsker ham. Men jeg har virkelig ikke det store behov for at skulle starte forfra igen nu. Han bliver 8 år på mandag og har fuld fart på med sin skole, sin gokart og at vokse op - jeg magter ikke at starte forfra med bleer, gylp, "da da da", manglende sexliv og alt det jazz.

Og som jeg snakkede med en veninde om i går (hun fik også børn tidligt), når vi er 40 og festklar så har vi voksne børn :dance:



Ja dét er fordelen ved at få den/dem tidligt...
Jeg tænker kombination af mor i overgangsalder og hormonelt ramt teenager virkeligt kan være en cocktail af de frygtelige :tie:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Børn

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2015, 15:05

Xeen-ia skrev:
Samme her - jeg skal bare lige tage det sidste spring ud i at få sat klamper på. Det er jeg ikke helt parat til endnu :genert:



Jeg har 4, og er nået dertil at en baby ville være hyggelig hvis nogle overtager den efter 2-3 års alderen ;) Og at jeg faktisk ik gider flere børn selv, for vi har rigeligt at se til, men derfra og til definitivt at sørge for at det IKKE kommer til at ske, der ved jeg aldrig om jeg kommer :genert:

Dikus skrev:Jeg har åbenbart reddet mig et eller andet problem med livmoderen :rulle: De er i gang med at se, om det er livmoderhalskræft eller bare en slimhinde, der driller. Jeg er all for, de bare fjerner møget, hvis jeg får valget. Ikke om jeg gider det bøvl med noget, jeg ikke skal bruge :cool:


Forhåbentligt ikke kræft, men noget harmløst! :kys:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Børn

Indlægaf Xeen-ia » 14. aug 2015, 18:37

Dikus skrev:Jeg har åbenbart reddet mig et eller andet problem med livmoderen :rulle: De er i gang med at se, om det er livmoderhalskræft eller bare en slimhinde, der driller. Jeg er all for, de bare fjerner møget, hvis jeg får valget. Ikke om jeg gider det bøvl med noget, jeg ikke skal bruge :cool:


Krydser fingre for at det ikke er andet end en dum slimhinde.

Hvor er sådan en livmoder en åndssvag indretning - duer kun til een ting og skaber en masse besvær resten af tiden :rulle:
0
Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Børn

Indlægaf Xeen-ia » 14. aug 2015, 18:40

DD_81 skrev:Jeg har 4, og er nået dertil at en baby ville være hyggelig hvis nogle overtager den efter 2-3 års alderen ;) Og at jeg faktisk ik gider flere børn selv, for vi har rigeligt at se til, men derfra og til definitivt at sørge for at det IKKE kommer til at ske, der ved jeg aldrig om jeg kommer :genert:


Sjovt, jeg har det sådan at graviditet og fødsel tager jeg gerne - men så er jeg egentlig helst fri til de er 4-5 år :fløjt:
0
Brugeravatar
Xeen-ia
Indlæg: 115
Tilmeldt: 14. aug 2015, 09:17
Kort karma: 24
Likede indlæg: 265

Re: Børn

Indlægaf Xeen-ia » 14. aug 2015, 19:01

Dikus skrev:
Xeen-ia skrev:
DD_81 skrev:Jeg har 4, og er nået dertil at en baby ville være hyggelig hvis nogle overtager den efter 2-3 års alderen ;) Og at jeg faktisk ik gider flere børn selv, for vi har rigeligt at se til, men derfra og til definitivt at sørge for at det IKKE kommer til at ske, der ved jeg aldrig om jeg kommer :genert:


Sjovt, jeg har det sådan at graviditet og fødsel tager jeg gerne - men så er jeg egentlig helst fri til de er 4-5 år :fløjt:


Super. Jeg overtager en af de eksisterende - og så laver I lige en handel også :lol:


Deal :gogo:
0
Nurse
Indlæg: 53
Tilmeldt: 14. aug 2015, 17:37
Kort karma: 2
Likede indlæg: 48

Re: Børn

Indlægaf Nurse » 14. aug 2015, 19:04

Jeg har en dreng på 8 måneder, og jeg er ikke den store fan af baby-stadiet :tie:. Håber virkelig, at jeg bliver større fan af større børn :D
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Børn

Indlægaf Skralde » 14. aug 2015, 19:04

Dikus skrev:Jeg har åbenbart reddet mig et eller andet problem med livmoderen :rulle: De er i gang med at se, om det er livmoderhalskræft eller bare en slimhinde, der driller. Jeg er all for, de bare fjerner møget, hvis jeg får valget. Ikke om jeg gider det bøvl med noget, jeg ikke skal bruge :cool:


X'er for at det ikke er noget alvorligt :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Børn

Indlægaf Skralde » 14. aug 2015, 19:08

Jeg har verdens dejligste finke på snart 5 år :love: Som sjovt nok også kan være verdens mest irriterende pige også :tie:

Jeg er meget i tvivl om jeg skal have flere, men jeg er evighedssingle så den beslutning bliver måske taget for mig :D
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Børn

Indlægaf Panton » 15. aug 2015, 07:47

Jeg har en dreng på 10 år og det er mere end rigeligt :hairy: Jeg gnavede hellere min højre arm af ved albuen end gennemgik endnu en graviditet eller de første år. Han er delebarn og har været det siden han var et par måneder.

Jeg kan faktisk slet ikke lide børn, men ham jeg har er da trods alt groet ind i hjertet :love: Han er iøvrigt pre teen (hvorfor har ingen sagt det starter så tidligt :sur: ) og det kan være så øretæveindbydende!!
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Børn

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. aug 2015, 08:57

Dikus skrev:
Xeen-ia skrev:
DD_81 skrev:Jeg har 4, og er nået dertil at en baby ville være hyggelig hvis nogle overtager den efter 2-3 års alderen ;) Og at jeg faktisk ik gider flere børn selv, for vi har rigeligt at se til, men derfra og til definitivt at sørge for at det IKKE kommer til at ske, der ved jeg aldrig om jeg kommer :genert:


Sjovt, jeg har det sådan at graviditet og fødsel tager jeg gerne - men så er jeg egentlig helst fri til de er 4-5 år :fløjt:


Super. Jeg overtager en af de eksisterende - og så laver I lige en handel også :lol:



Har en 5 årig, der er rigtig meget 5 år, så.... :D Vær'go
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Ja9
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:21
Kort karma: 1
Geografisk sted: DK
Likede indlæg: 1

Re: Børn

Indlægaf Ja9 » 15. aug 2015, 16:56

Jeg har et par stykker :D

De får sukker, spiller ipad (især når jeg er træt ;) ), er ikke altid under opsyn på legepladser og sover i deres egne senge. Nogle der vil diskutere? :D
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Børn

Indlægaf hotlips » 15. aug 2015, 23:09

Jeg har en,han er 4 1/2 nu og jeg kommer nok ikke til at opgive at få flere før jeg er helt igennem overgangsalderen.

Ikke fordi jeg er skruk for det er jeg egentlig ikke,men jeg føler i høj grad der burde være nogen flere som ikke er kommet endnu.

Min dreng er lavet med en ven der også ønskede sig barn,men skal jeg have flere bliver det med en fuldtidsmand.
0

Tilbage til "Børn"