Den store tråd om vejret

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Skralde » 31. maj 2016, 15:45

lillebjoern skrev:
Skralde skrev:
lillebjoern skrev:I Ballerup pisser det ned lige nu - og tordner. Vejrudsigten i morges sagde 26 grader og ingen regn, så jeg droppede både jakke og paraply. Det skulle jeg ikke have gjort :rulle:


Det samme her i Frederikssund! I kunne godt have beholdt det :fløjt: Jeg har lovet min datter at vi skal spise aftensmad på stranden i aften, så jeg håber dæleme at det stopper snart :genert:


Det ser ud til at stilne lidt af nu, men stadig gråt, gråt og gråt. Jeg kan give update når det bliver bedre, siden det sådan stryger op til jer :D


Solen kom igen, så nu er her bare varmt og lummert!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Wizzze » 31. maj 2016, 16:04

Der skulle være en eller anden supercelle på vej fra Sverige, det er noget med masser af vand og lyn. Men lige nu er det sol og varmt/lummert
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf DetSorteCirkus » 31. maj 2016, 17:52

Wizzze skrev:Jep, torden og lynild i København og vand, men det varede ikke så længe, nu må den sol og 27 grader de har lovet godt komme!


Men længe nok til at ødelægge Raps og min picnic :(
Men så er det godt, at pizza også kan spises indendørs :savl:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf DetSorteCirkus » 31. maj 2016, 17:53

Wizzze skrev:Der skulle være en eller anden supercelle på vej fra Sverige, det er noget med masser af vand og lyn. Men lige nu er det sol og varmt/lummert


Hvornår skulle den arrivere?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Wizzze » 31. maj 2016, 17:57

DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:Der skulle være en eller anden supercelle på vej fra Sverige, det er noget med masser af vand og lyn. Men lige nu er det sol og varmt/lummert


Hvornår skulle den arrivere?


Det er vist over nordsjælland og nordjylland nu, men KBH ser ud til at gå fri :banan:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf DetSorteCirkus » 31. maj 2016, 17:58

Wizzze skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:Der skulle være en eller anden supercelle på vej fra Sverige, det er noget med masser af vand og lyn. Men lige nu er det sol og varmt/lummert


Hvornår skulle den arrivere?


Det er vist over nordsjælland og nordjylland nu, men KBH ser ud til at gå fri :banan:


Øv :(
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Skralde » 31. maj 2016, 18:54

Wizzze skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:Der skulle være en eller anden supercelle på vej fra Sverige, det er noget med masser af vand og lyn. Men lige nu er det sol og varmt/lummert


Hvornår skulle den arrivere?


Det er vist over nordsjælland og nordjylland nu, men KBH ser ud til at gå fri :banan:


Du må ikke lyve, der er overhovedet ikke lyn eller torden her - nu håbede jeg jo lige :naughty:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Wizzze » 31. maj 2016, 19:02

Skralde skrev:
Wizzze skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:Der skulle være en eller anden supercelle på vej fra Sverige, det er noget med masser af vand og lyn. Men lige nu er det sol og varmt/lummert


Hvornår skulle den arrivere?


Det er vist over nordsjælland og nordjylland nu, men KBH ser ud til at gå fri :banan:


Du må ikke lyve, der er overhovedet ikke lyn eller torden her - nu håbede jeg jo lige :naughty:


Hvis du er i Hirtshals burde du kunne se og høre lyn/torden nu, men det er væk i resten af landet, det drev hurtigt forbi
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Skralde » 31. maj 2016, 19:10

Wizzze skrev:
Skralde skrev:
Wizzze skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:Der skulle være en eller anden supercelle på vej fra Sverige, det er noget med masser af vand og lyn. Men lige nu er det sol og varmt/lummert


Hvornår skulle den arrivere?


Det er vist over nordsjælland og nordjylland nu, men KBH ser ud til at gå fri :banan:


Du må ikke lyve, der er overhovedet ikke lyn eller torden her - nu håbede jeg jo lige :naughty:


Hvis du er i Hirtshals burde du kunne se og høre lyn/torden nu, men det er væk i resten af landet, det drev hurtigt forbi


Jeg bor i Nordsjælland. Og jeg er stadigvæk meget skuffet :fløjt:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32467

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf icelady » 1. jun 2016, 20:52

Randers....alt for fucking varmt!!
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf 2SHY » 1. jun 2016, 20:56

icelady skrev:Randers....alt for fucking varmt!!

Det samme i Aalborg :(
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Wizzze » 3. jun 2016, 08:25

De kloge siger det bliver årets hidtil varmeste dag, hvor skal du tilbringe den?
På stranden? i et soppebasin med isvand? under hanen på det nærmeste fadølsanlæg?, med hovedet begravet i ismontren hos ParadIs? Eller foran computeren på et varmt kontor? :whine:

Det meste af min dag gør med møder, desværre af den indendørs slags, men skal jo også køre fra sted til sted, så lidt udenfor kommer jeg da.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. jun 2016, 08:42

Indendørs indtil jeg bliver nødt til at forlade min lejlighed for at komme i Rema og videre ned i skyggen i mine forældres have.
Efter at jeg for tre år siden i lignende temperaturer flere gange var meget tæt på at få hedeslag, tager jeg varmen ret alvorligt.

Jeg er fra naturens side designet til at opholde mig i et køligere klima og skulle derfor efter sigende, foruden mit private sul, være udstyret med et ekstra isoleringslag, der virkelig er noget lort under en hedebølge. Af samme grund rejser jeg heller ikke om sommeren.
Jo, engang tog jeg til Sverige. Det var så der, jeg var ved at dejse om, fordi mit besøg da lige skulle falde sammen med den varmeste dag det år.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24912

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf sigge » 3. jun 2016, 09:35

Jeg skal være på arbejde i en bygning, der nærmest minder om et drivhus med store vinduespartier mod øst, syd og vest. Og vi har selvfølgelig ingen køling på ventilationssystemet, for det er ikke miljørigtigt at bruge strøm på det. Så hellere lade medarbejderne svede. Og efter endt arbejdstid skal jeg så tilbringe 1 time i en varm bil uden aircondition. Så jeg er ikke just fan af temperaturerne for tiden.
Heldigvis har min lejlighed udelukkende nordvendte vinduer, så den bliver ikke opvarmet af solen i løbet af dagen. Og de sidste par dage, har min lejlighed faktisk været køligere end udetemperaturen, når jeg kommer hjem. Så jeg venter med at åbne vinduerne til omkring kl. 21.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21055

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf 2SHY » 3. jun 2016, 09:52

Jeg overvejer at flytte ind i køleskabet
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"